Muzica pentru orga

cea mai culta dintre ele, asa numita muzica clasica

Moderator: ghionoiul

Muzica de orga

Mesajde Dalvao » Mar Aug 02, 2005 11:40 am

Am fost placut surprins sa descopar comunitatea iubitorilor de "clasica", dar simt nevoia sa deschid acest subiect, poate mai largim un pic universul brucknermahlermozartchopin.

Asculta careva pe aici si orga?
Dalvao
Junior Member
 
Mesaje: 4
Membru din: Mar Aug 02, 2005 11:23 am
Localitate: Hannover

Exista

Mesajde Bregner » Mar Oct 11, 2005 8:55 pm

Da, exista.

Sunt un mare amator al muzicii de orga, in special BACH, evident.
Acum 13 ani m-am apucat de ascultat muzica clasica, si am inceput chiar cu muzica de orga, fiind atat de pasionat, incat urmaream cu partitura in fata, si stiam pe de rost numarul de catalog la preludii si fugi, corale.

Mai nou, desi nu am facut muzica de mic, pasiunea asta m-a impins sa invat acum, si sa dau la Conservator (chiar anul asta) si acum lucrez la un proiect de orga acasa, sa pot exersa la domiciliu.

Dar despre asta mai vorbim :)
Bregner
Junior Member
 
Mesaje: 9
Membru din: Mar Oct 11, 2005 8:17 pm
Localitate: Bucuresti

Mesajde maxu » Mie Noi 02, 2005 1:04 pm

Pe la inceputurile aventurii mele in muzica (pre)clasica am dat cu nasul si de orga. Nu pot sa spun ca m-a incantat in mod deosebit, dar ascult. Prefer piesele de tip "concert": triosonatele, "concertele" lui Bach (acele cover-versions dupa Torelli, Vivaldi, etc), concertele pentru orga si orchestra de Handel, cele ale lui Haydn. Mai ascult cu placere si lucrari din perioade mai indepartate cum ar fi cele ale lui Cabezon, sau piese (adaptate sau originale) in care orga face parte din continuo.
Nimic insa din ce s-a scris dupa secolul XVIII.
Pe 16.11 e la Sala Radio BWV 1052 cantat la orga si orchestra. Sunt curios cum suna.
Avatar utilizator
maxu
Junior Member
 
Mesaje: 9
Membru din: Lun Oct 10, 2005 11:00 pm

muzicã pentru orgã

Mesajde colegu » Dum Iul 23, 2006 7:10 pm