Formula 1 - 2007. Primul sezon fara Schumi!

Forum dedicat sporturilor mecanice.

Cine va castiga titlul?

Chestionarul s-a închis pe data de Sâm Apr 28, 2007 9:28 am

Alonso
1
17%
Raikkonen
4
67%
Alt pilot. Care?
1
17%
 
Voturi totale : 6

Formula 1 - 2007. Primul sezon fara Schumi!

Mesajde Ayrton » Vin Oct 20, 2006 9:27 am

Reguli noi in Formula 1 din 2007

FIA a dat publicităţii noi reguli pentru sezonul viitor de Formula 1. Cele mai importante schimbări faţă de acest an vizează sesiunile de antrenamente libere, pneurile, motoarele, safety-car-ul şi comisarii de cursă.

Antrenamentele libere
Echipele vor putea folosi doar două maşini in fiecare sesiune de antrenamente, faţă de trei in prezent. Cele două maşini pot fi conduse fie de titulari, fie de un titular şi un pilot de rezervă. O altă schimbare este mărirea duratei fiecărei sesiuni, de la o oră la o oră şi jumătate.

Pneuri
Aşa cum se ştie, din 2007 va exista un singur furnizor de pneuri, Bridgestone. Acesta va fi obligat să furnizeze echipelor pneuri cu calităţi identice tuturor echipelor, in aceeaşi cantitate de-a lungul unui an calendaristic. La fiecare cursă, echipele pot primi doar două tipuri de pneuri.
Numărul de pneuri de uscat pe care le poate folosi un pilot la o cursă a fost dublat de la 7 seturi la 14, impărţite astfel: maximum 4 seturi pentru prima zi de antrenamente libere (vineri), iar restul de 10 pentru simbătă şi duminică.

Motoare
Regula folosirii aceluiaşi motor pentru două curse se va aplica din 2007 doar in a doua zi de antrenamente libere şi in ziua cursei. Astfel se elimină situaţia din prezent, cind piloţii titulari nu forţează in probele libere de vineri pentru a-şi proteja motorul pentru calificări şi cursă. Motoarele omologate şi folosite in ultimele două curse din 2006 vor fi folosite in sezoanele 2007, 2008, 2009 şi 2010.

Safety-car
Schimbări interesante in ceea ce priveşte maşina de siguranţă. Astfel, cind aceasta intervine, nici o maşină nu va mai avea voie să intre la boxe, pină ce toate maşinile nu se aliniază in spatele safety-car-ului. Această regulă anulează astfel avantajul celor care opreau imediat la boxe pentru realimentare cind maşina de siguranţă ieşea pe pistă.
Inainte de revenirea safety-car-ului la boxe, orice maşină intirziată situată intre maşini aflate in turul de conducere trebuie să le depăşească pe acestea şi să treacă in faţa safety-car-ului. Apoi trebuie să parcurgă circuitul pină ajunge in spatele celorlalte maşini.

Comisarii de cursă
Comisarii de cursă pot impune penalizări pe grila de start.

In 2007 vor fi 17 curse printre care nu se regaseste Marele Premiu de la Imola.

18 martie Australia Albert Park
08 aprilie Malaezia Sepang
15 aprilie Bahrain Bahrain
13 mai Spania Catalunya
27 aprilie Monaco Monte Carlo
10 iunie Canada Circuit Gilles Villeneuve
17 iunie SUA Indianapolis
01 iulie Franta Magny Cours
08 iulie M. Britanie Silverstone
22 iulie Germania Nurburgring
05 august Ungaria Hungaroring
26 august Turcia Istanbul
09 septembrie Italia Monza
16 septembrie Belgia Spa
30 septembrie China Shanghai*
07 octombrie Japonia Fuji*
21 octombrie Brazilia Interlagos

* asteapta inca o confirmare
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Oct 20, 2006 9:38 am

Pe masura ce vor apare, voi baga stiri despre viitorul sezon, pe care eu personal il astept deja cu nerabdare.

Renault F1 portocaliu in 2007!
Echipa de Formula 1 Renault va avea ca principal sponsor incepand cu anul 2007 grupul olandez ING, companie specializata in domeniul bancar si al asigurarilor.
Renault F1 Team a anuntat ca din sezonul viitor echipa va incepe un parteneriat cu grupul olandez ING.
Astfel principalul sponsor al echipei va deveni ING inlocuind pe cei de la Mild Seven, care a decis sa paraseasca Formula 1 dupa 13 sezoane disputate in calitate de sponsor principal pentru scuderiile Benetton si apoi Renault F1.
Flavio Briatore, Director Renault F1 Team a declarat: â€Â
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Formula 1 - Sezonul 2007

Mesajde eyewitness » Sâm Noi 04, 2006 1:49 pm

stiri, comentarii, echipe, barfe si noutati cu privire la noul sezon al marelui circ se vor insera aici

va fi si un nou concurs cu premii, detalii prin februarie 2007 :D
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Joi Noi 09, 2006 1:55 pm

Kazuki Nakajima, pilot de teste la Williams-Cosworth
Echipa britanica de Formula 1 Williams-Cosworth a anuntat, joi, ca japonezul Kazuki Nakajima va fi noul sau pilot de teste in vederea pregatirilor pentru sezonul 2007, ce va incepe in luna martie, cu Marele Premiu al Australiei.
Nakajima se alatura celuilalt pilot de teste de la Williams-Cosworth, Narain Karthikeyan, in timp ce pilotii oficiali ai echipei britanice sint germanul Nico Rosberg si austriacul Alexander Wurz.

Kazuki Nakajima, in virsta de 21 de ani, este fiul fostului pilot de F1 Satoru Nakajima, care a concurat pentru echipele Lotus si Tyrrell, in anii '80-'90.
"Deoarece pilotul japonez si-a demonstrat calitatile si potentialul atit in masina cit si in afara masinii, consideram ca el are toate calitatile necesare pentru a se ridica la nivelul Formulei 1 ca pilot de teste", se arata intr-un comunicat al echipei Williams.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Noi 17, 2006 10:09 am

Din sezonul 2007, inca o echipa isi schimba culoarea monoposturilor: McLaren, in urma parteneriatului semnat cu Vodafone, va avea masinile vopsite in rosu!
Sa vedem acum un duel Alonso (McLaren - rosu) cu Raikkonen (Ferrari - rosu) cat de mult ii va deruta pe ceilalti, si in special pe coechipierii lor...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde baixinho© » Vin Noi 17, 2006 10:30 am

ayrtoane, banuiesc ca p-aia cu coechipierii ai zis-o la misto. sper, adica, sa o fi zis la misto.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Noi 17, 2006 4:48 pm

Si eu sper ca anul asta la Ferrari sa nu mai existe ordine de echipa, iar cel mai bun dintre Raikkonen si Massa sa fie lasat sa castige.

In alta ordine de idei, inca astept sa vad cine va fi numit oilot titular la McLaren Mercedes, alaturi de Alonso: englezul de culoare, mare speranta, Lewis Hamilton sau inca un spaniol, Pedro de la Rosa (putin probabil sa numeasca 2 spanioli la o echipa anglo-germana)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mie Noi 29, 2006 3:37 pm

Tanarul Lewis Hamilton a primit cel de-al doilea volan in cadrul Vodafone McLaren Mercedes pentru 2007.

Britanicul de numai 21 de ani care a facut furori in sezonul 2006 al GP2-ului, campionat pepiniera pentru Formula 1, va debuta in cel mai cunoscut sport cu motor incepand cu prima etapa a lui 2007, pe 18 martie 2007, in Australia. Pedro de la Rosa, contracandidatul lui Hamilton pentru volanul pe care l-a inhatat pana la urma britanicul, va continua in rolul de pilot de teste pentru McLaren Mercedes alaturi de Gary Paffet.

Nascut pe 7 ianuarie 1985, Lewis Hamilton a facut primii pasi in lumea motosportului la varsta de 10 ani, reusind inca din primul an de karting, la cadeti, sa iasa campionul Marii Britanii. Intre 1996 si 1998 a fost de fiecare data, tot in karting, McLaren Mercedes Champion of the Future, iar in 2002 a trecut la Formula Renault Marea Britanie unde s-a clasat al treilea cu trei victorii pentru ca in urmatorul an sa fie Campion si aici (la 18 ani): 10 victorii, 9 cele mai rapide tururi si 11 pole-uri. 2004 a insemnat primul an in Formula 3 Europeana si locul cinci, in 2005 britanicul castigand si acest Campionat - 15 victorii, 10 cele mai rapide tururi de circuit, 13 pole position-uri; tot in 2005 mai castiga si Marlboro Masters-ul din Formula 3 de la Zandvoort, in 2006 trecand la GP2 unde iese Campion alaturi de ART Grand Prix, cu cinci victorii.

sport365

----------------------------------------------------

Din punctul meu de vedere este un mare talent acest Hamilton, si sunt sigur ca va avea performante deosebite. Bravo celor de la McLaren pentru curajul de a promova un pilot asa de tanar!
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mie Noi 29, 2006 3:47 pm

Heikki Kovalainen, (născut 19 octombrie 1981), va debuta in campionatul mondial in 2007, inlocuindu-l la Renault F1 pe Fernando Alonso.

In 2005, Kovalainen a alergat in campioantul GP2, noua pepinieră a Formulei 1 şi succesoarea Formulei 3000. In sezonul de debut campionatul a atras numeroşi tineri piloţi ce doreau să se afirme, iar Kovalainen a reuşit să se bată pentru titlu impreună cu echipa sa, Arden International.
Startul bun al sezonului i-a adus cateva victorii uşoare, insă pe măsura ce campionatul inainta, el pierdea teren, in cele din urma pierzand dramatic titlui in faţa lui Nico Rosberg. Oricum, Kovalainen işi demonstrase calităţile indeajuns de mult incat să obţina un post de pilot de teste la Renault F1.
Kovalainen şi-a petrecut intreg anul 2006 testand pentru Renault F1, parcurgand peste 20000 km pe pistă, in sesiuni de teste.

Plecarea lui Fernando Alonso la McLaren in sezonul 2007, i-a adus lui Kovalainen postul mult visat acel de pilot de Formula 1.

------------------------------------------------

Inca un pilot tanar ce alearga la o echipa importanta ca debutant: chiar la campioana mondiala Renault. Succes Heikki!
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mie Noi 29, 2006 3:55 pm

Pana acum lista pilotilor pentru 2007 arata astfel:

McLaren
1 Alonso
2 Hamilton

Renault
3 Fisichella
4 Kovalainen

Ferrari
5 Rí¤ikkí¶nen
6 Massa

Honda
7 Button
8 Barrichello

BMW Sauber
9 Heidfeld
10 Kubica

Toyota
11 R. Schumacher
12 Trulli

Red Bull
14 Coulthard
15 Webber

Williams
16 Rosberg
17 Wurz

Toro Rosso
18 nedecis
19 nedecis

Spyker
20 Albers
19 nedecis

Super Aguri
22 Sato
23 Davidson


Pentru locurile libere se bat:
- Scott Speed, Tonio Liuzzi şi Robert Doornbos par a fi numele de pe lista echipei Scuderia Toro Rosso in vederea stabilirii liniei de piloţi. Primii doi au concurat şi in 2006 pentru această echipă, iar ultimul a concurat pentru echipa mamă, Red Bull Racing
- lista echipei Spyker F1 Team pentru al doilea loc de pilot: Tiago Monteiro, Christian Klien, Ernesto Viso, Markus Winkelhock, Adrian Sutil, Giorgio Mondini, Alexander Premat şi Sakon Yamamoto
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Vin Dec 08, 2006 1:47 pm

Primul monopost R27 va fi finalizat inainte de Craciun

Primul monopost R27 pe care Renault il va folosi in Campionatul Mondial de Formula 1 din 2007 va fi finalizat "pina la Craciun", urmind ca primele teste sa fie efectuate in ianuarie, a anuntat, vineri, echipa franceza, care a cistigat, in 2005 si 2006.
Potrivit AFP, noul monopost va fi prezentat oficial la 24 ianuarie 2007, la Amsterdam.

"Prima masina va fi asamblata pina la Craciun si va fi supusa unor incercari statice in fabrica, in timp ce a doua va fi construita in paralel. Primul rodaj preliminar este programat pentru data de 16 ianuarie, la Jerez, in Spania, pentru a ne asigura ca totul functioneaza bine, iar apoi vom continua cu trei zile de incercari pe acelasi circuit", a explicat directorul tehnic al Renault, Bob Bell.

Pilotii Renault, italianul Giancarlo Fisichella si finlandezul Heikki Kovalainen, sprijiniti de al treilea pilot al echipei, Nelson Piquet junior, vor avea, in 2007, dificila misiune de a suplini plecarea dublului campion mondial Fernando Alonso. Spaniolul, care a adus echipei Renault primele sale doua titluri mondiale la constructori, va concura in 2007 pentru McLaren-Mercedes.

"Hibrizi" Renault - monoposturi din 2006 pe care au fost adaugate elemente ce vor fi regasite la noile R27 -efectueaza, incepind de saptamina trecuta, incercari private, care au ca scop principal adaptarea la noile pneuri Bridgestone, singurele care pot fi folosite de echipele de Formula 1 in 2007.

Autor: Sport Total
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde NicuDavid » Mie Dec 13, 2006 7:20 pm

Pai cum s-a ajuns la concluzia sa se foloseasca doar pneuri Bridgestone? Pana acuma foloseau mai mult Michelin. Doar Ferrari si inc-o alta echipa foloseau Bridgestone, parca. Va dati seama cat a pierdut Michelin? Cum s-a ajuns la hotararea asta?
Noroc!
NicuDavid
Junior Member
 
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Iun 24, 2006 3:35 pm
Localitate: Barcelona

amr-noi

Mesajde giorgiana » Joi Dec 14, 2006 7:58 pm

...interesant...
giorgiana
Junior Member
 
Mesaje: 2
Membru din: Mie Dec 06, 2006 3:16 pm
Localitate: iasi

Mesajde Ayrton » Vin Dec 15, 2006 11:49 am

Michelin a hotarat ca e cazul sa se retraga din Formula 1.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde v1n3ri » Lun Ian 15, 2007 5:55 pm

Ieri s-a prezentat oficial noul Ferrari F2007.
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde Ayrton » Joi Ian 18, 2007 10:34 am

Si Toyota, si McLaren (la Valencia, cu 150.000 de spectatori!!!), si BMW si-au prezentat noile "arme" pe care vor miza in 2007.


PS: Atentie la Honda in 2007! Astept lucruri mari de la ei!
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde ValiEnte » Joi Ian 18, 2007 9:57 pm

kimi...

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.
Istoria incepe sa se razbune...
Avatar utilizator
ValiEnte
 
Mesaje: 796
Membru din: Joi Sep 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Joi Ian 25, 2007 10:39 am

Si noul Renault 2007 a fost lansat.
Datorita noului sponsor principal, ING, culorile monopostului sunt alb si portocaliu.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Lun Feb 19, 2007 1:53 pm

Avancronica sezonului 2007 la Formula 1

Mai putin de o luna ne desparte de startul sezonului 2007 al campionatului mondial de Formula 1, unul care se anunta a fi extrem de disputat.

Cel putin pe hartie avem trei echipe si patru piloti care se lupta pentru cele doua titluri mondiale puse in joc. Alte echipe si alti piloti pot avea insa evolutii neasteptate, acestea piperand si mai mult spectacolul.

Dintre echipele de top McLaren are in dreptul ei cele mai multe semne de intrebare: Cum va evolua in curse MP4/22, primul monopost al noii ere post-Newey? Cum se vor intelege Alonso si Ron Dennis, acesta din urma recunoscut care nu tine cont de numele si renumele pilotului cand este vorba de a dicta ceva? Va putea Lewis Hamilton sa tina pasul cu Alonso? Cine va fi “creierulâ€Â
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am


Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori