Este vorba de imaginea femeii in publicitate. Si nu am putut sa nu dau dreptate articolului, dominante fiind reclamele in care femeile spala sau intind rufe in timp ce barbatzii beau bere si fac sport.
E adevarat ca rufele le spala cu detergentii inventati de barbati abili care le mai si cearta ca au fost atat de dobitoace sa strice masina de spalat ca au facut dupa capul lor.
Vocatia femeii de menajera, servitoare, se vede mai ales in dragalasele reclame in care mamica intinde rufele murdarite de tata si baiat la fotbal, sau doar de dansul la munca, ei zambesc vesel si doamna in fundal intinde rufele impecabile cu un zambet fericit "da dom'le ce fericita sunt ca ranesc dupa voi!"
Interesant in studiu a fost ca majoritatea femeilor infatisate color sunt senzuale si dorite, in schimb cele independente sau care fac cariera sunt in alb-negru, sepia sau culori terne.
Si cel mai misto lucru relevat de studiu este ca femeia si barbatul is la egalitate in reclame doar cand isi beau cafeaua

cum ramane dom'le cu drepturile omosesualilor? abia astept sa vad un pasiv care varsa inalbitor care nu pateaza pe rochitza
