Top Five Cinematografic
130 mesaje
• Pagina 3 din 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Initial trimis de Oribilul Mosh
Iata pentru inceput Top5-ul meu,referitor la filmele ultimei luni ! (mentionez ca intra in top doar filmele ce le-am vazut in premiera in luna februarie)
Asadar :
1. A Beautiful Mind (Russell Crowe)
2.October Sky (William Lee Scott,Chris Cooper)
3.High Fidelity (John Cusack)
4.Reindeer Games (Ben Affleck)
5.The Story us us
...........
Si sa va amintesc si Top 5 all-time (filme) ,in ceea ce ma priveste :
1.Pulp Fiction
2.Forrest Gump
3.Gladiator
4.American Beauty
5.Donnie Brasco
(top care mai sufera modificari..din cand in cand )
Pentru mine, "Forrest Gump" si "American Beauty" sunt filme foarte bune, mai ales primul, e foarte instructiv!!!!
- adriana
- Junior Member
- Mesaje: 108
- Membru din: Dum Sep 16, 2001 7:02 pm
Initial trimis de Aliosha
Poate scrii si top 5 ceva daca tot ai poposit la acest thread.
Sa sti ca fac ce vreau si ce-mi place asa ca pastreaza-ti sfaturile pt cei care sint interesati in ce spui ca personal, nu-i deloc cazul meu, imi bag
picioarele in ce poti sa gandesti!!!!!!!! Ai priceput?
Pa si pe curand draga
- adriana
- Junior Member
- Mesaje: 108
- Membru din: Dum Sep 16, 2001 7:02 pm
Initial trimis de adriana
Sa sti ca fac ce vreau si ce-mi place asa ca pastreaza-ti sfaturile pt cei care sint interesati in ce spui ca personal, nu-i deloc cazul meu, imi bag
picioarele in ce poti sa gandesti!!!!!!!! Ai priceput?
Pa si pe curand draga
Adriana...nu te supara,nu vreau sa ma iau de tine...dar sensul acestui thread e sa alcatuiesti un top 5 al filmelor tale preferate,si sa ni-l impartasesti si noua...
Mr.moderator tocmai asta te indemna sa faci...
Pink fluffy dynosaurs
Tremendously hardcore...
We are not born with the conviction that Pepsi is better than Coke and that heavy metal liberates the soul (Solomon, 2003). We try it out for ourselves...
Tremendously hardcore...
We are not born with the conviction that Pepsi is better than Coke and that heavy metal liberates the soul (Solomon, 2003). We try it out for ourselves...
-
Mirela - Mesaje: 2566
- Membru din: Joi Noi 08, 2001 12:00 am
Initial trimis de Mirela
Adriana...nu te supara,nu vreau sa ma iau de tine...dar sensul acestui thread e sa alcatuiesti un top 5 al filmelor tale preferate,si sa ni-l impartasesti si noua...
Mr.moderator tocmai asta te indemna sa faci...
Da ai dreptate, am fost doar inervata!!!! Pai filmele mele preferate:
Sexe Intentions
She's all that
Mme Douptfire
Titanic
Speed
- adriana
- Junior Member
- Mesaje: 108
- Membru din: Dum Sep 16, 2001 7:02 pm
He,he....ia uite Aliosha ce e pe 4..la K-Gula !
In rest..sa mor..daca am auzit de celeleate filme din topul sau !
In rest..sa mor..daca am auzit de celeleate filme din topul sau !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
daca le vrei ti le pot furniza. sunt superi tari. filme cu fumaciosi. comedii de prima clasa. dar este obligatoriu sa aveti WC-ul aproape in caz ca din ras o dati in KKre.
acum pe bune cine este din bucuresti si vrea unul din aceste filme, ma poate contacta si ne putem intalni.
K-gula.
acum pe bune cine este din bucuresti si vrea unul din aceste filme, ma poate contacta si ne putem intalni.
K-gula.
Dreapta In Univers Centru In Intuneric
-
K-gula - Mesaje: 951
- Membru din: Dum Mar 31, 2002 11:00 pm
Aaa...da...K-gula...stiu genul de film .....d'ala cu negrii prin cartiere rau famate !
O sa le caut si eu la imdb..sa vad ce e de capul lor ! :p
O sa le caut si eu la imdb..sa vad ce e de capul lor ! :p
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Initial trimis de Oribilul Mosh
Aaa...da...K-gula...stiu genul de film .....d'ala cu negrii prin cartiere rau famate !
O sa le caut si eu la imdb..sa vad ce e de capul lor ! :p
acum sa nu se creada ca toate filmele prezentate de mine prezinta ce ai spus. cel putin in how high actorii principali (method man si red man) ajung la harvard (asa se scrie?)
K-gula.
Dreapta In Univers Centru In Intuneric
-
K-gula - Mesaje: 951
- Membru din: Dum Mar 31, 2002 11:00 pm
Initial trimis de vali
friday si next friday sunt intr-adevar bestiale ... am descoperit o fatza a lui ice cube pe care nu o stiam pana acum...si tipul chiar are talent!!!
ehe si sa mai vezi si alte filme cu el.
K-gula.
Dreapta In Univers Centru In Intuneric
-
K-gula - Mesaje: 951
- Membru din: Dum Mar 31, 2002 11:00 pm
Daca tot am ajuns la primu post m-am gandit sa fac si eu un top 5:
1. The Road To El Dorado
2. Pisicile Aristocrate
3. The Lady And The Tramp
4. The Lion King
5. Anastasia
Mai sunt si altele care stiu ca sunt misto dar nu le-am inclus din cauza ca nu le-am vazut. Sau daca le-am vazut sunt cativa ani buni de atunci .
1. The Road To El Dorado
2. Pisicile Aristocrate
3. The Lady And The Tramp
4. The Lion King
5. Anastasia
Mai sunt si altele care stiu ca sunt misto dar nu le-am inclus din cauza ca nu le-am vazut. Sau daca le-am vazut sunt cativa ani buni de atunci .
- Yakko
- Junior Member
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun Apr 15, 2002 10:58 pm
- Localitate: Romania
Daca celebrul user Yakko a bagat top de desene animate..hai sa fac si eu unul.
1.The Jungle Book ( e ceva clasic de mare ,mare...valoare)
2.Shrek (sunt mort dupa filmul asta)
3.The Road To El Dorado (oaaa....the city of golllddd ! )
4.Beauty and The Beast
5.Snow White and The Se7en Dwarfs (iarashi..o piesa clasica)
Topul contine filme de animatzie de lung metraj !
1.The Jungle Book ( e ceva clasic de mare ,mare...valoare)
2.Shrek (sunt mort dupa filmul asta)
3.The Road To El Dorado (oaaa....the city of golllddd ! )
4.Beauty and The Beast
5.Snow White and The Se7en Dwarfs (iarashi..o piesa clasica)
Topul contine filme de animatzie de lung metraj !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Initial trimis de Oribilul Mosh
Daca celebrul user Yakko a bagat top de desene animate..hai sa fac si eu unul.
1.The Jungle Book ( e ceva clasic de mare ,mare...valoare)
2.Shrek (sunt mort dupa filmul asta)
3.The Road To El Dorado (oaaa....the city of golllddd ! )
4.Beauty and The Beast
5.Snow White and The Se7en Dwarfs (iarashi..o piesa clasica)
Topul contine filme de animatzie de lung metraj !
Ahhh damn!
Cum am putut uita The Jungle Book si Shrek :shock:?!!
Pentru mine ar merita asa: un loc 2 primul si 3 al doilea. Restu de 'shifteaza' in jos...
Sa facem si un top de filme:
1. Parfum De Femeie (imi place traducerea in romana )
2. Cool Hand Luke
3. Braveheart
4. The Sixth Sense
5. American History X
- Yakko
- Junior Member
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun Apr 15, 2002 10:58 pm
- Localitate: Romania
top 5 filme cu Robert De Niro
1.A Bronx Tale (chiar daca apare in rol secundar)
2.Sleepers
3.Heat
4.Once upon a time in America
5.Casino
Toate filmele de mai sus..au primit peste 8 stele din partea mea !
2.Sleepers
3.Heat
4.Once upon a time in America
5.Casino
Toate filmele de mai sus..au primit peste 8 stele din partea mea !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
top 5 cartoons :
1.Monsters Inc.
2.Shrek
3.Final Fantasy : the spirits within
4.Ice Age
5.Rugrats(every movie )
1.Monsters Inc.
2.Shrek
3.Final Fantasy : the spirits within
4.Ice Age
5.Rugrats(every movie )
To speak is to be silent
The concept is dead. There's nothing death should interrupt,
I went to bed last night with one sip left in the cup.
-
darkshines - Mesaje: 2260
- Membru din: Joi Aug 02, 2001 11:00 pm
Re: top 5 filme cu Robert De Niro
si eu, ca un mare fan De Niro, sa prestez un pic aia
1 frankenstein - un rol care ii vine ca o manusa, a ramas celebra scena cand de niro se plange ca este o masinarie
2 the godfather 2 - mai e nevoie de motiv?
3 the fan - nu am dormit 2 nopti de frica dupa ce am vazut filmul asta
4 stanley and iris/[b] - inchipuiti-va pe de niro indragostit
5 [b]ronin - filmul asa a redefinit filmul de actiune ... urmaririle alea cu masini sunt beton
6 the mission - hmm, un popa razboinic
7 casino - nu face el un rol mare aici, dar filul e fain
8 taxi driver - asta da film!!!
unii stiu galeria mea de screenshoturi:
http://www.hyperion.ro/rock/de_niro
1 frankenstein - un rol care ii vine ca o manusa, a ramas celebra scena cand de niro se plange ca este o masinarie
2 the godfather 2 - mai e nevoie de motiv?
3 the fan - nu am dormit 2 nopti de frica dupa ce am vazut filmul asta
4 stanley and iris/[b] - inchipuiti-va pe de niro indragostit
5 [b]ronin - filmul asa a redefinit filmul de actiune ... urmaririle alea cu masini sunt beton
6 the mission - hmm, un popa razboinic
7 casino - nu face el un rol mare aici, dar filul e fain
8 taxi driver - asta da film!!!
unii stiu galeria mea de screenshoturi:
http://www.hyperion.ro/rock/de_niro
some people deserve to die
-
vali - Mesaje: 5729
- Membru din: Mar Iul 03, 2001 11:00 pm
Re: Top Five Cinematografic
Initial trimis de Oribilul Mosh
Buna ziua !
Subiectul de fatza este un vis mai vechi de al meu. In cadrul sau...vom scrie topurile noastre personale (de preferat sa contina 5 pozitzii) referitoare la cinematografie. Ex : top five filme all-time,top five actori , top five filme in ultima luna,top five personaje din filme....etc.
Va multumesc..si va urez distractzie placuta la acest subiect !
Cu mult respect,Oribilul Mosh
Iata:
1. The Hit (Robert De Niro, Al Pacino)
2. Casabanca
3. Matrix
4. Titanic
5. Cocktail
Desi este greu de ales
Ar trebui sa le mai vad o data pe toate. Altfel filmele noi produc o impresie mai puternica.
De exemplu as putea sa bag in top "Veronica", daca imi pot aduce aminte de cit de mult m-a impresionat acel film atunci cind il visam pe motanul Danila.
din zei de-am fi coboritori c-o moarte toti suntem datori. dar una este leu sa mori si alta ciine-nlantuit
- maximus
- Junior Member
- Mesaje: 69
- Membru din: Joi Mai 30, 2002 7:01 am
- Localitate: Romania Bucuresti
Re: Re: Top Five Cinematografic
Initial trimis de maximus
1. The Hit (Robert De Niro, Al Pacino)
Filmul se numeste Heat ..nu The Hit ! :p
Ciudat ca este filmul tau preferat all-time...si nu stii cum se scrie !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Re: Re: Re: Top Five Cinematografic
Initial trimis de Oribilul Mosh
Filmul se numeste [B]Heat ..nu The Hit ! :p
Ciudat ca este filmul tau preferat all-time...si nu stii cum se scrie ! [/B]
Da ciudat. Se platesc amenzi, sau se pune cenuse?
Nu trageti!
din zei de-am fi coboritori c-o moarte toti suntem datori. dar una este leu sa mori si alta ciine-nlantuit
- maximus
- Junior Member
- Mesaje: 69
- Membru din: Joi Mai 30, 2002 7:01 am
- Localitate: Romania Bucuresti
130 mesaje
• Pagina 3 din 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori