Avioane & stuff
18 mesaje
• Pagina 1 din 1
Avioane&stuff
Shtiu k suna aiurea da as vrea sa shtiu dak in afara de mine mai exista ceva pasionatzi de aviatzie shi tot ceea ce implica fenomenu.Adik pilotaj,flight sims,mers la show-uri aeriene etc...So daca cineva se simte atras de subiect.sa scrie aici(Parca vad k o sa scriu numa eu:D)
The Earth is full.GO HOME!
-
MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
Mie imi plac avioanele....dar nu prea ma pricep la ele.
Cu avionul am calatorit doar de 2 ori in viatza mea.
Bai Mig-ule..mie imi plac avioanele alea vechi,decapotabile. Care luptau in razboi. Alea de aveau pilotzii casca d'aia cu ochelari si urechi ! :p
Si bineinteles imi plac avioanele gen Top-Gun...alea de aterizeaza in mijlocul oceanului pe port-avioane.
Cu avionul am calatorit doar de 2 ori in viatza mea.
Bai Mig-ule..mie imi plac avioanele alea vechi,decapotabile. Care luptau in razboi. Alea de aveau pilotzii casca d'aia cu ochelari si urechi ! :p
Si bineinteles imi plac avioanele gen Top-Gun...alea de aterizeaza in mijlocul oceanului pe port-avioane.
IEZECHIIL 25.17: Voi săvârşi asupra lor cumplită răzbunare prin pedepse grozave şi vor cunoaşte ca eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea mea.
-
Oribilul Mosh - Junior Member
- Mesaje: 20687
- Membru din: Lun Oct 08, 2001 11:00 pm
Pe mine ma pasioneaza avioanele de pasageri. Imi place la nebunie cum arata. De aceea cand am fost in aeroportul de la Amsterdam am fotografiat in jur de 15 avioane de la diferite firme: KLM, Netherlanden, Air France, nu mai tin minte cum se numeste firma dar stiu ca erau aviane cu emblema Chinei si altele.
Si de obicei cand sunt intr-un aeroport stau si ma uit la avioane. Anul asta cand am venit aici am stat si m-am uitat cum se invartea un motor in jur de 30 min. Imi placea la nebunie.
Si de obicei cand sunt intr-un aeroport stau si ma uit la avioane. Anul asta cand am venit aici am stat si m-am uitat cum se invartea un motor in jur de 30 min. Imi placea la nebunie.

Cel mai frumos lucru care i se poate intampla unei persoane este sa fie iubit si sa invinga. Insa sa iubeasca si sa fie invins este al doilea lucru frumos care i se poate intampla
- zuza
- Junior Member
- Mesaje: 265
- Membru din: Lun Iul 08, 2002 4:38 am
- Localitate: yep, still there
Am avut ocazia sa ma ajung la simulatorul de zbor cu elicoptere de la Magurele. A fost o senzatie unica. Eram intr-o imensa carcasa (echipata, insa, exact ca un bord de elicopter) si aveam aceleasi senzatii ca si atunci cand as fi fost in aer. Individul care a "condus" elicopterul era chiar pilot (mai multe detalii nu pot da) si mi-a facut o aterizare cu motorul oprit. Nu va exagerez cand va spun ca stomacul ajunsese undeva in dreptul Marului lui Adam. Acelasi individ m-a dus si la Muzeul de Istorie, cel vizavi de Spitalul Militar Central. Mi-a descris toate "zburatoarele" de acolo (era in stare sa-mi ia fiecare surub in parte), cu mentiunea ca la o Puma a insistat ceva mai mult timp. Dupa aceea m-a dus si la Muzeul aviatiei de langa Aeroportul Otopeni. Sincer sa fiu, nu mai retin mare lucru din ce mi-a spus, pentru ca nu sunt pe domeniu. Dar este clar ca m-a fascinat. Din pacate, am luat decizia de a nu mai tine legatura cu respectivul, asa ca (probabil) este unicul post pe acest forumul.
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
moshule tare de tot expresia asta "avioane decapotabile":D
Baixinho...ala de vis-a -vis de spitalu militar e muzeul militar national ...il shtiu k am fost shi io odata acolo.Au un Puma un MiG15 un IAR80(replica,nu original) shi inca vreo cateva alte vechituri).Un muzeu tare de tot e am intzeles la Baneasa shi se cheama Muzeul Aviatziei sau asha ceva.....
La ROIAS nu atzi fost niciunu ?Adica la show-ul ala aerian de la Kogalniceanu de anu trecut?
Baixinho...ala de vis-a -vis de spitalu militar e muzeul militar national ...il shtiu k am fost shi io odata acolo.Au un Puma un MiG15 un IAR80(replica,nu original) shi inca vreo cateva alte vechituri).Un muzeu tare de tot e am intzeles la Baneasa shi se cheama Muzeul Aviatziei sau asha ceva.....
La ROIAS nu atzi fost niciunu ?Adica la show-ul ala aerian de la Kogalniceanu de anu trecut?
The Earth is full.GO HOME!
-
MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
Initial trimis de Oribilul Mosh
Mie imi plac avioanele....dar nu prea ma pricep la ele.
Cu avionul am calatorit doar de 2 ori in viatza mea.
Bai Mig-ule..mie imi plac avioanele alea vechi,decapotabile. Care luptau in razboi. Alea de aveau pilotzii casca d'aia cu ochelari si urechi ! :p
Gen Dick Dastardly , unul dintre cei mai tari piloti de "avioane decapotabile din lume nu ?"
Ai uitat de esarfa de matase, accesoriu folosit de mai toti pilotii respectabili in primul si al doilea RM.
]Si bineinteles imi plac avioanele gen Top-Gun...alea de aterizeaza in mijlocul oceanului pe port-avioane.
Si iti mai plac si inghetatele alea Top Gun, care aterizeaza in burta ta ca un Tupolev in picaj. Asta cand nu se lovesc de cate vreun "Colloseum"...
- Fişiere ataşate
-
- dick.jpg (2 KiB) Vizualizat de 2071 ori
"Against modern football."
-
Aliosha - Mesaje: 5042
- Membru din: Sâm Oct 20, 2001 11:00 pm
Love2Fly=Iubesc sa zbor!
Mig29 frate!!!! te-am gasit si m-ai gasit...
Pai eu sunt un super impatimit al zborului....inca de la 16 ani m-am inscris la aeroclubul romaniei si am zburat 2 ani pe planorul IS-28B2 apoi am trecut pe avionul Zlin 142 pe care mi-am luat si brevetul de pilot sportiv...in prezent (adik la 20 de ani) am peste 85 de ore de zbor. Bine ca asta n-ar fi nimic insa ca si tine ma duc pe la toate evenimentele aviatice...inclusiv ROIAS si timisoara....camera mea e invadata de postere cu avioane...apropo...avionul meu preferat e MIG29 Fulcrum:))) pe care am avut si placerea sa-i stau la comenzi(normal...pe sol)...am peste 30 de machete de avioane acasa(cred ca am bagat milioane in ele) si multe multe alte chestii....proiecte de viitor am cam multe...actual sunt student la fac de Aeronave din Bucuresti dar la anu' vrau sa dau la Academia Fortzelor aeriene de la Brasov si sper sa ajung si eu pilot militar(ceea ce mi-am dorit din todeauna)....am atasat si o poza cu mine in IS-28B2.
Bafta!
ps.:Vant sub aripi!
Pai eu sunt un super impatimit al zborului....inca de la 16 ani m-am inscris la aeroclubul romaniei si am zburat 2 ani pe planorul IS-28B2 apoi am trecut pe avionul Zlin 142 pe care mi-am luat si brevetul de pilot sportiv...in prezent (adik la 20 de ani) am peste 85 de ore de zbor. Bine ca asta n-ar fi nimic insa ca si tine ma duc pe la toate evenimentele aviatice...inclusiv ROIAS si timisoara....camera mea e invadata de postere cu avioane...apropo...avionul meu preferat e MIG29 Fulcrum:))) pe care am avut si placerea sa-i stau la comenzi(normal...pe sol)...am peste 30 de machete de avioane acasa(cred ca am bagat milioane in ele) si multe multe alte chestii....proiecte de viitor am cam multe...actual sunt student la fac de Aeronave din Bucuresti dar la anu' vrau sa dau la Academia Fortzelor aeriene de la Brasov si sper sa ajung si eu pilot militar(ceea ce mi-am dorit din todeauna)....am atasat si o poza cu mine in IS-28B2.
Bafta!
ps.:Vant sub aripi!
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
ROIAS
Ca sa revin putzin..si sa comentez mitingul de la Constanta de anu' trecut pot spune ca mi-a placut la nebunie Mirageul 2000 care practic m-a lasat lat cu unghiurile alea de viraj si cu manevrele alea bruste....am mai remarcat si Drakenul.....
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Referitor la ROIAS,pe mine m-a impresionat Valer Muresan in 29 cu ce a facut shi binewinteles ucrainienii care au avut un program incredibil.Degajari bruste shi lotusul ala...wow!!!.Stii k unul dintre pilotzii ucrainieni (Iuri Toponar) de la ROIAS era in SU27 dubla comanda care s-a prabusit acum o luna jumate la Lvov...
The Earth is full.GO HOME!
-
MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
Si mie imi plac foarte mult avioanele,nu ma obsedeaza dar nici nu ma lasa rece...
Avioanele mele preferate sunt:
Su-27 flanker
Mig-29 fulcrum
F-18 hornet
Sr-71 black bird
mig-21(mie chiar imi place avionu asta chiar daca e depasit)
f-22 raptor
f-117
si lista continua......
Cred ca unele avioane sunt niste adevarate bijutarii....care impresioneza ca si masinile prin formele lor/prin infatisarea agresiva pe care o au/forta pe care o evoca(ma refer aici la avioanele de vanatoare)
Ce m-as mai urca si eu intr-un mig ceva....cred ca e un sentiment super sa te simti la mansa unui mig 29 de exemplu...
Avioanele mele preferate sunt:
Su-27 flanker
Mig-29 fulcrum
F-18 hornet
Sr-71 black bird
mig-21(mie chiar imi place avionu asta chiar daca e depasit)
f-22 raptor
f-117
si lista continua......
Cred ca unele avioane sunt niste adevarate bijutarii....care impresioneza ca si masinile prin formele lor/prin infatisarea agresiva pe care o au/forta pe care o evoca(ma refer aici la avioanele de vanatoare)
Ce m-as mai urca si eu intr-un mig ceva....cred ca e un sentiment super sa te simti la mansa unui mig 29 de exemplu...
-
SatyR - Junior Member
- Mesaje: 616
- Membru din: Joi Dec 05, 2002 12:00 am
Lol marfa ....in acest caz ma consolez si eu cu un simulator ceva....
Apropo ce jocuri de simulatoarre ai jucat si care ti-a placut cel mai mult?
Eu am jucat asa:
mig-29 fulcrum(novalogic)
f-16 multirole fighter(novalogic)
f-22 lightning II/III(novalogic)
f-22 lighting III mi-a placut cel mai mult..dar nu am avut decat demonstratia din pacate...
Apropo ce jocuri de simulatoarre ai jucat si care ti-a placut cel mai mult?
Eu am jucat asa:
mig-29 fulcrum(novalogic)
f-16 multirole fighter(novalogic)
f-22 lightning II/III(novalogic)
f-22 lighting III mi-a placut cel mai mult..dar nu am avut decat demonstratia din pacate...
-
SatyR - Junior Member
- Mesaje: 616
- Membru din: Joi Dec 05, 2002 12:00 am
Am jucat shi eu MiG29 shi F-22 dar cel mai mult mi-a placut Su-27Flanker(1&2).Cel putzin 1 atunci cand a aparut era cel mai tare sim de pe piatza.De asemenea am mai jucat un sim de elicoptere Hokum,park se numea.Oricum era cu Ka-50&52 shi era extrem de bine facut.Acum mai nou joc simulatoare de trenuri:D
The Earth is full.GO HOME!
-
MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
Si eu am jucat simulatoare....
Am jucat de curand F-18 Precision Striker...e mistocutz....si Flight Simulator 2002 care e bestial numai ca necesita super sistem sa-l joci fara probleme. Uitati-va la BlueAngels pe pagina oficiala ca au niste poze belea!:)
Mig29 stii ceva de mitingul de anu' viitor ca am auzit ca se face din 2 ani in 2 ani si cum ultimul a fost in 2001...
....ca eu abia astept!
Mig29 stii ceva de mitingul de anu' viitor ca am auzit ca se face din 2 ani in 2 ani si cum ultimul a fost in 2001...

-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Cool Stuff....
Si eu o sa fiu prezent pe acolo....dar daca de data asta nu ma sui si eu printr-un f16 ceva nu stiu ce se intampla. Trag cu prastia dupa avioanele care zboara!:)
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Din insemnarile unui elev-pilot...sau cronica unui caz special.
Data: 23.08.2001
Ora: 9:30 AM
Meteo: Viteza vantului 0,5-1m\s din 230 ; Vizibilitate: <8 km; Plafon: 1500 m
Locatie: Aerodromul din Alexandria.
Imprejurarile: Dupa ce eu si instructorul executasem un zbor Bucuresti-Alexandria eu trebuia sa readuc avionul ZLIN 142(pilotat in simpla comanda) la aerodromul de baza Clinceni.
Desfasurarea actiunii: Am decolat din Alexandria dupa care am luat culoarul de zbor caracteristic inaltimii de 1300 m si viteza de 230-250 km\h. Dupa vreo 9 minute de la decolare motorul s-a calat (din cauze inca necunoscute, sau ma rog.....aproape necunoscute). In cele ce urmeaza voi reda asa cum imi amintesc convorbirea pe care am avut-o cu turnul Clinceni.
Z142: -Sunt Zlin 142 yr-Zanea Bogdan Aurel( indicativ: YR-ZBA)
Turnul:- Da Zanea Bogdan, aici turnul Clinceni
Z142: -Caz special, caz special, s-a calat motorul cer indicatii
Turnul:- Care e pozitia ta?
Z142: -Sunt deasupra localitatii Sangureni, altitudine 1300 m, infundare 3 m\s
Turnul: -Ai incercat procedura standard de repornire a motorului?
Z142: -Afirmativ! Nici un rezultat...
Turnul: -o.k, mai ai 10 Km pana la Aerodrom, mentine viteza optima si planeaza la finete pana la aerodrom, cu inaltimea pe care o ai poti ajunge lejer la aerodrom.
Z142: -Aprob!
In continuare timp de 3-4 minute am planat la finetze dupa care :
Z142: -Turnul Clinceni, sunt Zanea Bogdan Aurel, am intrat pe panta de aterizare, viteza 240 km\h, infundare 5m\s, inaltime 400m
Turnul: -Aprob! Scade viteza si nu uita, mentine-o cu 10% mai mare decat cea normala pe panta de zbor.
Z142: -Aprob!
Totul s-a sfarsit cu bine, insa daca distantza pe care o mai aveam pana la aerodrom era mai mare riscam sa aterizez fortzat pe vreun camp din zona lacului Mihailesti. Ulterior s-a constatat ca priza de admisie a aerului in motor era infundata aproximativ 70% din suprafatza ei si ca motorul fusese alimentat excedentar cu combustibil in timpul zborului.
Cauzele evenimentului: Eroare de pilotaj, Neglijentza mecanicilor.
Ora: 9:30 AM
Meteo: Viteza vantului 0,5-1m\s din 230 ; Vizibilitate: <8 km; Plafon: 1500 m
Locatie: Aerodromul din Alexandria.
Imprejurarile: Dupa ce eu si instructorul executasem un zbor Bucuresti-Alexandria eu trebuia sa readuc avionul ZLIN 142(pilotat in simpla comanda) la aerodromul de baza Clinceni.
Desfasurarea actiunii: Am decolat din Alexandria dupa care am luat culoarul de zbor caracteristic inaltimii de 1300 m si viteza de 230-250 km\h. Dupa vreo 9 minute de la decolare motorul s-a calat (din cauze inca necunoscute, sau ma rog.....aproape necunoscute). In cele ce urmeaza voi reda asa cum imi amintesc convorbirea pe care am avut-o cu turnul Clinceni.
Z142: -Sunt Zlin 142 yr-Zanea Bogdan Aurel( indicativ: YR-ZBA)
Turnul:- Da Zanea Bogdan, aici turnul Clinceni
Z142: -Caz special, caz special, s-a calat motorul cer indicatii
Turnul:- Care e pozitia ta?
Z142: -Sunt deasupra localitatii Sangureni, altitudine 1300 m, infundare 3 m\s
Turnul: -Ai incercat procedura standard de repornire a motorului?
Z142: -Afirmativ! Nici un rezultat...
Turnul: -o.k, mai ai 10 Km pana la Aerodrom, mentine viteza optima si planeaza la finete pana la aerodrom, cu inaltimea pe care o ai poti ajunge lejer la aerodrom.
Z142: -Aprob!
In continuare timp de 3-4 minute am planat la finetze dupa care :
Z142: -Turnul Clinceni, sunt Zanea Bogdan Aurel, am intrat pe panta de aterizare, viteza 240 km\h, infundare 5m\s, inaltime 400m
Turnul: -Aprob! Scade viteza si nu uita, mentine-o cu 10% mai mare decat cea normala pe panta de zbor.
Z142: -Aprob!
Totul s-a sfarsit cu bine, insa daca distantza pe care o mai aveam pana la aerodrom era mai mare riscam sa aterizez fortzat pe vreun camp din zona lacului Mihailesti. Ulterior s-a constatat ca priza de admisie a aerului in motor era infundata aproximativ 70% din suprafatza ei si ca motorul fusese alimentat excedentar cu combustibil in timpul zborului.
Cauzele evenimentului: Eroare de pilotaj, Neglijentza mecanicilor.
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
18 mesaje
• Pagina 1 din 1
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator