Ce parere aveti de noua Dacia 2004?
34 mesaje
• Pagina 1 din 2 • 1, 2
Ce parere aveti de noua Dacia 2004?
?
- Fişiere ataşate
-
- dacia 1.jpg (241.51 KiB) Vizualizat de 5293 ori
**********
***D I N A M O!!!***
**********
-

Ayrton - Mesaje: 1790
- Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am
Super adevarata ..... totul e sa tina proiectul .....
parca seamana putin cu lancia nu ? ( de la spate )
si cu mercedesul (din fata)
deci ! :
Cine are rabdare sa citeasca datele tehnice ......
PROIECTUL X90: patru versiuni de caroserie (limuzina in 2 si 3 volume, break, pick-up), trei motorizari pe benzina si eventual un diesel, productie de 500.000 de exemplare din 2004/2005, productie in Romania, asamblare in Rusia, China, comercializare din primavara/vara 2004, platforma tehnica complet noua, preturi incepand de la 5.000 euro.
Noul model va fi produs in Romania si asamblat si in Rusia si, probabil, China. Pentru a respecta dezideratul de pret, Renault doreste sa integreze productia in Romania intr-un procent cat mai mare. In acest sens, pe platforma de la Dacia s-a creat ZIF (zona industriala a furnizorilor), unde Renault si Dacia incearca sa atraga atat furnizori romani, cat si parteneri traditionali ai lui Renault.
Renault detine 92,72% din Dacia, ce reprezinta un capital de 234 mil. USD si sunt in derulare investitii de 30 mil. euro la vopsitorie si 40 mil. euro la noua sectie de prese si ambutisate. De asemenea, a fost inaugurata anul trecut o linie de montare a motoarelor si este gata si linia de montare a cutiilor de vitese. In total, in 2002 se vor mai investi inca 119 mil.euro. La toate acestea se adauga costurile dezvoltarii masinii de 5.000 euro care sunt importante, avand in vedere ca este vorba de o plarforma complet noua si originala. Se pare ca noul model Dacia va avea un tren de rulare conceput pentru drumuri mai proaste, cum sunt cele din zonele unde se va comercializa masina si de aceea este de asteptat ca ea sa nu fie la fel de confortabila ca un Twingo sau Clio, dar sa fie mai rezistenta. Daca va fi posibil, vor fi folosite unele componente de la viitorul Twingo, care va aparea cam in acelasi timp cu noua Dacie.
Viitoarea Dacia va fi disponibila in patru versiuni de caroserie. Prima va aparea varianta in doua volume, care va vea circa 3,6 metri lungime si 1,5 metri inaltime. Designul este realizat exclusiv la Tehnocentre, langa Paris, in timp ce unele componente vor fi proiectate in comun la Mioveni si Tehnocentre. Este de asteptat ca spatiul interior sa fie destul de generos chiar si la versiunea in doua volume. Nu se stie daca bancheta din spate va fi culisanta sau nu, avand in vedere ca acest lucru inseamna costuri suplimentare. Motorizarea de baza va fi un "trei cilindri" de 900 sau 1.000 cmc si circa 35-40 CP. Din aceeasi familie va face parte si un "patru cilindri"de 1,2 litri, ambele fiind dezvoltate in paralel si pentru viitorul Twingo, ce va aparea in 2004. Renault doreste sa dezvolte un nou motor de 1.000 cmc pentru Twingo, dar nu se stie daca va fi gata pana la lansarea noilor Twingo Dacia in 2004. In caz contrar, se va utiliza un propulsor existent pana la aparitia celui nou. La limita superioara a gamei va fi oferit un motor de 1,4 litri si 75 CP. Este posibil ca intr-o etapa urmatoare sa fie oferit pentru Dacia si modernul diesel dci de 1,5 litri si 65 CP, dar acest lucru nu a fost decis inca.
Dupa versiunea in doua volume vor fi disponibile si alte versiuni de caroserie: limuzina in trei volume, cu un porbagaj mare, care va masura circa 3,9 - 4 metri, break si eventual pick-up.
Planurile lui Renault sunt sa ajunga la o productie de 500.000 de exemplare ale noului model. Pe langa Romania si fabricile de montaj din Rusia si China, Renault este pregatit sa asambleze noul model si la filialele sale din America de Sud si Africa. Proiectul X90 poate deveni astfel o masina mondiala, cu distributie pe trei continente. Ramane de vazut daca Renault va vinde noul model sub numele Dacia peste tot in lume.
In curand mai multe imagini Spion
Directorul Dacia se va plimba cu prototipul Dacia X90
Primul drive-test oficial al modelului Dacia X90, supranumita masina de 5.000 de euro, se va desfasura vineri 15 noiembrie, in prezenta conducerii companiei Automobile Dacia, acest pas confirmind etapele avansate in care se afla proiectul, ne-a asigurat conducerea companiei pitestene, cu ocazia unui alt drive-test prilejuit de lansarea pe piata a noului model Dacia Pick-up Diesel.
"Dacia de 5000 de euro nu este o himera. Ea exista, fiindca am vazut-o si merge, iar eu o voi conduce peste doua zile", a declarat directorul general al companiei, Christian Esteve. Acesta a adaugat ca testele noului model de 5000 de euro, se desfasoara departe de privirile curioase ale concurentei, in Slovenia si in Slovacia. De asemenea, Esteve a precizat ca Dacia isi mentine promisiunea de a lansa acest model in prima parte a anului 2004. In acest fel, Dacia va deveni o marca mondiala, dedicata in special acelor oameni cu venituri mai mici. In ceea ce priveste concurenta, directorul Dacia a adaugat ca Renault nu se teme de acest lucru, fiindca stadiul proiectului este mult mai inaintat fata de alte proiecte asemanatoare, iar pretul mai redus.
Inainte de premiera Daciei de 5000 de euro, despre care se spune ca va avea dimensiuni cuprinse intre cele ale modelelor Renault Clio Symbol si Megane, Automobile Dacia va prezenta, anul viitor, un model intermediar, un face-lift al modelului Supernova, care va purta o alta denumire, fiind in fond un alt model. Dacia intentioneaza sa aduca in fiecare an o noutate, pina in 2007, a precizat Constantin Stroe, directorul adjunct Dacia.
Politica de vinzari a companiei va cunoaste o mare schimbare, a afirmat directorul executiv comercial al Dacia, Jean-Frederic Piotin, odata cu iesirea cu adevarat a Daciei pe pietele mondiale. Chiar rezultatele din acest an nu vor fi cu mult diferite de cele de anul trecut, estimarile de vinzari fiind de circa 58-60.000 de unitati, ceea ce respecta graficul, a mentionat Piotin. Alta va fi insa situatia incepind cu lansarea noului model de 5000 de euro, preconizat a fi produs in circa 500.000 de exemplare. Dintre acestea, 200.000 de unitati vor fi fabricate in Romania, restul fiind proiectat pentru alte 6 locatii din lume, cea mai sigura fiind Moscova.
In ceea ce priveste receptarea noul model Dacia Pick-up Diesel, rezultatele sint, de asemenea, pozitive. Primele precomenzi erau, in urma cu o saptamina, de peste 400 de unitati, urmind sa creasca treptat. Potrivit unor estimari, pina in 2004, vinzarile vor ajunge la 24.000 de unitati, incluzind si exportul. Conducerea Dacia crede ca acest model va avea, pe piata interna, o cautare mai mare decat varianta omoloaga pe benzina, si acest lucru se datoreaza fiabilitatii crescute a noului model, a avantajelor pe care le aduce, precum si gratie unui pret fara concurenta pe piata. In urma drive-testului efectuat de catre revista Masini, putem spune ca masina are o buna tinuta de drum, manevrabilitate usoara, stabilitate in curbe la viteze de peste 90 km/h, iar modelul 4X4 este chiar sprinten, acul vitezometrului alergind destul de rapid de la 80 la 120 de km/h
parca seamana putin cu lancia nu ? ( de la spate )
si cu mercedesul (din fata)
deci ! :
Cine are rabdare sa citeasca datele tehnice ......
PROIECTUL X90: patru versiuni de caroserie (limuzina in 2 si 3 volume, break, pick-up), trei motorizari pe benzina si eventual un diesel, productie de 500.000 de exemplare din 2004/2005, productie in Romania, asamblare in Rusia, China, comercializare din primavara/vara 2004, platforma tehnica complet noua, preturi incepand de la 5.000 euro.
Noul model va fi produs in Romania si asamblat si in Rusia si, probabil, China. Pentru a respecta dezideratul de pret, Renault doreste sa integreze productia in Romania intr-un procent cat mai mare. In acest sens, pe platforma de la Dacia s-a creat ZIF (zona industriala a furnizorilor), unde Renault si Dacia incearca sa atraga atat furnizori romani, cat si parteneri traditionali ai lui Renault.
Renault detine 92,72% din Dacia, ce reprezinta un capital de 234 mil. USD si sunt in derulare investitii de 30 mil. euro la vopsitorie si 40 mil. euro la noua sectie de prese si ambutisate. De asemenea, a fost inaugurata anul trecut o linie de montare a motoarelor si este gata si linia de montare a cutiilor de vitese. In total, in 2002 se vor mai investi inca 119 mil.euro. La toate acestea se adauga costurile dezvoltarii masinii de 5.000 euro care sunt importante, avand in vedere ca este vorba de o plarforma complet noua si originala. Se pare ca noul model Dacia va avea un tren de rulare conceput pentru drumuri mai proaste, cum sunt cele din zonele unde se va comercializa masina si de aceea este de asteptat ca ea sa nu fie la fel de confortabila ca un Twingo sau Clio, dar sa fie mai rezistenta. Daca va fi posibil, vor fi folosite unele componente de la viitorul Twingo, care va aparea cam in acelasi timp cu noua Dacie.
Viitoarea Dacia va fi disponibila in patru versiuni de caroserie. Prima va aparea varianta in doua volume, care va vea circa 3,6 metri lungime si 1,5 metri inaltime. Designul este realizat exclusiv la Tehnocentre, langa Paris, in timp ce unele componente vor fi proiectate in comun la Mioveni si Tehnocentre. Este de asteptat ca spatiul interior sa fie destul de generos chiar si la versiunea in doua volume. Nu se stie daca bancheta din spate va fi culisanta sau nu, avand in vedere ca acest lucru inseamna costuri suplimentare. Motorizarea de baza va fi un "trei cilindri" de 900 sau 1.000 cmc si circa 35-40 CP. Din aceeasi familie va face parte si un "patru cilindri"de 1,2 litri, ambele fiind dezvoltate in paralel si pentru viitorul Twingo, ce va aparea in 2004. Renault doreste sa dezvolte un nou motor de 1.000 cmc pentru Twingo, dar nu se stie daca va fi gata pana la lansarea noilor Twingo Dacia in 2004. In caz contrar, se va utiliza un propulsor existent pana la aparitia celui nou. La limita superioara a gamei va fi oferit un motor de 1,4 litri si 75 CP. Este posibil ca intr-o etapa urmatoare sa fie oferit pentru Dacia si modernul diesel dci de 1,5 litri si 65 CP, dar acest lucru nu a fost decis inca.
Dupa versiunea in doua volume vor fi disponibile si alte versiuni de caroserie: limuzina in trei volume, cu un porbagaj mare, care va masura circa 3,9 - 4 metri, break si eventual pick-up.
Planurile lui Renault sunt sa ajunga la o productie de 500.000 de exemplare ale noului model. Pe langa Romania si fabricile de montaj din Rusia si China, Renault este pregatit sa asambleze noul model si la filialele sale din America de Sud si Africa. Proiectul X90 poate deveni astfel o masina mondiala, cu distributie pe trei continente. Ramane de vazut daca Renault va vinde noul model sub numele Dacia peste tot in lume.
In curand mai multe imagini Spion
Directorul Dacia se va plimba cu prototipul Dacia X90
Primul drive-test oficial al modelului Dacia X90, supranumita masina de 5.000 de euro, se va desfasura vineri 15 noiembrie, in prezenta conducerii companiei Automobile Dacia, acest pas confirmind etapele avansate in care se afla proiectul, ne-a asigurat conducerea companiei pitestene, cu ocazia unui alt drive-test prilejuit de lansarea pe piata a noului model Dacia Pick-up Diesel.
"Dacia de 5000 de euro nu este o himera. Ea exista, fiindca am vazut-o si merge, iar eu o voi conduce peste doua zile", a declarat directorul general al companiei, Christian Esteve. Acesta a adaugat ca testele noului model de 5000 de euro, se desfasoara departe de privirile curioase ale concurentei, in Slovenia si in Slovacia. De asemenea, Esteve a precizat ca Dacia isi mentine promisiunea de a lansa acest model in prima parte a anului 2004. In acest fel, Dacia va deveni o marca mondiala, dedicata in special acelor oameni cu venituri mai mici. In ceea ce priveste concurenta, directorul Dacia a adaugat ca Renault nu se teme de acest lucru, fiindca stadiul proiectului este mult mai inaintat fata de alte proiecte asemanatoare, iar pretul mai redus.
Inainte de premiera Daciei de 5000 de euro, despre care se spune ca va avea dimensiuni cuprinse intre cele ale modelelor Renault Clio Symbol si Megane, Automobile Dacia va prezenta, anul viitor, un model intermediar, un face-lift al modelului Supernova, care va purta o alta denumire, fiind in fond un alt model. Dacia intentioneaza sa aduca in fiecare an o noutate, pina in 2007, a precizat Constantin Stroe, directorul adjunct Dacia.
Politica de vinzari a companiei va cunoaste o mare schimbare, a afirmat directorul executiv comercial al Dacia, Jean-Frederic Piotin, odata cu iesirea cu adevarat a Daciei pe pietele mondiale. Chiar rezultatele din acest an nu vor fi cu mult diferite de cele de anul trecut, estimarile de vinzari fiind de circa 58-60.000 de unitati, ceea ce respecta graficul, a mentionat Piotin. Alta va fi insa situatia incepind cu lansarea noului model de 5000 de euro, preconizat a fi produs in circa 500.000 de exemplare. Dintre acestea, 200.000 de unitati vor fi fabricate in Romania, restul fiind proiectat pentru alte 6 locatii din lume, cea mai sigura fiind Moscova.
In ceea ce priveste receptarea noul model Dacia Pick-up Diesel, rezultatele sint, de asemenea, pozitive. Primele precomenzi erau, in urma cu o saptamina, de peste 400 de unitati, urmind sa creasca treptat. Potrivit unor estimari, pina in 2004, vinzarile vor ajunge la 24.000 de unitati, incluzind si exportul. Conducerea Dacia crede ca acest model va avea, pe piata interna, o cautare mai mare decat varianta omoloaga pe benzina, si acest lucru se datoreaza fiabilitatii crescute a noului model, a avantajelor pe care le aduce, precum si gratie unui pret fara concurenta pe piata. In urma drive-testului efectuat de catre revista Masini, putem spune ca masina are o buna tinuta de drum, manevrabilitate usoara, stabilitate in curbe la viteze de peste 90 km/h, iar modelul 4X4 este chiar sprinten, acul vitezometrului alergind destul de rapid de la 80 la 120 de km/h
-

monk - Mesaje: 2747
- Membru din: Sâm Mar 15, 2003 12:00 am
Initial trimis de monk
seamana putin cu lancia nu ? ( de la spate )
si cu mercedesul (din fata)
pai si mihaela tatu seamana cu nicoleta luciu la sex, nu? si din fata si din spate...
-

eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
adica tu vrei sa zici ca e logic ca masina sa semene ?
noi romanii nu putem face si noi un autoturism dupa propriul nostru cap (daca il avem)
noi romanii nu putem face si noi un autoturism dupa propriul nostru cap (daca il avem)
-

monk - Mesaje: 2747
- Membru din: Sâm Mar 15, 2003 12:00 am
Ce putere are pana la urma? 75cp sau 90? Oricum tot micuta pare. Si intre 5000 si 7000 de euro e un pret rezonabil. Sa vezi acuma intreceri pa strada cu 90cp 

Concurs NBA 2004-2005
I'm not afraid of death, I just don't want to be there when it happens.
I'm not afraid of death, I just don't want to be there when it happens.
-

dj_jaxxx - Mesaje: 1131
- Membru din: Mar Oct 22, 2002 11:00 pm
Pai cam 50%din fiecare poza e facuta pe calculator asa k nu se prea shtie cum o sa arate varianta finala.Oricum nu poa sa fie mare scofala la 5000euroi,macar dak ar avea mai multa grija la detalii.Shi sa scoata draq o varianta diesel.
The Earth is full.GO HOME!
-

MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
!
O chestie primita pe mail:
"Indelungata munca a Renault la noua Dacie a constat in modificarea unei poze a Volkswagen Bora. In afara de linia caroseriei sunt identice printre altele pavajul, interiorul masinii (oglinda retrovizoare lipita pe parbriz, tetiera dreapta fata, scaune, geamuri, bord, volan), antena, copacii din spate, lumina ce se vede printre crengile copacilor din drepta pozei, lumina ce se vede printre gaurile din janta stanga fata, gazonul rarefiat din stanga pozei, umbra masinii.
Pentru sceptici (cei care cred poate e vorba de un fals): poza Borei o pot gasi la adresa: http://volkswagen2002.narod.ru/photo05.jpg"
Tot kkt e domnu Portnoy? Eu m-as multumi sa o scoata si sa semene cu VW... la 5-6.000 parai...
"Indelungata munca a Renault la noua Dacie a constat in modificarea unei poze a Volkswagen Bora. In afara de linia caroseriei sunt identice printre altele pavajul, interiorul masinii (oglinda retrovizoare lipita pe parbriz, tetiera dreapta fata, scaune, geamuri, bord, volan), antena, copacii din spate, lumina ce se vede printre crengile copacilor din drepta pozei, lumina ce se vede printre gaurile din janta stanga fata, gazonul rarefiat din stanga pozei, umbra masinii.
Pentru sceptici (cei care cred poate e vorba de un fals): poza Borei o pot gasi la adresa: http://volkswagen2002.narod.ru/photo05.jpg"
Tot kkt e domnu Portnoy? Eu m-as multumi sa o scoata si sa semene cu VW... la 5-6.000 parai...
- Fişiere ataşate
-
- bora.jpg (20.39 KiB) Vizualizat de 4291 ori
**********
***D I N A M O!!!***
**********
-

Ayrton - Mesaje: 1790
- Membru din: Lun Dec 16, 2002 12:00 am
ayrton, pai din ce citezi tu din mailul primit de tine se ghiceste ca e tzeapa. Uite aici un articol pe tema asta de pe masini.ro, sa-ti mai tempereze optimismul
:
http://www.masini.ro/?news&id=571&tip=9
:
http://www.masini.ro/?news&id=571&tip=9
subpolar homesick fane
"This here post might offend you some
If it doesn't it's because you're dumb"
"This here post might offend you some
If it doesn't it's because you're dumb"
- stefan
- Junior Member
- Mesaje: 2282
- Membru din: Dum Feb 24, 2002 1:00 pm
- Localitate: Bucuresti
OK!!
Dacia 2004 arata misto,n-ai ce sa-i reprosezi(pana cand te vei sui in ea).
Totusi,eDacia,o masina romaneasca
Pana la urma tot o sa aibe ceva neinregula(sper sa nu mai ploua in masina)
Totusi e o realizare mare pentru romani,mai ales la design:)
Dacia 2004 arata misto,n-ai ce sa-i reprosezi(pana cand te vei sui in ea).
Totusi,eDacia,o masina romaneasca
Pana la urma tot o sa aibe ceva neinregula(sper sa nu mai ploua in masina)
Totusi e o realizare mare pentru romani,mai ales la design:)
Razi!Maine poate fi mai rau!!!
-

Dzeu - Junior Member
- Mesaje: 223
- Membru din: Mie Iul 02, 2003 11:00 pm
mai pana la urma care e treaba? e sa nu e x90. sau e doar o poza asa ca sa fie?
oricum la pretul asta o sa avem o masina cu un motor destul de bun si fiabil, dar care va suferi in mod clar la partea de amanunte: plastic folosit, chituri, deci cam tot ce se face in tara. nu ca romani nu fac lucruri bune, dar ca sa faci o masina asa ieftina tre' sa iei produse ieftine, si in consecinta varza..
oricum la pretul asta o sa avem o masina cu un motor destul de bun si fiabil, dar care va suferi in mod clar la partea de amanunte: plastic folosit, chituri, deci cam tot ce se face in tara. nu ca romani nu fac lucruri bune, dar ca sa faci o masina asa ieftina tre' sa iei produse ieftine, si in consecinta varza..
-

memetshot - Mesaje: 7050
- Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm
oare alea chiar sunt poze cu dacia x90? pe tot netul sunt comparatii intre x90 si vw bora. de ce? umbla niste poze cu bora in acelasi decor, pe acelasi paviment, chiar au facut un gif animat cu o trecere de la x90 la bora
Gone 4 good
-

JaJa Beens - Mesaje: 691
- Membru din: Lun Sep 02, 2002 11:00 pm
blue swan = avertizare pt bagare in seama. data viitoare ne spui si de ce e superba si de ce nu si-o poate permite nimeni(?)altfel risti un avertisment sau chiar ban.
-

eyewitness - Mesaje: 19220
- Membru din: Lun Aug 05, 2002 11:00 pm
aduce a passat din fatza, daca e fals e mult mai bine lucrata. spoileru e de clio/solnitza.
in fine, ar fi nasol daca am plagia si la design. ca pana la urma cheltuiala-i aceeasi: hai sa zic ca spoilere de solnitza or putea sa foloseasca, dar nu cred ca-n uzinele dacia s-a asamblat vreodat un vw, deci fie ca plagiaza fie ca nu tot tre sa faca linie de fabricatie distincta.
in fine, ar fi nasol daca am plagia si la design. ca pana la urma cheltuiala-i aceeasi: hai sa zic ca spoilere de solnitza or putea sa foloseasca, dar nu cred ca-n uzinele dacia s-a asamblat vreodat un vw, deci fie ca plagiaza fie ca nu tot tre sa faca linie de fabricatie distincta.
" it's the end of the world as we know it ''
-

tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
mereti la automondial.ro
au avut ai mei parinti acasa poze cu x90 da io nu le-am vazut.
cand fac rost de amanunte o sa scriu. pana una alta cica se lucreaza din greu la uzina...
au avut ai mei parinti acasa poze cu x90 da io nu le-am vazut.
cand fac rost de amanunte o sa scriu. pana una alta cica se lucreaza din greu la uzina...
I'm sorry, but the position of annoying, incoherent talking animal has already been taken
meropi, ramane cum am stabilit
meropi, ramane cum am stabilit
-

memetshot - Mesaje: 7050
- Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm
nu-s de solnitza jantele, dar nu-mi dau seama de ce-ar putea fi. dar ai dreptate cu lucratura, daca ma gandesc mai bine zonele negre ar trebui sa fie mate nu lucioase, pt. ca nu-s vopsite.
" it's the end of the world as we know it ''
-

tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
bre e copie dupa clio...
oricum am auzit ca o sa fie 5700 euroi varianta de baza: care e un fel de lighean cu roti
ajunge pana la 7 mii si ceva.
jentile sunt diferita fata de cele de la solenza, de fapt fata de tot ce a scos dacia...
oricum se pare ca va fi destul de bunicica..
oricum am auzit ca o sa fie 5700 euroi varianta de baza: care e un fel de lighean cu roti
ajunge pana la 7 mii si ceva.
jentile sunt diferita fata de cele de la solenza, de fapt fata de tot ce a scos dacia...
oricum se pare ca va fi destul de bunicica..
I'm sorry, but the position of annoying, incoherent talking animal has already been taken
meropi, ramane cum am stabilit
meropi, ramane cum am stabilit
-

memetshot - Mesaje: 7050
- Membru din: Mar Iul 01, 2003 11:00 pm
animaloo scrie:bre e copie dupa clio...
oricum am auzit ca o sa fie 5700 euroi varianta de baza: care e un fel de lighean cu roti
ajunge pana la 7 mii si ceva.
jentile sunt diferita fata de cele de la solenza, de fapt fata de tot ce a scos dacia...
oricum se pare ca va fi destul de bunicica..
Si spatele ca un dric...Aripa in colturi si luneta rotunda...
Urata...singurul lucru care imi place la ea e....culoarea ...
E hai sa fiu serios...Imi plac farurile...Oricum e buna pt. romani...Noua ne place orice...Suportam...
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
-

Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
din cate am vorbit cu un prieten care are treburi cu uzinele dacia, aia nu e x90. e doar o chestie facuta in fotoshop sau altceva. uitati-va putin la sigla dacia. daca voua va pare reala...
Gone 4 good
-

JaJa Beens - Mesaje: 691
- Membru din: Lun Sep 02, 2002 11:00 pm
34 mesaje
• Pagina 1 din 2 • 1, 2
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator