Nightwish & Tarja Turunen

Forumul asociat fanclubului Nightwish

Mesajde Shaki » Mar Oct 25, 2005 12:29 am

pliiiiiiz...
duamne ce jenibila ie turma de fani care se grabesc sa spuna ah tarja that bitch care nu venea nici la repetitzii shi care puate fi inlocuita oricand...
sau shi mai rau trupa de groupies care vocalizeaza in bae visand k i-ar putea locu ~p
ma vad nevoita sa repet... trupa insemna totzi... iar fara tarja nw pur shi simplu nu mai ie
aliatzi, right? :D

A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
Shaki

Mesajde The_FrozenLord » Mar Oct 25, 2005 9:19 am

in primu rand shaki, nu sunt fan al formatiei, nu vocalizez in baie spre a inlocui o femeie soprana.. dak vocalu meu ar face la fel ca tarja as proceda la fel. NW exista atata timp cat exista inregistrarile lor.
peste tot in lume se fac schimbari in trupe, e ceva normal si ele supravietuiesc. nu te lega de faptul k dak se schimba vocalul se schimba tot, nu este adevarat.

ideea cu tarja care nu venea la repetitii e preluata dintr-o scrisoare considerata adevarata si chiar trimisa tarjei pana la urma, dar deh..
Metalfan:Totusi, voi veniti cu acest „love metalâ€Â
The_FrozenLord

Mesajde whatever » Mar Oct 25, 2005 10:46 am

The_FrozenLord scrie:dak vocalu meu ar face la fel ca tarja as proceda la fel.

chiar asa ba ?
noa, asculta aici un pic. ce pula mea e faza asta cu "vocalul meu" ?!? iti apartine tie ? ai contract in acte cu el, cum ca iti este subordonat. ai doar 16 ani copile, mai ai mega multe de invatat despre iarasi mega multe chestii, asa ca mai bine taci cu asa faze, ca e pur si simplu patetic si PENIBIL. Repet, NU e vocalul tau. E vocalul trupei cu care canti si tu (daca se poate numi trupa), nu al tau. asa cum nici tu nu esti chitaristul (sau ce oi fi) lui. Intelegi ?

continuati cu tarja aia
whatever

Mesajde Djinn » Mar Oct 25, 2005 11:25 am

lol, bai, lol. :D
mi-ar place sa vad si replica tarjei.

ps - O trupa e definita nu numai de acel frontman/woman (asta e o superficialitate), ci in principal de ceea ce canta. Si din cate inteleg, nu tarja a compus piesele nightwish. Asa ca e absurd sa zici "fara tarja, nu mai e nightwish". Ca si cum daca ai (duamne fere) un accident si patesti ceva la fatza de nu mai e ca inainte, se numeste ca nu mai esti tu. Vocalul poate sa plece, vine altul. Insa daca pleaca cel ce compune piesele, atunci dispare acel "ceva" care defineste formatia respectiva - care ori dispare si ea, ori se schimba.

parerea mea :doh:
sa-mi amintiti voi, ca io sigur uit
Djinn

Mesajde Shaki » Mar Oct 25, 2005 11:41 am

The_FrozenLord scrie: ideea cu tarja care nu venea la repetitii e preluata dintr-o scrisoare considerata adevarata si chiar trimisa tarjei pana la urma, dar deh..

considerata adevarata din ce motiv pana la urma??? numai pentru k asha spune tuomas shi noi tre sa credem? de naivitate shi manipulare ai auzit?

fluf, dupa parerea mea, o formatzie nu inseamna numai vocalu sau numai compozitorul. este vorba atat de voce cat shi de ideile stilu shi cum exprima compozitorul vietzii, shi daca unu dintre acestea se pierde formatzia s-a pierdut. deci nu, nu ai dreptate. nightwish cu alt vocal nu va mai fi nightwish

Shaki

Mesajde Djinn » Mar Oct 25, 2005 11:51 am

Shaki scrie:nightwish cu alt vocal nu va mai fi nightwish

sper sa ai dreptate ~p
Djinn

Mesajde Love2Fly » Mar Oct 25, 2005 8:36 pm

fluf scrie:lol, bai, lol. :D
mi-ar place sa vad si replica tarjei.

Since last Sunday morning, I have been asked to express my position by magazines, newspapers, radio and TV stations, fan clubs and fans from Finland and from all over the world. So many in total that it is physically impossible for me to find the time to reply to them all individually. Hence I decided to put down a couple of words in this text to let my fans, family and friends and the public know how I feel after the recent events.

This is a moment of grief and pain and I find it very hard to speak.

At the moment I am in Argentina. I hope you can understand that after this shocking life change comparable to a divorce, I didn’t want to stay alone at home in Finland. My husband had booked his tickets to Argentina many months ago and I decided to travel with him at the last minute.

But the fact that I am in Argentina and the long distance should of course not be an excuse not to comment on the situation.

Last Friday 21st of October was a day the whole band had been waiting for a long time.

Practice started early in the morning. I was very sick and nervous because of the fact that I was not even able to sing during the rehearsals.

Also nervous because the concert programme was going to be longer than usual for a Nightwish concert. Furthermore we were going to have a special guest to perform with us, more wardrobe changes for myself than usual and for the first time big screens and bigger production on stage.

Not to forget that the concert was going to be recorded and filmed.

The five of us had finally made it to play Hartwall Arena.

Even though every one of us knew in advance that the concert was sold out, finally on stage, we saw that screaming, applauding and standing people took every seat. The feeling was unbelievable.

I will never forget how amazing it was to experience the Finnish audience’s gorgeous reception.

When the concert was over, I cried of happiness on stage. Happy tears because I was able to do my best as always even though I was sick. Happy tears because our long tour got the greatest possible ending and happy tears because of the best recognition an artist can get: applause and smiling faces.

At that moment I didn’t know that I was going to cry again soon.

After the concert, the guys of the band invited me backstage to join them and asked me to hug altogether. This felt strange as it was the same kind of hug we traditionally came together for before every concert. That tradition remained between us, even though the tension and increasing pressure already existed since a long period of time.

The immediate feeling in me was to thank them, which I did loudly but without any reply.

After this, they gave me a letter and asked me to read it the following day. The same letter that is now public.

I read it and was shocked.

I didn’t know what to say and still at the moment that I am writing these lines, I don’t.

I sense great anger in that letter and I continue to have very confused feelings about it, but I don’t want to reply to this anger with an even greater anger. Private matters should never be taken to the public.

I know this moment we are going through is very sad for everybody, including the guys.

While there would have been so many different possibilities and ways to express what they wanted to tell me with the letter, I remain unable to understand the way they chose to handle this. I am sorry that the guys got me so wrong. I don’t recognize myself at all from the way they described me.

They mentioned mean things about me, but the fact that they involved Marcelo, my husband, crossed the line. He is the man I love, my friend and has been my biggest support over the last years.

We have been band mates for 9 years, experienced good times and not so good ones. I thought I knew them, but I was wrong.

Still everything that has happened is not enough to make them evil in my eyes.

Now comes a time to calm down and reflect upon all of this.

I need to put my feelings together again and I promise to come back to public soon.
I will announce a press conference where I will be talking about my future plans. This doesn’t mean that you should expect this conference to be an instrument to attack anybody. It won’t.

The wonderful music we created together won’t be touched by recent events.

Thanks a lot to all the people who are supporting me during these sad times. My family, friends, colleagues, and the great number of fans. I love you and I really feel I have not failed you.

Tarja

Noah, scuze de copy/paste da' nu exista link direct.
http://www.tarjaturunen.com totusi :P

nightwish cu alt vocal nu va mai fi nightwish

La fel cum tu nu mai esti Shaki satanista fara "melodioarele industriale" :D
Love2Fly

Mesajde Djinn » Mie Oct 26, 2005 9:07 am

Mersi, Love2fly.
Bre, fiecare are dreptatea lui - acu, faptul ca ea isi vedea si de viatza personala si de alte proiecte pe langa Nightwish nu mi se pare deloc de condamnat, atata timp cat trupa nu avea de suferit (scrisoarea lui Tuomas pretinde ca ar fi avut).
Oricum ar fi, nu-i frumos din partea lor ca au facut publica scrisoarea aia; ma mira ce zice Tarja, ca n-au discutat cu ea inainte, pur si simplu i-au dat scrisoarea; e ca si cum deja luasera o decizie si nu mai avea nici un rost sa discute cu ea, sau mai degraba nu s-or fi simtit in stare sa-i zica in fatza toate trebile alea...

Trupetzii se mai despart ei, dar s-o faci in modul asta e chiar urat. :blink:
Djinn

Mesajde cubu » Mie Oct 26, 2005 6:21 pm

indescifrabil
cubu

Mesajde Shaki » Mie Oct 26, 2005 6:54 pm

cubule, vezi postu lu love2 de mai sus (daca nu ie pe ignore :D)
mi se pare demn k tarja nu s-a apucat sa noroi-noroi

Shaki

Mesajde cubu » Mie Oct 26, 2005 8:55 pm

Deci cum sa-l pui io pe ento pe ignor? Doar ii aratam ca egzista linc... :D
indescifrabil
cubu

Mesajde eyewitness » Mie Oct 26, 2005 9:23 pm

bre, totusi, ce ma framanta pe mine de cateva saptamani, o sa mai cante anu asta naituish la noi?
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
eyewitness

Mesajde diablo_pECi » Joi Oct 27, 2005 10:36 am

da...cre ca de vreo 2 macsim 3 ori :D in club a expirat shi eventual sovata
sigur nu intereseaza pe nimeni semnatura asta
diablo_pECi

Mesajde The_FrozenLord » Vin Oct 28, 2005 11:24 am

totusi nu cred sa se avante pana in bucuresti iar, de data asta cu o noua vocalista, asa de rapid...
+ k nu se stie dak fundatia Aqarius o sa ii mai suporte..
Dak nu, la arene :D
The_FrozenLord

Mesajde Shaki » Vin Oct 28, 2005 6:14 pm

pua sa le ia soliste shi simultan pe liv kristine, simone shi cu fata de la within k imi scapa numele, pe mine nu ma mai prind la un concert fara tarja

Shaki

Mesajde tarja_Isa » Sâm Noi 05, 2005 10:58 pm

pt SOD. esti un prost...dak poti sa cerzi asta..tarja eo voce minunate..si eu sunt sigura ca asc manele app..ai comentat cumva si de manowar?ce ti-as freca una peste cap...:))
tarjaisthe best
tarja_Isa

Mesajde maiden in mist » Vin Dec 30, 2005 12:43 am

@Shaki: Solista de la Within Temptation e Sharon del Adel, park :D
Struggling between heaven and hell, between the sun and the moon, between praying and chanting, between the brilliant warm light and the seducing cold darkness, hanging on a cliff: HOW CAN I CHOOSE?

Io La vedrò di notte del Walpurgia...
maiden in mist

Mesajde Shaki » Vin Dec 30, 2005 10:00 pm

da :)
shtiam da aveam draci la momentu respectiv...
de la nightwish vreau acu sa vad dvdul end of innocence, despre care am auzit de bine

Shaki

Mesajde maiden in mist » Vin Dec 30, 2005 11:15 pm

Yap...Si eu tre sa fac rost de ala. Momentan nu-l am decat pe ala din Tampere "From wishes to eternity" si asta scos de Aquarius odata cu concertul de anul acesta
Struggling between heaven and hell, between the sun and the moon, between praying and chanting, between the brilliant warm light and the seducing cold darkness, hanging on a cliff: HOW CAN I CHOOSE?

Io La vedrò di notte del Walpurgia...
maiden in mist

Mesajde jei ar » Joi Ian 05, 2006 6:21 pm

"tarja esti o fitoasa si o fufa insetata de bani" asta zice tuomas de fapt acolo. de ce nu i-a spus asta intr-un mod mai usor mai devreme cand vedea ca se transforma sau macar lu marcelo ala.sincer mie imi place ff mult nightwish si cred ca trebuia vorbit cu ea nu sa arunci cu cacat intr-o scrisoare publica in ea.si el are dreptate,dar nu vad cum acest conflict nu se putea preveni. astia in atatia ani de nightwish au fost orbi?? acum bine daca tarja nu e in depresie, inseamna ca toate alea sunt adevarate(va rog sa ziceti daca sunt). tuomas are o voce buna, dar pentru imaginea nightwish tot va trebui sa aduca pe una:D
punks not dead!
jei ar

tarja & marcelo - raspunsuri pt fani

Mesajde alx-online » Lun Sep 18, 2006 11:39 pm

jei ar scrie:"tarja esti o fitoasa si o fufa insetata de bani" asta zice tuomas de fapt acolo.....

intradevar..cam asta zicea tuomas in scrisoarea prin care o anuntza pe tarja k praktik o da afara din trupa, da e interesant sa vezi si raspunsurile tarjei & marcelo la scrisorile fanilor:
http://www.tarjaturunen.com/fans.html
la kestiile de genu asta intotdeauna adevaru e pe undeva pe la mijloc..
din raspunsurile lui marcelo se intelege si k tuomas ar fi placuto pe tarja..mai mult decat k un amic...(dand k exemplu si coperta dvd-ului end of an era, ultimul lor dvd, p care apar 2 persoanje, un inger si un demon, cu spatele unul spre celalalt si cu o inima strapunsa de lumina intre ei, deasupra scriind nightwish - end of an era.....
alx-online

Mesajde Shaki » Mar Sep 19, 2006 8:30 am

jei ar scrie:tuomas are o voce buna
ce are, mey???? ~p ~p ~p ~p
duamne, de unde le scuatetzi? tu ai ascultat albumul "angels fall first", singurul pe care apare tuomas k vocal? vocea lui e atat de proasta incat e o minune pentru trupa k a avut bunu simtz sa se retraga :D
poate ai vrut sa spui k actualul vocal, marco, are o voce buna. shi nici cu afirmatzia asta n-ash fi de acord...

Shaki

Mesajde gaga » Mar Sep 19, 2006 10:57 am

nush cine e jei ar da are marfa de avatar :D
semnatura fara culori si nestridenta
gaga

Mesajde Shaki » Mar Sep 19, 2006 11:15 am

da, numai k nu prea le are cu nightwish. ontopic :D

Shaki

Mesajde OmYcroN » Joi Oct 05, 2006 9:24 pm

Cum vi s-a parut dvd - ul "End of an Era"? Super tare nu? Si nu mai vb urat de solista , chiar daca ar fi asa io unu o "iert" pt ca a lasat prea multe in urma ... lucruri bune ...
If there is a God then He Will Send YOU to HELL !
OmYcroN

Mesajde The_FrozenLord » Vin Oct 06, 2006 1:09 pm

concertul din dvd e cam aiurea, adik cam ca toate concertele lor, nimic iesit din comun, din pacate. restul compozitiei dvd-ului e ok, funny partile cu aia in ultimele n zile pana la dvd/plecarea vocei :)
The_FrozenLord

Mesajde OmYcroN » Vin Oct 06, 2006 10:14 pm

Da la ce te asteptai sa fie la concert ? Doar nu oi vrea sa fie ca cel de la Cradle of Filth Peace Through Superior Firepower din Franta ! Ca acolo da au fost ceva faze .... na pe masura genului ...
If there is a God then He Will Send YOU to HELL !
OmYcroN

Mesajde The_FrozenLord » Sâm Oct 07, 2006 2:33 pm

err, nu stiu cum a fost craddle in franta, si nici nu-mi plac indivizii :D (mai bine zis individu). initial auzisem ca o sa fie cu orchestra treaba, totul aranjat, pana la urma s-au limitat parca doar la o proiectie. in rest nush, faze de show, nu dau exemple acum, dar sa salte multimea, emppu ala nu doar sa alerge pe scena la fel cum a facut si aici, comunicare (dialog deschis) cu publicul, intelegi tu
The_FrozenLord

Mesajde Shaki » Sâm Noi 04, 2006 11:41 am

deshi ie mesaj lutzesc, simt nevoia sa mentzionez k mi-e teribil de dor de nightwish :)

Shaki

Mesajde FleurDuLys » Sâm Noi 04, 2006 12:13 pm

si mie si mie... (ce-i lutzescu' asta? e de rau?) A mai auzit cineva ceva de ei? Ultima oara cand am intrat pe site-ul lor scria ca inca isi cauta solista si ca fetele inca mai pot trimite inregistrari. Sincer eu cred ca or s-o tina asa mult si bine ca la cat de nehotarati mi se pare ca is... (si tuomas nici n-o sa lase in trupa pe fitecine)
FleurDuLys

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Nightwish