the scariest?

sub lumina lanternei magice

the scarriest?

Mesajde vali » Lun Aug 26, 2002 11:06 pm

cel mai de groaza film vazut ever?

pentru mine cred ca a fost dentistul, cu corbin bernsen
some people deserve to die
Avatar utilizator
vali
 
Mesaje: 5729
Membru din: Mar Iul 03, 2001 11:00 pm

Mesajde Lord Barty » Mar Aug 27, 2002 10:46 am

Nu sunt amatorul genului insa singurul film dupa care nu am putut sa dorm linisit a fost Blair Witch Project.

Respekt!
Avatar utilizator
Lord Barty
Junior Member
 
Mesaje: 148
Membru din: Lun Iul 22, 2002 11:00 pm

Mesajde Oribilul Mosh » Mar Aug 27, 2002 6:50 pm

Pentru mine ..cele mai de groaza filme..in nici un caz nu sunt cele cu monstrii ,vampiri si alte chestii....ci cele care arata realitatea cruda.
Asadar nu ma sfiesc sa afirm ca unul dintre cele mai "scarry " filme..a fost Requiem for a dream .
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
Avatar utilizator
Oribilul Mosh
Junior Member
 
Mesaje: 20687
Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm

...

Mesajde Seth2 » Mar Aug 27, 2002 9:09 pm

Apropo Lord Barty - nu rata Blair Witch Project 2 : book of shadows . Nu e de aceasi regizor (de fapt regizori - pentru ca primul a avut doi) si nici aceeasi actori.. (era si culmea... :p ) si cred ca nici stilul nu prea mai semana cu prima parte... dar l-ai putea incerca.. Apare saptamana viitoare pe HBO.

So.. sa trecem la subiect... Ce e foarte curios la mine ca nu am nimik daca ma uit la filme gen Balir Witch etc... Pot sa ma uit la filme de genul asta relativ linistit... :p

Dar sunt si un tip de filme care ma dau gata , si anume cele SF de genul "Sfera" , "Odiseea Spatiala 2010" etc... La filmele astea de-abea rezist . (sa nu confundati insa cu toate filmele SF - la Alien de exemplu nu am nimik ) . Cele doua exemple insa mi se pare ca definesc destul de bine tipul filmului care ma inspaimanta.
Seth2
Junior Member