cars
Moderator: anjin-san
taman ce-am fost la lansarea Volvo S 40. Nu pot spune decat ca-i cacatoare. In varianta standard are mai multe chestii decat toate daciile care au fost si vor fi facute vreodata. Iar la modelul diesel va fi in standardizare si tractziune integrala.
-
SOD - Mesaje: 6035
- Membru din: Mar Apr 23, 2002 11:00 pm
ie calumea noul S40, l-am vazut si stat in el la salonul auto, super masina, mare diferenta de cel vechi, care nici ala nu era rau
Tre: - winter mode inseamna, ca am jantele originale de 15" cu cauciucuri de iarna, presurile interioare de iarna pline de sare, , tre sa fac repar cateva pete de rugina etc
- ce o sa faci la hyundai la motor pt performante,pt ca nu cred ca e asa usor ca la tico care era pe carburator, exista chip ceva?, schimbi evacuarea? oricum despre sunet, nu-ti fa griji ca nici eu n-am mii de $ de dat pe subwofere si amplificatoare, acum nici n-am sub, si vreau sa iau unu, iar la tine, daca esti "racer" , lasa sistemu de sunet un cd si 4 boxe bune sunt de ajuns, ca o sa se simta si mai tare greutatea la masina pt ca-i usoara acuma
Tre: - winter mode inseamna, ca am jantele originale de 15" cu cauciucuri de iarna, presurile interioare de iarna pline de sare, , tre sa fac repar cateva pete de rugina etc
- ce o sa faci la hyundai la motor pt performante,pt ca nu cred ca e asa usor ca la tico care era pe carburator, exista chip ceva?, schimbi evacuarea? oricum despre sunet, nu-ti fa griji ca nici eu n-am mii de $ de dat pe subwofere si amplificatoare, acum nici n-am sub, si vreau sa iau unu, iar la tine, daca esti "racer" , lasa sistemu de sunet un cd si 4 boxe bune sunt de ajuns, ca o sa se simta si mai tare greutatea la masina pt ca-i usoara acuma

-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
dany_s lol, tare winter mode-u asta. ma, vreau totusi sa se-auda bine, nu tare, sa dau moartea-n bibilici, da bine. adica inaltele inalte, mediile medii si basu bas (foarte coierent nu?
). oricum 5-10 kile imi permit sa mai pun, are 1,04 tone masina, unde zici ca-i usoara?
pt. un plus de putere, mai corect ar fi 'pt. recastigarea catorva cai' (n-am idee cat, oricum putin) m-am gandit la 2 variante in viitoru apropiat pt. pacalirea chipului sa bage mai multa benzin. asadar:
1. masina poseda un sensor in evacuare ce sesizeaza concentratia de aer din gazele de evacuare, adjustand astfel cantitatea de benzina. m-am gandit sa montez banalul furtun pt aer de la admisie, cu un un fel de palnie direct in grila, sau oricum prin zona, orientat inainte, fluxul de aer rece fiind mai abundent. acum acel furtun e pitit pe undeva aproape de partea de jos a masinii si orientat in jos. (sper ca) senzoru va sesiza ca intra mai mult aer si astfel chipul va baga mai multa benzina pentru a respecta proportiile. mizez pe asta pt. ca n-am vazut masina pana acum care sa aiba regulator pt. fluxu de aer. in felu asta elimin macar o parte din lucru mecanic consumat pt aspirarea aerului datorita restrictiilor induse de filtru de aer standard (nu-mi iau performance crappy air filter pt ca ala va lua si aer cald de langa motor). sigur, iarna asta va fi o problema dar pot oricand sa pun carton la radiator ca aia cu daciile
.
2. varianta asta nu prea o agreez dar merita incercata pt. ca-i mai usor de executat. acelasi senzor din evacuare genereaza o tensiune de ordinu milivoltilor prin care transmite semnalul. tot ce tre sa fac e sa vad cam care-i treaba (adica daca mai multi milivolti inseamna mai mult aer sau invers) si sa aplic o tensiune (tot de ordinul mv) in circuitul senzorului (eventual chiar sa-l scot complet). aer nu vine mai mult si tot ce banuiesc ca s-ar obtine ar fi doar benzina arsa aiurea. totusi nu stiu cam ce raport aer/benzina are chipu programat asa ca ar fi oaresce sanse de reusita.
pentru inceput scopul meu e sa scot 10 sec sau mai putin pt 0-100 km/h.
mai sunt ceva senzori, inclusiv la kitu de injectie dar inca nu m-am prins care-i treaba cu aia. oricum, sansele prostie/reusita is 50/50, ca doar traim in era digitala
.
in viitoru mai indepartat ma gandesc la scoaterea catalizatorului, care banuiesc ca baga multe restrictii, o reprogramare de chip (sper sa dau peste cunoscatori) si chiar o turbina micuta, (0,3-0,5 bar ar fi de-ajuns) traseele de admisie si evacuare sunt foarte comod amplasate asa ca nu implica modificari majore instalarea turbinei.
ca aspect exterior ma gandeam la mici corectari ale designului original, eventual niste praguri, nimic exagerat, doar sa arate bine nu pumped-up fara rost si pana la vara poate strang bani de niste jante de 15" sau chiar 16" (sper) negre cu cauciucuri low-profile si-n felu asta voi putea sa am si eu winter mode si summer mode
.

pt. un plus de putere, mai corect ar fi 'pt. recastigarea catorva cai' (n-am idee cat, oricum putin) m-am gandit la 2 variante in viitoru apropiat pt. pacalirea chipului sa bage mai multa benzin. asadar:
1. masina poseda un sensor in evacuare ce sesizeaza concentratia de aer din gazele de evacuare, adjustand astfel cantitatea de benzina. m-am gandit sa montez banalul furtun pt aer de la admisie, cu un un fel de palnie direct in grila, sau oricum prin zona, orientat inainte, fluxul de aer rece fiind mai abundent. acum acel furtun e pitit pe undeva aproape de partea de jos a masinii si orientat in jos. (sper ca) senzoru va sesiza ca intra mai mult aer si astfel chipul va baga mai multa benzina pentru a respecta proportiile. mizez pe asta pt. ca n-am vazut masina pana acum care sa aiba regulator pt. fluxu de aer. in felu asta elimin macar o parte din lucru mecanic consumat pt aspirarea aerului datorita restrictiilor induse de filtru de aer standard (nu-mi iau performance crappy air filter pt ca ala va lua si aer cald de langa motor). sigur, iarna asta va fi o problema dar pot oricand sa pun carton la radiator ca aia cu daciile



2. varianta asta nu prea o agreez dar merita incercata pt. ca-i mai usor de executat. acelasi senzor din evacuare genereaza o tensiune de ordinu milivoltilor prin care transmite semnalul. tot ce tre sa fac e sa vad cam care-i treaba (adica daca mai multi milivolti inseamna mai mult aer sau invers) si sa aplic o tensiune (tot de ordinul mv) in circuitul senzorului (eventual chiar sa-l scot complet). aer nu vine mai mult si tot ce banuiesc ca s-ar obtine ar fi doar benzina arsa aiurea. totusi nu stiu cam ce raport aer/benzina are chipu programat asa ca ar fi oaresce sanse de reusita.
pentru inceput scopul meu e sa scot 10 sec sau mai putin pt 0-100 km/h.
mai sunt ceva senzori, inclusiv la kitu de injectie dar inca nu m-am prins care-i treaba cu aia. oricum, sansele prostie/reusita is 50/50, ca doar traim in era digitala

in viitoru mai indepartat ma gandesc la scoaterea catalizatorului, care banuiesc ca baga multe restrictii, o reprogramare de chip (sper sa dau peste cunoscatori) si chiar o turbina micuta, (0,3-0,5 bar ar fi de-ajuns) traseele de admisie si evacuare sunt foarte comod amplasate asa ca nu implica modificari majore instalarea turbinei.
ca aspect exterior ma gandeam la mici corectari ale designului original, eventual niste praguri, nimic exagerat, doar sa arate bine nu pumped-up fara rost si pana la vara poate strang bani de niste jante de 15" sau chiar 16" (sper) negre cu cauciucuri low-profile si-n felu asta voi putea sa am si eu winter mode si summer mode

" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
hehe , da cam asa cu winter mode-u asta, asta e ce sa-i faci , mai ales cand iarna tine de la 1 noi la 15 apr
interesant ce vrei sa faci pt performante , presupun ca e si din lipsa de piese de performanta disponibile pe piata pt Getz 1.3. , am un catalog francez si scrie ca masina face 0-100 in 11.5 sec, pt 10 sec nu stiu insa dacae destul ce vrei tu sa faci, cu toate ca nu stiu exact cam ce surprlus de cuplus i putere ar aduaga modificarile alea. s-ar putea. Oricum si cum e acuma presupun ca daciile nemodificate, matiz, cielo si alte masini de genu asta se uita frumos la stopurile tale intr-o cursa, nu?
Cu filtru, ai dreptatae, prost pus poate duce la pierderi de putere nu cresteri, dar daca il pui calumea, sa stii ca poate face o mica mica diferenta, daca gasesti un cold air intake complet facut special pt masina ta, e cel mai bine de luat, si apoi "deschide" putin evacuarea, nu stiu daca gasesti galerii de inox dar macar de la catalizator pana la finala poti s faci un "straight pipe" cu diametru mai amre decat din fabrica, de asemenea scimbarea ambreiajului si volantei poate ajuta mult la scaderea timpuliu de acceleratie

interesant ce vrei sa faci pt performante , presupun ca e si din lipsa de piese de performanta disponibile pe piata pt Getz 1.3. , am un catalog francez si scrie ca masina face 0-100 in 11.5 sec, pt 10 sec nu stiu insa dacae destul ce vrei tu sa faci, cu toate ca nu stiu exact cam ce surprlus de cuplus i putere ar aduaga modificarile alea. s-ar putea. Oricum si cum e acuma presupun ca daciile nemodificate, matiz, cielo si alte masini de genu asta se uita frumos la stopurile tale intr-o cursa, nu?
Cu filtru, ai dreptatae, prost pus poate duce la pierderi de putere nu cresteri, dar daca il pui calumea, sa stii ca poate face o mica mica diferenta, daca gasesti un cold air intake complet facut special pt masina ta, e cel mai bine de luat, si apoi "deschide" putin evacuarea, nu stiu daca gasesti galerii de inox dar macar de la catalizator pana la finala poti s faci un "straight pipe" cu diametru mai amre decat din fabrica, de asemenea scimbarea ambreiajului si volantei poate ajuta mult la scaderea timpuliu de acceleratie

-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
da 11,5 e 'default' si totusi nu ma-ntrec cu dacii, ce dracu
iar cielo e slabuta rau.
ma ti-am zis, nu m-astept sa scot multa putere dar pana nu-ncerc... 1,5 sec e destul de mult dar tico avea 11-13 sec 'default' si am scos cca. 9 sec. din ea, lucru rezultat si din calcule si din teste practice (eroarea era de cam 0,5 sec +/-) asa ca ma gandesc ca poate am noroc pt. ca computerele is foarte puternice dar si foarte proaste deci pot fi pacalite usor
. sigur, la tico dupa 100 km/h deja accelera foarte greu. getzu de pe la 70-80 se dezlantuie. i-am dat 175+ desi in talon scrie 160 si cred ca mai putea, pt. ca aveam doar putin peste 5.000 rpm la viteza aia, dar sa revenim, nu top speed-u ma intereseaza, cel putin nu acum.
nu-mi trebuie piese special facute pt. getz. se pot adapta, daca nu pot eu sa fac asta sigur poate vreun meserias la servis si oricum se pot scoate daca e sa ma duc la vreo revizie ceva. la modificari d-astea mai hardcore nu pot sa ma bag pana nu se termina leasingu asa ca tre sa ma rezum la rahaturi d-astea light. un 'straight pipe' as putea sa pun insa. eu incerc si voi comunica rezultatele.
momentan s-ar parea ca am probleme la stage 0,5 tuning da ma descurc, scoala asta ma cam incurca a dracu
.

ma ti-am zis, nu m-astept sa scot multa putere dar pana nu-ncerc... 1,5 sec e destul de mult dar tico avea 11-13 sec 'default' si am scos cca. 9 sec. din ea, lucru rezultat si din calcule si din teste practice (eroarea era de cam 0,5 sec +/-) asa ca ma gandesc ca poate am noroc pt. ca computerele is foarte puternice dar si foarte proaste deci pot fi pacalite usor

nu-mi trebuie piese special facute pt. getz. se pot adapta, daca nu pot eu sa fac asta sigur poate vreun meserias la servis si oricum se pot scoate daca e sa ma duc la vreo revizie ceva. la modificari d-astea mai hardcore nu pot sa ma bag pana nu se termina leasingu asa ca tre sa ma rezum la rahaturi d-astea light. un 'straight pipe' as putea sa pun insa. eu incerc si voi comunica rezultatele.
momentan s-ar parea ca am probleme la stage 0,5 tuning da ma descurc, scoala asta ma cam incurca a dracu

" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
tre, stii ca-ti ziceam io de wintermode, pai am trecut la semi-summer mode acuma, ca am pus jantele inapoi si am pus amortizoare noi KYB Gr-2 pe fatza(tre sa mai strang bani sa le schimb si pe spate), sunt putin mai rigide decat cele din fabrica (am pierdut putin la confort dar am castigat putin mai multa sportivitatea in tinuta de drum) dar tot n-am terminat, deabea m-am apucat de tablarie si e de munca tare din pacate
uite si niste poze cu schimbarea incaltarii

uite si niste poze cu schimbarea incaltarii

Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
cu muscle cars-urile e altceva... au designu ala clasic jantele, cu bordura aia lata, acolo da, si mie imi plac pt. ca is clasice. la lexusu tau intr-adevar merg, chiar ar fi fost prea uzuala cu jante d-alea de coloarea shobolanului
. mie-mi plac in mod special jantele negre, cu 5 spite cat mai subtiri sau spite duble.
am o intrebare: vad ca la multe jante de aliaj nu exista marginea aia subtire unde se prind plumbii pt. echilibrat roata. cum se face echilibrarea cu jante d-asta?
ps: vopseste-ti etrierele de la frane ca arata fain.

am o intrebare: vad ca la multe jante de aliaj nu exista marginea aia subtire unde se prind plumbii pt. echilibrat roata. cum se face echilibrarea cu jante d-asta?
ps: vopseste-ti etrierele de la frane ca arata fain.
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
da, m-am gandit si eu cu etrierele, dar nu stiu ce culoare ca masina e visinie....nu prea s-ar vedea daca le-as vopsii visinii.....ma tot gandesc....poate rosii ar merge sau poate un gri metalizat daca s-ar putea
pai la mine greutatile alea pt balansarea rotii sunt pe jante in spatele spitelor, nu se vad decat daca te uiti de fpoarte aproape ca-s mascate de spita
Si mie imi plac mult alea negre cu "polished/machined lip" mai ales daca masina e galbena sau alba si mai sport merg super, pe Hyundai-ul tau ar merge bine unele negre de 16" asa, cum erau alea din photoshopul care l-ai facut
pai la mine greutatile alea pt balansarea rotii sunt pe jante in spatele spitelor, nu se vad decat daca te uiti de fpoarte aproape ca-s mascate de spita
Si mie imi plac mult alea negre cu "polished/machined lip" mai ales daca masina e galbena sau alba si mai sport merg super, pe Hyundai-ul tau ar merge bine unele negre de 16" asa, cum erau alea din photoshopul care l-ai facut

-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
Fa-le de culoare gri metalizat...I-ar sta bine...
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
-
Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
ihi gri metalizat fuarte deschis sau crom daca se puate.
da, masinutza mea chiar a inceput sa-mi placa, eleronu ala mic din spate m-a dat gata de la inceput, singuru ei defect e garda la sol cam mare, sau cel putin asa pare. nu ma bag la modificat suspensii, roll-bar-uri si alte alea (cel putin nu acum) ca-i multa bataie de cap cu calibrarea + ca meseriasii romani... in fine...
ma gandeam la niste jante de 15 cu 195/55, in carte zice ca max 195 sa fie latimea si nu stiu daca exista jante de 16 subtiri cat sa mearga 195. orcum sa ma-nteresez cand ma duc la revizie... ca tot nu prea am bani acum.
orcum, tre sa m-apuc serios de ea mai spre vara-toamna, dupa vacante, restante si alte evenimente mondene ca nu mai tzine, mi-au dat rusinica un 525d si un 166 jtd (or fi mai masini da tot diesel sunt), iar cu vectra 1,6i is cam la limita. e drept ca pun cea mai ieftina benzina fara pb si nici aditivi n-am mai luat, dar totusi. la tico puneam o doza pt. 65l de valvoline la 30l sau mai putin, ah ce vremuri, ce curse...
intrebare: de unde vi s-a parut mai buna benzina fara pb (la aia in jur de 25mii/l ma refer): de la rompetrol, omv, shell sau petrom?
da, masinutza mea chiar a inceput sa-mi placa, eleronu ala mic din spate m-a dat gata de la inceput, singuru ei defect e garda la sol cam mare, sau cel putin asa pare. nu ma bag la modificat suspensii, roll-bar-uri si alte alea (cel putin nu acum) ca-i multa bataie de cap cu calibrarea + ca meseriasii romani... in fine...
ma gandeam la niste jante de 15 cu 195/55, in carte zice ca max 195 sa fie latimea si nu stiu daca exista jante de 16 subtiri cat sa mearga 195. orcum sa ma-nteresez cand ma duc la revizie... ca tot nu prea am bani acum.
orcum, tre sa m-apuc serios de ea mai spre vara-toamna, dupa vacante, restante si alte evenimente mondene ca nu mai tzine, mi-au dat rusinica un 525d si un 166 jtd (or fi mai masini da tot diesel sunt), iar cu vectra 1,6i is cam la limita. e drept ca pun cea mai ieftina benzina fara pb si nici aditivi n-am mai luat, dar totusi. la tico puneam o doza pt. 65l de valvoline la 30l sau mai putin, ah ce vremuri, ce curse...
intrebare: de unde vi s-a parut mai buna benzina fara pb (la aia in jur de 25mii/l ma refer): de la rompetrol, omv, shell sau petrom?
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
Aia de la OMV ie la fel ca la Rompetrol(itzi zic asta ca jtiu de la cineva care lucreaza la ei).Aia de la Shell s-ar putea sa fie ceva mai buna.Aia de la Petrom nu imi prea inspira incredere.Asa ca de obicei merg pe Rompetrol.
Pese: atzi vazut nooa dacie?Mie mi-se pare un fel de solenza cu face-lift shi spate de clio symbol.Deci ie fuarte departe de actualul trend al modelor Renault.Aj putea zice ca sunt usor dezamagit,da pan la urma la ce potzi sa te asteptzi la banii ajtia?Shi cam aiurea ie shi numele: Logan:D
Pese: atzi vazut nooa dacie?Mie mi-se pare un fel de solenza cu face-lift shi spate de clio symbol.Deci ie fuarte departe de actualul trend al modelor Renault.Aj putea zice ca sunt usor dezamagit,da pan la urma la ce potzi sa te asteptzi la banii ajtia?Shi cam aiurea ie shi numele: Logan:D
The Earth is full.GO HOME!
-
MiG29 - Mesaje: 7104
- Membru din: Dum Apr 14, 2002 11:00 pm
mie chiar mi se pare reusita....mare pas inainte de la Solentza, parerea mea, din fatza aduce a o Solenta mai rotunjita, interiorul aduce a chevy kalos si spatele putin a megane sedan, deci zic, ca la banii astia e foarte bine....nu stiu ce equipament are insa
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm
eu am carnet de 2 ani jumate... prima masina pe care am condus-o a fost un mitsubishi eclipse '96 cu doua usi... asa era buna masina... se incadra usor, singura ei problema era ca la franare trebuia sa apesi cu putere... si la frane bruste te duceai in fata tare... si sunt si foarte joase.. vai de cei care trebuie sa stea in spate ca e super incomoda
acum m-am obisnuit sa conduc SUV-uri ... cel mai mult imi place Toyota Seqouya... e silentioasa.... nici Ford Expedition nu-s prea rele dar se strica foarte repede... taica-mea e odata la 2 saptamani in service cu ea.. acum are in plan sa-si cumpere un jaguar .. dar mie nu prea-mi plac.. au aer de masini pentru fosile... nush...
acum m-am obisnuit sa conduc SUV-uri ... cel mai mult imi place Toyota Seqouya... e silentioasa.... nici Ford Expedition nu-s prea rele dar se strica foarte repede... taica-mea e odata la 2 saptamani in service cu ea.. acum are in plan sa-si cumpere un jaguar .. dar mie nu prea-mi plac.. au aer de masini pentru fosile... nush...
Some people are like Slinkies...not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.
-
Crazy Babe - Mesaje: 722
- Membru din: Vin Dec 13, 2002 12:00 am
A aparut Dacia Logan...Ce parere aveti ? Mie unu' mi se pare urata masina, are un aspect ciudat. Stiu ca e facuta in mare parte de Renault, dar spatele e de tot kktu'.
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
-
Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
MiG29 scrie:Mi-se pare interesant ca Logan-ul exista in doo versiuni: Dacia Logan si Renault Logan.Sunt aproape la fel cu exceptia calandrului,care mi-se pare mai frumos la Renault.
Logic, Renault face k totul la masinile lor sa arate frumos.Nu prea reusesc ei(parerea mea:)), dar pe langa sigla de Dacia a noastra e de n'spe mii de ori mai belea !(La sigla ma refer)
Moartea sta si bea un suc, in timp ce pe mine ma calca masinile ! - copyright Ulhvan
-
Red_Mustang - Mesaje: 979
- Membru din: Joi Mai 29, 2003 11:00 pm
din ce-am vazut la tv mi se pare acceptabila dacia logan (cica-i ceva de la scandinavi nu-sh ce). totusi n-am inteles ce-a fost cu toata secretomania aia pe ei. in fine...
am luat acum niste poze cautand pe google cu 'renault logan' insa pozele sunt numai cu dacia, deci nu stiu cum arata calandrul de care zicea mig29. poate pui niste poze. din poze tre sa recunosc ca pare chiar draguta masina, nu m-asteptam mai ales la ceasurile de bord sau consola centrala. pozele sunt luate de pe un sait britanic, n-am retinut url-ul...
crazy-babe esti tare mai ce sa mai...
am luat acum niste poze cautand pe google cu 'renault logan' insa pozele sunt numai cu dacia, deci nu stiu cum arata calandrul de care zicea mig29. poate pui niste poze. din poze tre sa recunosc ca pare chiar draguta masina, nu m-asteptam mai ales la ceasurile de bord sau consola centrala. pozele sunt luate de pe un sait britanic, n-am retinut url-ul...
crazy-babe esti tare mai ce sa mai...
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
cu riscu de-a imi lua advertisment, sau cum i-o zice, postez si ultima poza pe care-o am. am observat in poza cu ceasurile de bord ca nici acum dacia n-a pus claxonu pe volan. observati in stanga jos maneta pe care se vede si comanda pt claxon, in dulcele stil clasic
.

Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
Dany_S scrie:de cat timp esti in state? si de curiozitate ce masina aveau parintii tai in Romania?
sunt aici de 3 ani si in Romania ai mei aveau Cielo-uri... da pe parcursu anilor avusesera fel de fel de jafuri : pornind de la Dacia, Oltcit, Renault de ala cu care cara rusii varza in piata..
Mie imi placeau Cielorile erau masini bune.. acum in sua nu se mai fabrica nici un model de Daewo nu stiu din ce motive... cat eram in Romania ai mei au tras de Cielourile alea vreo 5 ani si nu au fost niciodata la service cu ea numai cand ii faceau revizia si atat...
Some people are like Slinkies...not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.
-
Crazy Babe - Mesaje: 722
- Membru din: Vin Dec 13, 2002 12:00 am
el s-a americanizat acu:)) nu mai vrea sa aiba de-a face cu produse romanesti
) sunt bune si jaguarurile da nu-mi plac mie cum arata..
mie mi-ar place o masina de aia ecologica acu...
) cica americanii au inventat o masina cu heliu ceva... arata interesant ... :lol: ( de abia nu asi mai da aproape 2 $ pe un galon de benzina..

mie mi-ar place o masina de aia ecologica acu...

Some people are like Slinkies...not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.
-
Crazy Babe - Mesaje: 722
- Membru din: Vin Dec 13, 2002 12:00 am
Crazy Babe scrie:el s-a americanizat acu:)) nu mai vrea sa aiba de-a face cu produse romanesti) sunt bune si jaguarurile da nu-mi plac mie cum arata..
mie mi-ar place o masina de aia ecologica acu...) cica americanii au inventat o masina cu heliu ceva... arata interesant ... :lol: ( de abia nu asi mai da aproape 2 $ pe un galon de benzina..
da asa, e intradevar Cielo e o masina frumoasa, cred ca a si castigat cateva concursuri de car design
dar trecand peste asta, pai daca iti plac masinile ecologice, bagate rapid la o Honda Insight, aia da masina frumoasa, ar merge bine in serialele lui Mr Bean s-o inlocuiasca pe aia cu 3 roti de care rade el tot timpul
-
Dany_S - Junior Member
- Mesaje: 1165
- Membru din: Mar Apr 13, 2004 11:00 pm

asa-i mai crazy babe, tot romanu se americanizeaza, cre ca-i ceva-n aer. oricum, ca sa clarificam o chestie: tu vrei un mijloc de transport nu o masina, pe threadu asta-i vorba de masini, asa tin eu minte. in fine, catz litri are un galon d-ala sau cum ii zice?
" it's the end of the world as we know it ''
-
tre - Junior Member
- Mesaje: 1598
- Membru din: Mar Mai 14, 2002 11:00 pm
Înapoi la Mai in gluma mai in serios. mai mult in gluma
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator