Incepand de pe 10 aprilie insa, nu am mai reusit sa accesez nici un site desi cu o zi inainte, puteam sa accesez orice cu ambele calculatoare pe care le folosesc. Am sunat la RDS si le-am zis ca nu-mi merge, dar cand am ajuns la sistemul de operare pe care il folosesc si le-am zis ca e Linux, mi-au trantit fara nici o retinere "ne pare rau, dar din pacate nu oferim suport pentru Linux" si "daca vreti sa testati functionarea legaturii, conectati-va cu un singur calculator care sa aiba instalat WINDOW$; din cate se vede la noi, conexiunea functioneaza". Dupa ce m-am certat cu ei vreo 2 zile si le-am explicat ca contractul pe care l-am facut nu prevede faptul ca eu trebuie sa folosesc un anumit sistem de operare si mai prevede si ca RDS ofera "suport tehnic" si nu "suport tehnic pentru Window$", a ramas ca ".... vom trimite o sesizare ... "
Mai are cineva astfel de probleme?... mi se pare foarte nasol faptul ca RDS incearca sa-mi bage windowsu' ala pe gat cu fortza ... (mai ales ca o buna bucata de vreme mi-a mers internetu' in Linux fara nici o problema .... deci SE POATE ... dar pur shi simplu am impresia ca nu vor...)
completare:
... shi se pare ca pana la urma au remediat, pt. ca tocmai aduc completari la acest mesaj de la calculatorul meu, conectat la RDS ..
