Block-building words

...pentru cei carora le place sa scrie

Block-building words

Mesajde une helene » Mar Iun 07, 2005 7:44 pm

Azi...fiind prima zi in care scriu si eu in acest proaspat jurnal...ma gandeam sa fac o mica recapitulare...
Viata mea a fost una cat de cat tipica...doi parinti care m-au iubit asa cum au stiut ei mai mult si mai bine, insa nu s-au iubit intre ei: au divortat cand aveam 2 ani.
Amandoi au sunt medici veterinari, s-au cunoscut in facultate...mama a ramas gravida, s-au casatorit, au divortat.
pe mine m-a crescut mai mult bunica din partea tatalui iar spoiala de educatie pe care o am de la ea imi vine, si asta din vacante, pt k atunci o vedeam.
Cred k Mica (bunica mea) a fost cea care m-a modelat, intr-un fel pt k tot ce stiu de la ea stiu. Si din carti, pt k atunci cand nu eram la Mica in buc, citeam. Am citit mult, si aproape orice pt k sunt un pic mai salbatica. prieteni nu am avut cum sa imi fac prea multi, pt k am trait f mult in perpetue drumuri intre c-ta si buc. Asa k ...asta sunt.
Cel mai mult mi-au lipsit parintii, pt k nu au prea avut timp de mine. In schimb, nu m-a batut nimeni la cap: fa aia, fa ailalta. mama ink incearca dar nu ii iese... ;-)
Tata este acum la al treilea divort. nu inteleg de ce. Stiu k sunt partinitoare dar...a nimerit numai ciudatenii de femei. Acum are ink o fetita de 4 ani care trece prin ce am trecut si eu...pacat...
Ei, jurnalule, te-am cam ametit, nu?
Si stai asa k asta nu e nimik. Pa data viitoare. pa.
une helene
 

Mesajde une helene » Vin Iun 10, 2005 9:44 pm

Cred k de mult nu m-am mai simtit libera de...mine. Am zis-o de multe ori: eu dak nu oiubesc pe cineva atunci iubesc viata. Cresd k acum e una din acele perioade...
Sau sa fie sfarsitul de sesiune...hi hi...cred k da.
Acum deja am alte planuri: merg in bucuresti. Doamne ce dor imi e de orasul asta.
Nu stiu de ce dar doar in Bucuresti ma simt ca acasa...acolo am toti prietenii, acolo e si tati, si Mica...