Formula 1 - Sezonul 2005

Forum dedicat sporturilor mecanice.

Mesajde C@TZY » Vin Ian 28, 2005 11:49 pm

Kimi sau Button...Montoya va castiga anu` asta
Avatar utilizator
C@TZY
Junior Member
 
Mesaje: 4
Membru din: Mar Ian 25, 2005 12:00 am

Mesajde Ayrton » Lun Feb 07, 2005 5:48 pm

Narain Karthikeyan va deveni primul pilot indian din istoria Formulei 1, urmand sa piloteze in 2005 un monopost Jordan. (Sponsorii decid!)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde eyewitness » Lun Feb 07, 2005 5:57 pm

puate faci o recapitulare a masinilor/echipelor/pilotilor ce vor lua startul in circuitele din 2005 atat pentru informarea generala cat si pentru concursul de pronostice

mersi
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mar Feb 08, 2005 9:31 am

Ok! (inca nu s-a hotarat la toate echipele cuplul de piloti, dar e aproape gata)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mar Feb 08, 2005 9:59 am

Ferrari: M. Schumacher si Barrichello
BAR - Honda: Sato si Button
Renault: Alonso si Fisichella
Williams - BMW: Webber si Heidfeld
McLaren - Mercedes: Raikkonen si Montoya
Sauber - Petronas: Villeneuve si Massa
Toyota: R. Schumacher si Trulli
Jordan - Toyota: Monteiro si Karthikeyan
Minardi - Cosworth: Albers si Baumgartner(?)
Red Bull - Cosworth: Coulthard si Liuzzi sau Klien
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde v1n3ri » Vin Feb 11, 2005 11:34 am

Za niuz: Or sa lanseze in curand cei de la Ferrari oficial noua masina. Sa speram ca va fi cel putin la fel de buna ca cea de anu trecu'.
F1 presentations
Toyota - 08/01
Sauber - 13/01
BAR Honda - 16/01
McLaren - 24/01
Williams - 31/01
RenaultF1 - 01/02
Red Bull - 07/02
Jordan - 07/02
Ferrari - 21/02
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Feb 11, 2005 12:30 pm

Noua masina Ferrari e tot aia de anul trecut doar cu mici modificari aerodinamice. Ferrari 2005 cu nou motor, cutie de viteze si altele se lanseaza in luna mai 2005. Deci in primele curse ale anului vor folosi tot masina din 2004 si spera ei sa nu cedeze avand in vedere modificarile de regulament ce se aplica din anul acesta.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde eyewitness » Vin Feb 11, 2005 1:06 pm

nu jtiu unde am citit da shumi a declarat de curand ca singura mashina de care se teme anu asta este renault
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Vin Feb 11, 2005 3:51 pm

Asa se pare... arata oricum cel mai spectaculos, are un bot lung si subtire, eleroane ciudate si un motor nou mai puternic.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Feb 18, 2005 1:46 pm

conform Reuters: "Austriacul Patrick Friesacher, in varsta de 24 de ani, va pilota unul dintre monoposturile echipei Minardi in noul sezon al Campionatului Mondial de Formula 1".
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde FCF(m_h) » Joi Feb 24, 2005 11:40 am

Eurofighter scrie:daca Schumi castiga si anul asta se va retrage?
asa ar fi normal
daca e prea bun pentru ei sa se apuce de altceva
variante sunt o gramada



Shumi a promis ca de retrage numai dupa ce cistiga al zecelea titlu si nu mai putin de 100 GP
FCF(m_h)
Junior Member
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi Feb 24, 2005 11:31 am
Localitate: Europa

Mesajde baixinho© » Joi Feb 24, 2005 12:01 pm

Cursele
ziua/luna/anul Tara Orasul
06/03/2005 Australia Melbourne
20/03/2005 Malaisia Sepang
03/04/2005 Bahrein Sakhir
24/04/2005 San Marino Imola
08/05/2005 Spania Barcelona
22/05/2005 Monaco Monaco
29/05/2005 Europa Nurburgring
12/06/2005 Canada Montreal
19/06/2005 SUA Indianapolis
03/07/2005 Franta Magny-Cours
10/07/2005 Marea Britanie Silverstone
24/07/2005 Germania Hockenheim
31/07/2005 Ungaria Hungaroring
21/08/2005 Turcia Istanbul
04/09/2005 Italia Monza
11/09/2005 Belgia Spa-Francorchamps
25/09/2005 Brazilia Interlagos
09/10/2005 Japonia Suzuka
16/10/2005 China Shanghai

Piloti
Ferrari
1. Michael Schumacher
2. Rubens Barrichello
BAR
3. Jenson Button
4. Takuma Sato
Renault
5. Fernando Alonso
6. Giancarlo Fisichella
Williams
7. Mark Webber
8. Nick Heidfeld
McLaren
9. Kimi Raikkonen
10. Juan-Pablo Montoya
Sauber
11. Jacques Villeneuve
12. Felipe Massa
Redbull
14. David Coulthard
15. Christian Klien
Toyota
16. Jarno Trulli
17. Ralf Schumacher
Jordan
18. Tiago Monteiro
19. Narain Karthikeyan
Minardi
20. Christijan Albers
21. Patrick Friesacher
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde jayvee » Lun Feb 28, 2005 11:43 am

e adevarat, incerc sa aduc vizitatori pe pagina mea, insa e o pagina personala si sper eu destul de la obiect, asa ca sa nu ma injurati prea tare...

prezentari in flash ale echipelor: http://livelyf1.go.ro/echipe.htm
prezentari in flash ale pilotilor: http://livelyf1.go.ro/cine-icine.htm
calendar 2005 personalizat F1: http://livelyf1.go.ro/calendar2005.htm

si in final, ca sa nu ma luati la injuraturi, iata cateva din regulile noi in 2005. multumesc!


27 februarie
Noi reguli in 2005


Sezonul care sta sa inceapa pune capat unei lungi ere a Formulei 1 in sensul ca face tranzitia catre o noua fata a acestui sport, fiind din punctul de vedere al regulamentului nu atat de 'drastic' pe cat urmeaza sa fie cel din 2006, insa suficient.
Sumele enorme si vitezele 'ametitoare' la care s-a ajuns in Formula 1, dar si dominatia categorica a celor de la Ferrari in ultimii ani, au dus la schimbarea regulilor de joc si, se spera, la o alta fata a sportului. Cea mai mare schimbare fata de sezonul trecut este aceea ca motoarele vor trebui sa reziste doua week-end-uri de cursa; aceasta schimbare nu i-a adus nicidecum pe motoristi la pragul exasperarii, unii dintre ei reusind chiar sa mai adauge cativa cai putere desi durata de viata a motoarelor s-a dublat. Urmatoarea regula pe lista, si probabil cea care va avea cel mai mare impact asupra curselor si clasamentelor, este aceea a pneurilor care trebuie sa reziste pe durata calificarilor si intregii curse totodata. Manufacturierii de pneuri au facut tot posibilul sa produca niste pneuri cat mai rezistente, insa vom vedea, probabil, multi piloti care nu vor reusi sa-si menajeze pneurile suficient, cu mari fluctuatii de performanta spre sfarsitul curselor (afirmatie care poate fi luata ca citat al lui Pierre Dupasquier - Michelin).
Vom avea, de asemenea, doua sesiuni de calificari, 'a la' Japonia 2004 - una sambata si alta duminica. In sesiunea de sambata pilotii nu au restrictii la combustibil sau setari de orice fel. Duminica insa, ei vor face turul cronometrat in configuratie de cursa, dupa aceasta sesiune masinile intrand in parcul inchis, la fel cum se intampla si in sezonul trecut dupa calificari. FIA ne va pune si la adunari in acest sezon, caci asezarea pe grila va fi facuta in functie de insumarea timpilor realizati de fiecare pilot in cele doua sesiuni de calificari. Ramane de vazut daca Televiziunea Romana va gasi spatiu pentru a trasmite ambele sesiuni de calificari (pe cele din prima etapa se pare ca le-a strecurat si le vom putea vedea in direct).
Gata si cu schimbarile ultra-rapide de pneuri si realimentare de la pit stop. Pe durata unei curse realimentarea va fi interzisa daca in acelasi timp se schimba unul sau mai multe pneuri.
Iata cateva spicuiri din regulamentul dat publicitatii de catre FIA:

Tipuri de pneuri:
- fiecare producator nu poate pune la dispozitie fiecarei echipe, pe parcursul unui week-end, mai mult de doua specificatii de pneuri pentru pista uscata, si o singura specificatie pentru pista uda sau pneuri de vreme extrema.
Cantitatea si tipul pneurilor:
- pe durata fiecarui week-end un pilot nu poate folosi mai de 4 seturi de pneuri pentru pista uscata, patru seturi pentru pista uda si 3 seturi pentru vreme extrema;
- daca un pilot este schimbat pe parcursul week-end-ului atunci noul pilot nu va folosi decat pneurile alocate pilotului pe care l-a inlocuit;
- din cele patru seturi de pneuri pentru vreme uscata fiecarui pilot i se vor aloca pentru antrenamentele de vineri doua seturi de compozitie diferita;
- daca nu se impune folosirea unei specificatii de vreme extrema, unul dintre cele doua seturi pentru pista uscata ramas nefolosit trebuie folosit in ambele sesiuni de calificare si in cursa propriu-zisa. In timpul unei cursei este permisa o schimbare de pneuri numai preventiv pentru motive de siguranta clare si reale, in cazul unei pene sau in cazul deteriorarii unui pneu. In timpul schimbarii pneurilor nu este permisa realimentarea.
Motoare:
- fiecare pilot poate folosi nu mai mult de un singur motor pentru doua curse consecutive. Daca este necesar ca motorul sa fie schimbat atunci pilotul va fi retrogradat cu 10 pozitii la cursa respectiva si nu va putea folosi un alt motor pana la sfarsitul urmatoarei curse. Orice pilot ca nu a reusit sa termine prima cursa din cele doua poate folosi un nou motor in cea de-a doua cursa fara sa fie penalizat. Daca un motor este schimbat dupa prima prima sesiune de calificari si inainte de cursa, atunci pilotul va fi nevoit sa plece in cursa respectiva din coada grilei de start;
- dupa consultarea cu furnizorul de motoare FIA va pune sigilii pe fiecare motor pentru a se asigura ca nici o componenta nu poate fi reconstruita sau schimbata. Dupa prima cursa din cele doua vor fi puse si alte sigilii pentru a se asigura ca motorul nu poate fi pornit pana la urmatorul Mare Premiu;
- se considera schimbare a motorului chiar si o inlocuire a unei componente prin care oricare dintre sigiliile FIA este stricat sau scos de pe motorul original dupa ce a fost folosit pentru prima cursa.
Realimentarea:
- cu exceptia masinilor care sunt fortate sa renunte la turul cronometrat din cea de-a doua sesiune de calificari din cauza aparitiei steagului rosu (caz in care masinile pot fi realimentate pentru un nou tur cronomentrat), in perioda dintre inceputul celei de-a doua sesiuni de calificari si startul cursei nu poate fi adaugat sau scos combustibil in/din masina.
Calificari:
- sesiunile de calificari vor avea loc una in preziua cursei si una chiar in ziua cursei cu patru ore inaintea startului. In timpul ambelor sesiuni fiecare pilot va face cate un tur cronometrat. Ordinea de plecare in cea de-a doua sesiune va fi inversa celei stabilite in prima sesiune. Daca doi sau mai multi piloti stabilesc acelasi timp in sesiunea a doua atunci ordinea lor pe grila va fi in functie de timpul stabilit in prima sesiune.
Grila de start:
- la sfarsitul fiecarei sesiuni de calificari timpul stabilit de fiecare pilot va si facut public;
- grila de start va fi formata prin insumarea timpilor stabiliti in cele doua sesiuni de fiecare pilot. Daca doi sau mai multi piloti au acelasi timp dupa insumare, prioritar va fi cel care a stabilit primul timpul respectiv;
- daca unul sau mai multi piloti nu fac unul din tururile cronometrate din cele doua sesiuni, ei vor fi aranjati in coada grilei in ordinea timpilor stabiliti in cealalta sesiune;
- daca unul sau mai multi piloti nu fac nici unul din tururile cronometrate din cele doua sesiuni de calificare atunci ei vor fi aranjati in coada grilei in ordinea numerelor masinilor.
Cursa:
- ordinele de echipa care schimba rezultatul cursei sunt interzise (n.r. - chiar daca nu e e regula noua, e bine sa fie reamintita.
jayvee
Junior Member
 
Mesaje: 5
Membru din: Dum Oct 26, 2003 4:43 pm

Mesajde Ayrton » Vin Mar 04, 2005 2:54 pm

news:

"Federatia internationala de automobilism /FIA/ a decis vineri, in ciuda acordului tuturor celorlalte echipe, sa interzica participarea monoposturilor Minardi-Cosworth la Marele Premiu de Formula 1 al Australiei, considerand ca acestea nu sunt conforme cu regulamentul tehnic.
"Colegiul comisarilor sportivi considera ca este neadecvata si inacceptabila modificarea regulamentului tehnic, pe care toti ceilalti concurenti il respecta, doar pentru a raspunde nevoilor si cererilor unui singur concurent", cum este cazul lui Minardi-Cosworth, a indicat FIA intr-un comunicat.
Scuderia Minardi-Cosworth, ale carei monosporturi au fost considerate conforme in ce priveste normele de securitate, intentiona sa participe la Melbourne cu monoposturi a caror aerodinamica nu tine cont de noile regulamente. "
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

micci alexandrrrr

Mesajde giachi x » Sâm Mar 05, 2005 5:10 pm

sper sa avem parte de curse frumoase in care cit mai multi piloti sa lupte pentru titlu si nu sa ne plictisim ca in ultimii3-4 ani cind -colac peste pupaza-am avut parte si de comentariile competente ale lu' michi alexand
giachi x
Junior Member
 
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Mar 05, 2005 5:00 pm
Localitate: brasov

Mesajde Eurofighter » Lun Mar 07, 2005 2:40 pm

chiar nici un comentariu dupa prima cursa?
cine mai transmite pe la noi?
cine mai comenteaza?
cum a fost cursa?
faze spectaculoase?
depasiri?
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Lun Mar 07, 2005 3:08 pm

Referitor la MP Australiei, pe langa bucuria pe care mi-a adus-o clasarea pe grila de start doar in coada cozilor a lui Schumi cel Batran (desigur, din cauze obiective, dar tot din "cauze obiective" a castigat el atatea titluri in ultimii ani), a pus bomboana pe coliva si neamtul Heidfeld care a avut tupeu si n-a cedat la manevra parsiva a lui Michael, manevra caruia i-a cazut victima chiar el.
Masinile Renault au facut legea pe pista, si Fissi si Alonso par in forma. McLaren-urile m-au dezamagit, BAR pare in cadere de forma, Wiliams continua pe un ton mediocru iar restul sunt de umplutura.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Lun Mar 07, 2005 3:23 pm

Fighter, cele doua sedinte de calificari + cursele sunt transmise in direct de TVR1 si comentate de Victor Bonifaciu si inca un nene (Shoni shi nu mai shtiu cum).
au existat si ceva depashiri, iar la lucruri demne de semnalat pot sa trec si clasarea lui Barrichello pe doi dupa ce a plecat in cursa de pe 11.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Lun Mar 07, 2005 5:06 pm

Shoni = Alexandru Dobai
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde girlsaloudfan » Lun Mar 07, 2005 8:02 pm

Tot Schumi castiga titlul!
Nu Credeam Sa-nvat A Muri Vr-odata"
Avatar utilizator
girlsaloudfan
Junior Member
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Mar 07, 2005 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mar Mar 08, 2005 9:19 am

Wow ce informatie interesanta si plina de argumente logice... cred ca ti-a luat ceva timp sa faci un post atat de plin de "culoare"... noroc ca e 8 martie azi si sunt mai intelegator cu femeile...

PS: data viitoare cand te bagi singura in seama de modul de mai sus iti sterg postul.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde girlsaloudfan » Mar Mar 08, 2005 12:51 pm

Pacat ca la bulit Heidfeld ca intra si Schumy in puncte!
Nu Credeam Sa-nvat A Muri Vr-odata"
Avatar utilizator
girlsaloudfan
Junior Member
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Mar 07, 2005 12:00 am

Mesajde girlsaloudfan » Mar Mar 08, 2005 12:53 pm

ce dragut esti tu draga :)
Nu Credeam Sa-nvat A Muri Vr-odata"
Avatar utilizator
girlsaloudfan
Junior Member
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Mar 07, 2005 12:00 am

Mesajde baixinho© » Mar Mar 08, 2005 12:53 pm

ia incearca sa schimbi matale culoarea semnaturii. poti?
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde girlsaloudfan » Mar Mar 08, 2005 1:16 pm

Acum esti multumit draga?
Nu Credeam Sa-nvat A Muri Vr-odata"
Avatar utilizator
girlsaloudfan
Junior Member
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Mar 07, 2005 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mar Mar 08, 2005 1:28 pm

Se referea la faptul ca semnatura trebuie sa fie de o singura culoare, ca tot aia inseamna, si, "draga" girlsaloudfan, potoleste-te cu posturile off-topic.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

mda...

Mesajde TorsionGril » Mar Mar 08, 2005 1:59 pm

as spera si eu la spectacol...desi tin cu Schumi de cand eram mica si lua el bataie de la Hakkinen si Villeneuve k aveau masini mai bune, cred ca e un pilot de mare clasa si ar fi mai spectaculos daca ar fi toate echipele la cam acelasi nivel:) cred, totusi, ca Schummi castiga si anul asta...cat despre noile reguli din F1, nu prea mi se pare inspirata cea cu motorul si pneurile...se pot intampla accidente..:D
Avatar utilizator
TorsionGril
Junior Member
 
Mesaje: 51
Membru din: Mar Mar 08, 2005 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Mar Mar 08, 2005 3:49 pm

daca Schumi e atat de bazat de ce nu e suie intr-un Minardi?
atunci sa-si arate adevarata valoare
oare am scapat de Alexandrescu?
sau doar se ascunde?
sa zic ca e notabila prestatia lui Rubinio, dar tot mai tare e Hakkinen care a plecat ultimul si a castigat :)
masinile cum mai arata?
ca din pozele de pe net nu am inteles mare lucru
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde girlsaloudfan » Vin Mar 11, 2005 3:07 pm

Mai mult decat notabila, mai ales ca Rubinho a trecut oarecum neobservat-poate am fost eu prea somnoroasa si nu le-am observat -insa au cam lipsit prim-planurile in timpul cursei cu monopostul pilotat de Rubi.

Mari schimbari in bine nu prea au fost,e destul de ciudata imag masinilor care intra la boxe, se imbulzesc toti mecanicii pe langa masina, vreo 2-3 pun benzina iar restul admira, din cand in cand mai mangaie vre-unul pneurile.

Ce rost are acesta limitare de viteza nu prea inteleg, pt ca pe final pt a nu le exploda pneurile concurentii piloteaza destul de "incet" sau sa zic prudent.

Asta cu neschimbatul pneurilor sa fie in ajutorul motoarelor? pt ca daca merg mai prudent sa poata rezista motorul 2 curse? asta o fi dilema?!? :con:

oricum sunt increzatoare in faptul ca odata cu cursa de la barca noile masinile ferrari vor in continuare cu regularitate pe podium. :dir:
Nu Credeam Sa-nvat A Muri Vr-odata"
Avatar utilizator
girlsaloudfan
Junior Member
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Mar 07, 2005 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Vin Mar 11, 2005 9:13 pm

deci pe langa girls aloud si steaua esti si fan ferrari?
mai bine tii cu cine trebuie, adik Dacia Unirea! :)
sunt destul de sigur ca noua regula cu pneurile e pentru scaderea vitezei
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron