o manutza de ajutor

ce-a fost pe Muzici o data

o manutza de ajutor

Mesajde diana.certan » Lun Mar 11, 2002 5:10 pm

salut
ma numesc Diana certan si sunt studenta la stiinte politice ...as avea nevoie de ajutorul vostru. lucrarea mea de diploma se bazeaza pe un proiect dce isi propune sa analizeze fenomenul resocializarii individului din asociatii. Fan cluburile reprezinta o forma a asociatiei. Proiectul de care va vorbesc isi restrange aria de observatie la nivelul orasului cluj napoca. Insa imi este foarte greu sa identific fan cluburile din cluj, deoarece nu exista o lista centralizata a lor cel putin din cercetarile mele de pana acum. asa ca intrebarea mea este cine stie ceva despre vreun fan club din cluj si daca stie ceva despre asta mi-ar prinde bine ceva persoane de contact. Astept mesajele voastre pe adresa personala dcertan@yahoo.com...sper sa stiti voi ceva si sa ma ajutati ..altefl nu stiu ce va fi cu licenta mea
o zi placuta
diana
diana.certan
Junior Member
 
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 10, 2002 4:36 pm
Localitate: cluj napoca , romania

Mesajde Rolf » Lun Mar 11, 2002 5:21 pm

Am lipit pentru o perioada postul ca sa fie usor de observat.

In ce priveste chestiunea in cauza, personal nu am raspunsuri, mai degraba pe forumurile animal x, 3se, hi-q etc...., acolo poti gasi adrese de fancluburi.
Rolf
Junior Member
 
Mesaje: 1517
Membru din: Vin Sep 28, 2001 12:00 pm
Localitate: Bucuresci (Tineretului)

mersi..esti dragu

Mesajde diana.certan » Lun Mar 11, 2002 5:41 pm

Initial trimis de Rolf
Am lipit pentru o perioada postul ca sa fie usor de observat.

In ce priveste chestiunea in cauza, personal nu am raspunsuri, mai degraba pe forumurile animal x, 3se, hi-q etc...., acolo poti gasi adrese de fancluburi.
diana.certan
Junior Member
 
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 10, 2002 4:36 pm
Localitate: cluj napoca , romania

Mesajde Sopra Tutt1 » Mar Mar 12, 2002 8:19 am