discutii pe care nu stii unde sa le incepi, haz de orice caz; ca intre prieteni

Moderator: anjin-san

Mesajde kant emir » Sâm Iun 14, 2008 5:51 pm

numannebunineanicu, pe bune?
pai daca te fac incult acuma iar te bosumflii

adica: te bosunfli, cu numa unu de i, nu doi

poi incearca si fama incult, poate ma bosunflez

sau poate nu, cine stie?

Ai uitat ca nu umblu cu boi tatuati, sefu?

da' cu cine unbli, daca nus indiscret?
"... deasupra-i cer de stele" si legea morala din mine
kant emir

Mesajde jl_rona » Sâm Iun 14, 2008 6:28 pm

kant emir scrie:numannebunineanicu, pe bune?
adica: te bosunfli, cu numa unu de i, nu doi

poi incearca si fama incult, poate ma bosunflez

sau poate nu, cine stie?

da' cu cine unbli, daca nus indiscret?

Ti-am gasit legenda, incultule care te bosumflii. Las-o dreaq de limba romana, ca e o limba moarta de cand cu globalizarea.

Acuma umblu dupa piskeshu.

Uite legenda aicea:

Aristophanes's Speech from Plato's Symposium

The original human nature was not like the present, but different. The sexes were not two as they are now, but originally three in number]Once it was a distinct kind, with a bodily shape and a name of its own, constituted by the union of the male and the female:[/B] but now only the word 'androgynous' is preserved, and that as a term of reproach.

In the second place, the primeval man was round, his back and sides forming a circle; and he had four hands and the same number of feet, one head with two faces, looking opposite ways, set on a round neck and precisely alike; also four ears, two privy members, and the remainder to correspond. He could walk upright as men now do, backwards or forwards as he pleased, and he could also roll over and over at a great pace, turning on his four hands and four feet, eight in all, like tumblers going over and over with their legs in the air; this was when he wanted to run fast.

Zeus discovered a way.
He said: 'Methinks I have a plan which will enfeeble their strength and so extinguish their turbulence; men shall continue to exist, but I will cut them in two and then they will be diminished in strength and increased in numbers; this will have the advantage of making them more profitable to us. They shall walk upright on two legs, and if they continue insolent and will not be quiet, I will split them again and they shall hop about on a single leg.'

He spoke and cut men in two, like a sorb-apple which is halved for pickling, or as you might divide an egg with a hair; and as he cut them one after another, he bade Apollo give the face and the half of the neck a turn in order that man might contemplate the section of himself: he would thus learn a lesson of humility. Apollo was also bidden to heal their wounds and compose their forms. So he gave a turn to the face and pulled the skin from the sides all over that which in our language is called the belly, like the purses which draw tight, and he made one mouth at the centre, which he fastened in a knot (the same which is called the navel); he also moulded the breast and took out most of the wrinkles, much as a shoemaker might smooth leather upon a last; he left a few, however, in the region of the belly and navel, as a memorial of the primeval state.

After the division the two parts of man, each desiring his other half, came together, and throwing their arms about one another, entwined in mutual embraces, longing to grow into one, they began to die from hunger and self-neglect, because they did not like to do anything apart; and when one of the halves died and the other survived, the survivor sought another mate, man or woman as we call them,--being the sections of entire men or women,--and clung to that.

Thus they were being destroyed, when Zeus in pity invented a new plan: he turned the parts of generation round to the front, for this had not been always their position, and they sowed the seed no longer as hitherto like grasshoppers in the ground, but in one another; and after the transposition the male generated in the female in order that by the mutual embraces of man and woman they might breed, and the race might continue; or if man came to man they might be satisfied, and rest, and go their ways to the business of life. So ancient is the desire of one another which is implanted in us, reuniting our original nature, seeking to make one of two, and to heal the state of man.

Each of us when separated, having one side only, like a flat fish, is but the tally-half of a man, and he is always looking for his other half.

They would be unable to explain. And suppose further, that when he saw their perplexity he said: 'Do you desire to be wholly one; always day and night in one another's company? for if this is what you desire, I am ready to melt and fuse you together, so that being two you shall become one, and while you live live a common life as if you were a single man, and after your death in the world below still be one departed soul, instead of two--I ask whether this is what you lovingly desire and whether you are satisfied to attain this?'--

There is not a man of them who when he heard the proposal would deny or would not acknowledge that this meeting and melting into one another, this becoming one instead of two, was the very expression of his ancient need.

And the reason is that human nature was originally one and we were a whole, and the desire and pursuit of the whole is called love. There was a time, I say, when we were one, but now because of the wickedness of mankind God has dispersed us, as the Arcadians were dispersed into villages by the Lacedaemonians.

http://www.anselm.edu/homepage/dbanach/sym.htm

Frumoasa imagine sefu. Uite d-astea se povesteau la radio pa vremea lu Odi, nu ii masura tatele lu Nicoleta Luciu, da' bine, masele trag ca mustele la cacat, d-aia le place lor in capitalism.
“Love, work and knowledge are the wellsprings of our lives, they should also govern it.â€Â
jl_rona

Mesajde kant emir » Sâm Iun 14, 2008 6:53 pm

ca e o limba moarta de cand cu globalizarea.

muarta ejtu

si nu numa dupa pijkeshu, si nu numa de cand cu globalizarea

muarto
kant emir

Mesajde Shaki » Sâm Iun 14, 2008 7:14 pm

rona, faci niste confuzii, adica bagi in aceeasi oala rockul, metalul, hippie... :)

danfine. ideea e ca nu duc lipsa, nu ma plang, am destula atentie de la barbatzi insa nu shtiu cum shi de ce, numai asta nu o sa ma faca pe mine vreodata implinita
aliatzi, right? :D

A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
Shaki

Mesajde kant emir » Sâm Iun 14, 2008 7:50 pm

laso breh, cai muarta
kant emir

Mesajde jl_rona » Sâm Iun 14, 2008 9:57 pm

Shaki scrie:rona, faci niste confuzii, adica bagi in aceeasi oala rockul, metalul, hippie... :)

danfine. ideea e ca nu duc lipsa, nu ma plang, am destula atentie de la barbatzi insa nu shtiu cum shi de ce, numai asta nu o sa ma faca pe mine vreodata implinita

alo! shaki! pai tu faci confuzie intre atentie si PULA aia de carne. :D:

pai normal ca numai atentia nu o sa te faca implinita. io nu zic ca pula e TOTUL, mai e laba aia ca sa te afirmi, da io n-am dorinte d-astea de preamarire prea multe. Io-s un gandac mic si colorat care vrea sa faca voia Domnului: sa ia o pula-n pizda si sa faca copii. Pai daca as avea copil, nu creca as mai zace io aicea prin forum si nici nu creca as mai tine cu tot dinadinsul sa fac politica. M-as canaliza pe ce e mai important.

Io am vazut-o pe maica-mea. Zicea lumea ca cica era mare savanta, chestii, pana m-a facut pe mine. Dupa aia, s-a concentrat numai asupra mea si chiar daca citea tot felul de chestii, asta o facea ca sa mi le impartaseasca mie, nu pentru ea. Aia cu realizarea pe plan profesional, pentru femei dar SI pentru barbati, e o LABA, da' o LABA cum n-am mai vazut de cand sunt.

Problema e ca in situatia mea (cu glanda asta cam data peste cap), nu creca mi-e mie recomandat acuma sa fac copii, ca in momentul in care ramai gravida glandele sunt primele care sunt si mai solicitate decat de obicei.

Ar trebui sa zac singura in dormitor vreo 6 luni pana mi se repara glanda si dupa aia abia sa iau o pula-n pizda. :D:

hippie rock metal sunt un fel de castravete-dovleac-pepene. aceeasi familie anglo-americana de activisti.

Cat despre tine, io creca tu esti inca o copilita care vezi rockul ca pe cine stie ce. Chiar arati foarte pustoaica. Pai io la varsta ta eram baba ca infatisare.

Imi placea si mie rockul asa ca ma mai uitam si eu pe MTV ca sa am ce vorbi cu masculul, dar cand venea pula, o sugeam la greu! Eram in primul an dupa dezvirginare.

Ce dreaq, crezi ca ma mai gandeam io la saltimbanci si astea? Mintea mea era numai la ala, cum sa ma-ntolesc, cum sa ma-ntalnesc cu el ca sa i-o sug si sa primesc limbi in pizda.

Creca limbajul asta academic al meu te omoara, Shaki, este? :n:

==================================

Chiar am citit in Reich ce stiam deja: ca politetea e o masca pusa pe omul frustrat. Sub acea masca este alta, care ii da nastere primei: de ura, de exemplu.

Dar SUB aia de ura e alta masca si inca una, vreo 4 in total, pana ajungem la iubirea aia pura care se transforma in mastile de mai sus.

Foarte interesant capitolul, dar nu l-am inteles nici eu bine, tre sa-l recitesc.

Hai pa. Good night.
“Love, work and knowledge are the wellsprings of our lives, they should also govern it.â€Â
jl_rona

Mesajde jl_rona » Sâm Iun 14, 2008 9:58 pm

kant emir scrie:muarta ejtu

si nu numa dupa pijkeshu, si nu numa de cand cu globalizarea

muarto

LOL! gelosule! :n:
jl_rona

Mesajde kant emir » Dum Iun 15, 2008 1:04 am

ai innebunit?

(aoz, ce intrebari mai pot sio sa pun!)
kant emir

Mesajde jl_rona » Dum Iun 15, 2008 9:40 pm

nu ba da faza cu moartea a fost ca sula si cu prefectura, zau.
jl_rona

Mesajde kant emir » Dum Iun 15, 2008 11:01 pm

a fost ca sula si cu prefectura, zau.

poi si tu cum ejt?
kant emir

Mesajde piskeshu » Lun Iun 16, 2008 8:23 am

da, rona, te fut, ohhhhh direct in gura.
Prezumtia de prostie se aplica tuturor !!!
"This used to be a fun house, but now is full of evil clowns..."
piskeshu
banned

Mesajde jl_rona » Lun Iun 16, 2008 7:37 pm

T-z-a-r-a-n
jl_rona

Mesajde jl_rona » Lun Iun 16, 2008 7:38 pm

kant emir scrie:poi si tu cum ejt?

io cum sa fiu? nu vezi ca le-ai incurcat de tot?
jl_rona

Mesajde kant emir » Lun Iun 16, 2008 8:20 pm

io? io nu, niciodata
kant emir

Mesajde jl_rona » Lun Iun 16, 2008 8:30 pm

sefu, hai recunoaste c-ati inghitit galusca cu Oprescu.

ma credeti voi cu pluta, dar nu e asa.

cat despre taranul de piskeshu, ce sa mai spun? E un golan de gang asa cum am anticipat. Sa stea acolo la loco, ca ala e forum exact pentru nivelul lui.
jl_rona

Mesajde kant emir » Lun Iun 16, 2008 10:16 pm

sefu, hai recunoaste c-ati inghitit galusca cu Oprescu.

ai putea sa pricepi ca nu ma intereseaza primaria bucurejtilor?

daca e satz spui drept, intre blaga si oprescu il preferam pe oprescu

intre oprescu si videanu il preferam pe oprescu

intre oprescu si poponeatza sau ilici sau marcobelo sau nebunu prost de vadim il preferam pe oprescu

ceva dilema ar fi fost oprescu vs basescu, sau stolo, sau berceanu

fare legatura cu partidu sau independentismu sau sustinerea oscilanta

pricepi?
kant emir

Mesajde Invincible » Vin Iul 24, 2009 1:05 am

-io-mi doresc sa se-ntoarca rona si gigi (dac-a fost frodata pe-aici). Tare as vrea sa-i vad pe astia 2 discutand :D:
-ca Daimon, Shaki si Eliana sa iasa din muzici si sa faca niste postari care s-arate ca au in cap ceva mai mult decat cultura adolescentina.
-kantemiru sa fie mai activ. doar el poate avea rabdarea sa urneasca melcii astia 3.
- sa posteze aici Titina. ce-ai fata de nu scrii aici? uitasi de unde plecasi? sau ti-e ca-ti iau dusmancele urma? pai in cazu asta fa ca moshu. zi-i kantemirului sa-ti baneze nickul si fa-ti alt cont
-sa mearga0n plm sagetile alea de pe prima pagina, sa ma duca direct la ultima postare, nu la prima.

va urma..
Imagine Imagine Imagine
Invincible

Mesajde antonia89 » Mie Oct 21, 2009 11:02 am

planuri de viitor....SA FIU FERICITA !! sa raman la fel.asta e prioritatea mea.acum sunt o persoana cat se poate de fericita,implinita si cum mai vreti voi.si daca voi reusi sa ma mentin pe linia asta,totul e perfect :)
antonia89

Anterior

Înapoi la Mai in gluma mai in serios. mai mult in gluma