Cum va traiti viata?

discutii pe care nu stii unde sa le incepi, haz de orice caz; ca intre prieteni

Moderator: anjin-san

Cum va traiti viata?

Mesajde maximilian » Mar Oct 27, 2009 8:09 pm

voi cum va traiti viata? ce faceti in afara de forum? iesiti cu la un suc, mergeti in parc, iesiti la agatat, mergeti la munte, la mare, va plimbati cu motocicleta...? deci?



eu unul din start pot sa spun ca ma consider un luzar din perspectiva faptului ca sunt medic rezident pe sanatate publica si management (pe scurt spm). zic asta ptr ca salariul e mic iar viitorul e neclar si mare branza nu poti sa faci(dar alta alternativa nu am). salariul e jenant. dar hai sa zic. cu bonuri de masa ajunge la 11milioane. bani din care nu te poti descurca daca nu primesti un ajutor de la parinti (care nu-s bogati). la institut, unde fac cursuri, activitatea tinde spre zero, adica am in general 2 cursuri de cate 3 ore pe saptamana. prieteni nu prea mai am ca acum nu mai suntem in facultate, pe prietenii din facultate i-am pierdut ori ptr ca au plecat in tari straine, ori ca am rupt legatura cu ei din pricina bolii, care a fost. in general am mult timp la dispozitie, citesc ptr scoala si cam atat. de iesit in oras nu ies. uneori mai merg la pescuit, dar acum s-a cam terminat sezonul. si nu stiu ce sa mai zic. pot sa adaug mai incolo.

sper ca nu mai exista un topic asemanator.
Avatar utilizator
maximilian
Junior Member
 
Mesaje: 134
Membru din: Vin Oct 23, 2009 11:00 pm
Localitate: bucuresti

Mesajde kant emir » Mar Oct 27, 2009 8:34 pm

iesiti cu la un suc, mergeti in parc, iesiti la agatat, mergeti la munte, la mare, va plimbati cu motocicleta...?

motocicleta n-am, iar cu agatatul e asa, cam "restrictionat"

in rest, cam de toate: si pe la munte, si pe la mare, mai o floare, mai o scoica, mai un melc; ne mai bucuram de-o carte, de un film, de o muzica, de o poza, de cate si mai cate - adica nimic iesit din comun