Discutii ale oamenilor din popor despre votare
Moderator: anjin-san
Kayla draga, nu batranii au votat cu Basescu,de un de ai scos prostia asta? Si chiar n-are importanta daca Nastase ie tzigan.
Prezumtia de prostie se aplica tuturor !!!
"This used to be a fun house, but now is full of evil clowns..."
"This used to be a fun house, but now is full of evil clowns..."
-
piskeshu - banned
- Mesaje: 5692
- Membru din: Vin Noi 14, 2003 12:00 am
layka,mai devreme ai zis ca ai cautat dosarul pe net ... daca e pe net nu e asa ultrasecret precum zici tu, acu zici ca defapt faza cu KGBul din dosar o stii de la sorin oprescu ... cam ciudat ... ceva nu se leaga
-
monk - Mesaje: 2747
- Membru din: Sâm Mar 15, 2003 12:00 am
nocturna scrie:cubule, lung somn ai mai dormit.
...pan la 4 jumate dupa-amiaza.

jqwhdjhqkqj:
Kayla scrie:sorin oprescu (coleg de scoala timp de 12 ani cu tata)
Hehehe, si se facu lumina...
indescifrabil
-
cubu - Mesaje: 6237
- Membru din: Mar Mar 18, 2003 12:00 am
Kayla scrie:eu nu sunt atat pro psd cat contra d.a. as fi curioasa care sunt aceste mari realizari ale lu domnu basescu pe care le tot ridicati in slavi. sunt foarte constienta ca exista o infinitate de nereguli in tara asta, la care au contribuit din plin si psd-istii, dar totusi cred ca basescu ar putea aduce si mai multe prejudicii la toate nivelurile. si eu, ca toti romanii, imi doresc sa functioneze bine tara. si bunica mea aproape ca murea de foame pt ca la 45 ani de munca avea o pensie de 2 mil. de lei, din care 1 milion mergea pe medicamente si 500 mii pt facturi, deci nu e nevoie sa-mi insirati problemele oamenilor, ca nu traiesc pe luna.
opserv ca ie greu cand singuru neuron ie atins de boli grave.
deci in opinia ta, basescu ar putea aduce prejudicii grave romaniei. in concluzie, ie mai bine sa ramana la conducerea tzarii aceiashi inshi care ii dau lu bunica-ta doo bulioane pe luna, aceiash inshi care au posturi caldutze de zeci de ani. aceiashi inshi ai caror parintzi au aruncat mii de oameni in pushcarie pentru vina de ase opune comunismului, aceishi inshi care .... auzi tu shtii ce facea iliescu pe vremea cand Steihard, Goma sau Tutea erau in pushcariile comuniste ? ce facea tap'so lu nastase cand eliade sau cioran se carau din tzara ca sa nu faca pushcarie ? pai n-ai de unde sa shtii pentru ca habar nu ai cine sunt aia pe care i-am enumerat eo. practic, eo cred ca tu ai vota pe orcine tzar promite ca o sa ieftineasca cola cu o mie de lei.
noroc ca ai doar 16 ani. daca ai ceva noroc, sper ca vrun inconshtient din alta tzara sa te ia de nevasta shi sa te duca departe de urna de vot in urmatorii cinci ani. daca am eo noroc, problema o va rezolva un shofer neatent.
-
neatza - Mesaje: 5820
- Membru din: Sâm Aug 24, 2002 11:00 pm
am citit in catzavencu ca la Bruxelles cica au vrut sa voteze 15.000 de romani ... majoritatea evident impotriva lu nastase. se formase super mare coada ... la care la ora 20:00 iese un angajat al ambasadei "sectia de votare se inchide." Unul dintre cei din coada a intrebat respectuos : "domnule, dar votul dureaza pana la orele 21:00". functionarul i-a raspuns ferm : "orele 21:00 dupa orele romaniei inseamna 20:00", dupa care o voce din spate : "pai ba ... si aia din australia cum PULA mea voteaza ?
-
monk - Mesaje: 2747
- Membru din: Sâm Mar 15, 2003 12:00 am
monk scrie:flota nu a vandut-o cand era comandant, ci cand era ministru
si tu eshti bine informat punand botu' la ce scrie presa? incearca sa gandeshti putin si sa afli mecanismul inainte sa scrii asemenea prostioare (ca sa nu le zic tampenii).
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
bre, basescu nu si-a dat acordul niciodata si nici nu s-a impotrivit sa se vanda flota. el nu avea nici o treaba cu aceste "tranzactii". asha ca nu e nici ca domnishoara nici ca tine.
ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
apropou de asta cu flota, presupunand ca basescu ar fi vandut iel flota shi a bagat banu la buzunaru propriu. asta ie infractziune. shi in cazu asta, cand a venit din nou iliescu la putere, de ce nu l-a bagat pe basescu la pushcarie ?
-
neatza - Mesaje: 5820
- Membru din: Sâm Aug 24, 2002 11:00 pm
hapropos de ce zice monku c-a citit in catazavencu... cica voturile din strainatate se primesc prin fax, gata numarate si centralizate. Si cum aparatul administrativ de la ambasade e al guvernului (lojic, nu?), ar fi pacat sa se rateze o asa mana cereasca... tare as vrea sa aflu care a fost impartirea voturilor din strainatate pe catindati si partide...
sa-mi amintiti voi, ca io sigur uit
-
Djinn - Mesaje: 4332
- Membru din: Lun Noi 15, 2004 12:00 am
Prezumtia de prostie se aplica tuturor !!!
"This used to be a fun house, but now is full of evil clowns..."
"This used to be a fun house, but now is full of evil clowns..."
-
piskeshu - banned
- Mesaje: 5692
- Membru din: Vin Noi 14, 2003 12:00 am
ai sa razi, da' basescu a ieshit din primul tur la diaspora. shi la partide, de asemenea, aliantza.
http://www.romanians-de.org/modules.php?name=News&file=article&sid=515
http://www.romanians-de.org/modules.php?name=News&file=article&sid=515
-
nocturna - Mesaje: 8725
- Membru din: Mie Dec 04, 2002 12:00 am
Mersi nocturna, chiar eram curioasa :yD
Ma bucur ca nu s-au facut manareli - banuiesc ca ar fi parut ciudat ca romanii fugiti din tara de atata bine sa voteze taman cu cei de care-au fugit
desi vad ca-n 2-3 tari majoritatea e a lui Nastase: China, Angola, o sectie de Africa de Sud, Venezuela....
Pishkeshule, si io am prins la un canal TV (da' nu mai stiu care) un jurnal de stiri in care-l prezentau pe Basescu ca element destabilizator - ramasesem cu ideea ca era Antena 1 *p da' o fi fost TVR1...
Ma bucur ca nu s-au facut manareli - banuiesc ca ar fi parut ciudat ca romanii fugiti din tara de atata bine sa voteze taman cu cei de care-au fugit

desi vad ca-n 2-3 tari majoritatea e a lui Nastase: China, Angola, o sectie de Africa de Sud, Venezuela....

Pishkeshule, si io am prins la un canal TV (da' nu mai stiu care) un jurnal de stiri in care-l prezentau pe Basescu ca element destabilizator - ramasesem cu ideea ca era Antena 1 *p da' o fi fost TVR1...
sa-mi amintiti voi, ca io sigur uit
-
Djinn - Mesaje: 4332
- Membru din: Lun Noi 15, 2004 12:00 am
bravo neatza , tre , monk , nocturna si piskeshu
ma bucur ca incercati sa convigeti "PROSTII" de ce nu e bine sa votam cu comunistii astia nenorociti
bine spus neatza ,de ce basescu nu este in puscarie ? daca a vandut flota ,poate are dreptate baixinho
dar io totusi cred ca ar fi de ajuns numai sa ne gandim la practicile de manipulare a opiniei publice care le a declansat psd in 2000 si tare ma-s bucura sa fie in zadar , poate asa vor mai invata si ei ceva
apropo kayla ce a demostrat tre in postul 141 al paginii ?
ma bucur ca incercati sa convigeti "PROSTII" de ce nu e bine sa votam cu comunistii astia nenorociti
bine spus neatza ,de ce basescu nu este in puscarie ? daca a vandut flota ,poate are dreptate baixinho
dar io totusi cred ca ar fi de ajuns numai sa ne gandim la practicile de manipulare a opiniei publice care le a declansat psd in 2000 si tare ma-s bucura sa fie in zadar , poate asa vor mai invata si ei ceva
apropo kayla ce a demostrat tre in postul 141 al paginii ?
Cel mai dificil, când eşti înşelat, este să-ţi păstrezi demnitatea. Să te simţi de parcă n-ai merita oxigenul pe care îl tragi în tine. Te obişnuieşti cu asta. Începi să crezi. Chiar să-ţi placă. Ca o sticlă care nu se goleşte niciodată. Poţi să o duci la gură la nesfârşit.
-
old lord - Mesaje: 1312
- Membru din: Mie Mar 24, 2004 12:00 am
bah uameni buni, vorbiti bre si voi de altele lasa-ti(cb) bamporasele din flota romaniei la cine jtie sa le espluateze 

If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
ia ieczista da nu se vede cu ochiu liber
hint, multe bamporase are paviliuane de conplezenta
hint, multe bamporase are paviliuane de conplezenta
If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
Kayla scrie:
3 motive contra basescu:
[...] a distrus drumurile nationale, cat timp a fost primar a distrus bucurestiul, plus ca a vandut flota [...]
uite, te mai ajut eo cu nejte argumente: ia intreaba-l tu pe intelectoalu de tac'tu cum a vandut basescu (pe langa flota) sidexul, romtelecomul, rompetrolul, etc, etc.
shi daca tot il intrebi asta, puate ma lamureshte shi pe mine c-o treaba: daca basescu era informator la securitate, iar voiculescu avea grad mare de tot, se putea considera ca i-a fost shef lu basescu ?
-
neatza - Mesaje: 5820
- Membru din: Sâm Aug 24, 2002 11:00 pm
monk scrie: ...a deci sa-ntzeleg ca daca ti-ar fi dat acu in campanie ceva de care aveai nevoie, bomboane sau altceva ... tu l-ai fi votat pe el ca apoi sa te fure 5 ani la rand ... buna chestie ...
Da.Daca mi-ar fi dat ceea ce imi doresc eu de la ei i-as fi votat.Doar ca eu nu-mi doresc bomboane si faina sau zahar.Eu am nevoie de o legislatura concisa si nepermisiva,de reducerea coruptiei,birocratiei etc.
Dar daca nu mi le-au dat 4 ani doar nu mi le-or da in ziua alegerilor.
-
Izabela - Junior Member
- Mesaje: 342
- Membru din: Vin Mai 21, 2004 11:00 pm
eyewitness scrie:ia ieczista da nu se vede cu ochiu liber
hint, multe bamporase are paviliuane de conplezenta
pai aia ie, ca nu se vede cu ochiu liber... nu tot pretind astia ca basecsu a vandut flota romaniei de-am ramas in curu gol?

si daca ma duc in port, poate la Mangalia sa vad ceva pavilioane romanesti, la "flota" militara, sau in Constanta la Bricu Mircea... mai avem noi flota comerciala? :con: (Care oricum ar trebui sa fie plecata cu treburi deci invizibila pentru omu care se uita ca bou' prin porturile romanesti...)
PS - saitu mt cica:
Nave pentru transportul marfurilor (buc) - 157 (in 2002), 140 (2003), for 2004 n-avem date... asta sa fie flota comerciala a romaniei? statisticile zice ca in '91 aveam 269 - deci nu le-a vandut pe toate *p
sa-mi amintiti voi, ca io sigur uit
-
Djinn - Mesaje: 4332
- Membru din: Lun Noi 15, 2004 12:00 am
mylord scrie:poate are dreptate baixinho
nu shtiu daca am dreptate, dar lucrez de ani buni in presa si shtiu cam cum se fac materialele. din acest motiv, inainte sa lecturez vreo ancheta mai tzapana imi pun problema daca nu cumva sursele de informare sunt cele care au platit sa apara materialul respectiv pe principiul "ia de aici ceva, mai ziaristule, ia de bune informatiile pe care ti le dau eu si nu-mi da numele in ziar".
revenind la faza cu Basescu, punctul meu de vedere este urmatorul: ca orice altceva in Romania, s-a privatizat si flota, care, logic, a trecut pe maini private. altfel spus, acele firme se ocupau de nave. care era legatura lui Basescu (,) cu acele nave? pai cam nu shtiu. cum au disparut navele? "inecate"?

ANTI
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
care stie sa sparga conturi de yahoo si are nevoie de nejte banutzi, sa-m dea pimeu. da sa nu vina cu programe d-alea de sa trimit vechiul cont + noul cont si noua parola la nuj ce adresa ca-l injur de mama. (imi asum responsabilitatea acestui anunt)
-
baixinho© - Mesaje: 14117
- Membru din: Joi Mar 14, 2002 12:00 am
faw, nu vreau sa intru in amanunte specifice, dar....
in lume, singurele tari care arborau acelasi pavilion ca si nationalitatea armatorului au fost tarile socialiste unde armatorul era de stat iar registrul naval al tarii respective apartinea tot statului deci o incompatibilitate din punct de vedere a legilor internationale de transport maritim
exploatarea in regim comunist a navelor romanesti a creat de-alungul anilor pierderi la nivelul sutelor de milioane de dolari , pierderi pe care armatorul roman de atunci, navrom, le-a estimat la peste juma de miliard usd in 1990. navrom apartinand statului automat datoriile erau ale statului roman.
ce a determinat aceasta stare precara a transportului maritim roman ?
1/ exploatarea navelor in pierdere
-avand in vedere ca exporturile si importurile romaniei se derulau cca 90% pe mare, in goana dupa valuta a regimului trecut , nu se efectua nici un calcul de rentabilitate a fiecarei nave. daca de exemplu , romania trebuia sa livreze urgent 5000 tone de tabla in iordania pentru un acreditiv care expira in cateva zile si se gasea in portul ctza o nava navrom de 25.000 dwt automat cineva de sus dadea dispozitii ca vrachieru de 25.000 sa preia exportul de 5000 ts tabla , nava plecand cu un spatiu "mort" de cca 20.000 ts in final nava realizand pierderi consumand mai mult decat navlul obtinut pentru transportul celor 5000 ts
2/ datoriile acumulate in porturile straine
-orice nava care intra in frun port in lumea asta trebe sa plateasca un asa numit disbursment/acct care in functie de grt-ul navei variaza intre 3000 si 50.000 para
- o trecere de suez este intre 30000-100.000 para,
- aprovizionarea cu alimente, piese de schimb si combustibili deasemeni este o cheltuiala
avand giru statului roman , armatorul roman navrom nu platea aceste datorii care conform legilor internationale trebuiesc platite inainte de a sosi o nava in port astfel ca nava dupa nava , navrom a inregistrat datorii exorbitante la prestatorii portuari din lumea intreaga si cum pe vremea lui ceasca o plata externa se aproba la sfantu asteapta , nimeni nu s-a sinchisit de aceste datorii
3/ starea precara a navelor
-chiar noi , navele romanesti aveau o constructie si functionalitate limitata. in flota comerciala romana existau fro 6 tipuri de nave, toate proiecte sovietice din anii 50-60 care chiar daca navele erau erau noi ,nu mai corespundeau cu exigentele navigatiei mondiale ale anilor 80-90. motoarele principale si auxiliarele aveau un consum de cca 3 ori mai mari decat o nava similara construita spre exemplu in brazilia.
-intretinearea lor cu piese de schimb si manopera era dificila. o nava romaneasca noua din 85 o puteai usor compara cu o dacie vis a vis de un mercedes
in 90 , dupa caderea lui ceausescu situatia a devenit dezastruasa. instabiliatea politica si negarantarea de catre statul roman (elementele feseniste de atunci sau daca vrei "emanatii") a datoriilor trecute inregistrate de nave au determinat pe foarte multi creditori sa puna sechestru pe nave pentru a-si recupera banii. nici macar fortati de aceasta imprejurare neplacuta autoritatile romane nu au incercat nici macar negocieri cu creditorii, neshte esalonari sau amanari. au lasat navele de izbeliste in porturile unde erau sechestrate/arestate si incetul cu incetul acestea au fost scoase la licitatie si vandute la preturi de nimic.
dupa ce fro 60 de nave au fost pierdute in acest mod guvernul in 93 a aprobat o finantare de 150 mil usd catre navrom/romline/petromin(noii armatori romani) care au reprezentat cam cum ar reprezenta pt neatzu 50 ml de bere intr-o halba de juma de litru . intre timp datoriile navelor crescusera de doua ori in cei 3 ani de democratie fesenista
s-a trecut apoi la varianta vindem nave noi sa le recuperam pe cele vechi. ce s-a obtinut a fost iar frectie la picior de lemn. apoi navele au fost date in bare boat la firme romanesti pentru 5 ani cu dreptul acestora sa le cumpere la sfarsitul perioadei de 5 ani.
dupa cei 5 ani navele au fost cumparate de aceste firme si exista si azi armatori romani care folosesc acele nave, cu echipaje romanesti numai ca numele difera (ex calugareni , un cargou de 8750 dwt se numeste acum gulf pride) si pavilionul , din romanesc s-a transformat in panama si armatorul roman nu mai plateste 20.000 usd anual registrului naval roman pentru pavilion si documentele si inspectiiile anuale ale navei ci prefera sa plateasca numa 1.500 usd pe an pentru aceleasi servicii dar le plateste in panama in panama
deci repet, navele ezista numa ca nu le vedem cu ochiu liber
daca cineva considera ca basescu este raspunzator de a concerta din umbra aceasta disparitie a flotei romane atunci are girul meu sa-l voteze pe bombo si s-o stearga urjent in congo
in lume, singurele tari care arborau acelasi pavilion ca si nationalitatea armatorului au fost tarile socialiste unde armatorul era de stat iar registrul naval al tarii respective apartinea tot statului deci o incompatibilitate din punct de vedere a legilor internationale de transport maritim
exploatarea in regim comunist a navelor romanesti a creat de-alungul anilor pierderi la nivelul sutelor de milioane de dolari , pierderi pe care armatorul roman de atunci, navrom, le-a estimat la peste juma de miliard usd in 1990. navrom apartinand statului automat datoriile erau ale statului roman.
ce a determinat aceasta stare precara a transportului maritim roman ?
1/ exploatarea navelor in pierdere
-avand in vedere ca exporturile si importurile romaniei se derulau cca 90% pe mare, in goana dupa valuta a regimului trecut , nu se efectua nici un calcul de rentabilitate a fiecarei nave. daca de exemplu , romania trebuia sa livreze urgent 5000 tone de tabla in iordania pentru un acreditiv care expira in cateva zile si se gasea in portul ctza o nava navrom de 25.000 dwt automat cineva de sus dadea dispozitii ca vrachieru de 25.000 sa preia exportul de 5000 ts tabla , nava plecand cu un spatiu "mort" de cca 20.000 ts in final nava realizand pierderi consumand mai mult decat navlul obtinut pentru transportul celor 5000 ts
2/ datoriile acumulate in porturile straine
-orice nava care intra in frun port in lumea asta trebe sa plateasca un asa numit disbursment/acct care in functie de grt-ul navei variaza intre 3000 si 50.000 para
- o trecere de suez este intre 30000-100.000 para,
- aprovizionarea cu alimente, piese de schimb si combustibili deasemeni este o cheltuiala
avand giru statului roman , armatorul roman navrom nu platea aceste datorii care conform legilor internationale trebuiesc platite inainte de a sosi o nava in port astfel ca nava dupa nava , navrom a inregistrat datorii exorbitante la prestatorii portuari din lumea intreaga si cum pe vremea lui ceasca o plata externa se aproba la sfantu asteapta , nimeni nu s-a sinchisit de aceste datorii
3/ starea precara a navelor
-chiar noi , navele romanesti aveau o constructie si functionalitate limitata. in flota comerciala romana existau fro 6 tipuri de nave, toate proiecte sovietice din anii 50-60 care chiar daca navele erau erau noi ,nu mai corespundeau cu exigentele navigatiei mondiale ale anilor 80-90. motoarele principale si auxiliarele aveau un consum de cca 3 ori mai mari decat o nava similara construita spre exemplu in brazilia.
-intretinearea lor cu piese de schimb si manopera era dificila. o nava romaneasca noua din 85 o puteai usor compara cu o dacie vis a vis de un mercedes
in 90 , dupa caderea lui ceausescu situatia a devenit dezastruasa. instabiliatea politica si negarantarea de catre statul roman (elementele feseniste de atunci sau daca vrei "emanatii") a datoriilor trecute inregistrate de nave au determinat pe foarte multi creditori sa puna sechestru pe nave pentru a-si recupera banii. nici macar fortati de aceasta imprejurare neplacuta autoritatile romane nu au incercat nici macar negocieri cu creditorii, neshte esalonari sau amanari. au lasat navele de izbeliste in porturile unde erau sechestrate/arestate si incetul cu incetul acestea au fost scoase la licitatie si vandute la preturi de nimic.
dupa ce fro 60 de nave au fost pierdute in acest mod guvernul in 93 a aprobat o finantare de 150 mil usd catre navrom/romline/petromin(noii armatori romani) care au reprezentat cam cum ar reprezenta pt neatzu 50 ml de bere intr-o halba de juma de litru . intre timp datoriile navelor crescusera de doua ori in cei 3 ani de democratie fesenista
s-a trecut apoi la varianta vindem nave noi sa le recuperam pe cele vechi. ce s-a obtinut a fost iar frectie la picior de lemn. apoi navele au fost date in bare boat la firme romanesti pentru 5 ani cu dreptul acestora sa le cumpere la sfarsitul perioadei de 5 ani.
dupa cei 5 ani navele au fost cumparate de aceste firme si exista si azi armatori romani care folosesc acele nave, cu echipaje romanesti numai ca numele difera (ex calugareni , un cargou de 8750 dwt se numeste acum gulf pride) si pavilionul , din romanesc s-a transformat in panama si armatorul roman nu mai plateste 20.000 usd anual registrului naval roman pentru pavilion si documentele si inspectiiile anuale ale navei ci prefera sa plateasca numa 1.500 usd pe an pentru aceleasi servicii dar le plateste in panama in panama
deci repet, navele ezista numa ca nu le vedem cu ochiu liber

daca cineva considera ca basescu este raspunzator de a concerta din umbra aceasta disparitie a flotei romane atunci are girul meu sa-l voteze pe bombo si s-o stearga urjent in congo

If you want to be a hippie, put a flower in your peepee
-
eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
eye, mersi de lamuriri :B mai ales ca sunt si altii care poate ar binevoi sa bungheasca la dansele si sa nu mai voroveasca diverse ineptii...
mi-ai confirmat banuiala cum ca intretinerea acelor nave depasea veniturile pe care le aduceau (carevasazica vanzarea lor era o actiune logica), ca si parasirea navelor cu datorii prin porturi (doar a auzit tot romanul la stiri ca si in ziua de azi se mai foloseste aceasta practica) dar nu stiam ca tehnologia era atat de depasita si gestionarea proasta - in stil pur comunist, daca stau sa ma gandesc bine, deci nu ma surprinde.
cat despre pavilioane, lojic ca panama si alte off-shore-uri
PS - cand am vazut lungimea postului am avut un shock
mi-ai confirmat banuiala cum ca intretinerea acelor nave depasea veniturile pe care le aduceau (carevasazica vanzarea lor era o actiune logica), ca si parasirea navelor cu datorii prin porturi (doar a auzit tot romanul la stiri ca si in ziua de azi se mai foloseste aceasta practica) dar nu stiam ca tehnologia era atat de depasita si gestionarea proasta - in stil pur comunist, daca stau sa ma gandesc bine, deci nu ma surprinde.
cat despre pavilioane, lojic ca panama si alte off-shore-uri

PS - cand am vazut lungimea postului am avut un shock

sa-mi amintiti voi, ca io sigur uit
-
Djinn - Mesaje: 4332
- Membru din: Lun Noi 15, 2004 12:00 am
s-o stearga urjent in congo
mai potolitzi-va mí£i oameni buni!... ca o duce bine congo!... shi chiar daca e razbel nu au nevoie de fesene-pesene-pesede-elece!...
trimitetzi-i daca vretzi in patagonia!
what is freedom of expression? without the freedom to offend, it ceases to exist - salman rushdie
-
theOffender - Mesaje: 2094
- Membru din: Lun Iul 19, 2004 11:00 pm
in Bangalore mai bine! in Patagonia vreau sa ma duc in concediu la anu....
riiiiiiiiiight................
- supermouse
- Junior Member
- Mesaje: 3586
- Membru din: Vin Apr 16, 2004 11:00 am
- Localitate: in padure
dubai se puate?
vai de mine shi de mine!... sa se strice cel mai frumos loc de pe pamant?
trimitetzii in siberia daca vretzi!... ca-i mai bine!... vara totu-i verde, rauriri, chestii-socoteli.
what is freedom of expression? without the freedom to offend, it ceases to exist - salman rushdie
-
theOffender - Mesaje: 2094
- Membru din: Lun Iul 19, 2004 11:00 pm
Înapoi la Mai in gluma mai in serios. mai mult in gluma
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator