Traductions

discutii pe care nu stii unde sa le incepi, haz de orice caz; ca intre prieteni

Moderator: anjin-san

Mesajde ghionoiul » Vin Apr 23, 2004 8:14 am

Hahaha ! Un altul musca praful ! Pai devil put you to walk with the machine pe drumuri de-alea ?! So must to you !
Of fact, in Romania nici nu stii pe ce drumuri sa mergi ca sa nu patesti belea. Ai putea sa mergi pe self-street, dar uite in ce hal a ajuns Bucuresti - You Hide dupa 2 ani de la reabilitation ! How much about alte drumuri... Decat sa mergi cu masina pe soselele noastre, you better let yourself looser.
Tre, succes la volcanisation, sper sa nu dai peste un mester de-ala care beats game of you, takes 10 skins from you and does a job of cocoa.
ghionoiul

Mesajde virrag » Vin Apr 23, 2004 10:57 am

Dupa cum am promis, sunt spate. Ce mah, you gave me disappeared ? Iaca nu am putut sa intru and peace ! Ca sa nu va suparati totusi pe mine, va mai cant niste cantecele.

Rooooose from Moldavia,
I would love you, but i don't know your word.
Grove is grove, grass is green
What I loved doesn't see itself any more
What was green dried,
What I loved shaked itself.

Nu sunt prea sigur de "grove", dar n-am gasit altceva mai bun. Voi bineveni orice imbunatatire.

Si un cantecel pentru copii:

Tit's band
Passes quickly through the young forest
Alas, what a noise !
You give in one, scream two !

(NB: "scream two" nu este in nici un caz partea a doua a filmului "Scream")
virrag

Mesajde ghionoiul » Vin Apr 23, 2004 2:12 pm

Puts itself the question: de unde le culege virrag asta ?! Ei bine, eu stiu raspunsul: nu le culege, he counterdoes them himself. I don't want to remain of carriage, asa ca contrafac si eu o poezioara de Michael Eminescu, the unpair poet:

At the star which rose
It's such a long path,
That thousands of years musted
To the light to arrive her.

Maybe long time ago shut off in the way
In blue farnesses
And its beam only now
Shined to our sight.

The icon of the star which died
Slowly on the sky climbs
It was on when it didn't see itself
Today we see it and it isn't.

All so when our 'dor' (cuvant intraductibil, cum am invatat intr-a 6-a)
Perished in deep night
The light of the shut-off love
Chases us yet.
ghionoiul

Mesajde Yellow Pinkie » Vin Apr 23, 2004 2:37 pm

It seems to me bad ca iar sunt tirziu la intilnirea cu limba traductionsurilor, dar am ceva maret de comunicat: am avut o viziune, de fapt am avut un vis in which it was being made ca mondializarea s-a incheiat si urma sa aderam la Uniunea Tuturor Continentelor (UTC). Si m-am gindit la visul asta, si cum probabil la acel moment acquis-ul comunitar va fi of devil's of hard. It will must probabil sa adoptam o limba comuna, dar care sa pastreze si specificul local ('o planeta a regiunilor'), care se va numi probabil Romish, sau Englanian. E, brothers, we, in this moment, tocmai punem bazele unei noi limbi. Si daca istoria (sau eu) l-a uitat pe inventatorul lui Esperanto (nu si pe inventatorul lui Espero), in schimb pe Tolkien nu l-a uitat, care a nascocit limbi si alfabete noi. Asa ca avem sansa sa se spuna, over years of days, poate cind noi nu vom mai fi, 'iata de unde a plecat totul!'.

Cum covrigii de Buzau sunt contributia Romaniei la o Europa mai buna, la fel 'to give oneself of empty' va fi contributia noastra la o limba planetara. Si daca ne grabim, putem sa impunem cit mai multe expresii din Romish/Englanian intr-o viitoare limba universala, care, sa speram, poate si datorita nine, se va numi Planetenglanian. Sa fim covrigii de Buzau ai limbii romane! Howgh!

To my brothers Vacaresti
I let you heritage
The growth of the Romanian language,
And the motherland's honour (appreciation)!

Propun sa contribuie fiecare cu 2-3 versuri despre limba, ca sa ne bucuram in acest inceput de week-end!
It is I, Yellow Pinkie!
Yellow Pinkie

Mesajde tre » Vin Apr 23, 2004 10:29 pm

asadar ajunsei azi la vulcanisation. v-am zis ca schimbasem pneu' ieri noapte for i had job today very of morning. in 3 minute he solved the problem, nici macar n-a trebuit sa dea the rubber down from the purse (e pulled of hair da ce conteaza o litera up or down). pe bon scria asa: auto feather: 50.000, little rope: 12.000. total: 62.000. the little rope e o bucatzica mica de cauciuc pe care au incalzit-o si-au put it in the hole. sa vedem cat it will hold, tot e bine ca nu s-au atins de original work prea mult.

am vazut azi pe-un local post cu cata excitare asteapta ploestenii meciul the oil ploiesti - the college sau university cum vretz, craiova. era in replay acel reportaj asa ca am zapat nitel si-am dat pe first tv unde era exact meciu. how much do you believe ca era scoru: college 3 - oil 0. ho ho ho mi-am zis, vom merge sa downgrade foarte curand. dar the wolf changes it's hair but the habit not asa ca data viitoare vom fi la fel de excitati, chit ca vom juca cu juventus from the cotarlatz of hill...
" it's the end of the world as we know it ''
tre

Mesajde MiG29 » Vin Apr 23, 2004 11:11 pm

Va rog pardonul,da echipa cu care joaca oil ploesti mai este cunoscuta si ca Knowledge Craiova.M-am gandit ca nu ar durea sa aflati afara si acest lucru.From sinn nu am luat observatie de acest thread devreme:D
The Earth is full.GO HOME!
MiG29

Mesajde ghionoiul » Lun Apr 26, 2004 8:19 am

Yellow, daca e adevarat ce zici, atunci sunt mari stiri ! Eu am o intrebare: carnetul de utecist (on new style, desigur) va fi tot rosu ? From where can I lift it ? Trebuie sa recunosc ca sunt excitat cu acest gand ! Sa fim noi ctitorii noii limbi planetare ! Parca si vad, pe la anul 2250, ca la Washingtonesti, capitala UTC, people will depose flower crowns la monumentul lui Rozu' cel Galben, ca anual la Bucurington va avea loc simpozionul "Tre - legenda vie a limbii noastre englaniene", sau ca stra-stranepotii nostri vor invata despre Mig29 ca fiind mult mai mult decat o desueta arma of sunset weathers. Cu modestie ma gandesc ca, poate, in cine stie ce orasel forgotten by the world, o fundatura cu un WC ecologic in capat se va numi "Fundatura Ghionoiul (om de litere si limbi, cofondator al Englanienei moderne")

In cinstea acestei noi limbi, m-am gandit sa compun un imn:

Our tongue is a treasure
Burried in depths
A collar of seldom stone
On the estate overflown.
Our tongue is fire that burns
In a people that without news
Woke up from a sleep of death
Like the brave from the story.

Lung traiasca Englaniana !
ghionoiul

Mesajde MiG29 » Lun Apr 26, 2004 10:33 am

Ghionoiule,postule tau gave me tears..Este atat de adanc.Poate numele noastre will be written with golden letters in the history book.Ar fi luator de rasuflare...Dar pana atunci mai este multe munca de facut and we got to put to the point tot lucrul intreg.
MiG29

Mesajde virrag » Mar Apr 27, 2004 8:23 am

Mai brothers, voi profitati ca eu nu pot trece pe aici all the day good day, and I see that you keep yourselves of stupidities ! Deja v-ati impartit intre voi titlurile de glorie ale epocii romish-englaniene, mie nu mi-ati lasat nici macar firma de pe un magazin de paine. Beautiful sits to you ! P-orma va schimbati nickurile, to induce the world in error, but it doesn't walk to you with me, because I catch myself. Done we buy (a se citi: "da' nu-i bai"), ca o sa am razbunarea mea. Nu va mai aduc canticele weather of two days ! Uite-asa ! To learn yourselves mind, sa nu va mai dezordine sus cu mine !
virrag

Mesajde ghionoiul » Mar Apr 27, 2004 10:46 am

Hai mai virrag, nu fi nebun la noi, ca n-am facut-o cu intentie ! Ce sa-ti fac daca nu erai aici cand s-o impartit norocu' ? Pe langa drum, asta imi aduce aminte de urmatorul cantec popular (e un glass-song din Ardeal):

And so comes to me sometimes, hey you dor
To give with the knife in the stone

From the stone to exit fire, hey you dor
If in life I don't have luck

When the luck divided, hey you dor
I was gone at work

At some people they gave with the chariot, hey you dor
Only to me with the glass

Not even that was full, hey you dor
Half was venom.

Not even that was shaved, hey you dor
Half was distress.

Tall is the sky and serene, hey you dor
On my side the clouds come.

Tall is the sky and starred, hey you dor
On my side the clouds beat.

Cu asta sper sa suplinesc how much of how much embargoul temporar impus de virrag.
ghionoiul

Mesajde Yellow Pinkie » Mar Apr 27, 2004 3:38 pm

Iar n-am timp, dar sper macar miine sa mai pot contribui constructiv la discutia noastra! Pina atunci doresc sa salut prietenii traductionsurilor! Observ ca viziunea mea capata adepti on day that passes!

Ghio, cred ca UTC-ul este, from sins, un vis inca prea indepartat! Dar, in cinstea dorintei tale, propun sa lasam with tongue of death, in caz ca nu apucam UTC-ul cit mai suntem imprejur, ca virgula carnetele sa aibe ceva rosu in ele! Si io zic ca meriti cel putin un bulevard, daca nu un oras, pentru ca ai initiat aceasta discutie. Oricum, istoria si colegii nostri lingvistii ne vor judeca!

virrag propun sa aibe o biblioteca mondiala cu numele sau!
It is I, Yellow Pinkie!
Yellow Pinkie

Mesajde Weet-weet » Mar Apr 27, 2004 6:34 pm

Habar nu am despre ce voi tipi ati scris aici ... dar vreau sa iti spun ca aici it's raining with the bucket si nu sansa pentru mine de a avea o lovitura de soare :-(
Oh well , lucrurile sunt amuzante prin imprejurimi si o sa continu sa citesc so i'll wait with imaptiency :yD
Rupe un picior !
Anti pro-ana
Weet-weet

Mesajde MiG29 » Mar Apr 27, 2004 8:16 pm

Hello,good people.Am fost ocupat over the head these days and i didn`t had how to raspund si aici.i am wishing sa fiu in stare sa scriu mai mult aici zilele care urmeaza.Regards si urari foarte bune...
MiG29

Mesajde ghionoiul » Mie Apr 28, 2004 8:22 am

Multumesc, Yellow, ca esti atat de generos ! Eu insa sunt mai modest, I thank myself ca in loc de un oras sa am o comuna. Desi mai bine doua. Ca sa fie una Ghoinoiul de Deal si cealalta Ghionoiul de Vale. Si eu cred ca virrag merita ceva maretz, o biblioteca mondiala ar fi racoroasa ! Eu propun ca loc de amplasare Alexandria (aia din Egipt, nu din Teleorman), peste drum de Brigada de Lupta cu Focul, si asta from objective motives...
Dar until one, other, cred ca we took ourselves with the word si discutam about the fur of the bear from the forest, getting drunk with cold water. Mai intai let's see to ourselves of job, let's break the mouth of the marketplace cu ceea ce ne-am propus sa facem, si on trace o sa vina si recunoasterea internationala.

Spore at work !
ghionoiul

Mesajde Dany_S » Mie Apr 28, 2004 8:45 am

este very merchandise subiectul asta. Pana acum i laughed that i shit on me. Asta seara, i went out to a tour with the car, si i gave myself with un BMW 318, and i made it probabil it was also automata. We gave ourselves la o lumina de trafic.
Dany_S

Mesajde virrag » Mie Apr 28, 2004 9:19 am

Libraria Mondiala Virrag la Alexandria ? Lucreaza pentru mine. I pray myself, nu prea am inteles by-the-way-ul cu Brigada de lupta cu focul. Of fact l-am inteles, dar mi se pare a little badness. Dar, cum to the unsatisfied the present takes itself, accept plin de gratie.
I ask to myself excuses cu aceasta ocazie ca m-am suparat pe voi like the cowboy on the village, si promit sa mai cant cantecele of good mood si de acum pe.
virrag

Mesajde MiG29 » Mie Apr 28, 2004 11:42 am

virrag,we are thankfull sa te avem inapoi printre noi.Alexandria nu e o ideea atat de mare.Eu as sugera o locatie diferita.What would u say about Calarasi or Slobozia,two capitals of county situated in the romanian plain?
MiG29

Mesajde Yellow Pinkie » Mie Apr 28, 2004 12:14 pm

Calarasi si Slobozia vor avea si ele rolul lor in marea uniune. In primul rind Calarasi se va numi Riders si Slobozia... :w (mi-e rusine sa-l traduc)...

In the short time that I have at mood (order) as dori sa mai imbogatesc Englaniana cu citeva expresii de intelepciune populara, mai pe scurt proverbe. Controlati-le afara:

Old age, heavy clothes;
Sweet word brings a lot;
Greed wrecks humanity (nota: omenie nu stiu exact cum se traduce, n-am dictionar!);
The rush spoils the work;
The clothes don't make the man;
Brother brother, but the cheese is on money;
'The eyes that one doesn't sees one forgets', cu varianta in romana 'Afara din vedere afara din minte';

Si vechiul slogan, pe care il propun ridicat la rang de proverb, deoarece indeamna la cumpatare:
'Today at cec a lion you depose, tomorrow it will make cubs', sau, dupa cum spune si romanul 'un ban salvat e un ban facut'
It is I, Yellow Pinkie!
Yellow Pinkie

Mesajde wwritza » Mie Apr 28, 2004 4:04 pm

Sunt inapoi! I 'domnisoara' you!
- Aseara am walk to my grandma si mi-am pus tichia cea rosie. Pe drum m-am intalnit cu un urs care tot zicea: " I die, I die! "
I-am zis : " Die ursule, die!" Al naibii, n-a vrut sa dai.
- In Franta am cunoscut un cuc care tot imi canta la scarita, nicovala si ciocan : "Avec avec" I-am zis si lu' asta: "Mah cucule, esti beat? Se zice cuc" El nu si nu, o tot tinea cu avec- avecaiala lui.

Si acum o poezie in prima auditie, sau mai exact in prima vizualizare :yD

Rag ( by me adapteishan after Arghezi )

Have you seen Rag (zici ca-i nume de indian)
Whose eyes are like faiance?
It's a ragged dog
Beautiful but zooled.

( to be continued maine ca mi-e lene acu, ma dor falangele de tastat )
:sal:
I know who I am and what I am about but I enjoy the journey more than the arival and feel that life for me is about increasing my understanding of the world...
wwritza

Mesajde MiG29 » Mie Apr 28, 2004 8:27 pm

Ce despre poezia acea deosebita

The gang of Pitogoi
You hit one screams two.

and that special song for fiecarecorp care este friend with the glass

Who placed the pub in the road
That was not a crazy man.

Asta e tot pentru acum dar voi fi inapoi cu altele:p
MiG29

Mesajde virrag » Joi Apr 29, 2004 9:45 am

Draga domnu' Supersonic, fost Mig29, viitor F16, I attract your attention ca esti pe cale de a comite un plagiat ! Cantecul cu "gang of Pitigoi" a fost prima oara cantat de mine pe acest forum, in varianta "tit's band" - vezi postul 91. Asa ca ma simt indreptatit sa iti cer copie dreapta. Don't make yourself that it rains, because it doesn't keep.
Pentru cei ce nu au aflat inca, aseara had place meciul Romania Germania. The three-coloured inserted 5 beans nemtilor, in timp ce ei abia au reusit an empty of honour in min. 88. Prima repriza a fost of dream ! Cel mai mult mi-a placut golul lui Rat - un lob, sau, cum se zice in limbaj fotbalistic: a little stair of all the beauty. La 4-0 bietu' Rudy Voeller remained like at the dentist, it didn't come to him to believe. Ca si cand it wasn't of arrived that he took such a net, in repriza a doua s-a gandit el bine si l-a bagat pe unul pe care il cheama Fraier, spre distractia romanilor.
I am not a sustainer of Iordanescu, dar ma enerveaza cand vad cum unii wear his Saturdays. Sper ca acuma they will let it softer.

Come on Romania !
virrag

Mesajde Yellow Pinkie » Joi Apr 29, 2004 11:03 am

If it is need I can depose marturie ca am vazut cu ochii mei si auzit cu urechile mele cintecul tit's band mai acu citeva zile, cintat de virrag. Ce-i drept, numai prima strofa. Lipseste aia cu 'Wof wof wof near the hut/Dogs bark after them' De fapt, in Englanian, ciini fac sunca! sunca!

Si pe mine m-a oiled on the soul meciul! Prima oara after a lot of weather imi place nationala. Si cred ca am jucat bine ca n-a fost The Dumb in teren. Mi-a placut cum s-a jucat, mi-a placut echipa (youthfull air). Nu stiu ce e cu nemtii, nu mai au echipa? Oricum, de batut am batut, numai sa nu get drunk with cold water. I seem to see ca we take it from Finland.

Mai e un glass song, dar e deja prea smoked, prea comercial, prea banal:

Because like this drink good people (humans)
From Saturday till Monday

Because like this drink brother people
From Saturday till Tuesday

Because like this drink people with checks
From Saturday till Wednesday

and so on: people like us, young people, me and my father/from one Saturday to another (culmea, rimeaza!) etc...

If it weren't horinca* in the village
I would never be drunk

But in the village horinca it is
And I'm always of story!

si cred ca mai sunt ceva strofe...

* - traditional Romanian heavy drink, from Maramures, a region in the north
It is I, Yellow Pinkie!
Yellow Pinkie

Mesajde ghionoiul » Joi Apr 29, 2004 1:56 pm

Yellow, I'd eat your mouth, sa stii ca si eu ma gandisem sa bag cantecul asta ! Dar what to make to it, you took it before !
Meciul de aseara a fost luator de respiratie. Pur si simplu les Roumains ont battu du jeu des Allemands (asta e in romtzuzeshte). Vazand 4-0 in coltul shield-ului ma intrebam daca nu cumva televizorul meu has dwarves on the brain. Ce mai, a fost distractie, am avut un timp mare privind meciul. Initial imi propusesem to forget myself a weather la fotbal, iar de la 21.15 sa comut la hochei. Am dat sus la aceasta idee, wellunderstood.
Between the time m-am mai gandit la niste poezioare, dar inca n-am venit sus cu ceva concret. O sa va las sa stiti cand se va intampla.
ghionoiul

Mesajde MiG29 » Joi Apr 29, 2004 5:25 pm

Oh,i ask for my appologies.I haven`t observed that you have traductioned that song before i did.Orice drum,the game from last night was great,e o rusine ca nu am vazut decat the second reprise pentru ca am avut lucruri de facut.
MiG29

Mesajde tre » Joi Apr 29, 2004 11:01 pm

hehehe ce vise. sa-mi faca the little dicks de gimnaziu mustatza sau urechi mari pe poza din cartea de literatura. ma gandeam ca poate lu' yellow pinkie i-ar placea ca un dictionar sa-i poarte numele, gen 'the small pinkie' (sau 'the small pink one', how do you want). da chiar, cine-a fost robert ala de-a facut dictionaru le small robert?

i've remained pleasantly impressed de historisationul userului dany_s datorita factului ca am dedus ca lecsusu' lui are manual speed-box si nu cutie de angrenaje automata.
i gave myself too in aceasta frumoasa seara de primavara cu un passat (nu stiu daca era tedei da' cam toate sunt) si i caught the beautiful speed of 150 km/h. i didnt make him ca oricum avea avans (he didnt stay at the stop) dar insasi aceasta sus-viteza has frappated me when i've thrown my eyes on the speed indicator.

in another order of ideas am observat ca regulatorii de mame de la astral nu prea verifica-calitatea of the receving of programele tv. astfel posturile 'descoperire canal', 'planeta animalelor' si 'televiziunea muzicala' have fleas si uneori they see themselves alb-negru. cel mai bine se vad 'reteaua desenelor', 'copiii-vulpe', 'shlagare video 1', 'hala-marcaj' si inca-cateva care, from sin, nu prea-s for intrest.
" it's the end of the world as we know it ''
tre

Mesajde MiG29 » Vin Apr 30, 2004 10:00 am

Tre,compania mea cablu,sisteme romanesti de cablu,are aceasi problema..Plus ca mai nou si biroul cutie casa (BCS)se vede teribil de prost.Si sa insert my leg platesc extra pentru asta.And when i`m tring to hit to them,nobody answers my telephones.

And on top,my car is making me figures.It consumes too much benzine without lead.Altough i make full every two or three weeks the bulb always lights up.
MiG29

Mesajde Yellow Pinkie » Vin Apr 30, 2004 11:03 am

Tre, robert o fi ala de a inventat franceza!

I am thanked de compania mea cablu, tot sisteme romanesti de cablu, dar am 54 de programe si se vad bine. Dar pulls me out of my watermelons that when they insert un program nou il baga in locul unuia vechi, in place sa il lase si pe al vechi in pace. Acum vreo 3-4 luni mi-a placut ca au crescut oferta la canale muzicale: televiziunea muzicala 2, televiziunea muzicala de baza, televiziunea muzicala lovituri si video-slagare unu clasice. E bine ca sunt acolo, chit ca nu prea ma uit. De la romani mi-au scos Romania of tomorrow ca sa bage PAX in loc. Si au mai bagat explorer in locul M6. In schimb Procinema l-au bagat in plus, n-au sters pe altul. In schimb siteul RCS e in urma rau, nu poti sa afli grila de programe, noutati, nimic! Cica au in grila MCM Romania!

Daca vorbim de consum, rotile mele take 14 at hundred! Noroc ca nu merg mult in oras, 20-30 km pe zi. In rest cu picioarele sau a nevesti-mi, care ia vreo 7.
It is I, Yellow Pinkie!
Yellow Pinkie

Mesajde ghionoiul » Vin Apr 30, 2004 2:13 pm

Da, ca bine ziceti, of much weather I have a stud against the guys from Astral, pentru ca BCS (caruia eu i-as zice mai bine Broul de Cutie de Acasa, deci BCA) nu are sonor. If it was the word about Romania of Tomorrow, sa zicem, nu era nici un bai, ca ala e pentru liber, dar pentru BCA dau si extra-bani fata de abonamentul regular. De asemenea, postul Dunarea TV, la care ma mai uit from when in when ca sa imi mai practic limba ungara, sees itself with fleas.
Astazi I inwilled myself pentru cateva ore de la lucru, ca sa stau acasa cu that one the little of mine, ca n-avea cine. Am avut distractie impreuna. Dealtfel, today is his day, he fulfills 11 moons, so that i prophited of occasion to sing him "Many Years to Live !". De asemenea, si vecinii cu care ne-am intalnit cand am iesit at walking i-au urat "At Many Years". Sper ca diseara sa dea si el un biberon de bere, something, there, an attention, an olive...
ghionoiul

Mesajde wwritza » Vin Apr 30, 2004 3:29 pm

looooooooolox. Ce misto suna 11 moons!!! ~p
pt few seconds m-am ask myself ce-or fi alea moonse!?!? e bine moonse anyway, bine ca nu fu luceferi, cai laptice...etaca
Sa-ti live si to see him big. and rich :B

Io n-am problems cu cabluri, fire si alte magaoaie. Astia are here Cer, care walk binishor, numa ca nu catch roamanians canale

By the way about cars! Ce aiurea e sa drive a car cu volan pe right intr-o tara normala, lets say france, si sa nu see ce vine din face tau, ca nu poci sa tragi volanashul un poco , ca tre sa vii cu all car pe left side sa vezi ce comes din face.
I know who I am and what I am about but I enjoy the journey more than the arival and feel that life for me is about increasing my understanding of the world...
wwritza

Mesajde Withered » Vin Apr 30, 2004 3:38 pm

what about ...

I break to pieces every time I see you => Ma sparg in figuri de cate ori te vad
Sad but true => sadic dar adevarat (asta e pe bune, de la un rocker la fel de adevarat)
Scotland Yard => Curtea Scotiei
Bataille du jeu => bataie de joc
Withered

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Mai in gluma mai in serios. mai mult in gluma