Razbunarea.Placerea regilor sau arma prostilor
convingerile mele spirituale actuale exclud razbunarea care spun ca poti face orice, atata timp cat nu faci rau, pentru ca ceea ce faci se intoarce intreit
aliatzi, right?
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
-
Shaki - Mesaje: 7089
- Membru din: Lun Mar 10, 2003 12:00 am
Razbunarea nu este o solutie si aduce satisfactii pe moment. A intelege pe persoana respectiva, a face... pace cu ea sau a lasa-o in pace este un lucru mai greu (depinde de ce ti-a facut) dar este un lucru mai matur si chiar daca nu iti da nici o satisfactie pe moment iti va da mai tarziu pentru ca vei realiza ca ai facut ce trebuie.
Deci razbunarea nu este neaparat "arma prostilor" si nici "placerea regilor" este doar un fenomen al imaturitati.
Deci razbunarea nu este neaparat "arma prostilor" si nici "placerea regilor" este doar un fenomen al imaturitati.
- Hor.Ro.Writer
- Junior Member
- Mesaje: 51
- Membru din: Sâm Sep 01, 2007 11:00 pm
maestre, te citez, din opere alese de pe alt tred:
asta nu e oare razbunare visavis de cititori? de ce esti razbunator si nu dai vulgului acea infima hrana a creatiei domniei voastre, e placere regeasca sau o arma a naivilor?
........................... (lipsa unor fragmente importante)............................
asta nu e oare razbunare visavis de cititori? de ce esti razbunator si nu dai vulgului acea infima hrana a creatiei domniei voastre, e placere regeasca sau o arma a naivilor?
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
Hor.Ro.Writer scrie:Deci razbunarea nu este neaparat "arma prostilor" si nici "placerea regilor" este doar un fenomen al imaturitati.
bre, unde e djini, care zicea k eu am o problema cu mancatu de "i"-uri? )))
aliatzi, right?
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
-
Shaki - Mesaje: 7089
- Membru din: Lun Mar 10, 2003 12:00 am
convingerile mele spirituale actuale exclud razbunarea care spun ca poti face orice, atata timp cat nu faci rau, pentru ca ceea ce faci se intoarce intreit
adica frica pazeste bostanaria - nicio scofala, nu ma inpresionezi
si cu i-urile da
si cu gigicifre tot asa
"... deasupra-i cer de stele" si legea morala din mine
- kant emir
- Mesaje: 9782
- Membru din: Joi Noi 18, 2004 12:00 am
eyewitness scrie:asta nu e oare rabuznare visavis de cititori? de ce esti razbunator si nu dai vulgului acea infima hrana a creatiei domniei voastre, e placere regeasca sau o arma a naivilor?
Din fericire nu este razbunare. Am trimis la Humanitas manuscrisul, si o sa trimit la revista Cultura fragmentele legate. Va promit ca o sa aflati totul.
Deci nu, nu este o hrana si nici o placere.
- Hor.Ro.Writer
- Junior Member
- Mesaje: 51
- Membru din: Sâm Sep 01, 2007 11:00 pm
e vorba de conceptul de responsabilitate
olae, abarnai
atitudine responsabila ie aia cu ochiu pentru dinte, in scopu casa nu ramae fro fapta buna nepedepsita
ce zici tu acolosha, ie atitudine crejtineasca (crejtinismu tarziu, adica)
"... deasupra-i cer de stele" si legea morala din mine
- kant emir
- Mesaje: 9782
- Membru din: Joi Noi 18, 2004 12:00 am
nu e adevarat catushi de putzin, creshtinismu e ala care zice sa dormim linishtitzi ca doamnedoamne, daca ne pocaim, ne iarta, unde vezi tu responsabilitate aici?
aliatzi, right?
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
-
Shaki - Mesaje: 7089
- Membru din: Lun Mar 10, 2003 12:00 am
pai si in ce ai zis tu undei responsabilitatea?
uite, tze frica tzie de rasbunare inplicita si difoltista, ca ti se intuarce intreit
ca alfel, ehehehe, alfel ai rupe omun bucatz
pentru ca ceea ce faci se intoarce intreit
uite, tze frica tzie de rasbunare inplicita si difoltista, ca ti se intuarce intreit
ca alfel, ehehehe, alfel ai rupe omun bucatz
"... deasupra-i cer de stele" si legea morala din mine
- kant emir
- Mesaje: 9782
- Membru din: Joi Noi 18, 2004 12:00 am
nu e vorba de asta, ci ca se perpetueaza un cerc vicios, eu fac rau cuiva, mi se intoarce intreit, celui care mi l-a facut i se intoarce intreit shi tot asha....
aliatzi, right?
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
-
Shaki - Mesaje: 7089
- Membru din: Lun Mar 10, 2003 12:00 am
Shaki scrie: creshtinismu e ala care zice sa dormim linishtitzi ca doamnedoamne, daca ne pocaim, ne iarta, unde vezi tu responsabilitate aici?
Nu te pot contrazice aici . Responsabilitatea cade pe umerii altuia... si nici macar pe umerii unei persoane reale ci asupra unei "persoane" supranaturale. In viata trebuie sa iti asumi anumite responsabilitati. (Dar poate Shaki... argumentul tau este bun pentru crestinismul din trecut)
In prezent insa totul este altfel. Un crestin (nu fanatic) de exemplu care nu merge la biserica des, mai are dubi asupra existentei lui Dumnezeu, nu o sa isi arunce responsabilitatile asupra unei fiinte supranaturale.
- Hor.Ro.Writer
- Junior Member
- Mesaje: 51
- Membru din: Sâm Sep 01, 2007 11:00 pm
emire, cred ca treiu ala e simbolic, puteam sa spun 3.14, esentziala e ideea...
hor, nusht ce vrei sa zici, creshtinismu din cele mai vechi timpuri pana in zilele noastre a zis ca daca itzi pare rau de greshelile tale (chiar daca greshelutza e k i-ai dat cuiva in cap) shi te intorci la duamneduamne tzi se iarta (duamneduamne fiind ala care a trimis fiul sa moara in chinuri pe cruce pentru greshelile tale, deci se mai induce shi un sentiment de culpabilizare, decida)
hor, nusht ce vrei sa zici, creshtinismu din cele mai vechi timpuri pana in zilele noastre a zis ca daca itzi pare rau de greshelile tale (chiar daca greshelutza e k i-ai dat cuiva in cap) shi te intorci la duamneduamne tzi se iarta (duamneduamne fiind ala care a trimis fiul sa moara in chinuri pe cruce pentru greshelile tale, deci se mai induce shi un sentiment de culpabilizare, decida)
aliatzi, right?
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
A little girl went out to play, lost in the marketplace as if half-born...
-
Shaki - Mesaje: 7089
- Membru din: Lun Mar 10, 2003 12:00 am
i know i am the best
hmmm
sa-ntrebam publicu?
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
alooooo
esteti nebuni?
duar nu intram pe fc sa facem mijto unii de altii, avem carne pruaspata din belshug in plm. aiuritzilor!!!!!!!!!!
nu ie kanti aici ca v-ar zice iel fro doo macsim paijpe cu quote/unquote, evident
esteti nebuni?
duar nu intram pe fc sa facem mijto unii de altii, avem carne pruaspata din belshug in plm. aiuritzilor!!!!!!!!!!
nu ie kanti aici ca v-ar zice iel fro doo macsim paijpe cu quote/unquote, evident
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
shakilicutzica, tu de cand nu mai bei ceaiu de mitrofagarutza?
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
Nu intamplator as putea spune ca.. ma amuzati... ce-i drept se apropie cu pasi repezi spre un "tratat de tembelism".
Exista un adevar unic si absolut, relativitatea caruia ar tine in mod irefutabil de fluxul constiintei. Or vorbim de constiinta eului ale carui valori se formeaza in virtutea empirismului ca prim agent in realizarea judecatii. In alta ordine de idei, era vorba de solipsismul al caruii resorturi le descoperisem eminamente epistemologic prin prisma paradigmei actuale a eticii( cu toate ca textele lui Zizek nu sunt decat un eseu, fara nici un fel de suport stiintific nu ma pot indoi nicicand de argumentele folosite de el in criticarea tocmai unei astfel de teorii cu toate ca majoritatea de o asemenea statura cam abstractizau etica in lucrarile lor ) . Altminteri demersul meu nu se mai indrepta spre analiza tocmai a acestei teorii ci o argumentare pseudo-stiintifica si probabil cvasi suficienta(aviz celor de mai sus si compatimindu-l pe eyewitness care pacatuieste mai mult decat topicul, continuand sa ma autoconsolez: e medie de varsta de 17 ani si teribilismul e in floare ). Observ ingandurat oarecum ca , in genere, dupa cum cu cateva posturi inainte spusesem, scopul discutiei pe un topic se indreapta din pacate, in "peteticul" vostru caz (as folosi si un alt adjectiv, dar imi e ca ma veti acuza de gongorism) , in a convinge pe altii de adevarul vostru. Nu as putea decat sa va compatimesc, asta in conditia in care scopul este acela ca prin argumente solide si suficiente sa ne apropiem din ce in ce mai mult de adevar (unic si absolut). Pentru mine teribilisme cretinoide de periferie (de genul, "vezi bah ce tare-i ala de-ti trage cu replica`n cap", si alte porcarii sanctificatoare) reprezinta o nulitate. Daca este sa ma cobor la nivelul vostru as raspunde si eu cu posturi de 2,3 cuvinte (sau propozitii ) realizand o mini-pledoarie hidoasa. Nu as putea decat sa va recomand (cu toate ca instinctul imi spune ca imi veti sari in cap ca niste teribilisti de kiddie`s frustrati) cu multa caldura un tratat de etica ("Singer" ar fi prea mult,excesiv de pretios pentru voi.. incercati tot spirit romanesc),incercati-i o cronica, recenzie ..orice apoi mai vedem noi cum sta treaba cu "placerea regilor" (teoretic, cu practica mai greu, pentru ca ar insemna sa va maturizati si mai putin probabil la o varsta atat de frumoasa si un teribilism atat de bine ingradit, nu? ) ..au revoir..
Exista un adevar unic si absolut, relativitatea caruia ar tine in mod irefutabil de fluxul constiintei. Or vorbim de constiinta eului ale carui valori se formeaza in virtutea empirismului ca prim agent in realizarea judecatii. In alta ordine de idei, era vorba de solipsismul al caruii resorturi le descoperisem eminamente epistemologic prin prisma paradigmei actuale a eticii( cu toate ca textele lui Zizek nu sunt decat un eseu, fara nici un fel de suport stiintific nu ma pot indoi nicicand de argumentele folosite de el in criticarea tocmai unei astfel de teorii cu toate ca majoritatea de o asemenea statura cam abstractizau etica in lucrarile lor ) . Altminteri demersul meu nu se mai indrepta spre analiza tocmai a acestei teorii ci o argumentare pseudo-stiintifica si probabil cvasi suficienta(aviz celor de mai sus si compatimindu-l pe eyewitness care pacatuieste mai mult decat topicul, continuand sa ma autoconsolez: e medie de varsta de 17 ani si teribilismul e in floare ). Observ ingandurat oarecum ca , in genere, dupa cum cu cateva posturi inainte spusesem, scopul discutiei pe un topic se indreapta din pacate, in "peteticul" vostru caz (as folosi si un alt adjectiv, dar imi e ca ma veti acuza de gongorism) , in a convinge pe altii de adevarul vostru. Nu as putea decat sa va compatimesc, asta in conditia in care scopul este acela ca prin argumente solide si suficiente sa ne apropiem din ce in ce mai mult de adevar (unic si absolut). Pentru mine teribilisme cretinoide de periferie (de genul, "vezi bah ce tare-i ala de-ti trage cu replica`n cap", si alte porcarii sanctificatoare) reprezinta o nulitate. Daca este sa ma cobor la nivelul vostru as raspunde si eu cu posturi de 2,3 cuvinte (sau propozitii ) realizand o mini-pledoarie hidoasa. Nu as putea decat sa va recomand (cu toate ca instinctul imi spune ca imi veti sari in cap ca niste teribilisti de kiddie`s frustrati) cu multa caldura un tratat de etica ("Singer" ar fi prea mult,excesiv de pretios pentru voi.. incercati tot spirit romanesc),incercati-i o cronica, recenzie ..orice apoi mai vedem noi cum sta treaba cu "placerea regilor" (teoretic, cu practica mai greu, pentru ca ar insemna sa va maturizati si mai putin probabil la o varsta atat de frumoasa si un teribilism atat de bine ingradit, nu? ) ..au revoir..
Libertatea cuiva de a-si flutura pumnii e limitata doar de varful nasului celorlalti. {Popper}
- YouDare4More
- Junior Member
- Mesaje: 14
- Membru din: Mie Iul 25, 2007 10:45 pm
- Localitate: Iasi
ai vrut sa ne inpresionezi cu focabularu, este? nai putu sa te multumesti cu amuzamentu, si nici notite pentru tratatu de tenbelizm nu tzai loat
nu ne intereseaza prea mult calea prin prizma careia descoperishi matale (eminamente, adica) resorturili solipsizmului, da' creca near folosi sa definejt oleaca actuala paradihma a ieticii - nu de alta, da' sa ne lamurejt si pre noi pacatoshii
argumentarea nu este pseudo-stiintifica si probabil cvasi suficienta, ci pare sa fie cvasi stiintifica si mult prea suficienta (in doru suficientei, da?), iar demersu domniei vuastre nu pare altceva decat pohta de a inpresiona niscai pujtani (dadadada, cu o medie de varsta de 17 anisori) - adica puerila credinta ca asvarlirea de neologism si risipa de linbaj filosofic (cvaziprofesionista, aceasta filosofie! asa pare de dincuace de net) vor lovi in piepturi tinere si vor face sa se pravale la piciuarele vuastre o intreaga cohorta de forumijt teribilijt si cretinoizi, carii nar putea sa fie alceva decat o nulitate (sau mai multe, dupa caz)
asa ca nu te mai obosi matale sa ne conpatimejt (asta chiar si in conditia in care...), ca noi deja plangem (de sare camesha pe noi) de mila nuastra
iara cele argumente solide si suficiente (io teaj ruga sa nu mai pomenesti suficientza, ca deja ne sufoci cu pretziozitatea, care este) - undes iele? si ce mai fac? uare tot ingandurate stau si optserva (oarecum ingandurate, da? numa oarecum) cum scopu discutiei (atat de grav si serios initiate!) se indreapta (vai!) spre pateticu cotidian?
ce vorbejt! cu grija, sa nu te murdarejt (sau ai facuto deja? teai ascuns dupa un linbaj cvazi academic si pseudoelevat si nei facut tenbeli si projt si dobitoci si imaturi si cretinei de periferie - cear putea sa insemne asta? ce neai inaltzat pre noi pana la distinsu dumitale nivel, or teai aplecat din shale pana la nimicnicia nuastra?)
deh, facem si noi ce putem - poi ce pretentii posa ai, duar neai innndentificat atat de bine, neai indesat frumos intrun borcanel cu eticheta, ai pus borcanul pe raftul corespunzator si gata, teai spalat pe maini
da' nui iefortu prea mare, nar trebui sa va mai si menajatz umpic? mai ales ca instinctu vo avertizat cosa va sarim (mai ales io, ca nu dormeam) in cap ca niste teribilitjt frustratz (o cat de bine mai descris! cape o carte scrisa cu font mare si citetz mai cetit! au puate ma cunojde undeva?)
si manerfezi ca ai editat nepretzuitu tecst initial, asa ca nu pot decat satz spui un mare pa, ca cascand io gura larga, de mare plictiseala si de somn nu posa zic nici a bon, nicio revuar
In alta ordine de idei, era vorba de solipsismul al caruii resorturi le descoperisem eminamente epistemologic prin prisma paradigmei actuale a eticii
nu ne intereseaza prea mult calea prin prizma careia descoperishi matale (eminamente, adica) resorturili solipsizmului, da' creca near folosi sa definejt oleaca actuala paradihma a ieticii - nu de alta, da' sa ne lamurejt si pre noi pacatoshii
Altminteri demersul meu nu se mai indrepta spre analiza tocmai a acestei teorii ci o argumentare pseudo-stiintifica si probabil cvasi suficienta
argumentarea nu este pseudo-stiintifica si probabil cvasi suficienta, ci pare sa fie cvasi stiintifica si mult prea suficienta (in doru suficientei, da?), iar demersu domniei vuastre nu pare altceva decat pohta de a inpresiona niscai pujtani (dadadada, cu o medie de varsta de 17 anisori) - adica puerila credinta ca asvarlirea de neologism si risipa de linbaj filosofic (cvaziprofesionista, aceasta filosofie! asa pare de dincuace de net) vor lovi in piepturi tinere si vor face sa se pravale la piciuarele vuastre o intreaga cohorta de forumijt teribilijt si cretinoizi, carii nar putea sa fie alceva decat o nulitate (sau mai multe, dupa caz)
Nu as putea decat sa va compatimesc, asta in conditia in care scopul este acela ca prin argumente solide si suficiente sa ne apropiem din ce in ce mai mult de adevar (unic si absolut).
asa ca nu te mai obosi matale sa ne conpatimejt (asta chiar si in conditia in care...), ca noi deja plangem (de sare camesha pe noi) de mila nuastra
iara cele argumente solide si suficiente (io teaj ruga sa nu mai pomenesti suficientza, ca deja ne sufoci cu pretziozitatea, care este) - undes iele? si ce mai fac? uare tot ingandurate stau si optserva (oarecum ingandurate, da? numa oarecum) cum scopu discutiei (atat de grav si serios initiate!) se indreapta (vai!) spre pateticu cotidian?
Daca este sa ma cobor la nivelul vostru
ce vorbejt! cu grija, sa nu te murdarejt (sau ai facuto deja? teai ascuns dupa un linbaj cvazi academic si pseudoelevat si nei facut tenbeli si projt si dobitoci si imaturi si cretinei de periferie - cear putea sa insemne asta? ce neai inaltzat pre noi pana la distinsu dumitale nivel, or teai aplecat din shale pana la nimicnicia nuastra?)
o mini-pledoarie hidoasa
deh, facem si noi ce putem - poi ce pretentii posa ai, duar neai innndentificat atat de bine, neai indesat frumos intrun borcanel cu eticheta, ai pus borcanul pe raftul corespunzator si gata, teai spalat pe maini
Nu as putea decat sa va recomand
da' nui iefortu prea mare, nar trebui sa va mai si menajatz umpic? mai ales ca instinctu vo avertizat cosa va sarim (mai ales io, ca nu dormeam) in cap ca niste teribilitjt frustratz (o cat de bine mai descris! cape o carte scrisa cu font mare si citetz mai cetit! au puate ma cunojde undeva?)
si manerfezi ca ai editat nepretzuitu tecst initial, asa ca nu pot decat satz spui un mare pa, ca cascand io gura larga, de mare plictiseala si de somn nu posa zic nici a bon, nicio revuar
"... deasupra-i cer de stele" si legea morala din mine
- kant emir
- Mesaje: 9782
- Membru din: Joi Noi 18, 2004 12:00 am
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori