Citat: "In legatura cu 0.775V si ca ea este in functie de rezistenta(impendanta). Fiecare output anume are un standard de impendanta, sa-ti dau un exemplu banal: daca tu conectezi un semnal de inalta impendanta( o clapa) la intrare de microfon(xlr) trebe' sa-i dai mai mult gain pentru ca ai connectat o iesire de high Z la o intrare de low Z, dar daca o bagi la intrare de line nu mai ai aceasta probleme , ele incadrandu-se in acelas standard."
Dupa umila mea parere lucrurile stau tocmai invers.In cazul exemplului dat impedanta nu are nici o legatura cu gainul, dinpotriva daca bagi o clapa intr o intrare preamplificata si dai mai mult gain ai toate sansele sa arzi preampul, si asta nu din cauza impedantei diferite ci din cauza nivelului de tensiune mult mai mic pe care il scoate un microfon fata de o clapa.De acea ai pe mixere pad gen -20 db sau asa ceva.
Citat: "salutare. este foarte logic ce zici si asta ziceam si eu cu exceptia ca gain-ul nu este numai pentru ce ai zis tu. Este sa castigi dinamica. In cazul in care nu este adaptare la impedanta din gain nu vei face altceva decat sa urci pct. de zgomot. o solutie la neadaptare de impedanta este sa sumezi semnalul si asta o poti face usor trimitand pe o subgrupa crede-ma ca vei fi mai multumit decat sa dai din gain."
Cred ca nu am inteles bine imi cer scuze.Adica daca nu exista adaptare la impedanta, amplificarea care se obtine din preamplificare este doar al zgomotului de fond?Mas mira sa fie asa.Daca insumezi semnalul insumezi si zgomotul de fond, cam tot acolo esti, plus ca mai introduci si zgomotul de fond produs de componentele electronice de la un alt etaj de amplificare (subgrupa).Singura solutie pe care o vad este o adaptare la impedanta.Dar poate nu am inteles eu bine si in acest caz imi cer mii de scuze.
"Protools ...A devenit un standard in digital audio cred ca si din cauza promovarii"
Dupa parerea mea Protools a devenit un standard din urm. motive:
1.Portabilitate a proiectelor de pe un sistem Protools pe altul
2.Efecte cu latenta foarte mica fara sa incarce sistemul (din cauza DSP)
3.Pluginuri calitative care sau programat exclusiv pt ea
4.Stabilitatea cu ceva timp in urma fata de celalalte solutii DAW de pe piata
5.Multi ingineri de sunet care au iesit de pe bancile scolilor ca DAW sau familiarizat cu protools
Oricum la noi in tara din cite am observat exista mituri si legende cind e vorba despre protools.Des auzi afirmatii gen "De acea suna dincolo ca acolo se lucreaza pe PT...".Singurul lucru ce imi doresc de pe sisteme PT sunt unele pluginuri, capabilitatea Sidechain, si DSP uri.La capitolul editare si MIDI dupa parerea mea PT este chiar mai slab decit alte sequencere.Si in ultima vreme stabilitatea unor sisteme concurente a ajuns cel putin la nivelul PT daca nu mai stabile.
Va doresc la toti un an nou fericit cu sanatate, plin de realizari si succese, si fie ca in anul care vine sa sunam toti ca dincolo
!