Un pic de ajutor daca se poate

Totul despre tehnologia sunetului

Un pic de ajutor daca se poate

Mesajde goe » Mar Noi 18, 2003 12:07 am

Salutare tuturor, cei care scriu p-aicea.

Sunt un incepator in lumea asta. Ash vrea sa mentzionez ca am citit cam tot ce atzi postat pe aici. Nu pot sa nu observ ca nu prea mai sunt subiecte interesante, cred io, vad ca nu prea mai postatzi.In fine am shi io nishte intrebari pentru cine se pricepe:

Am intzeles ca cele mai bune programe de creat muzica sunt Reason 2.5 si Cubase SX 2.5 (cred ca astea sunt ultimele versiuni) Cate CD-uri au cele doua programe(in varianta FULL)? Imi trebuie o placa cu cerintze minime pentru a putea folosii aceste programe? Io momentan am o placa integrada(AC'97) care shtiu ca e varza.
In placile "ieftine" am vazut M-Audio Revolution 7.1 shi Audigy 2 bulk. Care credetzi voi ca este mai buna pentru creat muzica? Sau daca mai shtitzi voi altele va rog sa-mi spunetzi(Philips sau altele). Oricum pretzul sa nu depasheasca 100$(fara TVA) ca mai mult nu prea pot sa fac rost. Eu ash vrea sa invatz programele astea. Care este mai ushor de invatzat pentru un incepator ca mine? Sper sa nu inceapa iar sa comenteze aiurea aia "shmecherii" care zic ca "unii vor sa se apuce de muzica ca de basket". Io personal n-am nimic cu ei, dar nimeni nu se nashte invatzat shi nu vad nimic greshit in a cere ajutor. Daca se poate.

Cam atat am avut de zis pentru moment. Ashtept raspunsuri.

P.S: Ce alte programe mai sunt bune de facut muzica pe pc?
goe
Junior Member
 
Mesaje: 3
Membru din: Joi Noi 13, 2003 10:46 pm
Localitate: salajan

Re: Un pic de ajutor daca se poate

Mesajde DjCre8or » Sâm Noi 22, 2003 12:19 am

Initial trimis de goe
Salutare tuturor, cei care scriu p-aicea.