Formula 1 - 2006

Forum dedicat sporturilor mecanice.

Formula 1 - 2006

Mesajde Ayrton » Lun Dec 05, 2005 5:44 pm

Iata ca deja au inceput sa se miste lucrurile pt sezonul urmator:

LISTA 2006:

Echipa : Piloti
Mild Seven Renault: F1 Team Fernando Alonso (nr. 1), Giancarlo Fisichella (nr. 2)
McLaren Mercedes: Kimi Raikkonen (nr. 3), Juan Pablo Montoya (nr. 4)
Scuderia Ferrari Marlboro: Michael Schumacher (nr. 5), Felipe Massa (nr. 6)
Panasonic Toyota Racing: Ralf Schumacher (nr. 7), Jarno Trulli (nr. 8)
WilliamsF1 Team: Mark Webber (nr. 9), Nico Rosberg (nr. 10)
Lucky Strike Honda Racing F1 Team: Rubens Barrichello (nr. 11), Jenson Button (nr. 12)
Red Bull Racing: David Coulthard (nr. 14), nc (nr. 15)
BMW Sauber F1 Team: Nick Heidfeld (nr. 16), Jacques Villeneuve (nr. 17)
MF1 Racing: Tiago Monteiro (nr. 18), Christijan Albers (nr. 19)
Scuderia Toro Rosso: nc (nr. 20), nc (nr. 21)

nc = necomunicat inca
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde nbm » Lun Dec 19, 2005 2:00 pm

doua anunturi importante au fost facute in ultimul timp. chiar daca sunt cu bataie mai lunga, adica sezonul 2007, eu cred ca vor avea impact inclusiv anul viitor:

Michelin a anuntat ca se va retrage din 2007, fiind dezamagiti de intentia FIA de a continua cu un furnizor unic de pneuri din 2008. FIA a reactionat cu un cinism incredibil, dupa parerea mea, afirmind ca intr-un fel e mai bine ca vor avea un singur furnizor cu un an mai devreme.

McLaren Mercedes a anuntat azi ca Fernando Alonso - campionul mondial en-titre - se va alatura echipei din 2007, fara a preciza insa pe cine va inlocui acesta.
urmeaza, zic eu, niste lupte interesante, dat fiind ca cei doi piloti ai mclaren vor avea un morcov suplimentar stiti voi unde :D.
apoi, s-ar putea ca alonso sa traga tare sa vina la mclaren cu avantajul inca unui titlu or smth
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
Avatar utilizator
nbm
 
Mesaje: 4958
Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Lun Dec 19, 2005 5:31 pm

chiar ca e o lovitura asta... sa vezi bataie pe cel ce va trebui sa plece de la McLaren (Montoya? ... sau Kimi, caruia de asemenea in expira contractul in 2006 si in 2007 va fi liber.)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Dec 23, 2005 9:49 am

Se pare ca Raikkonen se pregateste sa il inlocuiasca pe Schumacher la Ferrari dupa anul viitor; s-au anuntat si niste cifre: contract pe 4 ani in val totala de 80 mil euro (deci 20 mil pe sezon, mai putin cu mult decat ia Schumi - 35 mil pe an).
Va fi un sezon al dracului de intetresant 2006, in care principalii 3 favoriti la titlul mondial se vor afla in ultimul an de contract cu echipele actuale.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Sâm Feb 25, 2006 3:41 pm

Componenţele echipelor
BMW Sauber
Nick HEIDFELD
Jacques VILLENEUVE

Ferrari
Felipe MASSA
Michael SCHUMACHER

Honda
Jenson BUTTON
Rubens BARRICHELLO

McLaren
Kimi RAIKKONEN
Juan Pablo MONTOYA

Midland
Tiago MONTEIRO
Christijan ALBERS

Red Bull Racing
David COULTHARD
Christian KLIEN

Renault
Fernando ALONSO
Giancarlos FISICHELLA

Super Aguri F1
Takuma SATO
Yuji IDE

Toro Rosso
Scott SPEED
Vitantonio LIUZZI

Toyota
Jarno TRULLI
Ralf SCHUMACHER

Williams
Mark WEBBER
Nico ROSBERG
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Joi Mar 02, 2006 10:28 am

Din Regulament FIA - F1 2006:

Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc in trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră.
Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start.

In ceea ce priveste pneurile, in 2005, in incercarea de a oferi şanse in plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepţia a puţine cazuri. In sezonul 2006 schimbarea pneurilor se va putea face de oricate ori se va dori acest lucru.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde eyewitness » Joi Mar 02, 2006 11:01 am

nea baics, vezi ca pusesi calendaru din 2005. daca nici la copi/peist nu te pricepi atunci nu ma mai mir de altele :D
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Joi Mar 02, 2006 11:21 am

Calendar 2006:

12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir
19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala Lumpur
2 aprilie - Australia, Melbourne
23 aprilie - San Marino, Imola
7 mai - Europa, Nuerburgring - Germania
14 mai - Spania, Barcelona
28 mai - Monaco, Monte Carlo
11 iunie - Marea Britanie, Silverstone
25 iunie - Canada, Montreal
2 iulie - SUA, Indianapolis
16 iulie - Franí¾a, Magny Cours
30 iulie - Germania, Hockenheim
6 august - Ungaria, Budapesta
27 august - Turcia, Istanbul
10 septembrie - Italia, Monza
17 septembrie - Belgia, Spa-Francorchamps *
1 octombrie - Japonia, Suzuka
8 octombrie - China Grand Prix, Shanghai
22 octombrie - Brazilia, Sao Paulo

* - MP Belgiei este sub un mare semn de intrebare, mai mult ca sigur ca va fi anulat.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Joi Mar 02, 2006 11:56 am

s-a anunţat oficial acu ceva tinp că MP al Belgiei a fost anulat pentru 2006, "cu speranţa că in 2007 ne vom intoarce la Spa", ca să-l citez pe Max Mosley.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Joi Mar 02, 2006 2:10 pm

Deci am ramas cu 18 curse.
Suficiente.
Probabil la anu' cand se va da in folosinta circuitul ala ce se tot construieste prin Romania vor fi iar 19. ~p
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Mie Mar 08, 2006 11:13 am

Calendarul Campionatului Mondial de Formula 1 pentru sezonul 2006 va cuprinde 18 curse şi se va desfăşura in perioada 12 martie - 22 octombrie.
Cele 18 Grand Prix-uri de F1 sunt următoarele:
12 martie, ora 13.30 (ora Romaniei): Marele Premiu al statului Bahrain (Sakhir)
19 martie, ora 9.00: MP al Malaysiei (Sepang)
2 aprilie, ora 7.00: MP al Australiei (Melbourne)
23 aprilie, ora 15.00: MP al statului San Marino (Imola)
7 mai, ora 15.00: MP al Europei (Nurburgring)
14 mai, ora 15.00: MP al Spaniei (Barcelona)
28 mai, ora 15.00: MP al Principatului Monaco (Monte Carlo)
11 iunie, ora 14.00: MP al Marii Britanii (Silverstone)
25 iunie, ora 20.00: MP al Canadei (Montreal)
2 iulie, ora 21.00: MP al Statelor Unite ale Americii (Indianapolis)
16 iulie, ora 15.00: MP al Franţei (Magny-Cours)
30 iulie, ora 15.00: MP al Germaniei (Hockenheim)
6 august, ora 15.00: MP al Ungariei (Hungaroring)
27 august, ora 15.00: MP al Turciei (Istanbul)
10 septembrie, ora 15.00: MP al Italiei (Monza)
1 octombrie, ora 8.00: MP al Chinei (Shanghai)
8 octombrie, ora 7.00: MP al Japoniei (Suzuka)
22 octombrie, ora 19.00: MP al Braziliei (Interlagos).
Marele Premiu al Belgiei, programat pe data de 17 septembrie, pe circuitul de la Spa-Francorchamps, a fost retras din calendarul CM din 2006, pentru a permite incheierea lucrărilor de modernizare a infrastructurii acestui circuit.
Grand-Prix-ul belgian urmează să revină in calendarul Campionatului Mondial incepand cu sezonul 2007, cand va fi organizat de către directorul general al Formula One Group, Bernie Ecclestone.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Mie Mar 08, 2006 11:18 am

Prezentarea celor 11 echipe şi a celor 22 de piloţi ce vor concura in sezonul 2006 al Campionatului Mondial de Formula 1, competiţie care va debuta, duminică, cu Marele Premiu al statului Bahrain, de la Sakhir:

PARTEA I

Denumirea echipei: Honda Racing F1 Team
A debutat in Formula 1 cu ocazia Marelui Premiu al Germaniei din 1964.
Sediu: Brackley (Marea Britanie)
Şasiu: RA106
Motor: Honda V8, RA 806E
Pneuri: Michelin
Palmares: 2 victorii in 35 de curse.
Preşedinte: Yasuhiro Wada
Director general: Nick Fry
Director tehnic: Geoff Willis
Director sportiv: Gil de Ferran
Piloţi: Rubens Barrichello (Brazilia) - 217 de curse, 9 victorii şi 13 pole-position-uri
Data naşterii: 23 mai 1972, la Sao Paolo
Debut in F1: 1993 - Marele Premiu al Africii de Sud (Jordan)
Echipe precedente: Jordan (1993-1996), Stewart (1997-1999), Ferrari (2000-2005), Honda (2006)
In sezonul 2005 a ocupat poziţia a opta cu 38 de puncte, două pole-position-uri.
Jenson Button (Marea Britanie) - 101 Grand-Prix-uri, nici o victorie.
Data naşterii: 19 ianuarie 1980, la Frome
Debut in F1: 2000 - Marele Premiu al Australiei (Williams)
In 101 Grand-Prix-uri s-a clasat o dată pe locul doi.
Echipe precedente: Williams (2000), Benetton (2001), Renault (2002), BAR-Honda (2003-2005).
In sezonul 2005 s-a clasat pe locul 9 cu 37 de puncte.
Al treilea pilot este britanicul Anthony Davidson.

Denumirea echipei: Scuderia Ferrari
Debut in Formula 1: Marele Premiu al statului Monaco, in 1950
Prima victorie: Marea Britanie 1951
Sediu: Maranello (Italia)
Şasiu: 248-F1
Motor: Ferrari V8
Pneuri: Bridgestone
Preşedinte: Luca di Montezemolo
Director general, director sportiv: Jean Todt
Director tehnic: Ross Brown
Palmares: 14 titluri de campioană mondială a constructorilor (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 şi 2004)
A inregistrat 183 de victorii in 723 de curse disputate.
Piloţi: Michael Schumacher (Germania) - 231 de curse disputate, 84 de victorii şi 64 de pole-position-uri
Data naşterii: 3 ianuarie 1969, la Huerth
Palmares: 7 titluri de campion mondial (1994 şi 1995 cu Benetton Renault şi 2000, 2001, 2002, 2003 şi 2004 cu Ferrari)
A debutat in Formula 1 in 1991 pentru Jordan cu ocazia Marelui Premiu al Belgiei.
Echipe precedente: Jordan (1991), Benetton (1991-1995), Ferrari (1996 - prezent)
In 2005 s-a situat pe poziţia a treia cu 62 de puncte.
Felipe Massa (Brazilia) - 53 de Grand-Prix-uri, nici o victorie
Data naşterii: 25 aprilie 1981, la Sao Paolo
Debut in Formula 1: 2002 - Marele Premiu al Australiei (Sauber)
Cele mai bune rezultate: A ocupat de două ori locul al patrulea la Grand-Prix-ul Belgiei (2004) şi Canadei (2005)
Echipe precedente: Sauber (2002), Ferrari (2003, pilot de teste), Sauber (2004-2005)
In ediţia 2005 a sezonului de Formula 1 s-a clasat pe poziţia a 13-a cu 11 puncte.
Piloţii de teste sunt italianul Luca Badoer şi spaniolul Marc Gene.

Denumirea echipei: BMW Sauber, debutantă in Formula 1
Sediu: Hinwil (Elveţia) şi Munchen (Germania)
Şasiu: F1.06
Motor: BMW V8, P86
Pneuri: Michelin
Director general: Mario Theissen
Director tehnic: Willy Rampf
Piloţi: Nick Heidfeld (Germania) - 98 de Mari Premii disputate, nici o victorie
Data naşterii: 10 mai 1977, Monchengladbach
A ocupat de două ori, in 2005, poziţia secundă la Mariile Premii ale statului Monaco şi Europei
Debut in F1: 2000 - Grand-Prix-ul Australiei (Prost)
Echipe precedente: Prost (2000), Sauber (2001-2003), Jordan (2004), Williams (2005)
In 2005 s-a situat pe poziţia a 11-a cu 28 de puncte
Jacques Villeneuve (Canada) - un titlu de campion mondial (1997 cu Williams), 133 de Grand-Prix-uri, 11 victorii şi 13 pole-position-uri
Data naşterii: 9 aprilie 1971, la Saint-Jean-sur-Richelieu (Canada)
Debut in Formula 1: 1996 - Marele Premiu al Australiei (Williams)
Echipe precedente: Williams (1997-1998), BAR (1999-2003), Renault (trei Mari Premii la finalul sezonului 2004), Sauber (2005), BMW Sauber (2006)
A ocupat poziţia a 14 in ediţia precedentă a Campionatului Mondial cu 9 puncte
Pilot de teste va fi polonezul Robert Kubica

Denumirea echipei: WilliamsF1 Team
Debut in Formula 1: Argentina 1978
Prima victorie a fost inregistrată in anul 1979 in Marele Premiu al Marii Britanii.
Sediu: Grove (Marea Britanie)
Şasiu: FW28
Motor: Cosworth V8, CA2006
Pneuri: Bridgestone
Director general: Sir Frank Williams
Inginer şef, director adjunct: Patrick Head
Director tehnic: Sam Michael
Palmares: 9 titluri de campion mondial al constructorilor (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)
113 victorii in 515 Mari Premii disputate
Piloţi: Mark Webber (Austalia) - 69 de curse disputate, nici o victorie
Data naşterii: 27 august 1976, la Queanbeyan
Debut in Formula 1: 2002 - Marele Premiu al Australiei (Minardi)
Echipe precedente: Minardi (2002, 2003), Jaguar (2004), Williams (2005- prezent)
Cea mai bună clasare: un loc 3
Nico Rosberg (Germania) - debutant
Născut: 27 iunie 1985, la Wiesbaden
Pilot de teste vor fi austriacul Alexander Wurz şi indianul Narain Karthikeyan.

Denumirea echipei: Panasonic Toyota Racing
Debut in Formula 1: Australia 2002
Sediu: Koln (Germania)
Şasiu: TF106
Motor: Toyota V8, RVX-06
Pneuri: Bridgestone
Director general: Tsutomu Tomita
Director tehnic: Mike Gascoyne
Palmares: A luat startul in 69 de curse, nici o victorie.
Piloţi: Ralf Schumacher (Germania) - 146 de curse, 6 victorii, 6 pole-position-uri
Născut la 30 iunie 1975, la Huerth
A debutat in Formula 1 in anul 1997 pentru Jordan la Marele Premiu al Australiei
Echipe precedente: Jordan (1997-1998), Williams (1999-2004), Toyota (2005-2006)
In ediţia 2005 a CM de Formula 1 s-a clasat pe locul 6 cu 45 de puncte.
Jarno Trulli (Italia) - 150 de curse, o victorie, 3 pole-position-uri
Născut: 13 iulie 1974, la Pescara (Italia)
Debut in Formula 1: 1997 - Marele Premiu al Australiei (Minardi)
Echipe precedente: Minardi (1997), Prost (1997-1999), Jordan (2000-2001), Renault (2002-2004), Toyota (2004-2006)
In 2005 a ocupat poziţia a şaptea cu 43 de puncte.
Piloţi de teste sunt brazilianul Ricardo Zonta şi francezul Olivier Panis

Denumirea echipei: Scuderia Toro Rosso
Debutantă in Formula 1
Sediu: Faenza (Italia)
Şasiu: STR1
Motor: Cosworth V10
Pneuri: Michelin
Director general: Franz Tost
Director tehnic: Gabriele Tredozi
Piloţi: Vitantonio Liuzzi (Italia)
Data naşterii: 6 august 1981, la Locorotondo
Debut in F1: 2005 - Marele Premiu al statului San Marino (Red Bull)
Cel mai bun rezultat: locul 8 la GP al statului San Marino
Echipe precedente: Red Bull (2005 - trei curse)
A ocupat poziţia a 24-a in ediţia precedentă a CM cu un punct.
Scott Speed (SUA) – debutant
Data naşterii: 24 ianuarie 1983, la Manteca
Pilot de teste va fi elveţianul Neel Jani
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Mie Mar 08, 2006 11:19 am

PARTEA a II-a

Denumirea echipei: Super Aguri F1 Team
Debutantă in Formula 1
Sediu: Langley (Marea Britanie)
Şasiu: SA05
Motor: Honda V8, RA 806E
Pneuri: Bridgestone
Director general: Aguri Suzuki
Director sportiv: Daniel Audetto
Responsabil tehnic: Mark Preston
Piloţi: Takuma Sato (Japonia) - 54 de curse, nici o victorie
Data naşterii: 28 ianuarie 1977, la Tokyo
Debut in Formula 1: 2002 - Marele Premiu al Australiei (Jordan)
Cel mai bun rezultat: locul trei la Marele Premiu al SUA din 2004
A mai evoluat pentru: Jordan (2002) şi BAR (2003-2005)
In 2005 a ocupat poziţia a 23-a cu un punct
Yuji Ide (Japonia) – debutant
Data naşterii: 12 ianuarie 1975, la Saitama
Pilot de incercări va fi francezul Franck Montagny

Denumirea echipei: Mild Seven Renault F1 Team
Debut in formula 1: Marea Britanie 1977
Prima victorie: Franţa 1979
Sediu: Enstone (Marea Britanie) şi Viry-Chatillon (Franţa)
Şasiu: R26
Motor: Renault V8, RS26
Pneuri: Michelin
Preşedinte: Patrick Faure
Director general: Flavio Briatore
Director tehnic: Bob Bell
Palmares: campioană mondială en-titre al constructorilor, 25 de victorii in 193 de Mari Premii disputate
Piloţi: Fernando Alonso (Spania) - 70 de curse disputate, 8 victorii şi 9 pole position-uri
Data naşterii: 29 iulie 1981, la Oviedo
Campion mondial in 2005 cu Renault cu 133 de puncte.
Debut in F1: 2001 - Marele Premiu al Australiei (Minardi)
Echipe precedente: Minardi (2001), Renault (2002-prezent)
Giancarlo Fisichella (Italia) - 160 de Grand-Prix-uri, 2 victorii şi 2 pole position-uri
Data naşterii: 14 ianuarie 1973, la Roma
Debut in F1: 1996 - Marele Premiu al Australiei (Minardi)
Echipe precedente: Minardi (1996), Jordan (1997), Benetton (1998-2001), Jordan (2002-2003), Sauber (2004), Renault (2005-prezent).
In 2005 a obţinut 58 de puncte ocupand in final locul 5.
Pilot de teste va fi finlandezul Heikki Kovalainen.

Denumirea echipei: Red Bull Racing
Debut in Formula 1: Australia 2005
Sediu: Milton Keynes (Marea Britanie)
Şasiu: RB2
Motor: Ferrari V8
Pneuri: Michelin
Director general: Christian Horner
Directeur tehnic: Adrian Newey
Palmares: 19 curse in Formula 1, nici o victorie.
Piloţi: David Coulthard (Scoţia) - 193 de curse, dintre care 13 victorii şi 12 pole-position-uri
Data naşterii: 27 martie 1971, la Twynholm
Debut in F1: 1994 - Marele Premiu al Spaniei (Williams)
Echipe precedente: Williams (1994-1995), McLaren (1996-2004), Red Bull (2005-prezent)
In 2005 a ocupat poziţia a 12-a cu 24 de puncte.
Christian Klien (Austria) - 33 de curse disputate, nici o victorie
Data naşterii: 2 februarie 1983, la Hohenens
Debut in F1: 2004 - Marele Premiu al Australiei (Jaguar)
Cel mai bun rezultat al carierei: Locul 5 la MP al Chinei in 2005
Echipe precedente: Jaguar (2004), Red Bull (2005 - prezent)
In 2005 a ocupat locul 15 cu 9 puncte.
Pilot de teste este olandezul Robert Doornbos.

Denumirea echipei: Midland F1 Racing
Debutantă in Formula 1.
Sediu: Silverstone (Marea Britanie)
Şasiu: M16
Motor: Toyota V8, RVX-06
Pneuri: Bridgestone
Director general: Alexandr Schnaider
Director sportiv: Colin Kolles
Director tehnic: James Key
Piloţi: Tiago Monteiro (Portugalia) - 19 curse, nici o victorie
Data naşterii: 24 iunie 1976, Porto (Portugalia)
A debutat in 2005 pentru Jordan cu ocazia Marelui Premiu al Australiei
Cel mai bun rezultat al carierei: Locul 3, la Marele Premiu al SUA la care au luat startul doar 6 concurenţi
Echipe precedente: Jordan (2005)
In ediţia 2005 a CM de Formula 1 s-a clasat pe locul 16 cu 7 puncte.
Christijan Albers (Olanda) - 19 curse, nici o victorie
Data naşterii: 16 aprilie 1979, la Eindhoven
Debut in F1: 2005 - Marele Premiu al Australiei (Minardi)
Cel mai bun rezultat: locul 5 la MP al SUA din 2005, cand au luat startul doar 6 Piloţi.
Echipe precedente: Minardi (2005)
Piloţi de teste vor fi germanii Markus Winkelhock şi Adrian Sutil, rusul Roman Roussinov şi elveţianul Giorgio Mondini

Denumirea echipei: Team McLaren-Mercedes
A debutat in Formula 1 cu ocazia Marelui Premiu al statului Monaco din 1966
Prima victorie a obţinut-o in 1968 la Marele Premiu al Belgiei.
Sediu: Woking (Marea Britanie)
Şasiu: MP4/21
Motor: Mercedes V8, FO 108S
Pneuri: Michelin
Preşedinte: Ron Dennis
Director general: Martin Whitmarsh
Director Mercedes Motorsport: Norbert Haug
Palmares: 8 titluri de campion mondial al constructorilor (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)
In 596 de Grand-Prix-uri a obţinut 148 de victorii.
[u]Piloţi: Kimi Raikkonen (Finlanda)
- 87 de Grand-Prix-uri disputate, 9 victorii, 8 pole-position-uri
Data naşterii: 17 octombrie 1979, la Espoo
Debut in Formula 1: 2001 - Marele Premiu al Australiei (Sauber)
Echipe precedente: Sauber (2001), McLaren (2002-prezent)
Vicecampion mondial in 2005 cu 112 puncte.
Juan Pablo Montoya (Columbia) - 85 de curse, 7 victorii, 13 pole-position-uri
Data naşterii: 20 septembre 1975, la Bogota
Debut in Formula 1: 2001 - Marele Premiu al Australiei (Williams)
Echipe precedente: Williams (2001-2004), McLaren (2005-prezent)
In 2005 a ocupat poziţia a patra cu 60 de puncte.
Piloţii de teste vor fi spaniolul Pedro de la Rosa şi britanicul Garry Paffett.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Sâm Mar 11, 2006 8:57 pm

Grila de start pentru Marele Premiu de Formula 1 al Statului Bahrain
Linia 1
1 Michael Schumacher (Germania, Ferrari)
2 Felipe Massa (Brayilia, Ferrari)
Linia a 2-a
3 Jenson Button (Anglia, Honda)
4 Fernando Alonso (Spania, Renault)
Linia a 3-a
5 Juan Pablo Montoya (Columbia, McLaren)
6 Rubens Barrichello (Brazilia, Honda)
Linia a 4-a
7 Mark Webber (Australia, Williams)
8 Christian Klien (Austria, Red Bull)
Linia a 5-a
9 Giancarlo Fisichella (Italia, Renault)
10 Nick Heidfeld (Germania, BMW Sauber)
Linia a 6-a
11 Jacques Villeneuve (Canada, BMW Sauber)
12 Nico Rosberg (Germania, Williams)
Linia a 7-a
13 David Coulthard (Scoţia, Red Bull)
14 Jarno Trulli (Italia, Toyota)
Linia a 8-a
15 Vitantonio Liuzzi (Italia, Toro Rosso)
16 Scott Speed (Statele Unite, Toro Rosso)
Linia a 9-a
17 Ralf Schumacher (Germania, Toyota)
18 Christijan Albers (Olanda, MF1 Racing)
Linia a 10-a
19 Tiago Monteiro (Portugalia, MF1 Racing)
20 Takuma Sato (Japonia, Super Aguri)
Linia a 11-a
21 Yuji Ide (Japonia, Super Aguri)
22 Kimi Rí¤ikkí¶nen (Finlanda, McLaren)
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Sâm Apr 01, 2006 1:10 pm

Grila de start pentru Marele Premiu de Formula 1 al Australiei
Linia 1
1 Jenson Button (Anglia, Honda)
2 Giancarlo Fisichella (Italia, Renault)
Linia a 2-a
3 Fernando Alonso (Spania, Renault)
4 Kimi Rí¤ikkí¶nen (Finlanda, McLaren)
Linia a 3-a
5 Juan Pablo Montoya (Columbia, McLaren)
6 Ralf Schumacher (Germania, Toyota)
Linia a 4-a
7 Mark Webber (Australie Williams)
8 Nick Heidfeld (Germania, BMW Sauber)
Linia a 5-a
9 Jacques Villeneuve (Canada, BMW Sauber)
10 Jarno Trulli (Italia, Toyota)
Linia a 6-a
11 Michael Schumacher (Germania, Ferrari)
12 David Coulthard (Scoţia, Red Bull)
Linia a 7-a
13 Vitantonio Liuzzi (Italia, Toro Rosso)
14 Christian Klien (Austria, Red Bull)
Linia a 8-a
15 Nico Rosberg (Germania, Williams)
16 Felipe Massa (Brazilia, Ferrari)
Linia a 9-a
17 Rubens Barrichello (Brazilia, Honda)
18 Christijan Albers (Olanda, MF1 Racing)
Linia a 10-a
19 Scott Speed (Statele Unite, Toro Rosso)
20 Tiago Monteiro (Portugalia, MF1 Racing)
Linia a 11-a
21 Takuma Sato (Japonia, Super Aguri)
22 Yuji Ide (Japonia, Super Aguri)

* Villeneuve va fi declasat zece locuri, pentru că şi-a schimbat motorul.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde eyewitness » Sâm Apr 01, 2006 2:10 pm

merluc
io unu apreciez in mod deosebit posturile lui baics de dupa calificari cu grila de start. ma ajuta enorm la pronostice si nu numai. mersi baics si tine-o tot asa :)

in alta ordine de idei, rog pe cineva sa esplice in detaliu si cu cuvinte cat mai simple (exclus kante miru) cum se desfasuara calificarile pentru grila de start. azi a fost prima uara cand am prins fro 5 minute din calificari si sa muara miraculosu traznit de fuljer daca am inteles ceva

multumiri anticipate
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde baixinho© » Sâm Apr 01, 2006 2:52 pm

varianta scurta:
http://www.onlinesport.ro/sport/motor/f1/index.php?meniuId=24&viewCat=223&viewItem=6110

Varianta lunga:
Schimbari din 2006: calificari knock-out si pneuri nelimitate

In urma unei reuniuni desfăşurate miercuri la Roma, conducătorii Formulei 1 au aprobat un nou format al calificărilor pentru sezonul viitor, autorizand din nou schimbarea pneurilor şi stabilind un calendar provizoriu pe 2006, relatează agenţiile de presă, citate de Rompres.

F1: Clasament | Rezultate | Calendar
Forum: Formula 1

Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc in trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră.

Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start.

Despre acest tip de calificari, Onlinesport v-a informat inca de luni. Miercuri, in urma acelei sedinte de la Londra, proiectul a fost validat oficial pentru 2006.

Pneuri

Anul acesta, in incercarea de a oferi şanse in plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepţia a puţine cazuri. In sezonul viitor, schimbarea pneurilor se va putea face de oricate ori se va dori acest lucru.

De asemenea a fost aprobat un pachet de reguli pentru sezonul 2008 şi se va incerca introducerea lor chiar din 2007, dacă se va găsi sprijinul necesar.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde nbm » Sâm Apr 01, 2006 2:58 pm

nenea baicsule, da' spune si ca villeneuve a fost retrogradat zece locuri, sa fie informatia conplecta :D
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
Avatar utilizator
nbm
 
Mesaje: 4958
Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm

Mesajde baixinho© » Sâm Apr 01, 2006 3:21 pm

asta nu am sesizat in clasament, merluc. am luat alea de acolo de pe yahoo.fr, secţiunea Formula 1 şi nu mi-a trecut prin cap că nu au fpcut modificarea.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde nbm » Dum Apr 02, 2006 1:46 am

22 de echipe de F1 inscrise pentru 2008!

22 de echipe care doresc să participe la Campionatul Mondial 2008 de Formula 1 au cerut să fie inscrise, a anunţat Federaţia internaţională de automobilism (FIA) intr-un comunicat, sambata. Din ele trebuie triate pentru a ramane 12.
sursa: http://www.onlinesport.ro/sport/motor/f1/index.php?meniuId=24&viewCat=223&viewItem=9788
GOD must love STUPID PEOPLE. HE made SO MANY!!!
Avatar utilizator
nbm
 
Mesaje: 4958
Membru din: Dum Iul 25, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mie Apr 12, 2006 12:41 pm

MP San Marino - Imola - 23 aprilie 2006

Printr-o stranie coincidenta, cursa de la Imola se desfasoara anul acest in aceiasi zi cu sarbatoarea de Paste pt ortodoxi, precum s-a intamplat si pe 1 mai 1994, zi tragica in care Formula 1 a pierdut cel mai carismatic si pentru multi cel mai bun pilot din toate timpurile: MAGIC Ayrton Senna.

Iata si o prezentarea a traseului, unul cu o istorie neagra marcata de accidente tragice:
"Putine circuite exprima aceeasi adoratie pentru sportul cu motor cum o face Imola. Circuitul este locat chiar in inima tarii care are marca Ferrari si este la o aruncatura de piatra de Modena si Maranello. Este casa tifosilor si un loc de pelerinaj pentru orice fan italian al sportului cu motor. Pe aceasta pista s-au vazut cateva curse memorabile de-a lungul anilor si, desi este in Ialia, circuitul este oficial cel al statului San Marino.

Construita in 1950 de un grup de entuziasti ai motoarelor, pista era o colectie simpla de drumuri noi care se legau la reteaua publica deja existenta de autostrazi. Pana in 1954 nu a avut loc nici o cursa aici. Oricum in 1963, organizatorii au strans o suma mai mare de bani si au intrebat echipele din Formula 1 daca nu vor sa participe la un eveniment in afara calendarului competitional, o cursa intre Pau si Pescara. Multi si-au dat acordul , mai putin echipa Ferrari care a fost o absenta notabila.

Consiliul Imola a decis sa renumeasca circuitul in memoria fiului lui Enzo Ferrari, Dino, care a murit in 1956 Aceasta numire a atras simpatia lui Enzo Ferrari si Circuitul Dino Ferrari a strans in curand indeajuns de multi bani pentru a se transforma intr-un circuit inchis permanent. Cand marele om a murit, circuitul iar a fost renumit: Circuitul Enzo si Dino Ferrari.

1979 a vazut iarasi Formula 1 , echieple alergand iarasi intr-un eveniment in afara campionatului. In 1980 Imola a gazduit Marele Premiu al Italiei, prima si singura data cand a facut-o. 1981 a reprezentat intoarcerea campionatului de Formula 1 la Monza, dar atat de cunoscut era Imola incat statul San Marino a lansat propunerea de a face uz de circuit.

In 1982 s-a vazut aici una din cele mai legendare curse de Formula 1 din istorie. Dupa ca s-a zdrobit pur si simplu in curba care astazi ii poarta numele , Gilles Villeneuve s-a intors la Imola hotarat sa invinga. Oricum, dupa o lupta pe viata si pe moarte cu colegul sau de echipe de la Ferrari, Didier Pironi, nu a reusit si a pierdut. Villeneuve s-a suparat foarte tare si l-a acuzat pe Pironi ca a incalcat ordinele echipei si a jurat ca de atunci sa nu ii mai vorbeasca. Niciodata nu a mai facut-o, La urmatoarea cursa la Zolder, Villeneuve a murit intr-un oribil accident intamplat la calificari.

In 1983, prietenul lui Villeneuve, Patrick Tambay a concurat la Imola pentru Ferrari. A dus numarul lui Villeneuva (27) la victorie. A fost o victorie pe care si-o aminteste , pentru ca in mod normal nu ar fi castigat. Tambay a spus ca isi aminteste ca masina facea altceva decat el o comanda. A spus ca Giles a fost in masina cu el atunci. Magia s-a nascut in acel moment la Imola.

In 1987 si 1989 Nelson Piquet si Gerhard Berger au avut accidente la viteza mare in curba Tamburello. Ei au scapat practic nevatamati, dar aceeasi curba in 1994 si-a cerut tributul, viata unuia din cei mai mari piloti care i-a avut Formula 1, marele Ayrton Senna. In unul din cele mai sumbre weekenduri ale sportului, Rubens Barichello a cazut inconstient intr-o vineri dimineata la calificari. Roland Ratzenburger, cel mai iubit tanar pilot austriac a fost ucis sambata cand mai erau cateva minute din calificari. Cursa in sine a avut numeroase coliziuni, explozii de cauciuc si peste toate a planat moartea lui Senna.

In ciuda evenimentelor din 1994, Imola si-a pastrat inca din magia sa. Este in continuare un circuit minunat care are curbe cum ar fi Acque Minerale care aduc adevarate provocari pentru un sofer modern de Formula1. Atmosfera creata de tifosi este ca nicaieri in alta parte in lume. Ei traiesc si respira Ferrari si dau Imolei o atmosfera care nu o vei gasi in alta parte. "
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde elissa » Mie Apr 26, 2006 10:57 am

Da.....a fost o cursa interesanta cea de la Imola prin duelul dintre Schumacher si Alonso (au mai fost si altele pe care cei de la tv nu le-au aratat, camera fiind postata pe cei doi). Oricum tot Alonso sper ca va castiga si sezonul acesta caci din partea lui Kimi sau a altora nu prea sunt sanse. Schumacher a mai castigat si el o cursa dupa nu stiu cat timp dar nu cred ca are prea multe sanse anul asta. Sunt piloti tineri si valorosi care au venit puternic din spate. Bine ca nu mai sunt cursele acelea plictisitoare in care castiga detasat Schumacher si pe la jumatatea sezonului se stia deja cine este campionul. Acum vede si el ca nu este invincibil si sa nu mai fie asa arogant. Eu nu-l mai suport din 1999 cand si-a rupt piciorul la Silverstone si Eddie Irvine a trecut pilot principal. A fost foarte urat ce i-au facut cei de la Ferrari cand au facut pierduta acea roata si Eddie a pierdut poate titlul atunci.Si asta a fost numai mana lui Jean Todt care nu-l suporta (din cauza vietii extra spotive) si care este prieten cu Schumacher, nedorind ca Irvine sa iasa campion mondial. Daca nu e Schumacher atunci nici Irvine. Urat.
elissa
Junior Member
 
Mesaje: 19
Membru din: Mar Apr 25, 2006 5:17 pm
Localitate: BUCURESTI

Mesajde Ayrton » Joi Apr 27, 2006 9:11 am

Eu zic ca Schumacher e in crestere puternica (ma refer la Ferrari-ul sau, care pare mult mai puternic anul acesta, competitiv si capabil cu adevarat sa castige curse), iar cum si Bridgestone au creat gume ce sunt constant la acelasi nivel cu cele ale francezilor de la Michelin, sansele lui Schumacher sunt foarte bune pentru titlul mondial.
Si sunt de acord, lupta se va da doar intre Alonso si Schumi... Raikkonen pare deconectat de la lupta si cu gandul doar la sezonul viitor, cand va alerga pentru Ferrari.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde elissa » Sâm Apr 29, 2006 10:26 am

Imi poate spune si mie cineva de ce s-a retras Eddie Jordan?
elissa
Junior Member
 
Mesaje: 19
Membru din: Mar Apr 25, 2006 5:17 pm
Localitate: BUCURESTI

Mesajde baixinho© » Sâm Apr 29, 2006 11:57 am

nu a vrut să se mai implice cu o echipă ce nu avea şanse să caştige titlul mondial. de altfel, la inceputul lunii aprilie, a depus dosarul cu actele de reinscriere a unei echipe in Marele Circ din 2008. deocamdată nu se cunosc detalii referitoare la motorul respectivului team, piloţi, etc.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde elissa » Sâm Apr 29, 2006 5:15 pm

Si Eddie Irvine vrea sa revina in F1 cu o noua echipa tot prin 2008; poate vor reveni impreuna (avand in vedere faptul ca sunt prieteni). Stiu ca Irvine voia sa preia Minardi anul asta, dar a renuntat.
elissa
Junior Member
 
Mesaje: 19
Membru din: Mar Apr 25, 2006 5:17 pm
Localitate: BUCURESTI

Mesajde Ayrton » Mar Mai 02, 2006 9:11 am

Deja pt 2008 si-a anuntat inscrierea in formaula 1 o noua echipa: Prodrive, condusa de fostul boss al celor de la Benetton (si Subaru in Camp Mondial de Raliuri)- Richards.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Mai 05, 2006 4:01 pm

Pt MP Europei de duminica, Franck Montagny l-a inlocuit in echipa Super Aguri-Honda pe Iuji Ide... asa ca mizati cu incredere pe Montagny ca invingator si sigur va da baicsiniu 50 de puncte in clasament la concurs! :)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Dum Mai 28, 2006 8:51 am

Grila de start pentru MP de la Monte Carlo:

1. Fernando Alonso (Spania, Renault)
2. Mark Webber (Australia, Williams)
3. Kimi Raikkonen (Finlanda, McLaren-Mercedes)
4. Juan Pablo Montoya (Colombia, McLaren-Mercedes)
5. Rubens Barrichello (Brazilia, Honda)
6. Jarno Trulli (Italia, Toyota)
7. David Coulthard (Marea Britanie, Red Bull)
8. Nico Rosberg (Germania, Williams)
9. Giancarlo Fisichella (Italia, Renault)
10. Ralf Schumacher (Germania, Toyota)
11. Christian Klien (Austria, Red Bull-Cosworth)
12. Vitantonio Liuzzi (Italia, Scuderia Toro Rosso)
13. Jenson Button (Marea Britanie, Honda)
14. Jacques Villeneuve (Canada, BMW-Sauber)
15. Nick Heidfeld (Germania, BMW-Sauber)
16. Christijan Albers (Olanda, Midland)
17. Tiego Monteiro (Portugalia, Midland)
18. Scott Speed (SUA, Scuderia Toro Rosso)
19. Takuma Sato (Japonia, Super Aguri)
20. Franck Montagny (Franta, Super Aguri)
21. Felipe Massa (Brazilia, Ferrari)
22. Michael Schumacher (Germania, Ferrari)
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Dum Iul 02, 2006 8:07 am

revin cu grilele :D

Grila de start pentru MP al Statelor Unite
1. Michael Schumacher (Allemagne Ferrari)
2. Felipe Massa (Brésil Ferrari)
3. Giancarlo Fisichella (Italie Renault)
4. Rubens Barrichello (Brésil Honda)
5. Fernando Alonso (Espagne Renault)
6. Jacques Villeneuve (Canada BMW Sauber)
7. Jenson Button (Angleterre Honda)
8. Ralf Schumacher (Allemagne Toyota)
9. Kimi Rí¤ikkí¶nen (Finlande McLaren)
10. Nick Heidfeld (Allemagne BMW Sauber)
11. Juan Pablo Montoya (Colombie McLaren)
12. Mark Webber (Australie Williams)
13. Scott Speed (í‰tats-Unis Toro Rosso)
14. Christijan Albers (Pays-Bas MF1 Racing)
15. Tiago Monteiro (Portugal MF1 Racing)
16. Christian Klien (Autriche Red Bull)
17. David Coulthard (í‰cosse Red Bull)
18. Takuma Sato (Japon Super Aguri)
19. Nico Rosberg (Allemagne Williams)
20. Jarno Trulli (Italie Toyota)
21. Vitantonio Liuzzi (Italie Toro Rosso)
22. Franck Montagny (France Super Aguri)
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Următorul

Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori