Formula 1 - Sezonul 2005

Forum dedicat sporturilor mecanice.

Formula 1 - Sezonul 2005

Mesajde Ayrton » Mar Ian 04, 2005 9:38 am

A inceput anul 2005, asa ca va prezint primele noutati referitoare la echipe:

Official signings and the leading candidates

Ferrari
No.1- Michael Schumacher (Germany) - confirmed
No.2- Rubens Barrichello (Brazil) - confirmed
Test- Luca Badoer (Italy), Marc Gene (Spain)

BAR-Honda
No.3- Jenson Button (England) - confirmed
No.4- Takuma Sato (Japan) - confirmed
Test- Anthony Davidson (England)

Renault
No.5- Fernando Alonso (Spain) - confirmed
No.6- Giancarlo Fisichella (Italy) - confirmed
Test- Franck Montagny (France)

BMW-WilliamsF1
No.7- Mark Webber (Australia) - confirmed
No.8- TO BE CONFIRMED (Antonio Pizzonia/Nick Heidfeld)

McLaren-Mercedes
No.9- Kimi Raikkonen (Finland) - confirmed
No.10- Juan Pablo Montoya (Colombia) - confirmed
Test- Alex Wurz (Austria), Pedro de la Rosa (Spain)

Sauber-Petronas
No.11- Jacques Villeneuve (Canada) - confirmed
No.12- Felipe Massa (Brazil) - confirmed

Red Bull Racing-Cosworth
No.14- David Coulthard (Scotland) - confirmed
No.15- TO BE CONFIRMED (Christian Klien/Vitantonio Liuzzi)

Toyota
No.16- Jarno Trulli (Italy) - confirmed
No.17- Ralf Schumacher (Germany) - confirmed
Test- Ricardo Zonta (Brazil), Olivier Panis (France)

Jordan-Toyota
No.18- TO BE CONFIRMED (Robert Doornbos)
No.19- TO BE CONFIRMED (Nick Heidfeld)

Minardi-Cosworth
No.20- Christijan Albers (Holland) - confirmed
No.21- TO BE CONFIRMED (Zsolt Baumgartner/Franck Montagny/Nicolas Kiesa)
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mar Ian 04, 2005 9:51 am

Calendar 2005:

06 March Australia, Melbourne
20 March Malaysia, Sepang
03 April Bahrain, Sakhir
24 April San Marino, Imola
08 May Spain, Barcelona
22 May Monaco, Monte Carlo
29 May Europe, Nürburgring
12 June Canada, Montreal
19 June USA, Indianapolis
03 July France, Magny-Cours
10 July Great Britain, Silverstone
24 July Germany, Hockenheim
31 July Hungary, Hungaroring
21 August Turkey, Istanbul
04 September Italy, Monza
11 September Belgium, Spa-Francorchamps
25 September Brazil, Interlagos
09 October Japan, Suzuka
16 October China, Shanghai
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Catalánul » Mie Ian 05, 2005 3:58 am

sper sa nu avem parte de un sezon la fel de plictisitor ca cel de anu` trecut, dominat in totalitate de Schumacher ;B sper ca Montoya, Raikonen si nu in ultimul rand Alonso :D sa-l impiedice pe Schumi in castigarea celui de-al 8-lea titlu :o
Avatar utilizator
Catalánul
 
Mesaje: 625
Membru din: Mar Dec 07, 2004 12:00 am

Mesajde Ayrton » Mie Ian 05, 2005 9:02 am

Greu de crezut... Chiar daca si eu sunt pt Montoya, Button sau oricare altul, tot batranul Schumi pleaca detasat cu prima sansa...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Dum Ian 09, 2005 6:41 pm

ce-a patit tataia Franck de a renuntat la ambii piloti?
vrea sa devina un nou Benetton?
Red Bull racing e fostul Jaguar?
sunt atat de superstitiosi incat nu au un pilot cu nr 13?
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde v1n3ri » Dum Ian 09, 2005 9:09 pm

Din ce stiu eu, parca papa Frank tot dadea afara pilotii buni pe care ii avea :). Manager ce tine la bani. Doar la inceputurile lui in F1, vorbea de la o cabina telefonica.
Se pare ca Williams si Toyota or lansat ceva monopoaste noi :). Vom reveni cu noutatzi.
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde baixinho© » Dum Ian 09, 2005 10:05 pm

Eurofighter, nu este vorba ca persoanele de la Juguar sunt superstitioase si nu au numarul 13. sunt mai multe legi nescrise in Formula 1, printre care si una referitoare la faptul ca nu ia nimeni numarul 13, indiferent de echipa careia ar trebui sa ii revina.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde v1n3ri » Dum Ian 09, 2005 10:09 pm

Si mai era faza aia.... Acu ceva ani, campionul mondial s-a retras. Si nu s-a dat numarul 1 pe masina. Si cel ce i-a luat locu' a avut numarul 0 :))).
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde baixinho© » Dum Ian 09, 2005 10:14 pm

dar s-a retras in timpul competitiei, din ce imi aduc aminte. din pacate, nu mai shtiu despre cine era vorba.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Ayrton » Lun Ian 10, 2005 9:24 am

Era vorba de Alain Prost ce s-a retras dupa ce a castigat cel de-al patrulea titlu al sau, iar in sezonul urmator, Williams beneficia de primele 2 numere (1, 2), dar cum Prost se retrasese, Damon Hill a concurat cu 0, iar David Coulthard parca cu 2.
Iar 13 intr-adevar e considerat nr cu ghinion de toti pilotii, ultimul care a concurat cu 13 fiind parca italianul Ivan Capelli acum vreo 10 ani...
Red Bull e fosta echipa Jaguar.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Lun Ian 10, 2005 10:53 pm

nu ma refeream la un anume pilot, ci in general
stiam ca toti sunt superstitiosi, dar pana acum nu observasem faza cu nr 13
ce parere aveti? tot schumi si anu' asta?
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde v1n3ri » Lun Ian 10, 2005 11:01 pm

Mda... As merge tot pe mana lu' Schumi.... Desi nu prea mai e spectacol... Mai impresioneaza Schumi si singur, nu tre sa castige la limita. Is unele reveniri spectaculoase de pe locu' 7-8 ca nu am ce sa zic. Problema e ca celelalte echipe nu se zbat destul cu dezvoltarea masinii. Si la superstitii, am citit candva ca Schumacher se urca in masina de pe partea stanga si baga prima data picioru' drept in masina :). Io zau ca as vre sa am nr 13 pe masina :).
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Mar Ian 11, 2005 4:43 pm

oare de ce au italienii avansul asta la masina si nimeni nu ii mai poate ajunge?
la aerodinamica cred ca sunt cu totii echivalenti, iar cel mai puternic motor tot BMW-ul il face
sa fie totul numai din setari?
sau au vreun as in maneca?
pe Schumi nu il luam in considerare pentru ca si eu spun ca e cel mai tare, ci pe Barrichelo, care nu sta rau deloc
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mar Ian 11, 2005 6:14 pm

Dar si astora de la Ferrari eu le prevad decaderea... daca nu anul acesta atunci in 2006... nici o echipa n-a rezistat sa fie lider absolut 6-7 ani la rand... e inevitabila aparitia altei echipe ca lider tehnologic... si fara Schumi la va fi mult mai greu italienilor...
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Mar Ian 11, 2005 10:01 pm

daca Schumi castiga si anul asta se va retrage?
asa ar fi normal
daca e prea bun pentru ei sa se apuce de altceva
variante sunt o gramada
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mie Ian 12, 2005 9:26 am

Schumi se va retrage abia cand nu va mai castiga, in glorie nu se va retrage niciodata.

Si inca ceva: anul acesta a intrat in vigoare regula ca un motor sa reziste la 2 curse complete (adica antrenamente, calificari si curse - deci 2 week-enduri). Insa in toate testele din iarna aceasta motorul Ferrari nu a rezistat mai mult de 1 sesine completa, pilotii de incercare si chiar Schumcher si Barrichelo "spargand" nu mai putin de 8 motoare, ceea ce a produs panica la Maranello.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde ValiEnte » Mie Ian 12, 2005 2:35 pm

noile reguli or sa faca compionatul mai egal pt toti,ferrari nu o sa aiba avantaj ca in sezoanele anterioare,sper sa castige kimi sau button.oricum campionatul va fi mai competitiv cu noile reguli :-?
Istoria incepe sa se razbune...
Avatar utilizator
ValiEnte
 
Mesaje: 796
Membru din: Joi Sep 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Eurofighter » Vin Ian 14, 2005 9:15 pm

nu stiu daca asta e o metoda de a mai echilibra echipele
daca la Ferrari se sparg motoarele, de ce nu s-ar sparge si la alte echipe?
sa vedem totusi cum decurg lucrurile
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde v1n3ri » Lun Ian 17, 2005 7:59 am

Intre noile reguli, am citit ceva de o apasare aerodinamica mai mica si cauciucuri ce tre sa reziste pe perioada intregii curse. Sauber si-a lansat pe 13.01 noua masina, iar BAR pe 16.01. Ramane de vazut daca BAR va avea o evolutie surprinzatoare, cum a avut anu' trecut.
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Lun Ian 17, 2005 11:45 pm

asta se cam traduce in aderenta mai mica, deci viraje luate cu viteze mai mici
motorul o sa cam faca diferenta, dar daca trebuie sa reziste 2 curse se impute treaba
daca o tin in ritmul asta o sa inceapa sa participe la curse de anduranta :)
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde Ayrton » Mar Ian 18, 2005 9:39 am

Am vazut ieri niste poze cu eleronul fata al celor de la Ferrari si arata foarte diferit fata de cel de anul trecut, iar zvonurile ar fi ca a fost conceput in colaborare cu Sauber, in noul lor tunel aerodinamic.
**********
***D I N A M O!!!***
**********
Avatar utilizator
Ayrton
 
Mesaje: 1790
Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am

Mesajde ValiEnte » Mar Ian 18, 2005 2:10 pm

sa faca o masina mai slaba :j si sa castige alti anul asta ca ferrari au castigat destul

ps. se va face un concurs de pronosticuri la f1 sezonul asta ?
Istoria incepe sa se razbune...
Avatar utilizator
ValiEnte
 
Mesaje: 796
Membru din: Joi Sep 16, 2004 11:00 pm

Mesajde eyewitness » Mar Ian 18, 2005 3:49 pm

valiente, te rog ca pe forumurile de profil sa te abtii a te baga in seama cu posturi de genu celui de mai sus. daca ai frun comentariu pertinent, o noutate , o stire despre formula 1 esti binevenit , daca nu, ai la dispozitie forumu de caterinca si aberatii

multumesc
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
Avatar utilizator
eyewitness
 
Mesaje: 19220
Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm

Mesajde Eurofighter » Mar Ian 18, 2005 8:33 pm

pai masini mai slabe vor face cu totii
se intrevede o Sauber ca o echipa satelit a lui Ferrari?
uite si un fan Ferrari care se ataca!
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde v1n3ri » Mar Ian 18, 2005 9:11 pm

In Barcelona a fost ceva sesiune de teste. Mai jos sunt timpii cei mai buni realizati de piloti. Desi se pare ca Schumacher a mers al naibii de bine fata de ceilalti.

As a comparison, Michael Schumacher's 2004 pole position time for the Spanish Grand Prix was 1'15"022. The track record is still held by Takuma Sato (3 February 2004) in 1'13"797.

Barcelona - 18/01/05
1. Michael Schumacher - Ferrari - 1'15"461 - 103 laps
2. Mark Webber - Williams BMW - 1'17"137 - 92 laps
3. Antonio Pizzonia - Williams BMW - 1'17"357 - 92 laps
4. Jarno Trulli - Toyota - 1'18"392 - 54 laps
5. David Coulthard - Red Bull - 1'18"449 - 62 laps
6. Vitantonio Liuzzi - Red Bull - 1'19"544 - 58 laps
7. Ralf Schumacher - Toyota - 1'19"961 - 47 laps
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Vin Ian 21, 2005 3:08 am

deci per total au scazut cu 2 secunde pe tur fata de anul trecut - nu e mult
dar e cam mare diferenta dintre Ferrari si Williams
ar fi interesant sa vedem timpii de la BAR si Renault pe acelasi circuit
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Mesajde v1n3ri » Vin Ian 21, 2005 7:43 am

In a treia zi de teste la Barcelona, timpii realizati sunt cam astia:
Barcelona - 20/01/20
1. David Coulthard - Red Bull - 1'16"134 - 64 laps
2. Antonio Pizzonia - Williams BMW - 1'16"230 - 44 laps
3. Nick Heidfeld - Williams BMW - 1'16"954 - 44 laps
4. Olivier Panis - Toyota - 1'17"019 - 103 laps
5. Christian Klien - Red Bull - 1'17"035 - 76 laps
6. Jarno Trulli - Toyota - 1'17"335 - 77 laps
7. Rubens Barrichello - Ferrari - 1'17"400 - 56 laps
8. Ralf Schumacher - Toyota - 1'17"884 - 71 laps

Cat ca e cam mare diferenta intre timpul lui Schumacher si al lui Barrichello. Sa fie vremea sau setarile de vina?
Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
Avatar utilizator
v1n3ri
Junior Member
 
Mesaje: 541
Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am

Mesajde baixinho© » Vin Ian 21, 2005 7:48 am

or fi uitat sa-i pun a apatra roata la masina lu Rubinho! ~p

este greu de dat cu parerea acum, pentru ca nu stii ce urmareste echipa la o sesiune de antrenamente. poate de exemplu aia de la ferarri au vrut sa vada cum rezista mashina lu schumi in linie dreapta, iar aia de la Red Bull cum se comporta mecanicii la schimbul de pneuri si alimentat. din experienta anilor trecut pot spune ca abia pe la jumatatea lunii viitoare timpii scosi vor fi mai aproape de realitate.
ANTI

care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
Avatar utilizator
baixinho©
 
Mesaje: 14117
Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am

Mesajde Necko » Sâm Ian 22, 2005 11:19 pm

Eurofighter scrie:ar fi interesant sa vedem timpii de la BAR si Renault pe acelasi circuit


iata colea, doar ca nu e acelasi circuit

SUCCESSFUL FIRST TEST FOR NEW B·A·R HONDA 007 IN VALENCIA

Summary of Testing

Jenson Button
Takuma Sato
Anthony Davidson
Enrique Bernoldi

Weds 19 Jan
Number of laps
77
83
N/A
N/A

Fastest time
01:12.21
01:12.29

Thurs 20 Jan
Number of laps
127
132
N/A
N/A

Fastest time
01:11.25
01.11.39

Fri 21 Jan
Number of laps
N/A
N/A
117
31

Fastest time
01:11.49
01:11.73

*** scuze pentru prezentare dar cred ca e destul de clar
aizzz&co
only one animal kills just for the sport of it... guess which...
Bless the Beasts & Children (Glendon Swarthout)
Avatar utilizator
Necko
 
Mesaje: 4348
Membru din: Dum Noi 09, 2003 12:00 am

Mesajde Eurofighter » Dum Ian 23, 2005 10:24 pm

in primul rand nu e destul de clar
si in al doilea rand nu e relevant avand in vedere ca timpii de mai devreme erau pe Barcelona iar astia pe Valencia
Avatar utilizator
Eurofighter
Junior Member
 
Mesaje: 74
Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm

Următorul

Înapoi la Formula 1. Sporturi cu motor

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron