7%
Leave me alone or i call the police.
7%

Voturi totale : 136

Mesajde 420alldaylong » Joi Iun 10, 2004 10:39 pm

NEGATIVE
- rau de mare, greata
- transpiratie, astm, probleme de respiratie
- intampinearea unor probleme de pierdere a memoriei pe o durata scurta pe perioada efectului, si intr-o perioada de uz frecvent
- rectii incetinite, foarte periculos mai ales in timpul conuslui sau in timpul folosirii anumitor masinarii
- hipertensiune si agitatie
- panica, dureri de cap
- confuzii, ametela
- stari paranoice din ce in ce mai frecvente
- Posibilitatea dobandirii dependentei psihologice de cannabis

alrighty, to knock down the BULLSHIT from the truth

1) you won't get "nausea". cannabis is used by chemotherapy patients when they feel nauseous, and what cannabis does is TAKE AWAY the nausea.
2) you need to realize that THC is a RESIN attached to plant material, and smoking any that will produce quite a bit of smoke. If you have asthma and you smoke, it doesn't matter what (with a few exceptions), but it's bad for the asthma. METHAMPHETAMINE is one of the exceptions I can think of (well, the L- isomer... there's 3, d-, d,l-, and l-..the d- isomer is the highly illegal one, and the L- one is the one used in medicine.. you'll find l-methamphetamine in the asthma inhalers). THC itself is not going to "mess up" your throat, but the fact that a lotta smoke is going through is.
3) short term memory is affected ONLY WHILE UNDER THE INFLUENCE. Obviously, if you smoke all day long (and even wake up stoned the next morning, doesn't really matter cause i'll smoke a bowl right when i wake up), then your short term memory is permanently at a loss ;) (however, even smokin all day long, i find that to be somewhat bullshit. i still have my memory, and it works just fine. when i'm stoned as hell, i might "space out" for a few seconds while i'm thinking of something, but i'll remember it. it's not the same as amnesia)
4) yes, driving stoned is not recommended. it does slow down your reflexes (however, i find that i can drive just fine, even slower and more careful than when I'm sober. it makes me slow down and be careful, whereas when i'm sober i like to drive really fast)
5) hypertension and agitation happen when you smoke a very psychoactive sativa. Something like Haze or Cinderella99 for example. Something "trippy", "mildly psychidelic" , etc. What happens is that the ratio of THC to CBD is so high, that it's very much a pure sativa high. However, for certain strains, they have this property of making your heart beat faster and due to the mildly hallucinogenic nature, there's a lot of "things" going on in one's peripheral vision, but when you turn to look, there's nothing. So there's a bit of paranoia with a heady high. That's not necessarily negative, some people breed for that type of thing. My favorite just happens to be Blueberry, which I'm smokin on at the very moment. Very calm, very stoney and laid-back high, with a fresh blueberry muffin smell and taste.
6) panic - see number 5 (it's the paranoia element.. it also happens when you're incredibly stoned and can't find something that you KNOW you put somewhere, but also forgot that you moved it to because you're stoned!), but as to the headaches, THC takes care of all "aches". Headaches, Backaches, Legaches, etc. If you have a headache and you smoke a bowl, it'll be the equivalent of taking medicine. It WILL make your headache go away. (the ONLY exception is if you have sensitive eyes, you get really stoned, and then you go out into a very sunny environment without sunglasses on. think about it!)
7) Confusion, Dizziness - Uh, as far as I know, that's what I smoke for. I wanna be "dazed & confused". To me, smoking weed is a lot of things, but one of them is for partying. Because you want to have fun. It's like drinking alcohol, you'll get dizzy, you'll get stupid, you'll have fun. What's wrong with being dazed & confused? Maybe if you're at WORK it'll be bad, but I never said get stoned as shit then go work. (perfect example of a strain that makes people "dazed and confused" is Trainwreck)
8) frequent paranoia episodes, prolonged paranoia - total and complete bullshit. what you're talking about is a consequence of injecting/smoking too much methamphetamines. go learn about your drugs!

9) and last but not least, the one that is closest to the truth. Yes, cannabis is MILDLY psychologically addictive. To compare it to other substances, CAFFEINE (coffee/tea) is MORE addictive than THC, ALCOHOL (ethanol) is MORE addictive than THC, NICOTINE (cigarettes) is MORE addictive than THC (and I can continue the list to almost infinity. the only things that are less addictive than THC would be hallucinogens, such as LSD, DMT, Psilocin, Salvia, and one amphetamine exception, MDMA. That's right, MDMA is NOT addictive!)

Being a ALL DAY LONG SMOKER, I can tell you that my "pleasure" is not reduced, but HEIGHTENED, I have not gotten a single headache since I started smoking weed, there is NO general discomfort, on the contrary, I feel GREAT all day. As to sleep, you've gotta be outta your mind. You can smoke a small bowl and just lay in bed, and you'll see how fast you fall asleep.
As to wanting to smoke more weed, I don't think so. I'm steady at around 3 grams a day, ALTHOUGH I WON'T LIE because if there IS more weed, yeah, I'll smoke it but only if I don't have to pay for it. Honestly, it's economics. You can smoke so much, but at a certain point, the "value" of a bowl is going to be higher than the "value" of that smoked bowl. As in, you are already high and there is no point in smoking another bowl just for the hell of it. So you conserve. It's common sense.

"Drugs" are an extension of one's conciousness. They are TOOLS to be used in the exploration of the unknown (get it?). So to begin with, if you're a loser idiot moron with not even an iota of intelligence, you should NOT be doing drugs, mainly because you don't understand what the hell you're doing. (not talking to anyone specifically, rather to a general audience)

That's my story, and I'm sticking to it!
420alldaylong

Mesajde rapattack » Lun Iun 14, 2004 9:33 pm

Salut baietzi!Yo acuma ma loghez prima oara pe forum,pana acuma doar am urmarit cam ce s-a sctis pe subiectu asta.Yo am fumat o singura data iarba(si doar cateva fumuri).Care-mi explica si mie exact cum se trage?(ca din cate stiu nu se trage ca tutunu,trebuie tras direct in piept si tinut mult fumu)
rapattack

Mesajde Heavystone » Lun Iun 14, 2004 9:51 pm

Pay.. se trage un fum, direct in piept si il tii in piept cat mai mult, ideea e sa nu dai afara prea mult fum cand rasuflii... bine, asta numai in cazul in care vrei sa faci economie de iarba... si efectul va fi maximizat... insa daca practici chestia asta in general n-o sa poti sa bagi multe fumuri ca te faci varza...

Eu cand fumez nu tin prea mult in mine ca imi place sa trag mai multe fumuri, e un farmec si in a rasufla mult fum... dar, fiecare cu ce-i place...

Oricum, atata timp cat tragi in piept ca lumea si tii fumul cel putin vre-o 2-3 secunde stai fara grija ca efectul vine..

Iar daca ai fumat numai o singura data si nu prea a avut efect, iarasi, stai calm ca majoritatii lumii asa li se intampla primele 1-3 dati cand fumeaza...

:U
"Konna koroshkada dekiryno wa samurai dakeda... Oma e dakeda! "
Heavystone

Mesajde rapattack » Lun Iun 14, 2004 10:11 pm

chiar chestia asta,sa tragi direct in piept,nu stiu sigur daca o fac bine.in fine...tu umezesti tigarea inainte s-o fumezi?ca yo asa stiu ca se face(ca sa se consume mai greu,eventual sa fie si mai tare)
rapattack

Mesajde Heavystone » Lun Iun 14, 2004 10:33 pm

rapattack scrie:chiar chestia asta,sa tragi direct in piept,nu stiu sigur daca o fac bine.in fine...tu umezesti tigarea inainte s-o fumezi?ca yo asa stiu ca se face(ca sa se consume mai greu,eventual sa fie si mai tare)

Ei, vorba vine sa tragi "direct" in piept, tu poti sa tragi cum vrei atata timp cat iti ajunge in plamani in final... poti sa iei o doza de fum mai intai in gura si dupa aia o tragi in plamani...

Chestia e sa dai afara aerul din plamani mai intai ca sa poti sa tragi in piept cum trebuie... deci, ca sa tragi "direct" in piept, mai intai expiri aerul din plamani si de-abia dupa aia tragi fumul... daca ai fum in plamani o sa-l simti sigur... fumul de iarba buna e destul de inecacios...
Heavystone

Mesajde superbiggy » Lun Iun 14, 2004 10:46 pm

rapattack ai grija sa nu o uzi prea tare ca ti se fac ochii cit cepele he he ,...
Profesional oricum oriunde oricind .
superbiggy

Mesajde rapattack » Lun Iun 14, 2004 10:49 pm

Adica?:))Ii prea tare?
rapattack

Mesajde tester » Lun Iun 14, 2004 11:02 pm

Lamuritzi domle baiatu, uite are 16 ani si vrea sa vada viatza altfel.

Numai sa nu ii datzi vreun bong ca se strica treaba.
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde Heavystone » Mar Iun 15, 2004 9:35 pm

tester scrie:Numai sa nu ii datzi vreun bong ca se strica treaba.

Nu cred ca e cazul la 16 ani... nici macar de joint... Da' m-am saturat sa-mi bat gura... lasa-i traga, sa vada pe pielea lor, oricum, am ajuns sa ma amuz cand raman pushtanii cu ochii beliti in tavan shi zic ca le este rau... ;h ;h ;h ;h
Heavystone

Mesajde tester » Mar Iun 15, 2004 9:41 pm

Asa-i HS, 16 ani e prea putin, cum ziceam mai demult, io ziceam sa-i zicetzi cum sta treaba cu jointu` ud.

De bong nici nu poate fi vorba, desi asta imi sugereaza sa detaliez un pic si acel procedeu, mai tarziu ca acum e meci.
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde rapattack » Mar Iun 15, 2004 10:10 pm

lol...decat tutun si alcool,mai bine iarba.si care-i faza cu jointu ud?
rapattack

Mesajde Heavystone » Mar Iun 15, 2004 10:25 pm

eu nu stiu care-i treaba cu jointu' ud.... sa zica care stie...
Heavystone

Mesajde tester » Mar Iun 15, 2004 10:32 pm

Intreaba-l pe biggy :)
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde superbiggy » Mar Iun 15, 2004 10:48 pm

pai e aiurea tare mah fumatorilor, io care nu ma combin cu tutun simt nitzica usturime la primul fum, daca uzi jointu ustura si mai tare, daca e bong poti sa-l si lingi ca nu-i bai,.. he he
superbiggy

Mesajde tester » Mar Iun 15, 2004 10:57 pm

Acuma ca ai zis imi amintesc si eu prin fum si ceatza ca asa era treaba, parca mai mult pisca decat altceva mai util.

Pentru un fum rece si curat se foloseste bongul, se gasesc cateva poze chiar pe threadul asta, sistemul general consta in folosirea apei reci, intr-un tub vertical, care are o prelungire unde se pune iarba, se trage de la capatul tubului.

Fumul astfel obtinut este filtrat,trecand prin apa, deci ceva mai curat, si mai important este rece, astfel potzi sa tragi o cantitate mai mare in piept si evident sa o tzii mai mult daca doresti, efectul fiind mai puternic, asa zisul "hit".
Rehab is for Quitters
tester

Pentru Webmaster !

Mesajde superbiggy » Mar Iun 15, 2004 11:01 pm

Threadul Marijuana drugs or not drugs l-am postat in rubrica Underground in mod special pentru ca am dorit sa demonstrez ceva anume, daca vroiam sa barfesc ceva vorbeam despre nu stiu cine , daca doream sa fac misto de cineva la fel apelam la Katerinca si aberatii in schimb am ales un subiect foarte serios cel putin din punctul meu de vedere si consider ca mutarea lui in MUZICA ?!?, Barfe,.... ABSOLUT NEPOTRIVITA.
Te rog frumos draga Webmasterule pe aceasta cale sa muti acest thread cel putin in Politic si social (pentru ca este o problema sociala daca Da sau Nu sau ce Da si ce Nu,... intelegi tu ce doresc sa spun), daca Underground va ramane inchis.
Multumesc !
P.S. "Baieti am dreptate sau nu ? pai noi suntem oameni seriosi aici, nu barfitori,... "
superbiggy

Mesajde tester » Mar Iun 15, 2004 11:22 pm

Chiar am vrut sa te intreb ce cauta threadu asta aici, adica vazui ca nu ma egzista underground dar chiar pe muzica-barfe se potriveste ca nuca-n pe rete(m-am abtzinut sa nu zic altceva)

Te sustin pentru mutarea lui intr-un loc mai serios si cu o vizibilitate mai buna.
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde 420alldaylong » Mie Iun 16, 2004 7:38 am

here ya go.. a few pictures of bongs... (my bongs, to be exact! ) ;m

oh, and stop complaining about the forum change... drugs and music go hand in hand! it's pointless too, cause they ain't gonna do anything about it.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
420alldaylong

Mesajde tester » Mie Iun 16, 2004 3:14 pm

420adl shh, u never know, its not music, its gossip, and this is meant to be a serios subject about marijuana, where amongs others things,ppl could get better informations, ask questions and get answer from more experienced users.

And much more, poll, etc.
Rehab is for Quitters
tester

I Had a Dream !

Mesajde superbiggy » Joi Iun 17, 2004 1:32 pm

that someday this will happen in oure cityes too !
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
superbiggy

Mesajde Blackkiss » Joi Iun 17, 2004 6:40 pm

se gaseste vreo carte serioasa despre marry pe la noi prin librarii???
m-am cam saturat de discutiile asa-zisilor oameni de stiinta din romania care nu fac altceva decat sa isi dea cu parerea despre acest "fenomen" care tinde sa se extinda si pe la noi...in curand nu va mai putea fi controlat.the moral is-->LEGALISATION.
cand vine vorba despre mary jane,fiecare are parerea lui ; unii au urmarit "documentare" la TV in care se vorbeste despre marijuana,cannabis,iarba, ca de niste droguri total diferite ...altii au citit pe google ca marry te face prost rau de tot ,iti arde neuronii si pana la urma mori din cauza supradozei.....sunt unii care nu stiu sa faca diferenta dintre marry si heroina,ceea ce este cel mai grav.the moral is-->ROMANIA NU ESTE PREGATITA PENTRU LEGALIZARE...oricat de mult am vrea noi acest lucru...the moral is -->bring some fucking books on the market (libraries) and translate them...altfel incultii nu au nici o sansa sa inteleaga iarba...si apoi sa o fumeze.
undefinedundefinedundefined
Greetings
in that divine name of our Lord and Saviour Jesus Christ who has in this day revealed himself in the wonderful personality of his Imperial Majesty Haile Selassie the first .
Blackkiss

Mesajde whatever » Sâm Iun 19, 2004 12:05 am

si tu ai 16 ani, zici marry sau mary jane si vrei sa se legalizeze consumul de marijuana in Romania. Grow up kid, devine deja prea mare numarul copiilor ce se dau junkies.
whatever

Mesajde superbiggy » Mar Iun 22, 2004 2:25 pm

junkies sunt aia de pe la colturi care beau in bodegi si birturi non-stop, consumatorii de marijuana sunt fumatori mai prietene whatever, minti iluminate nu altceva, ma rog,...
in alta ordine de idei WEBMASTERU ?!? chiar nu vrei sa ne bagi si pe noi in seama ?!?
superbiggy

Mesajde tester » Mar Iun 22, 2004 2:50 pm

superbiggy, unde zici ca ar merge subiectu asta mai bine?

whatever n-ai nimerit :), o fi avand el 16 ani da tot e bine ca vrea sa citeasca o carte despre ce si cum.

Pana una alta cu rabdare poate citi pajinile de pa aici.
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde whatever » Mar Iun 22, 2004 6:22 pm

mai biggy, nu prea sunt de acord cu tine aici, eu vad probabil altfel conceptul de junkie. Oricum, locuind in alt oras, am alte tipuri de persoane la care sa ma raportez si la care sa ma gandesc cand zic junkie, dar nici la modul general nu cred ca vedem lucrurile la fel :)

tester, e bine ca vrea sa citeasca, nu zic nu, dar ma indoiesc ca o sa apara prea curand asa ceva pe la noi prin tara. De fapt daca stau sa ma gandesc nu el vrea sa citeasca cartea respectiva, ci oamenii care nu stiu ce e aia marijuana zice el ca ar trebui sa beneficieze de pe urma unei astfel de lecturi. Si iarasi nici aici nu sunt de acord, ce il face sa creada pe respectivul individ ca numai pentru ca asa zice in cartea respectiva asa e bine. Mentalitatea e greu de schimbat, si in nici un caz nu se poate numai cu niste carti aparute pe piata.

oricum, merg sa fumez o tigara, si apoi la Kill Bill 2, ne auzim mai incolo :)
whatever

Mesajde tester » Mar Iun 22, 2004 6:49 pm

whatever hai sa o luam altfel, ca nu prea ma arde sa ghicesc/argumentez ce o vrut sa zica unu sau altul.

Ideea simpla de a citi o carte, de preferintza una cat mai obiectiva, sau care sa prezinte cat de cat, pro si contra niste argumente, nu poate sa fie prea nociva.

Un pic de lumina in ceva ascuns de multe ori in obscur si dezinformare (vorbesc despre marijuana) nu poate dauna mai mult ca niste zvonuri aflate la coltul strazii

Daca cineva alege sa citeasca o carte despre subiect, si exista destule, (de obicei prezentand partinitor una din cele 2 atitudini-eh) ar trebui incurajat, eventual cate una pentru fiecare curent de opinie. Daca-i in engleza numa bine invatza si limba :).

Cartea nu este un argument suprem dar este un punct de plecare mai bun decat un zvon.
Rehab is for Quitters
tester

Mesajde superbiggy » Mar Iun 22, 2004 9:01 pm

tester eu am spus politic si social, in lipsa Underground-ului care era cel mai nimerit loc, acum mai dati-va si voi cu parerea si ar fi interesant daca ne-ar baga si pe noi cineva in seama.
aradeanule, nu ma lua cu din astea ca atata timp cit esti intre granitele Romaniei in orice oras ai fii din Capitala pina in Gheraseni de Buzau (?!?), intotdeauna vor exista la colt de strada crasme unde sa isi intretina oamenii dependentele. ca ei sunt alcoolici sau dependenti de droguri (junkies), tot aia e, pe cand si aici ajung la ce am dorit eu sa transmit, un fum o mie sau un milion nu te transformadecit in FUMATOR.
Capisci, Whatever, cunoscatorule ce esti,...

pina una alta protestez fata de mutarea acestui thread !!! vrem inapoi in underground !!!! vrem underground !!!
superbiggy

Mesajde whatever » Mar Iun 22, 2004 11:45 pm

biggy, macar lasa ironia deoparte, ca pot si eu sa zic cate ceva dar prefer sa nu. Eu ma refeream strict la diferentele dintre tinerii care sunt junkies, si restul de dependenti (bautura) de care zici tu. Si nu prea vad eu un adolescent stand intr-o crasma ordinara si fumand hasis acolo. Eu cam asta ziceam.
whatever

Mesajde superbiggy » Mar Iun 22, 2004 11:58 pm

ok whatever, sunt mai pasional din fire si sar repede in sus cind ma deranjeaza ceva, si mie mi s-a parut ca ma iei peste picior, si ca s-o mai inmuiem nitel declar deschis ca daca locuiam eu in Arad ma specializam si in consumul de Rachie,..:-P,
superbiggy

Mesajde whatever » Mie Iun 23, 2004 8:49 pm

eh, stii tu ce stii cu rachia si Aradul :) Nu mai, nu te luam peste picior, oricum, ai prins ideea mea, deci e ok.

hai ca merg la meci, mai vorbim noi. Gooooo Cehia :D
whatever

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Probleme sociale