a manutza de ajutor

Forumul asociat fanclubului Iris

a manutza de ajutor

Mesajde diana.certan » Lun Mar 11, 2002 7:14 pm

salut
ma numesc Diana certan si sunt studenta la stiinte politice ...as avea nevoie de ajutorul vostru. lucrarea mea de diploma se bazeaza pe un proiect dce isi propune sa analizeze fenomenul resocializarii individului din asociatii. Fan cluburile reprezinta o forma a asociatiei. Proiectul de care va vorbesc isi restrange aria de observatie la nivelul orasului cluj napoca. Insa imi este foarte greu sa identific fan cluburile din cluj, deoarece nu exista o lista centralizata a lor cel putin din cercetarile mele de pana acum. asa ca intrebarea mea este cine stie ceva despre vreun fan club din cluj si daca stie ceva despre asta mi-ar prinde bine ceva persoane de contact. Astept mesajele voastre pe adresa personala dcertan@yahoo.com...sper sa stiti voi ceva si sa ma ajutati ..altefl nu stiu ce va fi cu licenta mea
o zi placuta
diana
diana.certan
Junior Member
 
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 10, 2002 4:36 pm
Localitate: cluj napoca , romania

Mesajde alina » Lun Mar 11, 2002 10:17 pm

eu sunt din cluj!un fanclub organizat nu stiu !!!
addio pirata!
Avatar utilizator
alina
Junior Member
 
Mesaje: 1248
Membru din: Sâm Aug 04, 2001 11:00 pm

pt alina

Mesajde diana.certan » Mar Mar 12, 2002 4:46 pm

Initial trimis de alina
eu sunt din cluj!un fanclub organizat nu stiu !!!


salut
as vrea sa iti multumec pentru ca te-ai straduit sa raspunzi insa intrebarea mea este: nu stii de nici un fan club in cluj ...sau nu stii de un fan club iris in cluj?...

o zi placuta
diana
diana.certan
Junior Member
 
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 10, 2002 4:36 pm
Localitate: cluj napoca , romania

Re: a manutza de ajutor

Mesajde Rockeru'Somer » Mar Mar 12, 2002 9:52 pm

Initial trimis de diana.certan
salut