vreau niste pareri

Totul despre tehnologia sunetului

vreau niste pareri

Mesajde RegisteredUser » Mar Dec 12, 2006 12:10 am

doresc sa-mi achizitionez un controler si o placa de sunet.
eu m-am gandit la un m-audio keystation 49 si o placa m-audio 2496 eventual 192.
cineva (sper sa nu se supere dar voiam sa aflu mai multe pareri) m-a sfatuit sa aleg varianta de la m-audio ozone mobile workstation http://www.m-audio.com/products/en_us/MAudioOzone-focus.html
eu vreau sa aflu cat mai multe pareri in legatura cu alegerea uneia dintre variante.
multumesc anticipat.

p.s.: va rog sa aveti in vedere faptul ca sunt incepator si vreau sa ma "familiarizez" cu pianul; spun asta pentru ca voi sa tineti cont si de numarul octavelor de pe controler.
RegisteredUser
Junior Member
 
Mesaje: 18
Membru din: Mar Mai 23, 2006 11:00 pm

Mesajde Catalin Truta » Mar Dec 12, 2006 4:21 pm

In cazul in care vrei mai multe octave Ozone este nesatisfacator.
Eu folosesc Ozonic, care imbina interfata audio cu partea de MIDI controller si are trei octave, ceea ce mi se parte o combinatie reusita pentru portabilitate. Insa este pe firewire, nu pe USB si costa ceva mai mult, insa este superior Ozone-ului. Daca nu vrei portabilitate si nici butoane pentru a controla plugin-urile poti merge pe Keystation, iar 192-u este foarte bun ca placa daca nu vrei sa conectezi la ea un microfon care necesita phantom power (alimentare la 48V).
Avatar utilizator
Catalin Truta
Junior Member
 
Mesaje: 143
Membru din: Lun Noi 27, 2006 12:00 am

Mesajde ProTest » Joi Dec 14, 2006 10:31 pm