viatza unui student cu o inima prea mare

...pentru cei carora le place sa scrie

viatza unui student cu o inima prea mare

Mesajde M@rLanU^^ » Vin Apr 06, 2007 6:51 pm

motivul pentru care incep acest jurnal este faptul ca simt nevoia sa ma confesez cuiva.
sunt student in anul I si in ciuda varstei fragede am trecut prin multe relatii care m-au maturizat din pct de vedere sentimental si simt nevoia sa vb cu cineva.
am multi prieteni,dar ca baiat e greu sa gasesti pe cineva caruia sa poti sa ii spui ce simti, ce te doare si de ce, pentru ca majoritatea se dau rotunzi ca ei sunt mari jmeckeri, cica macho.
A invidia inseamna a te recunoaste inferior
Avatar utilizator
M@rLanU^^
Junior Member
 
Mesaje: 82
Membru din: Joi Apr 05, 2007 11:00 pm

vineri 06.04.2007 toata lumea a plecat acasa

Mesajde M@rLanU^^ » Vin Apr 06, 2007 7:58 pm

buna

nu stau sa scriu tot ce a fost saptamanile trecute in viatza mea ca ar trebi sa stau cateva zile incontinuu.
astazi e a doua zi de can d e plecata nicoleta acasa in abrud. o cunosc de cateva zile si totusi simt ca o cunosc de o viatza. prima dat cand am vazut-o a fost acu o sapt jumate chiar in ziua in care m-am despartit de iulia cu care am avut o rel de un an jumate.
de iulia m-am despartit marti si sambata seara am fost pe la ea sa vb despre ce s-a intamplat intre noi. din una in alta am ajuns intre cearsafuri si am realizat ca nu mai putem sa avem o relatie normala. sentimente existau dar era prea multa cearta. ea isi gasise pe altul, eu eram cu gandul la nicoleta, dar tot ne iubeam, nu stiu cum sa explic. am luat decizia sa continuam sa ne vedem dar pe ascuns, fara sa afle nimeni ca inca noi inca ne mai futem. asa ramasese. eu m-am intors in ct si am inceput sa ma vad tot mai des cu nicoleta si am inceput sa o cunosc si sa tin la ea.

acum intervine marea dilema
sa continui sa ma mai vad cu iulia? tin la nicoleta si nu vreau sa o fac sa sufere. imi imaginez daca sa fi in locul ei cum m-as simti daca as afla.