Sezonul 2003

Forum dedicat sporturilor mecanice.

Mesajde Mr Hyde » Sâm Iun 14, 2003 11:06 pm

"Iceman" a facut-o iar de oaie, ultimul loc in calificari :o
Schumacher doar pe 3, Barichello pe 5, se pare ca Bridgestone sunt in continuare sub Michelin. Ralf la al 2-lea pole consecutiv.
Sunt insatiabil. Mananc par, ceara din urechi, cocolosi de sange inchegat, tot si toate pe care le numesti ale tale.
Avatar utilizator
Mr Hyde
 
Mesaje: 1284
Membru din: Mie Sep 25, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Lun Iun 16, 2003 12:52 pm

Schumi cel batran l-a tinut la cutie pe frati-su', si beneficiind de 2 mari maini de ajutor a castigat si cursa aceasta:
1. Mecanicii Ferrari l-au scos inaintea lui Ralf la schimburi, si asa s-a scris istoria MP Canadei, dar si
2. Montoya (care a gresit copilareste in debutul cursei, cand a derapat si a pierdut 3 locuri si 15 secunde), l-a ajutat pe Michael...

Oricum, imbucurator pentru spectacol e faptul ca decalajul dintre Ferrari si Williams sau McLaren nu prea mai exista, dovada dubla din calificari a celor de la Williams BMW, si faptul ca Montoya a recuperat fata de Michael Schumacher 15 secunde in cursa, si putea mai mult, doar lipsa locurilor favorabile depasirilor impiedicandu-l sa treaca de Ralf si sa-l atace pe "Big Brother".
Astept cu nerabdare si noul McLaren, a carui lansare s-a amanat din nou...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Mr Hyde » Lun Iun 16, 2003 1:15 pm

N-as zice ca mecanicii l-au scos mai repede, din cate am vazut au avut timpi chiar mai slabi decat cei de la Williams. Decisiva a fost imo benzina suplimentare care i-a permis de fiecare data lui Michael sa stea cu un tur mai mult pe circuit.
In ceea ce priveste performantele asemanatoare ale masinilor cred in continuare ca ea se datoreaza Bridgestone-urilor, care sunt mult sub Michelin. De altfel e interesant de remarcat ca Ralf a pastrat toata cursa acelasi set de pneuri fata. In rest Ferrari-ul mi se pare clar mai bun, se vede pe top-speed si pe comportamentul in viraje.
Sunt insatiabil. Mananc par, ceara din urechi, cocolosi de sange inchegat, tot si toate pe care le numesti ale tale.
Avatar utilizator
Mr Hyde
 
Mesaje: 1284
Membru din: Mie Sep 25, 2002 11:00 pm

Mesajde Stormy Lady » Mar Iun 17, 2003 4:56 pm

Nu mai are rost sa dicutam despre greselile stupide ale lui Raikkonen, care a facut o brusca pasiune pentru iarba din afara pistei...McLaren are destul de pierdut, avand in vedere ca noua masina va fi vazuta, probabil, abia la Silverstone....Totusi, atatea teste trebuie sa duca la ceva. Astept ofensiva sagetilor argintii si stupefierea celor de la Ferrari!

N-am vazut prima parte a Gp Canada, dar stiu ca Iceman, de pe ultima pozitie, ajunsese pe 5...si asta in ciuda faptului ca plecase cu multa benzina!(amintesc aici strategia reusita-din nou- o singura oprire). O faza memorabila a fost momentul intrarii la boxe, cand roata din dreapta fata i-a zburat...noroc ca mai avea un pic pana la mecanici, care au rezolvat totul in 11 secunde.......Dupa oprire, nu a mai pus probleme celor instalati la conducere.... Shumi s-a distantat atat pe circuit, cat si in clasament....................
Remarcabil mi se pare faptul ca Verstappen a rezistat pana la final! din pacate, Villeneuve nu a facut la fel.
"It all started with a brilliantly engineered sound that's increased in frequency,until it sounds like an alarm following you through the track.
It left no chance but dance for your life!"
Avatar utilizator
Stormy Lady
Junior Member
 
Mesaje: 317
Membru din: Mie Feb 20, 2002 12:00 am

MP EUROPEI - Nurburgring

Mesajde Ayrton » Vin Iun 27, 2003 3:18 pm

Qualifying session 1
--------------------------------------------------------------------------------
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'29"989 205.945 Km/h 3
2. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"353 + 0'00"364 3
3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'30"378 + 0'00"389 3
4. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'30"522 + 0'00"533 3
5. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'30"842 + 0'00"853 3
6. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'30"903 + 0'00"914 3
7. 7 TRULLI Renault M 1'31"143 + 0'01"154 3
8. 8 ALONSO Renault M 1'31"533 + 0'01"544 3
9. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'32"196 + 0'02"207 3
10. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'32"201 + 0'02"212 3
11. 17 BUTTON BAR Honda B 1'32"479 + 0'02"490 3
12. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'35"972 + 0'05"983 3
13. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'52"300 + 0'22"311 3
14. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'53"893 + 0'23"904 3
15. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'54"546 + 0'24"557 3
16. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'55"921 + 0'25"932 3
17. 20 PANIS Toyota M 1'57"327 + 0'27"338 3
18. 15 PIZZONIA Jaguar Cosworth M 1'57"435 + 0'27"446 3
19. 21 DA MATTA Toyota M 2'29"800 + 0'59"811 2
20. 16 VILLENEUVE BAR Honda B 2'35"600 + 1'05"611 2
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Oribilul Mosh » Dum Iun 29, 2003 2:39 pm

Sa ma pish pe el de motor Mecedes. De ce zic astia la televizor ca a fortat motorul ? A explodat motorul de prost ce e ....ce putea sa ii faca Raikkonen ?
Ce frumos merg Raikkonen , Montoya si Vilneuve. Ataca , ataca , ataca. Nu ca bou' de Schumacher M.

Nici nu ma mai uit...ca ma enerveaza F1. :mad:

Futu-l in gura pe Michael Schumacher ! Cel mai magar pilot din istorie !

l-a pishat in cur Montoya....si s-a ofticat ca un cacat ce este ! ati vazut cum a incercat sa-l acroseze ? cat de frumos l-a facut Montoya ! =D
ce m-am bucurat sa-l vad pe Schumacher in decor ! :)
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
Avatar utilizator
Oribilul Mosh
Junior Member
 
Mesaje: 20687
Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm

2329

Mesajde baixinho© » Dum Iun 29, 2003 3:13 pm

Sí£ dea Dumnezeu sí£-l ví£d pe Montoya ca morcovii din gradiní£! Ce ti s-a parut frumos, domnule admin, la chestia pe care a facut-o Montoya? io te inteleg ca nu poti sa-l suferi pe Michael Schumacher, dar chiar nu ai puterea sa recunosti ca germanul nu a facut nimic altceva decat sa intre pe interior? iar muie ala penala de alexandrescu este total "p-afarist". in afara faptului ca nu cunoaste pilotii, aia cu care zice ca manaca impreuna, s-apuca sa zica pe post ca este foarte urat ce a facut Schumacher! ce pretentii sa ai de la un bou care s-a apucat sa scrie prin nu stiu ce revista ca Schumacher a castigat al patrulea titlu mondial cin noroc.

ps: apropo, dar cum ai vazut acrosajul dintre Montoya si Schumacher, ca spuneai ca nu te mai uiti la cursa?
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Oribilul Mosh » Dum Iun 29, 2003 3:16 pm

da...sunt la cursa. ma uit la duelul dintre Couldhard si Alonso.

a explicat f. frumos Victor Bonifaciu (sau cine comenteaza) ..ca in sicana..primul care intra cu botul nu mai poate fi atacat. Montoya a intrat primu..iar Schumacher a intrat in el. a fost o depasire splendida , sa recunoastem.
Alexandrescu e pe din'afara. nu mai imi place nici mie , desi la inceput imi placeau comentarile lui.
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
Avatar utilizator
Oribilul Mosh
Junior Member
 
Mesaje: 20687
Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm

Mesajde AMDme » Dum Iun 29, 2003 8:21 pm

Sa ma bag si eu in discutie... si sa sper ca nu iasa ceva scandal... desi sunt sau am fost fan M.Schumacher...

Atacul pe care l-a facut Montoya a fost corect... a intrat pe exterior, a atacat la maxim si nu l-a impins pe Schumacher de pe pista. Chiar si Niki Lauda a confirmat ca atacul lui Montoya a fost corect. Acum nu stiu ce au comentat romanii... aberatii poate... oricum la nemtzi comentariile s-au facut intr-un mod cinstit...


Moshule... atac, atac dar ce zici cand se mai intampla chestii de genul asta? Azi era sa se duca si DC... noroc ca s-a dus in decor...
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
AMDme
Junior Member
 
Mesaje: 57
Membru din: Joi Ian 02, 2003 9:31 pm
Localitate: Munchen

Mesajde ciuc » Lun Iun 30, 2003 1:00 am

'ai ba mosule.... ca montoya ala e maniaco-depresiv, vorba lu' un preten d'al meu..

a intrat ca ghiolbanu' in viraj si a vrut sa-l scoata in decor pe schumacher .. ceea ce a si reusit... a doua oara, din cate tin eu minte..

parerea mea...
MEDIIIIIC!!!! astaaaa.... NUUURSE!!!!!!!
Avatar utilizator
ciuc
Junior Member
 
Mesaje: 63
Membru din: Mar Apr 01, 2003 11:00 pm

!

Mesajde Ayrton » Lun Iun 30, 2003 9:29 am

Eu nu vreau nici sa-l injur pe Michael, si nici sa-i iau apararea, ci incerc sa-l inteleg ca era in cursa, intr-o mare tensiune si cu adrenalina la maximum, dar ceea ce a facut el a fost incorect!
Fusese depasit (chiar umilit, intrucat Montoya trecuse de el pe exteriorul virajului!), si a actionat din instinct, fara sa gandeasca si de aceea l-a lovit in "burta" pe Montoya. Insa nu are absolut deloc scuza faptului ca isi urma trasa, intrucat pana la marginea interioara a virajului mai era 1 metru (!) si deci trasa ideala pe care trebuia sa o urmeze pilotul in acel viraj era mult mai spre interior.
Insa intrebarea mea este: In cazul in care comisarii de la Nurburgring decid ca manevra a incalcat regulamentul (greu sa faca asta, ca sunt tot nemti ca si Schumi, dar...), FIA ar trebui sa-i dicteze o suspendare lui Schumacher?
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

2332

Mesajde baixinho© » Lun Iun 30, 2003 10:07 am

Initial trimis de ayrton
In cazul in care comisarii de la Nurburgring decid ca manevra a incalcat regulamentul

declasare de zece pozitii pe grila de start (fata de cea obtinuta in calificari) in viitorul Mare Premiu. stau si ma intreb daca, totusi, Schumi va fi sanctionat in acest fel si, prin absurd, la sesiunea de calificari de la Magny Cours de sambata ar iesi in decor, deci va pleca de la boxe sau de pe ultima pozitie de pe grila, cum se va pune in practica santiunea? :D (ce-mi place mie sa gandesc incalcit)
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Stormy Lady » Lun Iun 30, 2003 11:34 am

TRAGEDIE!

Dupa calificari si prima parte a cursei, cine ar fi crezut ca McLaren nu va vedea nici un punct in final??!

Bravo lui Iceman pentru pole position, primul din cariera lui. Ce frumos s-a mentinut in frunte.....si ce a bibuit motorul, din lipsa de experienta, dupa cum spun comentatorii. Nu mi s-a parut chiar atat de disperat sa ia avans, nu era amenintat serios si totusi motorul a cedat......E prima explozie pe sezonul asta parca...nu?

Cand a fost faza aia cu Montoya? nu-mi amintesc nimic....poate a fost cand am inchis tv-ul, dupa abandonul liderului. Vai, imi venea sa plang pentru el.....Cand am dat iar la cursa, era duelul lui Coulthard cu Alonso--e tare baietasul, rezista in fata marilor piloti!
Si uite-asa McLaren cade rau de tot: are iar in fata si Williams, si Ferrari.......


CE PORCARIE!!!! Sa pleci din pole, sa conduci cu atata siguranta.........si sa abandonezi primul! Ce sanse mai are, cand ne gandim si la noua masina, care probabil ca n-o sa apara nici la Suzuka?
"It all started with a brilliantly engineered sound that's increased in frequency,until it sounds like an alarm following you through the track.
It left no chance but dance for your life!"
Avatar utilizator
Stormy Lady
Junior Member
 
Mesaje: 317
Membru din: Mie Feb 20, 2002 12:00 am

Mesajde Oribilul Mosh » Lun Iun 30, 2003 11:47 am

da , Stormy...chiar comentam ieri cu Aliosha ...despre cum a bubuit Ice Man motorul. la fel facea si Montoya anul trecut...cand a bubuit motorul in vreo 8 curse. deh....nebuni frumosi care baga picioru la maxim in acceleratie. ca or fi ei de vina..ca nu o tine motorul...asta mai putin ma intereseaza.

Alonso a fost extraordinar. l-a tinut ca un erou pe Couldhard in spate. dupa cum au zis si comentatorii..masina scotianului beneficia de cai putere buni in plus.
mi-a placut de Couldhard..ca desi i-au cedat franele l-a ocolit pe Alonso in ultimul moment. frumos.

iar l-a sfarsit..Alonso s-a bucurat de parca ar fi castigat cursa..ca l-a tinut pe Schumi in spate. si pt. el ...a fost ca o cursa castigata. :)

frumos acest sezon , pana la urma. voi continua sa ma uit. :)
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
Avatar utilizator
Oribilul Mosh
Junior Member
 
Mesaje: 20687
Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm

Mesajde eyewitness » Lun Iun 30, 2003 11:56 am

bah mie mi se pare o aberatie sa spui ca i-a bubuit motoru ca l-a fortat. pai bah fratilor aia e masina destinata sa castige formula 1 nu e pentru plimbari la sosea la herastrau. si cum se poate castiga formula1 daca nu prin a forta cel mai bun timp ? hai sa fim seriosi...vorbim de mclaren-mercedes ,masina de f1 nu de solenza
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Mr Hyde » Lun Iun 30, 2003 12:01 pm

Ba Mosh, iar vorbim prostii? Daca Schumacher e cacanar, cum mai e Alonso... cum ti s-a parut ce i-a facut lui Coulthard? Ai vazut reluarea? Sau declaratia lui DC dupa cursa? Ai fi aflat si tu ca nu i-au cedat franele ( btw, nu va mai uitati pe TVR, Alexandrescu a atins culmi inimaginabile ale prostiei)
Sunt insatiabil. Mananc par, ceara din urechi, cocolosi de sange inchegat, tot si toate pe care le numesti ale tale.
Avatar utilizator
Mr Hyde
 
Mesaje: 1284
Membru din: Mie Sep 25, 2002 11:00 pm

Mesajde eyewitness » Lun Iun 30, 2003 12:05 pm

Initial trimis de Mr Hyde
Alexandrescu a atins culmi inimaginabile ale prostiei

subscriu haidule mai ales ca ieri am aflat de la el ca schumi vorbeste si "italieneste"
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

2347

Mesajde baixinho© » Lun Iun 30, 2003 12:46 pm

si din pacate, Victor Bonifachiu o ia pe urmele lu Michiiiiiiii Alexandrescuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! sambata, in timpul calificarilor, omu din studiou de la Bucuresti a zis ca cica ca nu stiu cine era lider de moment, da nu-i nimic ca "tenorii inca nu au intrat arena". Care tenori? Unde-i arena? De cand intra tenorii in arena?

later edit:
AUTOMOBILISM-FORMULA 1-INCIDENT / Acrosajul dintre Montoya si Schumacher a fost considerat "incident de cursí£
NURBURGRING, 30 iun (MEDIAFAX) - Acrosajul dintre columbianul Juan Pablo Montoya (Williams-BMW) si germanul Michael Schumacher (Ferrari), din turul 43, a fost considerat "incident de cursí£" de cí£tre comisarii Marelui Premiu de Formula 1 al Europei, desfí£surat, duminicí£, la Nurburgring, informeazí£ AFP.
O decizie similarí£ a fost luatí£ si in cazul abandonului britanicului David Coulthard (McLaren-Mercedes), din turul 57, care a urmat unei frine brutale a spaniolului Fernando Alonso (Renault).
Pilotii implicati in aceste incidente au fost audiati de comisari, care, dupí£ ce au reví£zut inregistrí£rile video, au decis sí£ nu aplice nici o sanctiune.
Marele Premiu de Formula 1 al Europei a fost cistigat de Ralf Schumacher (Williams/BMW).
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde eyewitness » Lun Iun 30, 2003 2:33 pm

intrebare : cele doo mari premii noi de la anu bahrein si china vor fi suplimentare sau vor inlocui doo mari premii actuale?
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

2340

Mesajde baixinho© » Lun Iun 30, 2003 3:50 pm

FIA nu a dezví£luit calendarul definitiv, inaintea reuniunii sale din luna octombrie de la Paris, asupra unora dintre date plutind incertitudinea. Calendarul CM 2004 de Formula 1 ar putea fi: 7 martie, MP al Australiei; 21 martie - Malayezia, 4 aprilie - Brazilia; 25 aprilie - Bahrein sau San-Marino; 9 mai - Spania; 23 mai - Principatul Monaco; 6 iunie - Canada; 20 iunie - Europa; 4 iulie - Franta; 11 iulie - Marea Britanie; 25 iulie - Germania; 15 august - Ungaria; 29 august - Belgia; 12 septembrie - Italia; 26 septembrie - SUA; 10 octombrie - China; 24 octobrie - Japonia.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Mr Hyde » Lun Iun 30, 2003 8:35 pm

Ce dracu' nu renunta la Hungaroring??? Si Belgia adica Spa? Nu a fost scos din calendar?
Sunt insatiabil. Mananc par, ceara din urechi, cocolosi de sange inchegat, tot si toate pe care le numesti ale tale.
Avatar utilizator
Mr Hyde
 
Mesaje: 1284
Membru din: Mie Sep 25, 2002 11:00 pm

Mesajde AMDme » Mar Iul 01, 2003 12:29 am

Initial trimis de Mr Hyde
...cum ti s-a parut ce i-a facut lui Coulthard? Ai vazut reluarea? Sau declaratia lui DC dupa cursa? Ai fi aflat si tu ca nu i-au cedat franele ( btw, nu va mai uitati pe TVR, Alexandrescu a atins culmi inimaginabile ale prostiei)


Ich werde meine Ansichten zu diesem Vorfall mit Alonso diskutieren, comentariul RTL-ului preluat de la DC... adika: voi discuta cu Alonso despre punctele mele de vedere ale acestui incident
Parerea mea... si confirmata de Niki Lauda... intr-o cursa de f1 trebuie sa tii cont de orice manevra pe care o poate face adversarul... deci nu este o scuza ca Alonso a franat mai devreme... nimeni nu l-a pus pe DC sa-l ia la aspiratie a.i. sa nu poata evita o coleziune si sa-si pastreze sagetutza pe traseu...
Cat despre TVR ... :p :p :p noroc ca stiu germana asa ca RTL-ul e sursa de F1 pt. mine...
AMDme
Junior Member
 
Mesaje: 57
Membru din: Joi Ian 02, 2003 9:31 pm
Localitate: Munchen

Mesajde Mr Hyde » Mie Iul 02, 2003 12:09 am

Amedeule, si eu beneficiez de aceeasi sansa, traiasca RTL, da' din cand in cand nu ma pot abtine sa nu dau pe TVR, e pur si simplu incredibil ce poate sa debiteze Miki.
Despre incidentul Coulthard-Alonso: DC a mai zis si ca, in mod normal, Alonso n-ar fi trebuit sa franeze asa devreme, era destul de ofticat. Lauda in ultima vreme pare cam ramolit, spune tot felul de tampenii, nu prea mai pun mare pret pe comentariile lui. Comentatorii nemti in schimb au fost de parere ca Alonso e vinovat.

intr-o cursa de f1 trebuie sa tii cont de orice manevra pe care o poate face adversarul... deci nu este o scuza ca Alonso a franat mai devreme... nimeni nu l-a pus pe DC sa-l ia la aspiratie a.i. sa nu poata evita o coleziune si sa-si pastreze sagetutza pe traseu...

Bun, in mare masura sunt de acord, totusi lipsa de fair-play in cazul asta mi se pare evidenta... daca te depaseste unul pe strada si dup-aia iti franeaza brust in fata, mira-m-as sa mai poti evita accidentul. Sigur, dpdv legal tu esti de vina...
Sunt insatiabil. Mananc par, ceara din urechi, cocolosi de sange inchegat, tot si toate pe care le numesti ale tale.
Avatar utilizator
Mr Hyde
 
Mesaje: 1284
Membru din: Mie Sep 25, 2002 11:00 pm

Mesajde AMDme » Mie Iul 02, 2003 2:12 am

Normal ca DC si Norbert Haug s-au ofticat...
Exista vre-o regula care specifica clar ca nu ai voie sa franezi brusc pe pista...? NU! Prea putin ma intereseaza cum il vezi tu pe Lauda. El si-a exprimat parerea, eu am fost de acord cu el si gata! Din moment ce Alonso era mai lent decat DC de ce a trebuit ca DC sa-l ia la aspiratie? Asta e problema, iar in reluare am vazut clar cum a procedat... mai bine zis cum a ezitat. Intra in depasire, vireaza stanga sa-l depaseasca, in acel moment observa ca Alonso franeaza si brusc vireaza dreapta... de ce? Singurul lucru pe care il pot spune este ca un pilot cu adevarat experimentat se descurca in situatia respectiva!

Fair-play sau nu... prea putin conteaza... ce fair-play mai exista atunci cand intrii in depasire ca bou si nu tii cont de ce se poate intampla... ca ex. ai imaginea atasata...

Cat despre situatia aceea... daca cel din fata franeaza brusc iar eu intru in el (:yD cu un Cherokee cu Bull-Bar) ii vai de capul lui... mai bine zis de curu' lui. :a
AMDme
Junior Member
 
Mesaje: 57
Membru din: Joi Ian 02, 2003 9:31 pm
Localitate: Munchen

!

Mesajde Ayrton » Mie Iul 02, 2003 4:04 pm

<< Echipa lui Ron Dennis va da drumul noii masini cu ocazia cursei de la Silverstone, de pe 20 iulie.

Surse din interiorul lui McLaren au dezvaluit ca nu se grabeste lansarea modelului McLaren-Mercedes MP4-18 inainte ca toti sa fie convinsi ca la 100% din capacitati.

"Este foarte important sa nu neglijam campania dincampionatul mondial alergand pe o masina care nu a fost suficient testata si de care nu suntem siguri ca rezista," sunt cuvintele unui purtatot de cuvant de la McLaren.

"Problemele de logistica ne impiedica sa lansam masina cu ocazia curselor de Nurburgring sau Magny Cours.">>

Ce bine ar fi sa fie si fiabila masina, sa nu mai sparga Raikkonen motorul cand zburda in frunte...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Niste stiri:

Mesajde Ayrton » Joi Iul 03, 2003 9:58 am

"Scandal Ferrari-Bridgestone
Cind vine insí£ vorba de Scuderia Ferrari, infringerea nu mai este un lucru acceptabil, ci un incident care nu trebuie sí£ se producí£ prea des. Dupí£ cursa de la Nürburgring, Jean Todt, directorul tehnic de la Ferrari, a tras semnalul de alarmí£ si a cerut o reactie imediatí£, principalii vizati fiind partenerul furnizor de pneuri al italienilor: Bridgestone. "Am cunoscut, cu sigurantí£, curse mai dificile, dar pentru prima oarí£ in acest an, nu am fost destul de competitivi pentru a viza victoria", a recunoscut "Micul Napoleon". "In timpul primelor curse ale sezonului, nu am cistigat, dar eram cei mai rapizi pe pistí£. La Nürburgring insí£ nu a fost cazul. Si ne-am fí£cut deja o idee despre situatia in care ne aflí£m: trebuie sí£ lucrí£m cu toti partenerii tehnici, dar mai ales cu Bridgestone", a pus punctul pe "i" Jean Todt.
Iar situatia dificila in care este pusa scuderia italiana este pe punctul de a se repata cursa viitoare, circuitul Nevers - Magny Cours fiind si mai favorabil pneurilor Michelin.

Trulli, dorit in continuare la Renault
Flavio Briatore a confirmat intentiile celor de la Renault de a face apel la optiunea pe care o au asupra lui Jarno Trulli, al cí£rui contract cu gruparea din Hexagon expirí£ la sfirsitul actualei stagiuni. "La finele lui iulie, vom discuta despre prelungirea contractului lui Jarno ", a declarat boss-ul italian. Renault ii va prelungi contractul lui Trulli, cel mai probabil, cu un sezon suplimentar. Cit despre eventualitatea angají£rii lui Jacques Villeneuve, Don Flavio a negat aceastí£ posibilitate, Fernando Alonso avind un contract pe termen lung cu Renault.

CALENDAR 2005 / Argentina, in pole-position
Vicepresedintele argentinian Daniel Scioli si Bernie Ecclestone s-au intilnit week-end-ul trecut, la Milano, pentru a discuta o eventualí£ revenire a Marelui Premiu al Argentinei in calendarul Formulei 1. "Dupí£ conversatia pe care am avut-o, simbí£tí£, cu Ecclestone, existí£ o posibilitate ca Argentina sí£ obtiní£ un loc in calendarul 2005. Bernie ne-a zis cí£ va veni sí£ inspecteze circuitul, o datí£ ce vor fi semnate acordurile comerciale", a declarat Scioli la finele intrevederii cu boss-ul Formulei 1."
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Surprize - surprize!

Mesajde Ayrton » Vin Iul 04, 2003 3:45 pm

Prima sesiune de calificari, pe o sesiune cu pista umeda, ce s-a uscat pe final:

Pos. Name Country Team Time
1 J. Verstappen The Netherlands Minardi 1.20.817
2 J. Wilson Great Britain Minardi 1.20.968
3 R. Firman Great Britain Jordan 1.23.496
4 N. Heidfeld Germany Sauber 1.24.042
5 O. Panis France Toyota 1.24.175
6 A. Pizzonia Brazil Jaguar 1.24.642
7 J. Villeneuve Canada BAR 1.24.651
8 M. Webber Australia Jaguar 1.25.178
9 H. Frentzen Germany Sauber 1.26.151
10 C. da Matta Brazil Toyota 1.26.975
11 R. Barrichello Brazil Ferrari 1.27.095
12 M. Schumacher Germany Ferrari 1.27.929
13 G. Fisichella Italy Jordan 1.28.508
14 D. Coulthard Scotland McLaren 1.28.937
15 J.P. Montoya Colombia Williams 1.28.988
16 J. Trulli Italy Renault 1.29.024
17 K. Rí¤ikkí¶nen Finland McLaren 1.29.120
18 R. Schumacher Germany Williams 1.29.327
19 F. Alonso Spain Renault 1.29.455
20 J. Button England BAR 1.30.731

Ce bine ar fi sa plece asa si-n cursa, sa vezi atunci ce de depasiri si de faze gen Alonso-Coulthard de saptamana trecuta...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde memetshot » Vin Iul 04, 2003 3:53 pm

Initial trimis de Mr Hyde
Ce dracu' nu renunta la Hungaroring??? Si Belgia adica Spa? Nu a fost scos din calendar?


eu sper sa nu scoata hungaroringu' ca e cam singurul unde avem si noi roamani sanse sa vedem o cursa live..

in sezonul asta cred ca se vede ca Schumi este exact ca echipa de fotbal a Germaniei: merge bine/prost castiga oricum. ma super streseaza faza asta. Ultima cursa am vazut-o pana in momentul in care a iesit Raikonen. Dupa ce i-am auzit pe maretii comentatori romani ca "nu are experienta, a fortat motorul". da ce puii mei sa-i faca sa-l impinga de la spate. sa stea cu ralph si schumi ala mare in spate. Ice man mi se pare mai tare decat Hakinen (sper ca le-am scris bine numele).
Si Alonso e super pilot. astia doi sunt clar viitorul (cu un plus pt Ice Man - ataca mai mult si e mai tare).

NU stiu ce il ascultati atat pe Lauda, care a declarat ca masinile de F1 pot fi conduse si de maimute, iar cand s-a suit la volan a iesit de tz-ashpe ori in decor cu ea.

Sper ca in viitoarea cursa sa-l vad pe Raikonen castigand si sa se mai apropie de Schumi.
Avatar utilizator
memetshot
 
Mesaje: 7050
Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm

Din put(A)ul gandirii

Mesajde JaJa Beens » Lun Iul 07, 2003 8:50 am

Dezamagitoare cursa. transmisie de rahat comentariu si mai si. n-am vazut cand coulthard l-a depasit pe schumi, iar comentatorii tvr1 iar s-au dat in petec. dan alexandrescu se auzea de parca avea vata-n gura iar celalalt (nici nu ma obosesc sa-mi aduc aminte numele lui) mai avea putin si-mi spargea timpanele.
sa-i parafrazez: 2 momente importante in economia transmisiei: unu cand alexandrescu s-a apucat sa faca teoria chibritului despre lungimea picioarelor, lungimea corpului, lungimea trunchiului, lungimea corpului fara lungimea picioarelor etc. si centrul de greutate al monopostului (o fi specialist in rachete) si doi dupa incidentul cu coulthard la boxe, s-a prezentat o reluare dupa vreo 10 minute la care cei doi supercomentatori au facut bascalie de cel care alimenta cand colo in reluare era prezentat cum individul in cauza cadea peste monopost si rupea "un artificiu aerodinamic" (citand doi contemporani inca in viata) care era chiar incercuit in reluarea prezentata sa vada si aia mai chiori. ar fi mult mai multe de spus dar iar ma enervez, asa ca...
Gone 4 good
Avatar utilizator
JaJa Beens
 
Mesaje: 691
Membru din: Lun Sep 02, 2002 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mie Iul 09, 2003 3:19 pm

Articol despre noul McLaren MP4-18, masina care probabil nu va mai aparea niciodata...

"Noul monopost McLaren trebuia sa debuteze la Imola, pe 20 aprilie. Dupa trei reprogramari, el urma sa apara la Silverstone, pe 20 iulie. Nu va fi asa. Patru luni de aminare pentru cea mai asteptata masina a sezonului nu au fost de ajuns. Duminica, Ron Dennis a afirmat ca aproape sigur MP4-18 nu va fi nici la Silverstone. Ce s-a intimplat? Initial, conducerea McLaren a declarat in citeva rinduri ca prefera sa nu lanseze masina pina nu va prezenta garantii depline ca va rezista unei curse. Pina la urma, adevarul a iesit la lumina: MP4-18 nu trecuse testele la impact lateral la ciocnire impuse de FIA.
Pentru MP4-18, cei de la McLaren au folosit materiale foarte usoare, mai ales la constructia partii din spate. Pe pista, lucrurile au iesit foarte bine. La o simulare de cursa pe circuitul din Barcelona, masina a imbunatatit recordul pe tur realizat de Michael Schumacher la Marele Premiu al Spaniei din 2002 cu 1,5 secunde. |n ciuda unei temperaturi de 46 de grade Celsius la nivelul pistei. Cu toate ca MP4-18 avea cam cu 20 de litri de benzina mai mult in rezervor decit masina Ferrari.
Conform "Auto, Motor und Sport", la primele teste la impact, realizate la mijlocul lui iunie, lucrurile nu au mers deloc bine. Materialele usoare folosite la constructie au facut ca MP4-18 sa nu treaca proba la ciocnire laterala. Diverse parti au cedat, mai ales podeaua masinii. Cockpit-ul e prea strimt si nu e spatiu in zona labelor de la picioare, din cauza barelor de torsiune ale suspensiilor din fata.
Dennis a afirmat ca McLaren va construi varianta MP4-19 pentru 2004, diferita de MP4-18, care, in acest caz, ar avea o viata extrem de scurta. "Avem capacitatea de a lucra la trei masini in acelasi timp", a asigurat boss-ul lui McLaren. Daca teamul sau a lucrat pina acum in paralel la doua masini si la doua cutii de viteze diferite, aceasta idee a lui Dennis suna insa aberant. Poti lucra la zece masini in acelasi timp, dar ce folos daca nici una nu ajunge pe pista?"
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori