Festivalul Enescu 2009

cea mai culta dintre ele, asa numita muzica clasica

Moderator: ghionoiul

Festivalul Enescu 2009

Mesajde Daimon » Vin Sep 04, 2009 12:40 pm

mai jos avem siteul evenimentului, unde puteti vedea cam tot ce se va intampla.
www.festivalenescu.ro

intrebarea mea ar fi la ce sa ma duc daca ar fi sa aleg dintre 1-2 concerte ?
Avatar utilizator
Daimon
 
Mesaje: 5074
Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
Localitate: timisoara

Mesajde ghionoiul » Vin Sep 04, 2009 12:48 pm

La alea la care mai găsești bilete.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Daimon » Vin Sep 04, 2009 1:00 pm

trecand peste acest aspect, eu asteptam cateva sugestii in functie de numele/valoarea dirijorului, al orchestrei, formatiei sau ansamblului care va sustine respectivele concerte.
Avatar utilizator
Daimon
 
Mesaje: 5074
Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
Localitate: timisoara

Mesajde ghionoiul » Vin Sep 04, 2009 2:29 pm

Trecand peste acest aspect (deloc minor dealtfel), aș alege concertele Royal Philharmonic (unul cu Andreescu / Joshua Bell, altul cu Dutoit / Marta Argerich), concertul lui Murray Perrahia de la Ateneu de pe 16 cu St Martin in the Fields, sau concertul cameral de la Ateneu de pe 22 cu cvartetele Enescu și Danel, sau concertul Bayerischer Rundfunksorchester cu Mariss Jansons.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Humbert » Lun Sep 07, 2009 2:41 pm

Da, ala cu Perahia trebuie sa fie tare. In rest daca suporti oratoriile ti-as recomanda concertul de pe 8 cu Les Arts Florissants, un ansamblu specializat pe muzica baroc si clasica ce canta pe instrumente de epoca sau "Bach meets Loussier" pentru un recital foarte interesant de jazz.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde eliana » Mie Sep 09, 2009 11:54 am

Traian Basescu, huiduit de publicul de la 'George Enescu'

[quote]Dupa un concert exceptional, aplaudat indelung de cei din sala, ministrul Culturii, Theodor Paleologu, a urcat pe scena, pentru a-i inmana dirijorului rus ordinulul "Merit cultural" in grad de Cavaler pentru merite deosebite in promovarea Festivalului si Concursului International “George Enescuâ€Â
Avatar utilizator
eliana
Administrator
 
Mesaje: 1939
Membru din: Dum Iun 14, 2009 11:00 pm
Custom user title: αλαξανδρα

Mesajde Daimon » Mie Sep 09, 2009 11:58 am

tinand cont de faptul ca marinaru' nu era prezent, e o copilarie sa-l huidui in absenta, dar altfel o merita din plin tot timpul.

cateva recomandari
Avatar utilizator
Daimon
 
Mesaje: 5074
Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
Localitate: timisoara

Mesajde Humbert » Mie Sep 09, 2009 2:14 pm

Mda, cam penibil. Am impresia ca o mare parte din public nici nu e interesata de evenimentul muzical ci mai degraba de aspectul monden. Oricum se poate ca si presa sa exagereze si sa fi interpretat astfel rumoarea din sala, vesnic prezenta la asemenea ocazii.

Pe de alta parte nu pot sa inteleg preocuparea multora de a-l critica pe Basescu cu orice ocazie, adica serios, parca a devenit un hobby national.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde eliana » Mie Sep 09, 2009 2:44 pm

Criticarea celor de la guvernare a fost, este si presupun ca va fi mereu un sport national. Respectiv hobby. :)

Este penibil in acea imprejurare sa adopti o asemenea atitudine, si e si mai hilar cand persoana admonestata nu e prezenta. Mai ales ca strici momentul de pretuire si recunoastere a meritelor cuiva de valoare.

Frumoasa imagine a Romaniei...

Acest exponent al societatii romanesti, care merge la Festivalul Enescu sau la Noaptea Muzeelor pentru ca este monden mi se pare mai putin suportabil decat celelalte fenomene de "fashion" care mai de care mai sclipicioase prezente in decor.
Avatar utilizator
eliana
Administrator
 
Mesaje: 1939
Membru din: Dum Iun 14, 2009 11:00 pm
Custom user title: αλαξανδρα

Mesajde ghionoiul » Mie Sep 09, 2009 3:10 pm

Eu unul nu aprob gestul, dar il ințeleg. Adică omul vine la concert pentru muzică și pentru actul artistic al interpretării. Oricine a asistat măcar odată in viață la un concert reușit știe că momentele aplauzelor finale sunt momente speciale, cand auditorul are un moment de comuniune cu interpreții care i-au oferit momente speciale. Să vină un Gigel Pleașcă, fie el și ministru, și să-mi strice aceste momente ca să dea el nuș ce plachetă omagială in numele său sau a lu șefu ăl mare mi se pare culmea jenibilului intr-o sală de concert. Dacă ține neapărat și o face total dezinteresat (și nu ca să fie văzut la TV), n-are decat să ofere respectiva plăcintă in cadru privat sau, dacă e o distincție oficială, să-l invite pe inculpat la minister sau la Cotroceni.
A, și am mari indoieli că cei care totuși nu s-au putut abține și au huiduit (că ințeleg că n-au făcut-o toți din sală) fac parte din categoria celor care merg să fie văzuți. Deși nu o afirmă răspicat, Humbert cam asta lasă să se ințeleagă, dar sincer nu văd pe ce bază logică.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde eliana » Mie Sep 09, 2009 3:38 pm

Logica mea este urmatoarea.

Un om atras de actul artistic la un festival, fie el si Festivalul Enescu [(mai celebru, deci mai public) sau tocmai pentru ca e FE] ar trebui sa fie educat, intelectual.

Daca o persoana se comporta ca un urangutan intr-o sala de spectacol de muzica clasica, el nu ar prea avea ce sa caute acolo.


Si omul ala a urcat pe scena DUPA aplauze. Nu in timpul lor. Eu asa inteleg din text.
Avatar utilizator
eliana
Administrator
 
Mesaje: 1939
Membru din: Dum Iun 14, 2009 11:00 pm
Custom user title: αλαξανδρα

Mesajde ghionoiul » Mie Sep 09, 2009 4:16 pm

Adică publicul de la Scala sau de la Bayreuth huiduie cand ceva nu-i convine, chiar dacă pe scenă e vorba chiar de muzică, in schimb publicul de la București nu poate să huiduie, cu atat mai mult cu cat pe scenă se petrec lucruri care n-au legătură cu muzica...
Și apropo, DUPĂ aplauze nu se mai intamplă nimic, lumea pleacă acasă. Dacă nenea Pleașcă urca pe scenă DUPĂ aplauze, nu mai avea cine să-l huiduie.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Humbert » Mie Sep 09, 2009 4:32 pm

Daca publicul si-ar fi manifestat astfel nemultumirea la aparitia lu' nenea ala atunci huiduielile s-ar fi auzit auzit din momentul in care ar fi urcat pe scena, dar din cate inteleg eu au fost provocate de rostirea numelui presedintelui. Acum astfel de gesturi de a da premii dupa concert au devenit un obicei - imi amintesc de tovarasu' Iliescu care l-a felicitat pe "marele violonist" Rostropovici acum cativa ani - si stiu si eu cum iti pot anula toata placerea. Daca ar fi fost vorba de o initiativa al publicului de a sanctiona obiceiul asta de prost gust as fi participat cu placere, dar sunt convins ca a avut conotatie politica iar tonul a fost dat de niste baieti veseli de la anumite partide, plasati strategic in sala. Ca doar vine acus campania electorala... Penibil mi se pare fata de interpreti care au fost nevoiti la randul lor sa asiste la un spectacol jenant.

Eliana, ce sustii tu nu mi se pare corect. Nu consider ca trebuie sa fii un "educat" ca sa ai dreptul sa te duci la Enescufest si in fond e discutabil ce inseamna sa fii intelectual. Si asa cum am mai spus, se poate ca si presa sa exagereze (dealtfel lucru destul de des intalnit) pentru a crea o stire de senzatie, dar pentru ca nu am fost in sala nu pot afirma asta cu fermitate.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde eliana » Mie Sep 09, 2009 5:05 pm

Humbert, nu asta am sustinut.


reciteste, te rog. am zis ca acela care e atras de actul artistic ar avea acel profil. si daca nici muzica clasica, ca pasiune si interes nu este un mod de a obtine educatie si cultura, nu stiu ce mai este. ma rog, arta in general are si abilitatea de a educa, atunci cand nu e doar un moft.

nu diploma de facultate iti ofera dreptul de acces. dar daca te duci acolo pentru muzica, intr-o oarecare perioada de timp ai putea deveni conform acelui profil, daca nu esti deja.


@ghionoiul:vous avez raison.
Avatar utilizator
eliana
Administrator
 
Mesaje: 1939
Membru din: Dum Iun 14, 2009 11:00 pm
Custom user title: αλαξανδρα

Mesajde Daimon » Mie Sep 09, 2009 5:16 pm

nu e mai putin adevarat ca "mondenismul" si dorinta asta de a da bine in lume fie mergand la diferite manifestari culturale/sportive/samd care in mod evident iti depasesc puterea de intelegere sau aria de interes, fie, pe de alta parte afisandu-te in fiecare an in fata bisericii de pasti, fara sa mai treci pe acolo tot anul, sunt, una din metehnele vremii noastre (pentru ca ar fi exagerat sa spun a romanilor).

fireste mi se va raspunde ca nu e neaparat de condamnat pt ca din 100 de oameni vor fi 2 care se vor apropia mai apoi de cultura sau de crestinism... si totusi...
Avatar utilizator
Daimon
 
Mesaje: 5074
Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
Localitate: timisoara

Mesajde colegu » Mie Sep 09, 2009 9:49 pm

iar am lipsit din localitate, da ce treabă are fanul "taiatului de panglici" cu festivalul enescu?
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde ghionoiul » Joi Sep 10, 2009 9:41 am

Daïmon scrie:nu e mai putin adevarat ca "mondenismul" si dorinta asta de a da bine in lume fie mergand la diferite manifestari culturale/sportive/samd care in mod evident iti depasesc puterea de intelegere sau aria de interes, fie, pe de alta parte afisandu-te in fiecare an in fata bisericii de pasti, fara sa mai treci pe acolo tot anul, sunt, una din metehnele vremii noastre (pentru ca ar fi exagerat sa spun a romanilor)

Presupun că te referi, prin citatul de mai sus, la politicieni și diverse alte „persoane publiceâ€Â
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Humbert » Joi Sep 10, 2009 4:43 pm

Ar fi bine sa fie cum zice Ghionoiul (desi eu nu cred ca e asa) ca sa inteleaga astia ca nu ne place cand apare Dorel pe scena. Pur si simplu nu are ce cauta acolo. In fine, cred ca s-a consumat prea mult spatiu pe firul asta pentru un eveniment minor la urma urmei, o prostie.

As fi mai interesat sa aflu impresii despre interpretare, mai ales ca am vorbit despre arta interpretativa romaneasca. Configuratia cel putin e inedita si interesanta iar lucrarea este una din cele mai reusite ale lui Ludwig. Chiar ma batea gandul sa ma duc la concertul asta dar pentru ca nu ma inscriu in profilul Elianei nu mi-am putut permite :)
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde ghionoiul » Vin Sep 11, 2009 8:38 am

Ieri după amiază am tras cu urechea la RRM, la transmisia de la Ateneu a concertului cvartetului Faure. Am prins doar Quartettsatz-ul lui Mahler și Cvartetul cu pian op 16 de Enescu. Ambele sunt lucrări pe care nu le mai ascultasem, deci a meritat din plin, in ciuda calității absolut execrabile a transmisiei RRM pe net. Mahler eclectic cat incape, cu sonorități de Brahms și Bruckner (normal, la 16 ani). Enescu insă de zile mari.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Humbert » Dum Sep 13, 2009 2:30 pm

Pentru ca aveam chef sa ascult ceva baroc, repertoriu pe care, pe nedrept, il cam neglijez, am fost la concertul ansamblului Il Giardino Armonico de la Ateneu. Luate individual lucrarile din barocul italian nu m-au impresionat in mod deosebit dar in ansamblu au reusit sa creeze o atmosfera speciala. Sonoritatile armonioase, sectiunile calme alternand cu cele rapide, incarcate de patos sunt departe de dramatismul brahmsian sau de Steigering-ul brucknerian cu care sunt obisnuit. Ceea ce am putut observa insa era atentia si seriozitatea cu care erau tratate piesele precum si placerea de a canta. Partea a doua a concertului a fost deschisa de o piesa la lauta care a pregatit si aparitia instrumentistilor pe scena, dar recunosc ca in partea a doua m-am cam plictisit.

Daca ai mentionat de cvartetul nr.1 de Enescu am vazut ca ansamblul Nash are in program nr.2. Nu prea imi place forma de cvartet - e prea spre registrul acut - m-as fi dus pentru duo-ul de Bartok si Verklarte Nacht (mai ales ca citeaza si din Tristan, cu care am facut cunostinta recent :) ) dar din pacate era pus cu noaptea-n cap.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde ghionoiul » Lun Sep 14, 2009 10:31 am

Vineri seara am dorit s-o ascult și eu pe Marta Argherici (cum pronunță ăștia la radio) așa că mi-am pus căștile și am luat-o gospodărește de la inceput, cu Rapsodia 1 și Tablourile dintr-o exhibiție. Ambele bucăți interpretate corect, dar fără valențe artistice deosebite (oarecum surprinzător in cazul lui Mussorgski, că să zicem că la inadecvarea cu spiritul folclorului romanesc mai inchidem ochii in cazul interpreților străini).
Supriza neplăcută, de care nu știusem, a fost că madam Argherici a fost inlocuită cu celebrul virtuoz pop Naigeăl Chenedi, iar Ravel cu Beethoven. Audiția magnificului concert pentru vioară a fost, dpdv al ascultătorului radio, un chin. Interpretarea a fost presărată cu scarțaituri, pocnituri, scrașnete, nuanțe trantite ca nuca-n perete și cadențe de o ingrozitoare lipsă de inspirație. Dar, așa cum la Bayreuth sunt surprins să aud, după o prestație muzicală de excepție, fluierături provocate de partea vizuală a ghezamtcunstvercului, și aici am fost surprins să aud la final ovații pe care Sala Palatului nu le-a mai auzit de la Congresul XIV. Mai mult ca sigur că Crestă-de-Cocoș le-a luat ochii și le-a inchis urechile auditorilor cu prestația sa coregrafică. După părerea mea, inlocuirea Marthei Argerich cu acest saltimbanc ar fi trebuit insoțită de inlocuirea RPO cu fanfara regionalei CFR, dar mă rog, e blazonul lor, să facă cu el ce poftesc...
Blazon respectat dealtfel in ziua următoare in concertul cu Andreescu și Joshua Bell (pe care mi-aș fi dorit să-l aud interpretand altceva decat Lalo, dar cum nemulțumitului i se ia darul...). Cel puțin Daphnis și Chloe a fost ceva de vis.
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde ghionoiul » Mar Sep 15, 2009 10:58 am

Se pare că sunt și persoane cărora le-a plăcut Naigeăl Chenedi, cum este această doamnă Cristina Sarbu de la Cotidianul:
http://www.cotidianul.ro/sub_semnul_respectului-97942.html
E drept că genul acesta de persoane nu fac distincția intre flaut și clarinet, in schimb compensează prin vigoarea limbajului de lemn cu care lansează perle ce l-ar face invidios chiar și pe Colegu („opusul beethovenian, una dintre cele mai dificile partituri din repertoriul violonistic al tuturor timpurilorâ€Â
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde colegu » Mar Sep 15, 2009 7:09 pm

ascultai şi eu la teve mussorgski şi cu lătrăturile cocoşului ăla. deci, tablourile au sunat ca un fund, parcă era orchestra din valea dealului la repetiţie, ori pesemne cantau toţi drogaţi. in special alamurile. acu na, posibil că inregistrarea şi acustica sălii să-şi fi pus amprenta negativ. percuţia a fost la inălţime. deci a fost o audiţie digerabilă intr-un final.
in schimb, naigiăl ăla era un vai de capu lui, şi nu mă refer doar dpdv al vestimentaţiei, ci şi muzical, am comutat rapid postul că adormeam naibii la tv, ş-am preferat să văd un duet mult mai reuşit, la dublă vioară, pe eurosport :D
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde ghionoiul » Joi Sep 17, 2009 1:39 pm

Aseară mi-a venit chef să ascult Othello, in inregistrarea spectacolului susținut de Opera din Cluj la festival, inregistrare retransmisă de RRM. Desigur, cand e vorba de producții ale unei opere din Romania nu te poți aștepta la mari realizări, totuși eram curios să reascult ansamblul clujean, bașca cei doi soliști invitați despre care am citit tot felul de laude prin presă. Dezamăgirea insă a fost cruntă. Franco Farina (Othello), cu toată cartea lui de vizită pe care scrie Met, și-a măcelărit pur și simplu personajul. O voce metalică, urată, inexactă (a se citi „note falseâ€Â
Picus canus
Avatar utilizator
ghionoiul
 
Mesaje: 1359
Membru din: Vin Mar 12, 2004 12:00 am

Mesajde Ciuhandru » Joi Sep 17, 2009 1:51 pm

Sperante mari pentru seara asta, cu Helene Grimaud si Sankt-Petersburgul dirijat de Temirkanov. :)
Regele si Patria! Nihil sine Deo!
Avatar utilizator
Ciuhandru
Burghez monarhist
 
Mesaje: 1394
Membru din: Joi Ian 26, 2006 12:00 am
Custom user title: Burghez monarhist

Mesajde Humbert » Vin Sep 18, 2009 1:36 pm

Marti 15 septembrie Sala Palatului. Orchestra Philharmonia condusa de Vladimir Ashkenazy. Programul: Muzica incidentala la piesa "Pelleas & Melisande" a lui Maeterlink, compusa de G. Faure, Simfonia concertanta pt violoncel de Enescu avandu-l ca solist pe David Geringas, si in partea a doua un program Debussy - dupa-amiaza unui faun si Marea. Spre surprinderea mea sala era cam trei sferturi ocupata, ca sa nu zic ca lumea venea si pleca cand avea chef.

Prima lucrare nu e cine stie ce, un fel de suita in 5 parti din care am recunoscut un motiv vanatoresc la corn, pe care l-am asociat cu Golaud ce revine intr-o forma dezvoltata in ultima parte, mai sumbra, care ar descrie agonia si moartea Melisandei. Una din miscari, intitulata "Sicilienne" am inteles ca ar fi destul de populara, e o piesa simpla cu o tema atragatoare ce-i drept, dar nu mi s-a parut mare scofala.

Atractia principala a fost simfonia lui Enescu pe care nu o mai ascultasem. Este o alta "clona" Brahms in care discursul solistului se dilueaza in orchestra. Incercarea lui Enescu de a-l urma pe Ionica mi se pare un pic stranie, cam incompatibila cu stilul francez. Dar deh, nu ca ar fi existat o scoala muzicala romaneasca, asa ca trebuia si omu' sa isi ia niste repere. Per ansamblu insa as spune ca e o lucrare interesanta. Ceea ce m-a marcat insa a fost un encore pe care Geringas l-a oferit la final, un fragment din nu stiu ce "Caiet pt. violoncel" de nu stiu cine, in care sunt explorate sonoritatile instrumentului. La un moment s-a auzit o voce de soprana dar nu-mi dau seama daca provenea din cutia de rezonanta a instrumentului sau era cantata din gura.

Solistul a oferit o executie excelenta si desi nu auzisem de el mi-am dat seama ca e un interpret de calibru.

Din pacate sala nu are o acustica potrivita si asta am simtit cand s-a ajuns la Debussy. Am impresia ca se conserva bine frecventele din jurul spectrului vocal iar instrumentele de suflat si percutia se aud de asemenea foarte clar. In schimb coardele au de suferit. Cum ieseau din anumite benzi de frecvente nu mai auzeam nimic. Am mai compensat prin vaz si pentru ca stiam lucrarile, destul de populare dealtfel, am putut sa reconstitui ce nu auzeam. Preludiul ala a fost ok dar cam atat. M-as fi asteptat ca coardele sa fie mai dense si mai aproapiate de suflatori. Ce-i drept asta e doar ce auzeam eu, cum suna de fapt nu am de unde sa stiu. In fine...per total nimic demn de remarcat. Martinon ramane in continuare nesurclasat aici. Marea in schimb a fost o adevarata delectare. Vantul, valurile, senzatia acvatica, masa imensa de apa, zgomotul valurilor ce se izbesc de talazuri erau toate acolo, in sala...Blocurile sonore erau foarte bine asezate, intonatiile cizelate (mai ales la suflatori), si in general se remarca o atentie la detalii.

Per total o orchestra foarte capabila, ce actiona ca un organism unitar, si un dirijor inteligent care a reusit sa isi impuna viziunea artistica. M-as fi asteptat ca la final publicul sa izbucneasca in aplauze si sa aud niste "bravo"-uri binemeritate. Asta nu s-a intamplat, ba chiar vedeam cum sala si asa nu foarte ocupata incepea sa se goleasca inainte ca orchestra sa paraseasca scena.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm

Mesajde colegu » Vin Sep 18, 2009 1:45 pm

pe geringas l-am mai ascultat. e bine de ştiut că tipul nu e chiar un no-name aşa cum credeam, ceea ce se cheamă că nu-i chiar de colo acel concert pt violoncel de vasks in interpretarea acestui david. e drept, parcă nu m-aş da in lături de la o audiţie cu un truls mí¸rk sau rostropovich, deşi mă indoiesc că-n repertoriul rusnacului intră şi aşa ceva.
poate un isserlis ceva mai incolea.
http://colegu.no-ip.org/muzica/ - de la rautavaara la nørgård....
un computator fără windoze e ca o prăjitură cu ciocolată fără muştar
Avatar utilizator
colegu
Junior Member
 
Mesaje: 1021
Membru din: Lun Mai 09, 2005 11:00 pm
Localitate: dhaka

Mesajde Humbert » Vin Sep 18, 2009 1:56 pm

Da domle, encore-ul acela era din creatia lui Peteris Vasks. Se pare ca numele era undeva in memoria latenta si acum ca l-ai mentionat a revenit. M-am dat un pic pe guagal si am gasit ca piesa aceea se chema "Cartea" pentru violoncel. A, si spre dezamagirea mea vocea aia era cantata din gura. Oricum Vasks asta se pare ca mai are si alte piesulici interesante ce ar merita investigate.
Avatar utilizator
Humbert
Junior Member
 
Mesaje: 80
Membru din: Mar Aug 25, 2009 11:00 pm


Înapoi la Filarmonica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori