"Real Slim Shady" sau "asta o sa se vanda"?

Forumul asociat fanclubului Eminem

"Real Slim Shady" sau "asta o sa se vanda"?

Mesajde bhuttu » Lun Aug 05, 2002 7:56 pm

Incepe sa-mi placa sa am primul post al unui forum. Eminem? Uite ce zic eu de Eminem.:
Imi place Eminem. Sa-l disecam acuma.
Imi place muzica lui. Desi nu sunt mare amator de HH, pot sa ascult Eminem cu mare placere. Iar melodii ca "Stan" sau "The way I am" au linii nfoarte puternice.
Imi plac versurile lui. Nu trebuie sa fiu intotdeauna de acord cu ce zice Eminem, dar ideea de revolta e asa de pregnanta la el, incat n-are cum sa nu-mi placa. Plus ca, personal, versurile mi se par foarte reusite.
Imaginea... De obicei nu prea ma intereseaza imaginea unei trupe(artist, in cazul de fata) cand ii judec muzica, dar in cazul lui Eminem chestia asta suporta nuantari. Pentru ca tipul a vandut si imagine. Dar ma intreb eu... succesul lui se datoreaza in primul rand muzicii sau imaginii? Adica exact intrebarea din titlu. Eminem chiar e Slim Shady sau si-a creat imaginea de baiat rau in scopuri comerciale? Desi divortul lui super-mediatizat si faptul ca a fost dat in judecata de ma-sa ar cam grai in favoarea primei alternative... voi ce ziceti?
If there's a war, we'll all fight!
bhuttu

lol

Mesajde n3aGabitz » Mar Aug 06, 2002 6:31 am

deci eu iti spun care e treaba aici....lumea il iubeste pentru MUZICA care o face, pentru versuri.....acum pe bune...daca nu o facea cum o face patea ce a patit si handi ala de vanilla ice...
n3aGabitz
Junior Member

Mesajde Neddy » Mar Aug 06, 2002 7:57 pm

eminem s-a folosit de hip hop ca sa se imbogatzeasca
adik asha a declarat
dc are succes?
cred ca din cauza subiectului pe care el il foloseshte
din cauza ca nu e negru ,nea ,el nu poate sa foloseasca subiectul pe care negrii il folosesc asta pt ca e alb shi ca e vazut altfel in societate asha ca a zis sa discute despre viatza pe care a dus-o in copilarie shi despre viatza pe care o are acuma