Mozart no. 1

cea mai culta dintre ele, asa numita muzica clasica

Moderator: ghionoiul

Mozart no. 1

Mesajde redy » Lun Mar 07, 2005 9:24 pm

de el ati uitat???????? :dir:
redy
Junior Member
 
Mesaje: 7
Membru din: Lun Mar 07, 2005 8:46 pm
Localitate: iasi

Mesajde redy » Lun Mar 07, 2005 10:17 pm

apropo,am toate misele,sonatele pt pian,multe concerte pt pian,String Quintets,Violin Sonatas,Violin concerts,Horn Concertos,Complete Mozart Edition Serenades for Orchestra,Salzburg Symphonies,Flautul Fermecat,Nunta lui Figaro, Idomeno etc,aproximativ 5gb in format mp3
cine doreste..
redy
Junior Member
 
Mesaje: 7
Membru din: Lun Mar 07, 2005 8:46 pm
Localitate: iasi

Mesajde shoeman » Lun Mar 14, 2005 1:16 pm

Mozart e un compozitor complet dupa parerea mea. A compus cu succes opera dar abordeaza si genul instrumental cu aceeasi pricepere. Operele lui sunt originale si au o muzica nostima( :) ) dar stie sa dea si profunzime atunci cand este cazul. Merita asculate ultimele 3 simfonii si recviemul(lucrari mai complexe, cu adevarat monumentale), concertele (pian sau vioara) (muzica vioaie plina de nuante) si divertismentele(simfoniile salzburg) dar operele mi se pare ca il caracterizeaza cel mai bine(don giovanni e cea mai inspirata dupa parerea mea).
Avatar utilizator
shoeman
Junior Member
 
Mesaje: 23
Membru din: Joi Mar 10, 2005 12:00 am

Mesajde ghionoiul » Joi Mar 17, 2005 4:44 pm

N-as fi in totalitate de acord ca opera il caracterizeaza cel mai bine pe Mozart. Dimpotriva, eu cred ca il incorseteaza mai mult decat o fac genurile pur instrumentale. A compune opera in sec. 18 inseamna a fi tributar mediocrului stil al operei italiene din epoca. Daca Mozart se ridica cu mult peste compozitorii de opera ai vremii cu Nunta sau cu Don Giovanni, este datorita geniului sau si atat. Don Giovanni este chiar o opera cu mult inaintea timpului sau, vine cu unele inovatii pe care abia Wagner le va duce pe culmile perfectiunii. Dar si Don Giovanni si Nunta au momente plicticoase (putine, e adevarat) in care nu difera cu nimic de operele italiene la norma.
Mai original mi se pare Mozart in cele doua opere de inspiratie germana: Rapirea din Serai si Flautul Fermecat. Chiar daca nici una nu a beneficiat de inspiratia din Don Giovanni, au meritul de a aduce pe scena operei vechea traditie a singspielului german, rupand traditia prafuita a operei italiene.
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde shoeman » Vin Mar 18, 2005 10:48 pm

Eu ziceam ca opera il caracterizeaza mai bine pt ca pare ca acolo se simte cel mai confortabil.Unii chiar il considera un compozitor de opera iar
Enescu isi sfatuia elevii sa isi imagineze personaje si sa puna cuvinte sub note la interpretarea partiturilor de concert. Bineinteles ca pentru un geniu ca Mozart rigoarea clasica il limiteaza si nici nu il lasa sa se exprime intr-un mod mai personal. Cu toate astea, asa cum spuneai si tu, cu don giovanni depaseste stilul epocii la fel ca si prin ultimele simfonii.

Apropo de concerte...Ce parere ai de ele? Faptul ca poti sa iti imaginezi personaje si dialoguri mi se pare fantastic!E un exercitiu de imaginatie usor pentru ca muzica "spune tot".
Avatar utilizator
shoeman
Junior Member
 
Mesaje: 23
Membru din: Joi Mar 10, 2005 12:00 am

Mesajde ghionoiul » Lun Mar 21, 2005 10:29 am

Da, in special concertele pentru pian sunt grozave din acest punct de vedere. Dialogul e spumos, muzica abunda, imbinarea pian-orchestra este cu mult peste tot ce se facuse pana atunci. Lucrurile astea sunt evidente mai ales cam de pe la nr. 12-13 in sus. Daca ai incerca totusi sa povestesti in cuvinte dialogul dintre solist si orchestra, cred ca ai avea o problema. Nu numai la Mozart, ci in general. Pentru ca de-aia e muzica, sa se exprime ca atare. Altfel al fi fost literatura. Cred ca Enescu folosea o metafora.
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde shoeman » Dum Mar 27, 2005 11:22 pm

Un concert foarte simpatic si care aduce un pic cu muzica lui Mozart este concertul pt 2 piane de Poulenc. Detine acelasi dialog spumos de care vorbeai construit oarecum intr-o maniera neoclasica. Poulenc este unul dintre compozitorii "fara pretentii" care isi propune doar sa distreze publicul si nu sa creeze opere monumentale, alaturi de Haydn si Grieg. Astept alte pareri despre acest compozitor poate mai putin cunoscut pe threadul de recomandari.

Un alt concert absolut delicios, care alocuri aminteste de sonoritatile mozartiene, este cel pentru vioara "all'Antica" al lui Respighi(mi-am adus aminte de el cand m-am "intalnit" saptamana trecuta cu maestrul Andreescu...cine nu a fost a avut de pierdut...) care este scris intr-un stil absolut clasic. Muzica gratioasa si plina de farmec specifica lui Respighi se identifica si aici si ceea ce poate m-a impresionat si mai tare a fost interpretarea lui Andrea Capelletti(solist) si Matthias Bamert care au facut o treaba foarte buna...Recomand oricui aceasta inregistrare.

Ca tot veni vorba de inregistrari as mai recomanda CD-ul cu Temenuchka Vesselinova, Rifiorir d'antichi suoni se cheama, care contine printre altele o sonata si o romanta de Mozart intr-o interpretare foarte reusita. Piesele sunt cantate pe pianoforte si alte modele mai vechi de pian ceea ce face ca acest CD sa fie unul special.

Pianistul Arthur Schnabel spunea "Muzica lui Mozart e prea usoara pentru copii si prea grea pentru artisti".Care sunt parerile voastre? Avea dreptate? Eu zic ca intr-o fraza l-a caracterizat foarte bine.
Avatar utilizator
shoeman
Junior Member
 
Mesaje: 23
Membru din: Joi Mar 10, 2005 12:00 am

Mesajde ghionoiul » Lun Apr 04, 2005 1:53 pm

Sambata trecuta pe Mezzo au dat Don Giovanni. Am nimerit cu vreo 20 de minute dupa inceput, asa ca nu am prins distributia, nu stiu cine interpreta. Cert e ca nici n-am avut rabdare sa stau pana la capat sa aflu. Asa o bataie de joc la adresa muzicii in general si a lui Mozart in particular nu ti-e dat sa vezi in fiecare zi ! O regie de cacao si o executie muzicala in mare scarba. Productia se dorea din cele "moderne", cu personajele imbracate in haine de strada si cu trei lemne pe post de decor. Deja regiile astea "moderne" au ajuns atat de prafuite, incat cred ca cineva care ar face o montare cu pampoanele si pantofii cu catarama si toc din sec. 18 ar putea fi catalogat de-a dreptul "avangardist" !
In plus, modul de a canta a fost gretos. Solistii cantau in dorul lelii, dar asta in mod voit, studiat ! La aria lui Leporello - Madamina - simteam nevoia acuta de a lua o lamaie in gura. O lalaiala demna de un camin cultural. Aria "Or sai che l'onore", care tin minte cum mi-a dat fiori cand am ascultat-o cu Mariana Nicolesco, m-a lasat la fel de rece ca Irina Loghin cu "Ia-ma, Doamne, stinge-mi neamul". Culmea e ca solistii erau unii cu voci ca lumea, nu niste rejectati de la scoala populara de arta !
Orchestra executa un acompaniament pasamite "smecher", abordand partitura in stilul in care unele formatii de muzica veche interpreteaza concerti grossi de Handel sau Corelli. Evident, la Mozart e ca nuca in perete.
Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva ascultand Mozart: am inchis televizorul si m-am dus sa spal vase !!!! :bleah:

Later edit: m-am uitat pe site la Mezzo. E vorba despre un spectacol din cadrul Festivalului de la Aix-en-Provence. Regizor e unu' Peter Brook, pare a fi regizor de teatru, dar care a mai pus opere in scena la Metropolitan si in alte locuri vestite. Mi se rupe fix in 14, tot de rahat e. In fosa e Orchestra de Camera Mahler. Hodoronc-tronc ! De solisti n-am auzit de niciunul, dar unii dintre ei sunt chiar buni. Pacat de ei !
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde shoeman » Mie Apr 06, 2005 1:52 pm

huh...am observat ca exista o tendinta de a face tot felul de experimente de genul asta. Chestia asta imi aminteste de scena balconului din "Romeo si Julieta" in care "balconul" era de fapt o cada in care Julieta sedea comod complet goala. Sau de "O scrisoare pierduta" sub forma unui meci de tenis. Vor sa surprinda dar de fapt socheaza. Asemenea manifestari sunt bune dar sa le faca pe lucrari care lasa loc de asa ceva sau pe creatiile proprii.

Abordarea orchestrei de care pomenesti mi se pare interesanta si poate ca daca asta ar fi fost singura "inovatie" ai fi acceptat-o, dar asa sunt prea multe elemente avangardiste.
Avatar utilizator
shoeman
Junior Member
 
Mesaje: 23
Membru din: Joi Mar 10, 2005 12:00 am

muzica

Mesajde mav33 » Mie Apr 06, 2005 6:47 pm

redy scrie:apropo,am toate misele,sonatele pt pian,multe concerte pt pian,String Quintets,Violin Sonatas,Violin concerts,Horn Concertos,Complete Mozart Edition Serenades for Orchestra,Salzburg Symphonies,Flautul Fermecat,Nunta lui Figaro, Idomeno etc,aproximativ 5gb in format mp3
cine doreste..


Buna,
Sunt Marius si pe unde sunt eu...muzica costa...
Te-as putea ruga sa-mi spui cum pot obtzine de la tine ca^teva mp3-uri?
Mersi,
M
mv@programmer.net
mav33
Junior Member
 
Mesaje: 1
Membru din: Mie Apr 06, 2005 6:32 pm
Localitate: Vancouver

Mesajde sol » Lun Apr 25, 2005 4:41 am

Vine 2006 cum vine vara, imi este un pic teama de manifestarile heirupiste birocratice fortat aniversare. Stau cu Mozart in brate ca sa uit de TV si inca din cateva motive. Ador concertele, am vreo 15, stiu ca daca spuneam am vreo 5 kg tot asa suna. Dar asta este, nu putem toti fi pianisti. In acest context, m-ar interesa sa aflu daca si cum se pot obtine negative de orchestra, pentru studiul concertelor.
Avatar utilizator
sol
Junior Member
 
Mesaje: 520
Membru din: Vin Apr 22, 2005 11:00 pm

Mesajde Red_Mustang » Mie Mai 04, 2005 8:36 pm

Nu stiu sigur daca melodia Lux Aeterna apartine chiar compozitorului, dar ar fi frumos sa o cautati pe net si sa o ascultati !
Btw sa imi spuneti parerea voastra ca eu zic ca merita !

Peace
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
Avatar utilizator
Red_Mustang
 
Mesaje: 979
Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm

Mesajde ghionoiul » Joi Mai 05, 2005 9:17 am

Mustang, Lux Aeterna nu este o melodie, este un fragment din liturghia catolica pentru morti, intrata ca atare in mai multe recviemuri si misse, inclusiv in Requiemul de Mozart. Te referi la asta cumva ? Daca da, parerea mea e ca trebuie ascultata in context, adica laolalta cu intreaga lucrare, care nu este o simpla insiruire de melodii, ci este, zic eu, cea mai evidenta dovada a "amestecului" dumnezeirii intr-o lucrare muzicala. Imi sustin aceasta afirmatie prin fiorul divin ce strabate Requiemul de la un capat la celalalt, inclusiv in partea finala (unde gasim si Lux Aeterna). Este stiut ca Mozart nu a apucat sa termine el insusi Requiemul, ci un oarecare anonim Sussmayer, elev al lui Mozart, a facut acest lucru folosind schitele compozitorului.
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Red_Mustang » Joi Mai 05, 2005 9:42 am

ghionoiul, mc...chestia asta nu o stiam...vroiam (mai pe ocolite) sa aflu totusi daca intr-adevar Lux Aeterna este a compozitorului...Dak tot Requiemul e asa...cred ca o sa iau toata opera :D...mc pt remarca :D
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
Avatar utilizator
Red_Mustang
 
Mesaje: 979
Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm

Mesajde Alienor » Joi Mai 05, 2005 9:59 am

Asa stiam si eu ghionoiule, ca Lacrimosa a fost terminata de Sussmayer.

Insa mai sunt guri rele care sustin ca doar Requiem si Kyrie ar fi integral creatia lui M., urmatoarele (Dies Irae, Tuba Mirum, Rex tremendae, Recordare, Confutatis, Domine Jesu, Hostias) fiind doar schitate de el si completate + orchestrate de Sussmayer, iar Sanctus, Benedictus si Agnus Dei i-ar apartine integral acestuia din urma,mai putin fragmente "preluate" din celelalte. Eu una n-as prea crede, mai ales in privinta celor 8 din paranteza. E drept ca ultimele 3 nu mi s-au parut, la inceput, chiar la inaltimea ansamblului, insa dupa cateva auditii, le-am integrat in "total" iar lucrarea este intr-adevar dumnezeiasca.
Alienor
Junior Member
 
Mesaje: 798
Membru din: Vin Feb 25, 2005 12:43 pm
Localitate: .

Mesajde ghionoiul » Joi Mai 05, 2005 10:18 am

Alenor, cam asa imi aduc si eu aminte: Mozart a finalizat, cu orchestratie cu tot, doar primele 2 sau 3 parti. A compus complet muzica pana la Lacrymosa inclusiv, dar fara orchestratie. Acesta nu e un impediment, oricum orchestratia clasica e destul de "clasica" si nu e nevoie de un Rimski-Korsakov sa o faca. Singura mica ciudatenie in orchestratie mi se pare solo-ul de trombon din Tuba mirum. Sigur, e vorba de o "tuba", nu ? Poate ca Mozart ar fi apelat la ceva mai putin extravagant, cum ar fi un solo de corn, dar asta oricum nu mi se pare esential.
In rest, si eu cred ca Sussmayer a reusit sa pastreze nealterata unitatea lucrarii, si mai ales fiorul ei divin, chiar daca, luata la bani marunti de un bun teoretician, partitura mai dezvaluie si mici inadvertente. Cum am spus, cred ca aceasta reusita I se datoreaza in primul rand lui Dumnezeu, iar Sussmayer a fost unealta cu care El a terminat ceea ce incepuse cu Mozart.
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Alienor » Joi Mai 05, 2005 11:01 am

Partea cu tuba iese intr-adevar in evidenta, fiind un sunet cu care suntem mai putin obisnuiti.. poate insa atunci toate instrumentele sunau un pic altfel si tuba se armoniza mai bine cu ansamblul.

da, inadvertente exista (si, de pilda, orchestratia nu e atat de perfectionata sau e chiar incompleta, zic unii, in partile definitivate dupa moartea lui Mozart) insa, dupa cum am spus, eu am 'asimilat' lucrarea, e divina si mi se pare aproape o impietate s-o iau la puricat.

ps- am uitat, n-a fost doar Sussmayer, au fost inca 2 elevi ai lui Mozart, se considera insa ca Sussmayer a avut contributia cea mai importanta
Alienor
Junior Member
 
Mesaje: 798
Membru din: Vin Feb 25, 2005 12:43 pm
Localitate: .

Mesajde ghionoiul » Mie Iun 22, 2005 1:51 pm

Ah, dragilor, o imbulinaratzi, imi venira intariri !
Hai Mozaaaaaaarttt !!!
:rulz:
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde colegu » Mie Iun 22, 2005 3:50 pm

acu am redescoperit al 20-lea concert pt pian...
si bineinteles eine kleine nichtmusik...celebrul pdq bach strikes ?ghen :D
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde ghionoiul » Mie Iun 22, 2005 4:20 pm

Asa, asa, acuma da-te bine pe langa mine, dupa ce mi l-ai facut pe Amadeus al meu blondy, candy si nu mai stiu cum :rau2: :rau2:
Redescopera si celelalte lucrari in tonalitate minora, in special concertul 24 si simfonia 40. Nici simfonia 25 (tot sol minor) nu e de lepadat, chiar daca e mai de tinerete. Bine, la ce varsta a murit Mozart, si Recviemul tot de tinerete e ~p
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde AlexN » Mie Iun 22, 2005 4:29 pm

Concertul nr. 20 si Simfonia 40 (parca Jupiter ii spune, sau o confund?) le gasesc interesante, nu-mi dau nici eu seama de ce... Dar la cat Mozart am ascultat, ar fi si greu sa formulez pareri.
Schmiede, mein Hammer, ein hartes Schwert!
Avatar utilizator
AlexN
Junior Member
 
Mesaje: 632
Membru din: Mar Apr 27, 2004 11:00 pm

Mesajde ghionoiul » Mie Iun 22, 2005 4:51 pm

Jupiter e nr. 41, ultima, in Do major. Daca te referi la 40 cum cred eu, aia e in sol minor. Cum ziceam, lucrarile in tonalitati minore au ceva special, datorita faptului ca Mozart ne-a obisnuit cu o muzica luminoasa, optimista, aparent lipsita de griji, precum firea lui copilaroasa care ia viata in caterinca.
Insa in aceste cateva capodopere in tonalitati minore izbucneste adevarata nefericire a lui Mozart, pe care de obicei incearca sa si-o mascheze, si in viata cotidiana, si in muzica.
Acuma de ce era nefericit... ar fi multe de comentat. Era pe fond un inadaptat, asta-i clar. Dar e numai vina lui ca om. Sigur ca Mozart e un mare geniu, si indeobste se crede ca geniile sunt inadaptabile, dar totusi Bach era familistul perfect al secolului 18, iar Wagner a stiut sa se adapteze foarte bine tuturor situatiilor din care a putut trage un ce profit...
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde AlexN » Mie Iun 22, 2005 5:39 pm

La Jupiter ma refeream, deci e nr. 41... OK, cand termin de download-at "urgentele" de pe Karadar, o sa fac o vizita si pe la Mozart si o sa vad si nr. 40. Nu cumva e cea care se regaseste pe majoritatea telefoanelor mobile?
Schmiede, mein Hammer, ein hartes Schwert!
Avatar utilizator
AlexN
Junior Member
 
Mesaje: 632
Membru din: Mar Apr 27, 2004 11:00 pm

Mesajde colegu » Mie Iun 22, 2005 9:21 pm

simfonia 40 are un minuet de zile mari,si nici finalul nu-i de colo..
da tot mi se pare ca mozart e un soi de candy...
de fapt imi pare rau ca a murit atat de timpuriu,nici nu s-a copt bine,si asta se vede si in lucrarile lui...d-aia suna a candy :D
daca wagner ii impartasea soarta mai mult ca sigur ca acum n-ar mai fi fost atat de cunoscut si apreciat/hulit.
hai ca iar ma ia ghionoi cu offtopicul lui.
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde sol » Mie Iun 22, 2005 9:36 pm

Te referi, colega, la re-minorul, kv 466? Avea aproape 30 de ani cand l-a compus - as old as the hills!
Avatar utilizator
sol
Junior Member
 
Mesaje: 520
Membru din: Vin Apr 22, 2005 11:00 pm

Mesajde colegu » Mie Iun 22, 2005 9:47 pm

dap, re minorul kí¶chel verzeichnis 466 ...si 30 de ani mi se pare ca e destul de putin...oricum concertul e destul de matur,si e singurul concert de-al lui care a mai ramas intreg(restul le-am sters ca sa fac loc pentru compozitorii moderni :D)
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde sol » Mie Iun 22, 2005 10:36 pm

Favoritul meu for life e 21, kv 467 (in Do)... si 488 (in La), compuse cam la aceeasi varsta <batrana>... fiindca la cel dintai (in Fa, kv deja 37) avusese 11 ani. Sib (27 - kv 595, in 1791) il simt document si nu-l pot disocia de anul compozitiei.
Ai idee unde as putea gasi negative? Am mai zis, nu cant, citesc... dar tocmai de aia.
Avatar utilizator
sol
Junior Member
 
Mesaje: 520
Membru din: Vin Apr 22, 2005 11:00 pm

Mesajde ghionoiul » Joi Iun 23, 2005 7:59 am

Alex, intr-adevar simfonia 40 e aia de pe ringtoane, totusi te sfatuiesc sa asculti o versiune interpretata de o orchestra oarecare, e mult mai reusita :zambet:
Recomand intotdeauna cu caldura simfoniile lui Mozart in interpretarea lui Karl Bohm, pe cat posibil.
Pianul lui Mozart e inegalabil cu Edwin Fischer. Clara Haskil iarasi e extraordinara.
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde ghionoiul » Mar Iul 04, 2006 8:31 am

Din "Adevărul" de azi:

Unul dintre cele mai elitiste evenimente ale acestei veri, Mozart Fest, va debuta la Bucureşti vineri 7 iulie şi va dura pană in data de 16 iulie 2006. Este primul eveniment care aduce capitala Romaniei in randul marilor capitale europene. Intre 7 şi 16 iulie, la Bucureşti va fi sărbătoare cu muzică, film, expoziţii, bere, cafenele, patiserii, cofetării şi multă muzică "semnată" Wolfgang Amadeus Mozart. Mozart Fest este un eveniment organizat de Primăria Bucureşti - prin Centrul de Proiecte Culturale al Municipiului Bucureşti - ArCuB şi Primăria din Viena. Cel mai fastuos eveniment al verii a suscitat interesul mai marilor municipalităţii, şi nu numai. Pentru că pe langă primarul Adriean Videanu, care va onora cu prezenţa conferinţa de presă de maine, şi-a anunţat participarea la intalnirea cu ziariştii şi la deschiderea festivalului preşedintele Traian Băsescu, un apropiat al ArCuB-ului. Evenimentul Vienna Mozart Music Film Festival marchează 250 de ani de la naşterea lui Wolfgang Amadeus Mozart. Bucureştiul se aliniază prin organizarea şi găzduirea acestui eveniment marilor capitale din Europa Centrală, care il sărbătoresc anul acesta pe marele compozitor născut la Salzburg. Mozart Fest, care se va desfăşura timp de zece zile şi va fi localizat in Piaţa Enescu, langă Ateneul Roman şi Palatul Regal, va fi deschis publicului larg zilnic, intre orele 10 şi 23. Pană la această oră se ştie că organizatorii ar dori ca unul dintre invitaţii de onoare să fie celebra Angela Gheorghiu, una dintre cele mai valoroase soprane contemporane.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde colegu » Mar Iul 04, 2006 3:35 pm

bai fratilor,mozart a murit,hai mai bine sa facem un festival dedicat compozitorilor aflati in viata...hai sa terminam cu apologia mortilor.

sigur,a fost mare compozitor,cel mai smecher,marius moga al secolelor trecute,dar gata,ana de an e anu mozart,betoven sau bach...

iar vai,traian basescu si adriEan(ce cretin) videanu vin si ei la festivalul mozart..extraordinar frate!!
meseriasa trecerea de la stadion la mozart...
baremi mai bine asa,decat d-alde nastase care s-a dus la a 3-a de mahler cu mehta ca sa caste impreuna cu iliescu - jenant.

apropo,marius moga nu vine alaturi de angela gheorghiu,ca si el e in voga :)
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Următorul

Înapoi la Filarmonica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori