Care E Filmul Vostru Preferat Din Toate Timpurile?
Hhmmmmm..nu ma pot fotara asupra unui singur film,oricum uite cateva care m-ai impresionat:
terminator II(la vremea aia chiar m-a lasat cu gura cascata)
American history x
Pact cu diavolu
Poveste din Bronx
In numele tatalui
Jerry Maguire
Rasputin
Gotti
Donnie Brasco
Casino
si...majoritatea filmelor cu Brad Pitt
Ar mai fi multe dar nu-mi vin in minte acum.....
terminator II(la vremea aia chiar m-a lasat cu gura cascata)
American history x
Pact cu diavolu
Poveste din Bronx
In numele tatalui
Jerry Maguire
Rasputin
Gotti
Donnie Brasco
Casino
si...majoritatea filmelor cu Brad Pitt
Ar mai fi multe dar nu-mi vin in minte acum.....
-
SatyR - Junior Member
- Mesaje: 616
- Membru din: Joi Dec 05, 2002 12:00 am
Da ai dreptate........am confundat filmele am asa multe filme cu julia iar titlurile sunt in italiana si se vede ca le-am confundat. Merci de corectare. CiaoInitial trimis de Lord Barty
Dosarul Pelican e cu Denzel Washington. La ala cu Mel Gibson ii zice Teoria Conspiratiei.
Respekt!
O mare durere sa iubesti, o mare nenorocire sa scapi de aceasta durere.
Nu exista secrete pe care timpul sa nu le dezvaluie.
Nu exista secrete pe care timpul sa nu le dezvaluie.
- dirklady
- Junior Member
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi Noi 14, 2002 11:14 pm
- Localitate: italia
Forrest Gump
Rebel fara cauza
Si caii se impusca, nu-i asa?
Pulp Fiction
Trainspotting
U-Turn
Parfum de femeie
Petrecerea uratelor
Pe primul loc Forrest Gump, pe al doilea celelalte (si mai sunt vreo trei, dar nu mi le mai amintesc acum, oricum, imi plac mai toate filmele in care Pacino, J. Nicholson, De Niro, Tom Hanks, Meg Ryan, Goldie Hawn joaca)
Rebel fara cauza
Si caii se impusca, nu-i asa?
Pulp Fiction
Trainspotting
U-Turn
Parfum de femeie
Petrecerea uratelor
Pe primul loc Forrest Gump, pe al doilea celelalte (si mai sunt vreo trei, dar nu mi le mai amintesc acum, oricum, imi plac mai toate filmele in care Pacino, J. Nicholson, De Niro, Tom Hanks, Meg Ryan, Goldie Hawn joaca)
"Uneori se mai intampla insa ca vreun Smochin razvratit sa se catzere pe gard si sa-si ia lumea in cap... "
imi asum ceea ce scriu, cine are de gand sa plagieze o face pe barba lui
imi asum ceea ce scriu, cine are de gand sa plagieze o face pe barba lui
-
river - Junior Member
- Mesaje: 1035
- Membru din: Joi Ian 23, 2003 12:00 am
da imi dau shi eu cu parerea cred ca cele mai bune filme de pana acum :
Terminator 2
legends of the fall
jerry maguire
pact cu diavolul
american pie
Snach
pulp fiction
seven
Terminator 2
legends of the fall
jerry maguire
pact cu diavolul
american pie
Snach
pulp fiction
seven
- ^Seraphim~
- Junior Member
- Mesaje: 11
- Membru din: Lun Ian 13, 2003 1:19 am
- Localitate: Bucuresti
"Si caii se impusca, nu-i asa?" cu Jane Fonda, din 1969, un film despre oameni ingenunchiati de vremuri, care aleg, in defavoarea umilintei si a unei lupte dezumanizante pentru supravietuire, solutia demna a mortii. Un film despre un om care ucide din dragoste.
E foame de bani, e foame de bani, baetzi.
-
Salma - Mesaje: 774
- Membru din: Sâm Mar 01, 2003 12:00 am
Cel mai bun film pe care l-am vazut este cu siguranta EYES WIDE SHUT
"Imperious, choleric, irascible, extreme in everything,
with a dissolute imagination of the like which has never been seen.
Atheistic to the point of fanaticism, there you have me in a nutshell.
And kill me again or take me as I am, for I shall not change.
NEVER !"
with a dissolute imagination of the like which has never been seen.
Atheistic to the point of fanaticism, there you have me in a nutshell.
And kill me again or take me as I am, for I shall not change.
NEVER !"
-
Necuratu' - Junior Member
- Mesaje: 155
- Membru din: Dum Oct 20, 2002 11:00 pm
Duelistii - Ridley Scot (care a facut shi gladiatoru')
Midnight Express - Allan Parker (care a facut The Wall, Angel Heart, ....)
poate le are cineva, ca nu le-am mai vazut de foarte multa vreme shi nu le gasesc nicaieri.
Midnight Express - Allan Parker (care a facut The Wall, Angel Heart, ....)
poate le are cineva, ca nu le-am mai vazut de foarte multa vreme shi nu le gasesc nicaieri.
-
neatza - Mesaje: 5820
- Membru din: Sâm Aug 24, 2002 11:00 pm
Salma..eu nu cred ca omul a ucis din dragoste in "They shoot horses , don't they ? " .
Oricum..un film care si mie mi-a placut foarte mult. Dar parerea mea este..ca oboseala isi pusese amprenta pe judecata respectivului...si stresul..si viatza mizerabila..si asta a dus la motivul crimei !
Oricum..un film care si mie mi-a placut foarte mult. Dar parerea mea este..ca oboseala isi pusese amprenta pe judecata respectivului...si stresul..si viatza mizerabila..si asta a dus la motivul crimei !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Sense and Sensibility
de Ang Lee, cu Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman.
- Guinevere
- Junior Member
- Mesaje: 82
- Membru din: Vin Apr 25, 2003 11:47 pm
ceau
filmul care mia placut mie f mult este Dirty Dancing,dar mai am multe filme care imi plac,imi plac filmle de dragoste romantice si comediile
- nebunatica_18
- Junior Member
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Apr 22, 2003 9:51 pm
- Localitate: romania simeria
DQ...mai trebuie sa vezi The Shawshank Redemption ...si atunci primele 3 filme preferate ale tale....vor corespunde cu ale mele.
(sunt sigur ca pe 4 si 5..ai la fel ca si mine....cele doua LOTR-uri :p )
(sunt sigur ca pe 4 si 5..ai la fel ca si mine....cele doua LOTR-uri :p )
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Ok deci filmele mele preferate sunt :
*AMERICAN HISTORY X
*TRAINSPOTTING (pe care l`am vazut fara subtitrare shi mi`a fost foarte greu cu accentul personajelor ... un bun exercitiu anyway )
*CRUEL INTENTIONS (cel cu Ryan Phillippe)
*AMERICAN HISTORY X
*TRAINSPOTTING (pe care l`am vazut fara subtitrare shi mi`a fost foarte greu cu accentul personajelor ... un bun exercitiu anyway )
*CRUEL INTENTIONS (cel cu Ryan Phillippe)
A-Ur Attractive B-Ur Beautiful C- Ur Charming D-Ur Delicious E-Ur Exciting F-Ur Funny G-Ur Gorgeous H-Ur Heavenly I-Im J-Just K-Kidding L-Loser!!!! :fuck:
-
KoRn_bitch - Junior Member
- Mesaje: 231
- Membru din: Lun Dec 02, 2002 12:00 am
3 filme m-au impresionat cel mai mult:
Matrix - de fiecare data cand il vad descopar ceva nou.
Titanic - Extraordinar de bine regizat si in general ca proiect a fost nemaipomenit
Jurassic Park (1,2,3) - Ce sa mai zic, Steven Spielberg este cel mai bun regizor.
Matrix - de fiecare data cand il vad descopar ceva nou.
Titanic - Extraordinar de bine regizat si in general ca proiect a fost nemaipomenit
Jurassic Park (1,2,3) - Ce sa mai zic, Steven Spielberg este cel mai bun regizor.
-
dj_jaxxx - Mesaje: 1131
- Membru din: Mar Oct 22, 2002 11:00 pm
Umbra lunii albastre , la care Lord of the rings te referi ? Si apoi..cum este posibil ca un film precum Me,myself & Irene....sa fie pe locul 2 personal ?
Si pentru ca tot ai dat un top5..iti dau un subiect special pt. top five. Da click aici !
Si pentru ca tot ai dat un top5..iti dau un subiect special pt. top five. Da click aici !
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
top 5 ??? heck ... all right
s-ar putea spune ca-s maniac cu filmele ... am vreo 38 numa` akuma pe hard ... deci ... hai ca deviez de la subiect ... :
top5 da ???? filme :
1. matrix
2. spy game
3. taxi 2
4. lord of the rings - trilogy (sorry nu pot sa aleg 1)
5. cruel intentions 1
actori :
1. brad pitt
2. harrison ford
3. robert de niro
4. tom cruise
5. al pacino
actrite :
1. sarah michelle gellar
2. nicole kidman
3. demi moore
4. penelope cruz
5. sandra bullock
top5 da ???? filme :
1. matrix
2. spy game
3. taxi 2
4. lord of the rings - trilogy (sorry nu pot sa aleg 1)
5. cruel intentions 1
actori :
1. brad pitt
2. harrison ford
3. robert de niro
4. tom cruise
5. al pacino
actrite :
1. sarah michelle gellar
2. nicole kidman
3. demi moore
4. penelope cruz
5. sandra bullock
- SlimR
- Junior Member
- Mesaje: 35
- Membru din: Lun Mai 26, 2003 2:52 pm
- Localitate: acolo
Ce ziceti de THE FAST & THE FURIOS ?
Parerea mea e ca filmul e super....
Mai ales masinile din el...
Am auzit k va aparea partea a doua si se numeste TO FAST AND FURIOS....Mai multe masini asiatice...
Mai ales masinile din el...
Am auzit k va aparea partea a doua si se numeste TO FAST AND FURIOS....Mai multe masini asiatice...
-
Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
Si 8 Mile
8 Mile de ce n-ar fi un film misto pt mine....
Doar sunt fan EMIN3M.... (intrebare cum pun si eu imag sub numele meu ) ????si cand ??? trebuie sa am nush cate mesaje ?(si cate?))
Doar sunt fan EMIN3M.... (intrebare cum pun si eu imag sub numele meu ) ????si cand ??? trebuie sa am nush cate mesaje ?(si cate?))
-
Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori