cars
Moderator: anjin-san
Tre, ai vazut M2-ul pana la urma?
E frumos E55-ul, imi palce la nebunia masina, pacat ca e si 120 mii de para adica probabil niciodata nu mi-o voi permite si e destul de elegant facut de AMG chiar daca e mai sportiv decat un E500 normal.....
Nicholas - felicitari pt noua achizitie, cu ce motorizare ai luato so cat a costat masina?
E frumos E55-ul, imi palce la nebunia masina, pacat ca e si 120 mii de para adica probabil niciodata nu mi-o voi permite si e destul de elegant facut de AMG chiar daca e mai sportiv decat un E500 normal.....
Nicholas - felicitari pt noua achizitie, cu ce motorizare ai luato so cat a costat masina?
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
tre scrie:lasa-ma bre cu cayenneu. a scazut mult in ochii mei porsche pentru faptu c-au facut si suv. cum ar fi acu sa se-apuce si ferrari sa faca un d-ala.
da, logan rulz. am auzit ca vocseaua metalizata are nu stiu ce pe ea de se exfoliaza la praguri si ca au fost cazuri de surupuri uitate aiurea prin diverse zone ale masinii.
esti prea pragmatic. da-le-n spuma de taxe, la 1 mil $ imi permit. si ce daca n-are interior? ce fac imi pun tablouri in masina sau o conduc? nimic nu se compara cu sunetu turbinei si rapiditatea secventialei. orcum nu merg la cumparaturi, iar pan la serviciu eu zic ca-i o binecuvantare sa conduci da real thing alea 10 minute, dimineata. o avea loc pt. scrumiera? macar nu ard mocheta + ca posa-mi atarn o groaza de pomisori parfumati de roll-cage .
ce sa zic bre cu Cayennele astea.....au succes destul de mare cu ele la americani, de fapt chair asta viza Porsche. Ei nu-s chiar ca Ferrari, au mai avut masini 4X4 (legendarul 959 avea un sistem awd foarte avansat) si au avut masina alergatoare si castigatoare la Paris-Dakkar, nu mai stiu exact cand,am impresia ca sfarsitul anilor 70-inceputul anilor 80 si masina asta arata ca suvurile dar cu 2 usi si orecum sport.
Dupa ce-am citit ce-ai zis cu impreza, mi-am imaginat putin cum ar arata cu interiorul de WRC+scrumiera+multi pomisori parfumati atarnati de rollcage si


Deci asa zici cu Wolverinele astea, deja se vede mana de lucru de la colibasi. Are tata in gand sa-si schimbe DSN clima cu un golan, dar a fost asa lipsita de probleme Dsnoua ca ar fii chiar pacat s-o dea pe ceva nesigur (ca si fiabilitate ma refer) si mult mai scump. io tot ii zic sa modifice Supernova, da nu vrea

Ce mai face Getzu? Esti multumit, totu e ok? Ca parca ziceai ceva de 8900 de euroi, ceea ce nu-i rau. Cam la cat ajunge la sfarsitul leasingului , cu tot cu taxe vamale, tva, dobanda etc? Mai bine sa ia asa ceva decat un Golan.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
la americani tot ce-i flashy are supces. daca poa sa fie si masina de familie si sa mai intoarca si priviri atunci e sigur un hit.
de logan eu iti zic din ce mi-a zis un amic si din ce-am mai citit pe forumuri (m-a pusese asta sa ma interesez de nu stiu ce). cert e ca la un golan nou trebe verificate toate fluidele, de la ulei pan la ala de geamuri ca cica se-ntampla destul de des sa mai puna deoparte nea gheorghe (sau dealerii). in perioada de rodaj trebe atentie maxima si bla bla. vezi si tu pe daciaclub.ro (parca) ca acolo au un forum.
orcum e urata din fatza si din spate. din profil e simpatica dar in rest... si orcum 90 cp la motor de 1,6 mi se pare chiar ineficient. a, probabil ca are cuplu.
getzu e fain tare. cutia de viteze n-are o etajare tocma optima (la asta de 1,3 cel putin) si trebe scos untu din motor ca sa compenseze da in rest e ok. ca orce masina coreeana nu exceleaza la ceva dar e super fiabila. nu stiu la cat a ajuns, dar tin minte ca ala full de 8.900 cu taxe era 10.250 euroi. chiar nu stiu sa-ti zic insa pretu final.
arata binisor cam din toate unghiurile + ca are potential pentru ceva stilizari ulterioare. eu ii facusem air-spoileru din fata de jos galben (era negru) si se schimba destul de mult aspectu masinii.
am cam 20k km cu ea (rodaju cu mici exceptii l-am respectat) si n-are nici pe dracu. abs-u o singura data mi-a dat eroare iarna trecuta pe o portiune aproape oglinda de gheata, dupa ce m-am chinuit mult sa vad daca-l prind cu ceva.
pe drum uscat insa, cu denivelari d-alea mici si dese daca intri tare si franezi puternic incepe sa actioneze un pic prea devreme (era sa fac o prostie din
cauza asta o data).
am tinut-o de multe ori intre 3-6000 ture numa ca-mi placea sunetu motorului si, chiar si in regimu asta semi-sportiv sa zicem, nu sarea de 10% consum. in afara coboara cam la 5.
pe serpentine am simtit de cateva ori limitarile (chiar enervante) cutiei de viteze la cateva depasiri. desi teoretic, daca schimbi la cam 6000 rpm scade pana in zona de cuplu max. (peste 3000 ture) ceea ce e bine, treptele sunt cam prea lungi si nu prea face fata motoru decat la turatii superioare. la fel si-n oras, unde umbli mai mult cu a 2a, a 3a la turatii mici. cand vrei sa tasnesti ori tre sa turezi bine motoru dai drumu la ambreiaj, daca esti intr-a 2a, ori sa bagi repede a 1a si-apoi a 2a, treburi pen care nu e intotdeauna timp in trafic aglomerat.
top speed cca. 178 (atata arata pe indicator, n-am verificat si cu metode mai...precise) la 5000 si putin ture, mai accelera dar foarte greu. ei dau 160 top speed.
deci in concluzie getz 1,3 ar fi fost o masina de milioane daca cutia ar fi fost altfel etajata, asa e doar o masina buna.
a, are doar airbag sofer.
de logan eu iti zic din ce mi-a zis un amic si din ce-am mai citit pe forumuri (m-a pusese asta sa ma interesez de nu stiu ce). cert e ca la un golan nou trebe verificate toate fluidele, de la ulei pan la ala de geamuri ca cica se-ntampla destul de des sa mai puna deoparte nea gheorghe (sau dealerii). in perioada de rodaj trebe atentie maxima si bla bla. vezi si tu pe daciaclub.ro (parca) ca acolo au un forum.
orcum e urata din fatza si din spate. din profil e simpatica dar in rest... si orcum 90 cp la motor de 1,6 mi se pare chiar ineficient. a, probabil ca are cuplu.
getzu e fain tare. cutia de viteze n-are o etajare tocma optima (la asta de 1,3 cel putin) si trebe scos untu din motor ca sa compenseze da in rest e ok. ca orce masina coreeana nu exceleaza la ceva dar e super fiabila. nu stiu la cat a ajuns, dar tin minte ca ala full de 8.900 cu taxe era 10.250 euroi. chiar nu stiu sa-ti zic insa pretu final.
arata binisor cam din toate unghiurile + ca are potential pentru ceva stilizari ulterioare. eu ii facusem air-spoileru din fata de jos galben (era negru) si se schimba destul de mult aspectu masinii.
am cam 20k km cu ea (rodaju cu mici exceptii l-am respectat) si n-are nici pe dracu. abs-u o singura data mi-a dat eroare iarna trecuta pe o portiune aproape oglinda de gheata, dupa ce m-am chinuit mult sa vad daca-l prind cu ceva.
pe drum uscat insa, cu denivelari d-alea mici si dese daca intri tare si franezi puternic incepe sa actioneze un pic prea devreme (era sa fac o prostie din
cauza asta o data).
am tinut-o de multe ori intre 3-6000 ture numa ca-mi placea sunetu motorului si, chiar si in regimu asta semi-sportiv sa zicem, nu sarea de 10% consum. in afara coboara cam la 5.
pe serpentine am simtit de cateva ori limitarile (chiar enervante) cutiei de viteze la cateva depasiri. desi teoretic, daca schimbi la cam 6000 rpm scade pana in zona de cuplu max. (peste 3000 ture) ceea ce e bine, treptele sunt cam prea lungi si nu prea face fata motoru decat la turatii superioare. la fel si-n oras, unde umbli mai mult cu a 2a, a 3a la turatii mici. cand vrei sa tasnesti ori tre sa turezi bine motoru dai drumu la ambreiaj, daca esti intr-a 2a, ori sa bagi repede a 1a si-apoi a 2a, treburi pen care nu e intotdeauna timp in trafic aglomerat.
top speed cca. 178 (atata arata pe indicator, n-am verificat si cu metode mai...precise) la 5000 si putin ture, mai accelera dar foarte greu. ei dau 160 top speed.
deci in concluzie getz 1,3 ar fi fost o masina de milioane daca cutia ar fi fost altfel etajata, asa e doar o masina buna.
a, are doar airbag sofer.
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
ce zici cu lucrurile flashy e valabil cam peste tot nu numai la americani.
Sa vedem ce-o sa faca, totusi Getzu vad ca revine cu destul de mult mai scump decat un Golan full, nu cred ca dispune tata de cei 2-3 mii euroi in plus. Ooricum, tu nu ti-ai calculat cat te costa in total? Io oricum sper sa pastreze DSN ca uite are 42K km cu ea si n-a avut probleme inca (o singura reparatie de vreo 2miloane dar atat).
Sa mai faci niste poze la Getz, mai ales ca ziceai ca vroiai sa pui un sub , cd-player etc, plus n-am vazut niciodata interioru unui Getz
Sa vedem ce-o sa faca, totusi Getzu vad ca revine cu destul de mult mai scump decat un Golan full, nu cred ca dispune tata de cei 2-3 mii euroi in plus. Ooricum, tu nu ti-ai calculat cat te costa in total? Io oricum sper sa pastreze DSN ca uite are 42K km cu ea si n-a avut probleme inca (o singura reparatie de vreo 2miloane dar atat).
Sa mai faci niste poze la Getz, mai ales ca ziceai ca vroiai sa pui un sub , cd-player etc, plus n-am vazut niciodata interioru unui Getz
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
eh da asta cam asa e cu treburile flashy da parca la ei predomina. bine, ei n-au prea avut probleme (asa multe) cu recesiuni, razboaie, asa ca ieuropenii, lucru care se vede-n primu rand la masini.
n-am calculat cat a costat in total pen ca nu eu platesc ratele. platesc doar benzina, p-aia mi-o permit
. orcum, du-te la un dealer ca tre sa-ti faca un calcul acolo.
n-am calculat cat a costat in total pen ca nu eu platesc ratele. platesc doar benzina, p-aia mi-o permit

" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
tre scrie:eh da asta cam asa e cu treburile flashy da parca la ei predomina. bine, ei n-au prea avut probleme (asa multe) cu recesiuni, razboaie, asa ca ieuropenii, lucru care se vede-n primu rand la masini.
da, ma rog, ar fii mult de discutat pe tema asta. Oarecum predomina, adica asta se vede la tv si din auzite, dar nu-i totu roz nici la ei. Sigur ca depinde cu cine se face comparatia.
Mie mi se pare de exeplu ca in Ro lucrurile, in special masinile falshy au mult succes (la cine si le permite normal). Adica romanu nu prea stie altceva decat mertzan,bemveu si TDi VAG. Ma rog, acuma , nu prea merge generalizat nici acolo, de fapt, nicaieri, sunt prea multi factori care influentzeaza chestiile astea.
tre scrie: n-am calculat cat a costat in total pen ca nu eu platesc ratele. platesc doar benzina, p-aia mi-o permit. orcum, du-te la un dealer ca tre sa-ti faca un calcul acolo.
ah,ok, nu stiam ca nu tu paltesti ratele. Sa vedem ce mai zice tata, daca se hotareste pana la urma o sa-i spun sa viziteze si dealerul Hyundai.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
ei na. toata lumea stie de tdi. toata lumea fara imaginatie zice hmm 'daca as avea bani mi-as lua un passat tdi', hmm.
da, si la noi majoritatea vor masini ostentative. + ca e pacat ca a prins stylingu de tip american (de tip nfsu mai exact) si nu ala de tip european, mai curat si mai de bon ton.
a devenit oarecum monotona situatia. in pl de ex e o firma de face spoilere si d-astea la comanda si majoritatea modelelor is inspirate din nfsu, is 2 masini in oras, un cielo, un escort mai vechi cu acelasi tip de spoiler spate si cca. 9-10 alte masini (dsn, 206, tigra, nissan cherry, restu cielouri si dacii berline) toate cu spoilere si/sau capote tip nfsu. unele masini arata binisor, altele... kitsch total. sunt la moda si jantele cromate sau capace lucioase sau chiar cu imitatii de spinnere (cine-a inventat spinnerele ar trebui impuscat apropo
).
cele mai tari is daciile mancate de rugina da cu jante d-alea de moare lumea. una din astea e mortala, jante de 17, cauciuc low-profile, flansa pt 5 prezoane fiind montata peste aia originala a daciei. nu e intrata nici macar pan la ax, se sprijina pe cele 3 prezoane vechi, asta in conditiile in care o aripa fata e strapunsa aproape complet de rugina. o sa fac opoza o data sa vezi.
ma, loganu arata bine din profil si e spatioasa in interior. astea ar fi atuurile. am inteles ca motoru de 1,6 consuma mult (sare de 10).
solnitza pare o investitie mult mai buna ca loganu, zic eu. initial imi placea, chiar am fost s-o incerc dar minusurile is multe.
da, ar fi o idee buna sa mearga la hyundai. raportu calitate/pret e foarte bun la masinile astea si, daca gaseste si-o firma de leasing buna totu e ok. de ex. accentu 1,5 crdi pare eficienta (nu stiu daca au bagat la getz dieselu), are si portbagaj mare si de toate. e cam uratzel interioru totusi, functional dar uratel (nu stiu accentu asta de 2005 daca au schimbatceva la el).
da, si la noi majoritatea vor masini ostentative. + ca e pacat ca a prins stylingu de tip american (de tip nfsu mai exact) si nu ala de tip european, mai curat si mai de bon ton.
a devenit oarecum monotona situatia. in pl de ex e o firma de face spoilere si d-astea la comanda si majoritatea modelelor is inspirate din nfsu, is 2 masini in oras, un cielo, un escort mai vechi cu acelasi tip de spoiler spate si cca. 9-10 alte masini (dsn, 206, tigra, nissan cherry, restu cielouri si dacii berline) toate cu spoilere si/sau capote tip nfsu. unele masini arata binisor, altele... kitsch total. sunt la moda si jantele cromate sau capace lucioase sau chiar cu imitatii de spinnere (cine-a inventat spinnerele ar trebui impuscat apropo

cele mai tari is daciile mancate de rugina da cu jante d-alea de moare lumea. una din astea e mortala, jante de 17, cauciuc low-profile, flansa pt 5 prezoane fiind montata peste aia originala a daciei. nu e intrata nici macar pan la ax, se sprijina pe cele 3 prezoane vechi, asta in conditiile in care o aripa fata e strapunsa aproape complet de rugina. o sa fac opoza o data sa vezi.
ma, loganu arata bine din profil si e spatioasa in interior. astea ar fi atuurile. am inteles ca motoru de 1,6 consuma mult (sare de 10).
solnitza pare o investitie mult mai buna ca loganu, zic eu. initial imi placea, chiar am fost s-o incerc dar minusurile is multe.
da, ar fi o idee buna sa mearga la hyundai. raportu calitate/pret e foarte bun la masinile astea si, daca gaseste si-o firma de leasing buna totu e ok. de ex. accentu 1,5 crdi pare eficienta (nu stiu daca au bagat la getz dieselu), are si portbagaj mare si de toate. e cam uratzel interioru totusi, functional dar uratel (nu stiu accentu asta de 2005 daca au schimbatceva la el).
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
tre scrie:ei na. toata lumea stie de tdi. toata lumea fara imaginatie zice hmm 'daca as avea bani mi-as lua un passat tdi', hmm.
exact la asta ma refeream
tre scrie:da, si la noi majoritatea vor masini ostentative. + ca e pacat ca a prins stylingu de tip american (de tip nfsu mai exact) si nu ala de tip european, mai curat si mai de bon ton.
a devenit oarecum monotona situatia. in pl de ex e o firma de face spoilere si d-astea la comanda si majoritatea modelelor is inspirate din nfsu, is 2 masini in oras, un cielo, un escort mai vechi cu acelasi tip de spoiler spate si cca. 9-10 alte masini (dsn, 206, tigra, nissan cherry, restu cielouri si dacii berline) toate cu spoilere si/sau capote tip nfsu. unele masini arata binisor, altele... kitsch total. sunt la moda si jantele cromate sau capace lucioase sau chiar cu imitatii de spinnere (cine-a inventat spinnerele ar trebui impuscat apropo ]
da inteleg ce zici
stylingu de care vorbesti nu e "de tip american", el a inceput la japonezi. Daca te uiti pe niste situri din japonia cu masini modificate ai sa vezi niste "chestii" extrem de exagerate, asa cum sunt elemtele de tuning din NFSU si el a aparut dupa in america prima data pt ca acolo se cumpara mult masinile japoneze. Stylingu tpic american e ce vezi pe Muscle cars, care nu prea au bodykituri. Oricum, despre ce vrorbesti tu, in nordamerica sunt populare la oameni care nu prea au treba cu masinile. Adveratii amatori de tuning si pasionati, n-ai sa vezi ca-si pun eleroane de avion sau io stiu ce body kit exagerat. Acestia adopta mult acum stilul "JDM" care inseamna japanese domestic market, dar a degenarat practic la orice masina japoneza facuta cu bun gust, stil si "low-key" (relativ). Deocamdata n-am vazut asta pe scne de tuning din tzara, unde acum e febra asta cu body kituri mari, luminitze, neonase, eleroane, etc.
Ce se intampla in europa mi se pare similar cu ce e in nordamerica. Au si ei kitchurile lor care predomina peste masinile facute cu stil. Rasfoieste cateva numere de maxi tuning si alte reviste similare si europa si ai sa vezi cam aceeasi chestie.
Despre spinere, mie sincer imi plac, dar numai pe anumite masini si numai un anumit gen de spinere. Cel care a inventat capacele cu spinere n-ar trebui impuscat, pt ca altfel de cine am mai rade ? Spinerele add-on (adica alea care se pun peste janta si ies asa in afara, si arata destul de urat de cele mai multe ori) in materie de 90% mi se pare ca arata nasol. Alea "adevarte", adica unde elicea e integrata in janta, si la care pretu e pe masura (incep la peste 7-8 mii $US) merg, parerea mea, pe SUV-uri mari (escalade, navigator, yukon denali etc) si eventual pe unele masini din clasa mare. De asemenea, nu mi se pare ca merg cu orice culori ale masinii, ci doar alb, negru sau alte culori foarte inchise.tre scrie:cele mai tari is daciile mancate de rugina da cu jante d-alea de moare lumea. una din astea e mortala, jante de 17, cauciuc low-profile, flansa pt 5 prezoane fiind montata peste aia originala a daciei. nu e intrata nici macar pan la ax, se sprijina pe cele 3 prezoane vechi, asta in conditiile in care o aripa fata e strapunsa aproape complet de rugina. o sa fac opoza o data sa vezi.~p, cum naibi a reisit sa puna jante de 17 pe dacie berlina??!!
tre scrie: da, ar fi o idee buna sa mearga la hyundai. raportu calitate/pret e foarte bun la masinile astea si, daca gaseste si-o firma de leasing buna totu e ok. de ex. accentu 1,5 crdi pare eficienta (nu stiu daca au bagat la getz dieselu), are si portbagaj mare si de toate. e cam uratzel interioru totusi, functional dar uratel (nu stiu accentu asta de 2005 daca au schimbatceva la el).
pune niste poze cu interioru de la Getz plz, ca nu stiu cum arata
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
Eu as opta pt un BMW X5. Mi se pare super masina, desi a aparut de ceva ani. X3 nu mi se pare mai misto. Si toarce destul de fain X5-ul. Candva parca era la vo 60 000 euro aproximativ (daca mai tin bne minte). Oricum, e primul BMW de teren, si zic ca merge, desi nu stiu cati si-ar lua asa ceva ca sa mearga la tzara pe terenu din spatele casei
.

Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
E o onoare sa fiu ignorat de gabuba.
-
v1n3ri - Junior Member
- Mesaje: 541
- Membru din: Lun Noi 29, 2004 12:00 am
Prima masina pe care as vrea sa mi-o cumpar, ar fii un Mercedes 600 SL, din 1994 sau mai vechi...
Alta masina, care imi place foarte mult si intra in categoria masinilor de lux este noul BMW serie 7 care apare in 2006...cu toate ca m-as multumi si cu un Maybach
Iar ca masina sport, cred ca as prefera un Lamborghini Murcielago/Gallardo/Diablo sau un Ferrari F430 Spider
F430
http://www.autoweek.com/files/specials/galleries/f430_spider/pages/1.htm
Poze:
Alta masina, care imi place foarte mult si intra in categoria masinilor de lux este noul BMW serie 7 care apare in 2006...cu toate ca m-as multumi si cu un Maybach

Iar ca masina sport, cred ca as prefera un Lamborghini Murcielago/Gallardo/Diablo sau un Ferrari F430 Spider
F430
http://www.autoweek.com/files/specials/galleries/f430_spider/pages/1.htm
Poze:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
"Tupac is the best rapper of all time"
-
2peu - Junior Member
- Mesaje: 81
- Membru din: Sâm Sep 04, 2004 11:00 pm
bine ca au scimbat fatza si spatele la 7-series ca era oribil. Da va arata ca cel din poze, e chiar bine. Poate cu ocazia asta schimba si interiorul.
oricum vad ca 2peu deja planuieste sa castige la loto, cu preferinte de genu asta.
oricum vad ca 2peu deja planuieste sa castige la loto, cu preferinte de genu asta.
draivit laic iu stolit.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
Inca 2 poze cu noul serie 7
Oricum, cu acest nou concept a inceput sa arate din nou a BMW, un pic mai patratzos sa spun pe romaneste
Oricum, cu acest nou concept a inceput sa arate din nou a BMW, un pic mai patratzos sa spun pe romaneste
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
"Tupac is the best rapper of all time"
-
2peu - Junior Member
- Mesaje: 81
- Membru din: Sâm Sep 04, 2004 11:00 pm
dany_s nu mai am getzu, scuze de intarziere abia acum am vazut ca s-a mai scris aici.
nu stiam ca stylingu ala exagerat provine de la japonezi. toate masinile japoneze (modificate de japonezi) pe care le-am vazut pareau 'cumintele' in marea lor majoritate. singurele exagerari is van-urile alea cu tot felu de sf-uri pe ele (imi scapa numele curentului).
da s-ar parea ca bmw isi revine dupa hidoseniile din ultimii ani ce-au culminat cu bmw seria 1.
nu stiam ca stylingu ala exagerat provine de la japonezi. toate masinile japoneze (modificate de japonezi) pe care le-am vazut pareau 'cumintele' in marea lor majoritate. singurele exagerari is van-urile alea cu tot felu de sf-uri pe ele (imi scapa numele curentului).
da s-ar parea ca bmw isi revine dupa hidoseniile din ultimii ani ce-au culminat cu bmw seria 1.
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
407 pt. Dany!
Dany_S scrie:frumoasa masina ! felicitari! ce motorizare e ? M-a frapat faptul ca e automata, rar totusi, cum de ai ales automata?
Dar placa nu e de Ro? din ce tzara e?
Multam frumos Dany!! E pe benzina, motor 2000' si 135 cai putere. Are cutie de viteze automata si in trepte obisnuit! Cand conduce nevasta e pe automat iar eu prefer sa trag de maneta!
Regards.....
who dares wins
-
LS. - Junior Member
- Mesaje: 174
- Membru din: Vin Feb 14, 2003 12:00 am
cu aia (samurai) n-am vazut poze, ai pus unele cu un Polaris 6X6, care cred si eu ca trece unde nu trece Hummer-ul
TRE- da am citit pe 4tuning acum cateva zile ce ti s-a intamplat cu Getzul, nasol
, ai laut altcea intretimp?
TRE- da am citit pe 4tuning acum cateva zile ce ti s-a intamplat cu Getzul, nasol

draivit laic iu stolit.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
clar am schimbat masina, de anu trecut din dec. eram la sanatoriu pan acu la cate nu mai erau in regula la masina aia (pe mine si micile zgarieturi de pe jante ma enerveaza la o masina, ce sa mai zic de mici gauri de sudura, zone gazate de la vopsire, vopsea scursa in stop, etc.).
mi-am luat (vorba vine, am primit cadou adica) hyundai coupe de 2 litri, 16v, 140 cp. scrie si pe 4tuning in status...cred. are de toate mai putin cutie in 6 trepte si sonorizare ca lumea (banuiesc ca ma rupe celica asta noua de 1,8 cu 6 trepte).
orcum, cre ca am imbatranit 2 ani in alea 2 luni cat n-am avut getzu si m-am certat cu toata lumea, de la gabori pan la asiguratori. nu doresc nici dusmanilor asa ceva.
mi-am luat (vorba vine, am primit cadou adica) hyundai coupe de 2 litri, 16v, 140 cp. scrie si pe 4tuning in status...cred. are de toate mai putin cutie in 6 trepte si sonorizare ca lumea (banuiesc ca ma rupe celica asta noua de 1,8 cu 6 trepte).
orcum, cre ca am imbatranit 2 ani in alea 2 luni cat n-am avut getzu si m-am certat cu toata lumea, de la gabori pan la asiguratori. nu doresc nici dusmanilor asa ceva.

" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
Frumos cadou oricum, si evolutie mare de la Getz la Coupe(Tiburon). Sunet nu tre neaparat, ii pui tu separat dupa, cele de pe Hyundai in general nu-s cine stie ce si e bine sa le schimbi. Cu Celica ne-GTS nu cred sa fie asa mare diferenta, mie sincer imi place mai mult cum arata Coupe-ul, s-ar putea insa sa fie putin de to mai rapida Celica.
Te cred ca a fost nasol cu ce-ai patit, 2 luni fara masina si in certuri cu companiile de asigurari(care in general cand vine vorba de plata se fac ca ploua). Acum iti trebuie cateva curse mai "palpitante" cu noua achizitie ca sa intineresti cu cele 22 luni cu care ai imbatranit
Te cred ca a fost nasol cu ce-ai patit, 2 luni fara masina si in certuri cu companiile de asigurari(care in general cand vine vorba de plata se fac ca ploua). Acum iti trebuie cateva curse mai "palpitante" cu noua achizitie ca sa intineresti cu cele 22 luni cu care ai imbatranit

draivit laic iu stolit.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm

da, de celica ne-gts ziceam, ca gts-u dracu are 180 cp si vvtl. e frumusica celica, la coupe nu prea-mi place spatele, mai ales proiectoarele alea maaari de ceata. dar asta se rezolva, calu de dar nu se cauta la dinti. nici spoileru fata nu prea-mi place, dar in rest pare ok.

am vazut pe site-u toyota ca gt-u are 140 cp si tot 5 trepte. eu stiam ca si aia de 140 are tot 6. in fine. cica si coupe-u are un fel de vvt dar e totusi un motor vechi de 10 ani (asta de 2 litri), de la coupe 1. de-a lungu timpului i-ar fi adaugat cativa cai dar cuplul a ramas la fel, 180nm daca tin bine minte, iar cutia de viteze de 5 tr. ar fi de pe lantra, solida dar un pic cam lunga.
de mers insa merge foarte bine. la capitolu stabilitate exceleaza, insa la viteze mari are tendinta de subvirare destul de vizibila - la curbe de 90 de grade sau mai mult - chiar si cu tcs-u activat (sau mai ales cu tcs-u activat..hmm...mai testez). e 'vie' in toate treptele, mai ales in oras chiar si sub 2k rpm. i-am dat 180 dar batraneste ca-i inca in rodaj, dupa cum se comporta cred ca ajunge pe la 200 cu brio. motoru are un sunet foarte fain, iar dupa 4k rpm se dezlantuie, simti cum incepe sa traga.
marea problema e cu parcatu, ca nu mai pot sa ma catzar pe borduri, are 215/45/17 si imi termina shalele pe denivelari.
la sunet in general vreau sa se-auda bine, nu neaparat sa fie cu miile de wati. asta are un fasait chiar si cu volumu la minim iar cand semnalizez se-aude un pacanit vag in difuzoare. head-unitu e cam de cacat, nu citeste cd-rw-uri, nu arata minutu melodiei si n-are nici rds (n-ar fi paguba dar oricum). nu baga distorsiuni decat foarte aproape de maxim, insa bass-ul nu e foarte profund si uneori 'tzipa' in gama de medii spre inalte (are 6 dif, 2 tweetere, 2 in usi, 2 in spate).
as schimba doar head-unit-u si cablurile de alimentare, banuiesc ca s-ar rezolva problemele (difuzoarele par decente) dar nu prea-mi place sa ma tot plimb cu fata detasabila dupa mine.
ce ma mai deranjeaza e ca display-urile (consum/odo, rcd, clima, ceas) nu scad intensitatea cand pornesc farurile si noaptea is cam prea rosii.

pare o masina buna totusi si destul de ieftina, oricum urmatoarea masina o s-o iau din banii mei si atunci satisfactia va fi dubla.

" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
Hehe, haioasa faza cu ruperea spatelui, mai ales ca inteleg perfect ce spui, si p'aci e plin de gropi si la jantele de vara cauciucurile sunt 215/40/17, deci talon extrem de mic, si cum vara trecuta am pus niste amortizoare ceva mai tari ca cele de fabrica, ruperea cocoasei este asigurata
, noroc totusi ca scaunele sunt foarte bine concepute si restul componentelor de suspensie sunt construite cu idea de confort, asta ce ma mai salveaza.
Asa e cu satisfactia. E ceva sa simti ca e luat din munca ta dar nu-i rau ca e cadou oricum
. S-o pastrezi sanatos, si sper sa n-ai probleme de nici un fel cu ea!

Asa e cu satisfactia. E ceva sa simti ca e luat din munca ta dar nu-i rau ca e cadou oricum

draivit laic iu stolit.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
tre scrie:da... excelenta masina. nu-i nimic asa de extravagant in faptu' ca 'vechitura' aia a facut bmw-ul.
am vazut pe discovery, cica era o masina foarte periculoasa, avand rezervoarele de combustibil exact sub scaunele soferului si pasagerului. au trebuit sa reduca puterea masinii (n-am retinut exact cat) pentru a putea participa la cursele de raliu. dar si wrc-urile de azi sunt limitate la 'doar' 300 cp desi sunt capabile de mai mult.
Scuze de intarziere da' am dat de thread-ul asta la un search pe google...
Lancia Delta Integrale (aia pe care ati vazut-o in Constanta) n-are legatura cu povestile cu rezervorul sub scaunul soferului. Aia e Lancia Delta S4. Masina care l-a ucis pe unul dintre cei mai mari piloti de raliu all-time: Henri Toivonen. Motorul supradimensionat era plasat pe spatiul banchetei din spate iar rezervoarele erau chiar sub scaune. Grupa B (din care face parte masina) a fost interzisa prin regulament dupa accidentul care l-a costat viata pe Toivonen in Corsica. Era si un titlu pe un documentar: "Group B cars: 2 Fast 2 Race"...
Eeeeeei bine aia pe care ai vazut-o in Constanta e o Lancia Delta HF Integrale 16 valve Evoluzione 2 Martini 6.
Ceea ce in traducere libera suna cam asa: Lancia Delta "High Fidelity" cu tractiune Integrala si motor cu 16 valve (distinctie necesara, pentru ca exista si un motot de 8 valve) Evo 2. "Martini 6" inseamna serie limitata pentru sarbatorirea celui de-al saselea titlu consecutiv castigat de Lancia in WRC cu Delta. Aia din Constanta e o bijuterie rara de tot. 250 de exemplare s-au facut.
Lancia este constructorul cel mai de succes all-time in WRC. 10 campionate mondiale la constructori. Au castigat cu: Lancia Fulvia (Sandro Munari mai ales), Stratos (Darniche si Munari), 037 (Bettega), Delta S4 (Toivonen si Markku Alen), Delta 4WD (Biasion), Delta Integrale 8v (Biasion, Auriol), Delta Integrale 16 valve (Kankkunen, Sainz, Makkinen). In paranteze sunt pilotii cei mai importanti pentru modelul respectiv si nu campionii mondiali.
Detalii si discutii pe http://www.LanciaDelta.ro si respectiv pe http://www.LanciaDelta.ro/forum
V-am pupat!
Squadra Lancia
www.LanciaDelta.ro
www.LanciaDelta.ro
-
HF_Integrale - Junior Member
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Iun 10, 2005 11:00 pm
Red_Mustang scrie:Hey, pai daca o sa vrei sa o vinzi, sa imi spui si mie un pret...asa de curiozitate sa vad cat e unul acum pe piata auto...
Si daca vrei sa-i faci tunning...nu ii pune spoilere...arata deja bine si fara...lucreaza la partea interna.
vesti noi!
i-am tras o vopsea noua, vreau sa-i iau niste jante(noi) iar apoi, cum spuneai si tu ma ocup de interior.
ca pret, chiar nu stiu....eu p'asta n-o dau.i-am facut motoru', are injectie, asa ca trag de ea...si faza tare e ca imi consuma mai putin decat cealalta masina(nu rade, un cielo).
probabil cam la 2.000-2.500 eur...acum!
- serb
- Junior Member
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Ian 17, 2004 3:16 am
- Localitate: BUCURESTI
eu am un opel astra caravan rosu, din 93, putin tunat, mai mult pe interior, tub de bas si alte figuri.
o iubesc sincer, e masinutza mea de suflet dar imi doresc sincer un subaru impreza WR STi, si sper ca in 2 ani sa mi-o iau
mi-ar placea sa-i fac si ceva tunning ca sa fie cea mai tare...
o iubesc sincer, e masinutza mea de suflet dar imi doresc sincer un subaru impreza WR STi, si sper ca in 2 ani sa mi-o iau
mi-ar placea sa-i fac si ceva tunning ca sa fie cea mai tare...
Daca lumea ar fi de ciocolata, ne-ar fi, pana la urma, greatza de ea...
-
pure_sugar - Junior Member
- Mesaje: 176
- Membru din: Joi Feb 03, 2005 12:00 am
Înapoi la Mai in gluma mai in serios. mai mult in gluma
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Google [Bot] şi 1 vizitator