Pagina 3 din 5

MesajScris: Mie Mar 16, 2005 12:34 pm
de jayvee
va mai supun atentiei o prezentare in pdf a cursei care urmeaza:
Sepang race card

MesajScris: Mie Mar 16, 2005 2:06 pm
de v1n3ri
Din cate tin minte, parca numa Ferrari au ramas pe Bridgestone :). Asa parca am vazut la rezultatul cursei trecute.

MesajScris: Mie Mar 16, 2005 4:25 pm
de Eurofighter
mai pune si Jordan si Minardi

MesajScris: Lun Mar 21, 2005 9:28 am
de Ayrton
Mie cel mai rau imi pare de acrosajul dintre Webber si Fissichella, ca daca nu se intampla, pilotul ala ce a terminat pe 7 si a luat 2 puncte termina pe 9...

va fi anul Renault... cel putin daca nu vine Ferrari cu noua masina si va fi vreun ozn...

MesajScris: Lun Mar 21, 2005 3:16 pm
de Eurofighter
pe unde erau cand s-au botit cei doi?
ce lucruri interesante s-au mai intamplat?
italienii nu pot face chiar nimic cu masinile alea rosii?
in general au lasat-o mai moale sa nu pateasca ceva motoarele?

MesajScris: Mie Apr 20, 2005 9:36 pm
de nbm
alexander wurz il va inlocui pe montoya in cursa de la imola.
se pare ca montoya nu este inca refacut dupa accidentul de la "tenis".
oficialii au anuntat ca au reusit sa adapteze monopostul pe dimensiunile lui wurz
eu nu inteleg de ce nu au mers iarashi pe mina lui pedro de la rosa, care a facut o cursa excelenta in bahrein, preferindu-l pe wurz care nu a mai concurat din 2000

MesajScris: Mie Apr 27, 2005 10:51 am
de Ayrton
I-ote ca au avut dreptate cu Wurz... locul 4 e excelent... De la Rosa, cu tot spectacolul creat cu alea cateva depasiri si lupte nu a putut termina asa de in fata...
Pt urmatoarea cursa sper sa se refaca insa Montoya dupa accidentul "de tenis".

MesajScris: Mie Apr 27, 2005 10:56 am
de nbm
ce-i drept, de la rosa a terminat pe 5 - mare diferenta... ~p

MesajScris: Mie Mai 04, 2005 6:34 pm
de nbm
montoya s-a refacut si va participa la Marele Premiu al Spaniei, ce va avea loc duminica pe Circuit de Catalunya de linga Barcelona.
montoya a lipsit de la ultimele doua curse, din cauza unei accidentari la umar petrecute la tenis, potrivit informatiilor oficiale

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 6:44 am
de baixinhoĀ©
lasa-l, bre, pe Montoya.

ce ziceti dca FIA exclude BAR din Formula 1 in acest sezon?

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 10:49 am
de v1n3ri
N'as crede sa-i excluda.. Poa o sa le ceara sa modifice masina.
Cica zice Alonso: "There are two teams that cheat: the first is BAR Honda, that was proved in San Marino, and the second is Ferrari - all the teams tested for six days whereas Ferrari tested for 20,"

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 12:52 pm
de Eurofighter
care-i faza cu BAR?

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 1:29 pm
de Red_Mustang
Chiar bre'..Da' care e faza cu BAR ????
Ca in ultima vreme nu am mai fost atent la cursele de la F1...

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 2:47 pm
de ValiEnte
alonso, ca acum e primul se crede mare vedeta de vorbeste asa de ceilalti
din cate am auzit, Bar a utilizat un rezervor ascuns in ultima cursa :con:

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 3:36 pm
de Ayrton
BAR a primit azi de la FIA o suspendare de 2 curse.

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 3:43 pm
de ValiEnte
+ anularea rezultatului in cursa de la imola

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 4:33 pm
de Oribilul Mosh
Eurofighter scrie:care-i faza cu BAR?


citez de pe onlinesport : [I]FIA a stabilit această]

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 7:13 pm
de Red_Mustang
Bre' da' pana la urma care e ????

Din cauza rezervorului ascuns ???
Sau din cauza greutatii masinii ???

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 7:20 pm
de Eurofighter
in rezervorul ascuns era combustibil folosit ca balast, ceea ce contravine regulilor F1

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 8:55 pm
de v1n3ri
Din ce am inteles io, cele doo rezervoare nu aveau acelash invelish, ca sa poa fi luate ca un singur rezervor :).

MesajScris: Joi Mai 05, 2005 9:25 pm
de Eurofighter
ideea e ca daca goleau respectivul rezervor masina avea mai putin de 600 Kg
chiar daca cei de la BAR i-au asigurat ca nu au folosit benzina din el in timpul cursei, ofiicialii nu au fost de acord, pt ca benzina nu poate fi folosita ca balast conform regulamentului

MesajScris: Mar Mai 24, 2005 8:17 am
de Ayrton
FIA a schimbat cu acceptul unanim al echipelor sistemul de calificare: incepand cu urmatorul MP (Europa - Nurburgring) pole-position-ul se va decide intr-o singura sedinta de calificari, sambata, unde fiecare pilot va efectua un singur tur de pista lansat.

MesajScris: Dum Mai 29, 2005 3:38 pm
de Oribilul Mosh
Eu imi bag pula in Formula 1. Asta deja nu mai e sport..ci bataie de joc !

MesajScris: Dum Mai 29, 2005 9:01 pm
de ValiEnte
raikkonnen = ghinion
toate problemele i se intampla lui :mad:

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 8:43 am
de cubu
Probabil ca cei de la FIA au interzis schimbul de pneuri in timpul cursei ca sa mai taie din elanul celor de la Ferrari, care au contract cu Bridgestone. Numai ca, uite, altii cad victime. De kko.

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 9:51 am
de eyewitness
merluc
n-am urmarit decat ultimele tururi de pista din cursa (18-20) si chiar m-a mirat ca nu mai schinbau ajtia rotile
s-a interzis schinbu de pneuri?

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 10:27 am
de Oribilul Mosh
DA. pe parcursul unei curse (am impresia ca si in calificari) pilotii sunt obligati sa foloseasca aceleasi gume. ~(

O decizie de cacat...care nu stiu cui foloseste. Kimi merita victoria ieri ! Nu s-a ales cu nici un punct. Asta mai e sport ?

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 10:29 am
de Red_Mustang
Chestia asta cu pneurile poate periclita si viata unui sofer...tampitii aia de FIA nu se gandesc si ei inainte sa faca regulamentul la F1 ????

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 10:31 am
de eyewitness
pai io cred ca-i o decizie inbecila. uzarea pneurilor duce la scaderea aderentei si inplicit la accidente. bun, si daca la inceputu unei curse ploo si dupa 10 tururi se opreste ploaia, iese suarele, pista se usuca si pneurile de ploaie nu fac fata?

MesajScris: Lun Mai 30, 2005 10:35 am
de Ayrton
e voie sa le schimbe daca ploua.

iar cauciucurile sunt mult mai dure si rezistente decat in trecut, dar se vede treaba ca nu suficient... pacat, mare pacat pt Kimi...