Formula 1 - Sezonul 2005
150 mesaje
• Pagina 5 din 5 • 1, 2, 3, 4, 5
apropos de ce arata in lincu pus de nenea baixu, Sato si Pizzonia au fost penalizati pt accidente
Sato a intrat in fundu masinii lui Schumacher in turul al 14-lea, imediat dupa iesirea safety-car-ului de pe pista si este considerat vinovat. ca urmare, va fi penalizat zece locuri pe grila marelui premiu urmator, din Brazilia
iar Pizzonia a fost amendat pt lovirea lui Montoya, in timp ce incerca sa-l depaseasca cu citeva tururi inainte de finalul cursei.
toti cei patru piloti au abandonat
Sato a intrat in fundu masinii lui Schumacher in turul al 14-lea, imediat dupa iesirea safety-car-ului de pe pista si este considerat vinovat. ca urmare, va fi penalizat zece locuri pe grila marelui premiu urmator, din Brazilia
iar Pizzonia a fost amendat pt lovirea lui Montoya, in timp ce incerca sa-l depaseasca cu citeva tururi inainte de finalul cursei.
toti cei patru piloti au abandonat
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
cel mai tare la Spa a fost Ralf: a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri, dar chiar im turul in care a revenit pe pistă s-a dus pe arătură, după care s-a dus iar la standuri pentru un alt schimb de gume, care erau jegoase.
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
ralf si-a pus pneuri de uscat, dupa care s-a convins ca nu tine inca si a trecut iar pe la boxe sa revina la intermediare. si nu a fost deloc singurul care a luat tzeapa asta
printre altii, si frati-su a facut la fel
printre altii, si frati-su a facut la fel
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
io am crezut ca s-a dus a doua oară la boxe din cauză că şi-a murdărit cauciucele.
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
nenea baixu, formula1.com ne povesteste ca: "dupa intrarea safety-car-ului pe pista, Montoya, Raikkonen, Jarno Trulli, Alonso, Michael Schumacher, Takuma Sato, Jenson Button, Felipe Massa, David Coulthard, Mark Webber, Christian Klien, Pizzonia, Rubens Barrichello si Narain Karthikeyan au intrat la boxe.
M. Schumacher, Sato, Button, Coulthard, Webber si Pizzonia au optat pt anvelope de uscat, dar au trecut inca o data pe la standuri in turul urmator pt a reveni la intermediare"
dar se pare ca facui io o gresheala.
cica Ralf Schumacher a incercat sa ruleze cu anvelope de uscat mai mult tinp sau a intrat mai tirziu, pt ca el a iesit abia in turul 24 in decor si a intrat inca o data la standuri apoi. sincer, nu cred ca doar pt niste noroi ar mai fi trecut o data pe la standuri. ori si-a afectat ceva. ori s-a hotarit sa revina la intermediare
M. Schumacher, Sato, Button, Coulthard, Webber si Pizzonia au optat pt anvelope de uscat, dar au trecut inca o data pe la standuri in turul urmator pt a reveni la intermediare"
dar se pare ca facui io o gresheala.
cica Ralf Schumacher a incercat sa ruleze cu anvelope de uscat mai mult tinp sau a intrat mai tirziu, pt ca el a iesit abia in turul 24 in decor si a intrat inca o data la standuri apoi. sincer, nu cred ca doar pt niste noroi ar mai fi trecut o data pe la standuri. ori si-a afectat ceva. ori s-a hotarit sa revina la intermediare
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
nbm scrie:ori si-a afectat ceva.
mintea!
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
nici el, nici Schumi.
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
cubule, o fost uarecum de vina si montoya, ca visa si nu se uita in retrovizoare.
pizzonia era ceva mai rapid ca el, isi pusese pneuri de uscat si, desi era in urma cu un tur, s-a gindit sa-l depaseasca pe columbian. montoya a frinat cica prea devreme (zice pizzonia) si pilotu de la williams a zis ca-l lasa sa-l depaseasca. duar ca montoya i-a taiat fatza si nu a mai apucat sa frineze...
pizzonia era ceva mai rapid ca el, isi pusese pneuri de uscat si, desi era in urma cu un tur, s-a gindit sa-l depaseasca pe columbian. montoya a frinat cica prea devreme (zice pizzonia) si pilotu de la williams a zis ca-l lasa sa-l depaseasca. duar ca montoya i-a taiat fatza si nu a mai apucat sa frineze...
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
Germanul Nick Heidfeld va lipsi in Marele Premiu al Braziliei, programat la Interlagos pe 25 septembrie, si ar putea rata si ultimele doua curse ale sezonului, ce vor avea loc in Japonia si China, din cauza unui accident de bicicleta, suferit duminica trecuta, a indicat Werner Heinz, managerul pilotului de la Williams. Heidfeld a fost percutat de o motocicleta, pe cind se plimba pe bicicleta, in satul elvetian Stasa, unde domiciliaza. Pilotul sufera de o fractura a omoplatului, are citeva degete dizlocate, zgirieturi si contuzii.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
-
Ayrton - Mesaje: 1790
- Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am
bre da schumacher pentru scaltuaca data pe casca lu sato nu ia nici o penalizare?
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
boon, deci succesorul lui Michael Schumacher se cheama Fernando Alonso.
sincer mie mi-a placut tare mult tinarul in urma cu un sezon sau doua, dar anul; asta chiar m-a enervat. a mers exact ca un renault: fara sa impresioneze, fara sa exagereze, fara sa greseasca. constant sau mediocru (cum vreti sa-i spuneti), dar la standarde exceptionale
pe bune, nu-mi amintesc decit vreo doua curse in care mi-a placut cu adevarat, cum ar fi lupta aceea cu m schumacher
insa, a devenit cel mai tinar campion mondial din istoria formulei 1 si merita toate felicitarile pentru performantele din acest an
sincer mie mi-a placut tare mult tinarul in urma cu un sezon sau doua, dar anul; asta chiar m-a enervat. a mers exact ca un renault: fara sa impresioneze, fara sa exagereze, fara sa greseasca. constant sau mediocru (cum vreti sa-i spuneti), dar la standarde exceptionale
pe bune, nu-mi amintesc decit vreo doua curse in care mi-a placut cu adevarat, cum ar fi lupta aceea cu m schumacher
insa, a devenit cel mai tinar campion mondial din istoria formulei 1 si merita toate felicitarile pentru performantele din acest an
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
zici tu bine ce zici.. dar nu cred ca e "succesorul" lui Schumi. oricat de putin imi place sa o recunosc.. neamtu e un pilot de exceptie in timp ce Alonso nu e cu nimic mai bun decat Raikkonen sau Montoya...
a profitat de o conjunctura favorabila si a castigat:P
bravo lui:)
a profitat de o conjunctura favorabila si a castigat:P
bravo lui:)
-
Daimon - Mesaje: 5074
- Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
- Localitate: timisoara
a mers exact ca un renault: fara sa impresioneze, fara sa exagereze, fara sa greseasca. constant sau mediocru (cum vreti sa-i spuneti), dar la standarde exceptionale
mediocru ala nu avea ce sa caute acolo.
la inceput a castigat cursele dupa care...constant (nu mediocru) a terminat aproape numa pe podium.
daca asa is renaulturile, sincer e reclama beton.
al doilea an in care raikonan perde titlu. poate la anu
I'm sorry, but the position of annoying, incoherent talking animal has already been taken
meropi, ramane cum am stabilit
meropi, ramane cum am stabilit
-
memetshot - Mesaje: 7050
- Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm
nu, memetule, io il consider mediocru, tocmai pentru ca s-a multumit sa termine aproape de podium, nu s-a batut pt prima pozitie.
iar cel mai clar exemplu a fost pt mine cind raikkonen a plecat de pe ultimu loc si a terminat nu mai tin minte daca primul, dar oricum in primii trei, iar alonso care a trecut pe la standuri pt ca s-a busit, nu a urcat mai mult de 10-12. probabil ca spera sa abandoneze cit mai multi in fata lui si sa intre in puncte sau n-a putut.
dar mie asta mi se pare diferenta esentiala intre alonso si raikkonen - ambitia.
cred ca cu totul altfel ar fi stat lucrurile daca alonso nu lua avansul de 30 de puncte in primele 4 curse. dar astea sunt deja vorbe si presupuneri.
sper ca in ultimele doua curse sa se lupte mult mai relaxati amindoi - ca acu situatia la piloti s-a clarificat pt ei - si sa vedem atunci un meci adevarat
renaulturile de formula 1, nu alea de strada
iar cel mai clar exemplu a fost pt mine cind raikkonen a plecat de pe ultimu loc si a terminat nu mai tin minte daca primul, dar oricum in primii trei, iar alonso care a trecut pe la standuri pt ca s-a busit, nu a urcat mai mult de 10-12. probabil ca spera sa abandoneze cit mai multi in fata lui si sa intre in puncte sau n-a putut.
dar mie asta mi se pare diferenta esentiala intre alonso si raikkonen - ambitia.
cred ca cu totul altfel ar fi stat lucrurile daca alonso nu lua avansul de 30 de puncte in primele 4 curse. dar astea sunt deja vorbe si presupuneri.
sper ca in ultimele doua curse sa se lupte mult mai relaxati amindoi - ca acu situatia la piloti s-a clarificat pt ei - si sa vedem atunci un meci adevarat
daca asa is renaulturile, sincer e reclama beton.
renaulturile de formula 1, nu alea de strada
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
fara sa impresioneze, fara sa exagereze, fara sa greseasca. constant sau mediocru
enbiemule, f1 este un sport de echipa si nu individual. fiecare pilot aplica strategia echipei si nu alearga dupa capu lui. aminteste-ti ca la inceputul sezonului alonso a fost foarte agresiv si a reusit niste victorii neasteptate asigurandu-si locu 1 si pe fondul "ghinioanelor" celor de la mclaren/mercedes care anul asta plecau favoriti cu o masina sensibil mai buna decat renaultu. ca sa-si pastreze locu de lider, e si normal ca tehnicienii de la renault sa aplice tactica "temporizarii" astfel ca alonso pentru ultimile 4-5 curse sa se claseze in puncte si sa nu forteze ceea ce au si reusit.
personal ma bucur pentru alonso si consider ca-si merita titlul de campion anul acesta
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
eyewitness scrie:personal ma bucur pentru alonso si consider ca-si merita titlul de campion anul acesta
nici eu nu am zis ca nu merita. si eu ma bucur pt el si am spus de la bun inceput ca ce-i al lui e pus deoparte
enbiemule, f1 este un sport de echipa si nu individual
perfect de acord, DAR
eu nu cad in genunchi de admiratie in fata unei echipe care da un 5-0 la pauza si apoi se pune cu curu-n poarta (sa fac o paralela cu fotbalu). prefer una care ataca permanent, chiar cu riscul de a pierde (vezi cazul rapidului cu celebrul scor de 3-0 )
si, sincer, prefer gestul lui schumacher de acum mai bine de zece ani cind a intrat in damon hill, numai ca sa nu il lase in fata, decit maniera in care l-a lasat alonso pe montoya sa treaca, nu care cumva sa-i racoreas caca uciucurile. DISCLAIMER: gestul lui schumacher il prefer numai dpdv al mentalitatii de invingator, nu si dpdv al sportivitatii si fair-play-ului (care este fics zero)
si nu ma luati cu faptul ca stia f bine ca masina e mai slaba, ca va dau si eu exenplul celebru cu senna si mansell de la monte carlo
in concluzie, renault si alonso (sau deocamdata doar alonso) merita campionatul mondial. au impresionant prin constanta si performante. au avut si un dram de noroc sau si l-au facut singuri, asta e...
DAR eu sincer sunt dezamagit de "temporizarea" asta a lor, tipic italiana, si m-as fi bucurat tare sa se intoarca inpotriva lor
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
bre io mis fan raiconen. dar ce a fost al renoului a fo al lor.
nu conteaza numa cine e mai tare, cine are cea mai tare masina, etc ci conteaza cine e cel mai constant. Un gigel a castigat campionatu fara nicio victorie. Si nu e mediocritate ci constanta.
ca pilot kimi a fo sefu anu asta
nu conteaza numa cine e mai tare, cine are cea mai tare masina, etc ci conteaza cine e cel mai constant. Un gigel a castigat campionatu fara nicio victorie. Si nu e mediocritate ci constanta.
ca pilot kimi a fo sefu anu asta
I'm sorry, but the position of annoying, incoherent talking animal has already been taken
meropi, ramane cum am stabilit
meropi, ramane cum am stabilit
-
memetshot - Mesaje: 7050
- Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm
shi io-s fan kimi da' tre sa recunosc, cu mare parere de rau, ca renault au fost mai buni, nush daca fatza de cal chiar merita da' e campion shi ma impac cu ideea. ar fi fost ideal sa-l luam pe kimi shi sa-l bagam in mashina frantzujilor. atunci sigur alonso ramanea cu buza umflata. da' n fine ashtept anu' viitor. poate se gandeshte shi schumi sa se care ca sa vima kimi la scuderie, poate face ceva, deshi nici ashtia nu prea au mishcat anu' asta
- gugushtiuc
- Junior Member
- Mesaje: 28
- Membru din: Lun Aug 22, 2005 3:14 pm
- Localitate: galati
Noile reguli şi calendarul pentru sezonul viitor al Formulei 1
In urma unei reuniuni desfăşurate la Roma, conducătorii Formulei 1 au aprobat un nou format al calificărilor pentru sezonul viitor, autorizand din nou schimbarea pneurilor şi stabilind un calendar provizoriu pe 2006. Sezonul 2006 va debuta pe 12 martie, in Bahrein, şi se va incheia pe 22 octombrie, la Sao Paulo, in Brazilia. Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc in trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră. Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start. Anul acesta, in incercarea de a oferi şanse in plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepţia a puţine cazuri. In sezonul viitor, schimbarea pneurilor se va putea face de oricate ori se va dori acest lucru. De asemenea a fost aprobat un pachet de reguli pentru sezonul 2008 şi se va incerca introducerea lor chiar din 2007, dacă se va găsi sprijinul necesar. Iată calendarul etapelor Campionatului Mondial de Formula 1 de anul viitor:
12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir
19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala Lumpur
2 aprilie - Australia, Melbourne
23 aprilie - San Marino, Imola
7 mai - Europa, Nuerburgring - Germania
14 mai - Spania, Barcelona
28 mai - Monaco, Monte Carlo
11 iunie - Marea Britanie, Silverstone
25 iunie - Canada, Montreal
2 iulie - SUA, Indianapolis
16 iulie - Franţa, Magny Cours
30 iulie - Germania, Hockenheim
6 august - Ungaria, Budapesta
27 august - Turcia, Istanbul
10 septembrie - Italia, Monza
17 septembrie - Belgia, Spa-Francorchamps
1 octombrie - Japonia, Suzuka
8 octombrie - China Grand Prix, Shanghai
22 octombrie - Brazilia, Sao Paulo
In urma unei reuniuni desfăşurate la Roma, conducătorii Formulei 1 au aprobat un nou format al calificărilor pentru sezonul viitor, autorizand din nou schimbarea pneurilor şi stabilind un calendar provizoriu pe 2006. Sezonul 2006 va debuta pe 12 martie, in Bahrein, şi se va incheia pe 22 octombrie, la Sao Paulo, in Brazilia. Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc in trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră. Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start. Anul acesta, in incercarea de a oferi şanse in plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepţia a puţine cazuri. In sezonul viitor, schimbarea pneurilor se va putea face de oricate ori se va dori acest lucru. De asemenea a fost aprobat un pachet de reguli pentru sezonul 2008 şi se va incerca introducerea lor chiar din 2007, dacă se va găsi sprijinul necesar. Iată calendarul etapelor Campionatului Mondial de Formula 1 de anul viitor:
12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir
19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala Lumpur
2 aprilie - Australia, Melbourne
23 aprilie - San Marino, Imola
7 mai - Europa, Nuerburgring - Germania
14 mai - Spania, Barcelona
28 mai - Monaco, Monte Carlo
11 iunie - Marea Britanie, Silverstone
25 iunie - Canada, Montreal
2 iulie - SUA, Indianapolis
16 iulie - Franţa, Magny Cours
30 iulie - Germania, Hockenheim
6 august - Ungaria, Budapesta
27 august - Turcia, Istanbul
10 septembrie - Italia, Monza
17 septembrie - Belgia, Spa-Francorchamps
1 octombrie - Japonia, Suzuka
8 octombrie - China Grand Prix, Shanghai
22 octombrie - Brazilia, Sao Paulo
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
macar li s-au deschis ochii shi s-au prins ca nu mai mergea treaba cu pneurile. e shi asta un lucru bun. ideea cu eliminarile succesive a cator 5 mashini nu prea vad cum poate ajuta echipele mici dar ma rog, nu fac eu regulile.
merci pt updatare pana una alta
merci pt updatare pana una alta
- gugushtiuc
- Junior Member
- Mesaje: 28
- Membru din: Lun Aug 22, 2005 3:14 pm
- Localitate: galati
si ca tot veni vorba de pneuri, Toyota renunta la Michelin in favoarea Bridgestone, urmind astfel exemplul celor de la Williams
daca situatia ramine asha, vom avea o situatie misto la anul cu mai multe echipe mari incaltate de Bridgestone, nu numai ferrari ca in 2005
in plus, se anunta o noua echipa - Super Aguri, fondata de un fost pilot Aguri Suzuki. care stiti mai multe detalii?
daca situatia ramine asha, vom avea o situatie misto la anul cu mai multe echipe mari incaltate de Bridgestone, nu numai ferrari ca in 2005
in plus, se anunta o noua echipa - Super Aguri, fondata de un fost pilot Aguri Suzuki. care stiti mai multe detalii?
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
-
nbm - Mesaje: 4958
- Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm
vor avea motoare Honda iar sediul va fi undeva in Anglia. momentan discuta cu Takuma Sato un eventual contract.
-
Daimon - Mesaje: 5074
- Membru din: Mie Noi 26, 2003 12:00 am
- Localitate: timisoara
Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) a anunţat, miercuri, că datele de disputare ale Grand Prix-urilor de Formula 1 ale Chinei í¦i Japoniei din 2006 au fost inversate ca urmare a unui acord intre organizatorii din cele două ţări. Calendarul Grand Prix-urilor din cadrul CM de Formula 1 din 2006, după modificările efectuate, este următorul:
12 martie: Marele Premiu al statului Bahrein (Sakhir)
19 martie: MP al Malaysiei (Sepang)
2 aprilie: MP al Australiei (Melbourne)
23 aprilie: MP al statului San Marino (Imola)
7 mai: MP al Europei (Nurburgring)
14 mai: MP al Spaniei (Barcelona)
28 mai: MP al Principatului Monaco (Monte Carlo)
11 iunie: MP al Marii Britanii (Silverstone)
25 iunie: MP al Canadei (Montreal)
2 iulie: MP al Statelor Unite ale Americii (Indianapolis)
16 iulie: MP al Franţei (Magny-Cours)
30 iulie: MP al Germaniei (Hockenheim)
6 august: MP al Ungariei (Hungaroring)
27 august: MP al Turciei (Istanbul)
10 septembrie: MP al Italiei (Monza)
17 septembrie: MP al Belgiei (Spa-Francorchamps)
1 octombrie: MP al Chinei (Shanghai)
8 octombrie: MP al Japoniei (Suzuka)
22 octombrie: MP al Braziliei (Interlagos, sub rezerva aprobării contractului).
12 martie: Marele Premiu al statului Bahrein (Sakhir)
19 martie: MP al Malaysiei (Sepang)
2 aprilie: MP al Australiei (Melbourne)
23 aprilie: MP al statului San Marino (Imola)
7 mai: MP al Europei (Nurburgring)
14 mai: MP al Spaniei (Barcelona)
28 mai: MP al Principatului Monaco (Monte Carlo)
11 iunie: MP al Marii Britanii (Silverstone)
25 iunie: MP al Canadei (Montreal)
2 iulie: MP al Statelor Unite ale Americii (Indianapolis)
16 iulie: MP al Franţei (Magny-Cours)
30 iulie: MP al Germaniei (Hockenheim)
6 august: MP al Ungariei (Hungaroring)
27 august: MP al Turciei (Istanbul)
10 septembrie: MP al Italiei (Monza)
17 septembrie: MP al Belgiei (Spa-Francorchamps)
1 octombrie: MP al Chinei (Shanghai)
8 octombrie: MP al Japoniei (Suzuka)
22 octombrie: MP al Braziliei (Interlagos, sub rezerva aprobării contractului).
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
nbm scrie:in plus, se anunta o noua echipa - Super Aguri, fondata de un fost pilot Aguri Suzuki. care stiti mai multe detalii?
15 noiembrie a fost ultima zi in care se puteau inscrie echipe pt sezonul viitor iar Super Aguri inca nu s-a inscris. Exista posibilitatea de a i se da o derogare speciala in cazul in care vin repede cu o cerere oficiala de inscriere, dar se pare ca acest lucru nu se va intampla, cel mai probabil se vor inscrie pt sezonul 2007.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
-
Ayrton - Mesaje: 1790
- Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am
150 mesaje
• Pagina 5 din 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori