Localuri cu specific

Localuri cu specific

Mesajde Oribilul Mosh » Vin Oct 11, 2002 12:02 pm

Domnii mei ,caut de ani de zile un bar cu Karaoke ! D'ala cum am vazut eu prin filme ,de vine cine doreste si canta in fatza intregii asistentze.
Mi-ar placa sa incerc sa cant si eu asa , in sistem Karaoke.

Exista asa ceva in Bucuresti ?

Iar eu am sa va recomand un local cu specific...sport ! :)
Se numeste Matt's Sport Pub si se afla la intersectia Bulevardului Nicolae Grigorescu (fost Salajan) cu Liviu Rebreanu. Mai exact,pe diagonala cu Posta Titan.
Este un pub dedicat iubitorilor sportului. Peste tot in local sunt atarnate tricouri cu ehipe celebre de basket , fotbal ,hockey sau fotbal american. Manusi de box,mingii,casti si chiar o bicicleta.
Plus postere uriase cu sportivi . Pe un poster am regasit toate castile de portar din National Hockey League.

Are mese de lemn destul de fistichii. Scaune tot din lemn. Peste tot in tavan sunt agatate televizoare ,pe care se tranmite numai si numai sport. Cand nu sunt meciuri sau competitzii LIVE , televizoarele merg pe Eurosport.
Au toata gama de bauturi...de la whiskyuri super fine , tequila si coniac ..pana la bere,vin si nectar. Si daca suntetzi flamanzi are si mancare : ciorbe ,fripturi,pizze,shawarme.
Pretzurile medii spre mari.
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
Avatar utilizator
Oribilul Mosh
Junior Member
 
Mesaje: 20687
Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm

localuri cu specific

Mesajde SOD » Vin Oct 11, 2002 1:15 pm

Moshule,ia de colea.

1.baruri cu karaoke : Tandarica(permanent),Twice(miercuri) si Onx(ocazional)
2.sport's pub : Club Champion's (in incinta Marriot),Astra Club(pariuri sportive & stuff - au o gramada de sedii).

daca mai vrei ceva,spune!
Avatar utilizator
SOD
 
Mesaje: 6035
Membru din: Mar Apr 23, 2002 11:00 pm

Mesajde Oribilul Mosh » Vin Oct 11, 2002 1:33 pm