Iesire la zbor
112 mesaje
• Pagina 4 din 4 • 1, 2, 3, 4
Apropo de extra300..am fost acum 2-3 saptamani pe Clinceni si am asistat la antrenamentele lotului national de acrobatie aeriana....si cred ca inafara de extra300 si zlin nu o sa fie si altceva
Oricum pt mai multe detalii va invit pe :http://ram.rdsnet.ro/forum/index.php?act=SF&f=81 :sal:
Oricum pt mai multe detalii va invit pe :http://ram.rdsnet.ro/forum/index.php?act=SF&f=81 :sal:
Call me MAV!
-
rthc.ro|mav - Junior Member
- Mesaje: 244
- Membru din: Dum Apr 04, 2004 11:00 pm
copyright ai?
Trebuia sa-mi ceri drepturi de autor, dar de data asta daca dai o bere te iert. Eu beau doar Hategana. No bineeeee????
- sosolino
- Junior Member
- Mesaje: 2
- Membru din: Vin Iun 18, 2004 5:17 pm
- Localitate: CJ
Cum stai cu copyrighturile???
Ar fi frumos din partea ta sa atasezi fiecarei poze, care nu ai facut-o personal, sursa de inspiratie. Eu ti-am zis dai o bere si renunt la drepturile de autor. Hategana, multumesc...
Ne vedem la zbrrrrrrrr
Ne vedem la zbrrrrrrrr
- sosolino
- Junior Member
- Mesaje: 2
- Membru din: Vin Iun 18, 2004 5:17 pm
- Localitate: CJ
Va fii si o formatie de doua IS28B2, doar nu credeati ca sectorul planorism nu trimite pe nimeni la miting
Piloti sunt doi dintre instructorii de la Deva cu care am zburat de foarte multe ori, dl. Campean Simion si dl. Stamate Gheorghita. Si eu vin la miting !!!!!! Ar fi frumos sa ne si intalnim.
Ce ziceti?
:kiss: all
P.S.: Am facut si cele 5 ore azi, mai am doar proba de 50 de km si obtin "C"-ul de argint!
Dupa aceea, Love3Fly, mai vb si de noi trasee de distanta.


:kiss: all
P.S.: Am facut si cele 5 ore azi, mai am doar proba de 50 de km si obtin "C"-ul de argint!

Only pilots know why birds are singing!
- F|y!
- Junior Member
- Mesaje: 400
- Membru din: Mie Noi 06, 2002 12:00 am
50 km sa ai prea mare noroc sa-i faci. Doar sa pleci cu minim 2.000 de m din Deva :-S cat mai au finetze IS-urile? ca saracele numai 34 nu au....probabil vreo 20-22
Anyway...am fost la minting duminica da' mai pe sfarsit ca am avut examen mai de dimineatza. O fo' fain desi simt lipsa unui ROIAS.....ehe.....

Anyway...am fost la minting duminica da' mai pe sfarsit ca am avut examen mai de dimineatza. O fo' fain desi simt lipsa unui ROIAS.....ehe.....
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Love2Fly, la ce conditie a fost zilele astea, faceam cei 50 km si pe spate ;D , insa faza e ca nu se stie in ce stare e terenul unde trebuie sa aterizam. Am zis ca saptamana asta mergem sa vedem Lancramul, poate cu Wilga
sau cu ARO :hehe: . Suntem deja 5 elevi cu prima proba luata, mai avem kilometrii de facut si sper sa trecem la zbor pe IS29D2! Cu un plafon de 1800 si cu vant slab de fata sau cu vant de coada, ajung la Lancram in maxim o ora si jumatate!
Mitingul a fost reusit, am stat cu echipajele :yD , deci nu am avut prea buna vizibilitatea, avand in vedere faptul ca toata lumea evolua la verticala noastra. ;a Dupa cum spuneam, programul mi-a placut foarte mult, m-a deranjat doar comentariul facut de Mr. Balbutza de la Antena 1. Ce mama naibii cauta ala la microfon??? Are el vreo legatura cu aviatia, in afara faptului ca a zburat si el pe pile????? :fuck: Eu stiam ca mitingul s-a tinut cu ocazia Zilei Aviatiei, si nu pentru promovarea unui ;f ... Anyway, pacat ca nu au fost carcotasii in zona.
Aveau cu siguranta subiecte pentru 10 emisiuni.
:kiss: all

Mitingul a fost reusit, am stat cu echipajele :yD , deci nu am avut prea buna vizibilitatea, avand in vedere faptul ca toata lumea evolua la verticala noastra. ;a Dupa cum spuneam, programul mi-a placut foarte mult, m-a deranjat doar comentariul facut de Mr. Balbutza de la Antena 1. Ce mama naibii cauta ala la microfon??? Are el vreo legatura cu aviatia, in afara faptului ca a zburat si el pe pile????? :fuck: Eu stiam ca mitingul s-a tinut cu ocazia Zilei Aviatiei, si nu pentru promovarea unui ;f ... Anyway, pacat ca nu au fost carcotasii in zona.

:kiss: all
Only pilots know why birds are singing!
- F|y!
- Junior Member
- Mesaje: 400
- Membru din: Mie Noi 06, 2002 12:00 am
[quote="F|y!"] Ce mama naibii cauta ala la microfon??? Are el vreo legatura cu aviatia, in afara faptului ca a zburat si el pe pile????? :fuck: Eu stiam ca mitingul s-a tinut cu ocazia Zilei Aviatiei, si nu pentru promovarea unui ]
Cum bre? Mandrutza are brevet de pilot pe Ziln 142 si e prezent la toate evenimentele aviatice din Romania. E un iubitor al aviatiei si trebuie respectat pentru asta. Ce mai conteaza pilele? Pilele sunt si la nivel de elev. Pai mergi pe CLinceni sa vezi ce anti-talente zboara acolo....asta a propos de pila. Se investesc zeci de ore in persoane care zboara de amuzament, de dragul senzatiilor tari si habar n-au nici macar un pic din aerodinamica si fenomenele specifice zborului. Pai ia toti membrii AR -ului si intreaba-i de ce apare dara de apa la capatul aripii sau ce se intampla cand se angajeaza avionul sau ce e flutter-ul...sa vedem cati stiu....in fine...pacat....
Cum bre? Mandrutza are brevet de pilot pe Ziln 142 si e prezent la toate evenimentele aviatice din Romania. E un iubitor al aviatiei si trebuie respectat pentru asta. Ce mai conteaza pilele? Pilele sunt si la nivel de elev. Pai mergi pe CLinceni sa vezi ce anti-talente zboara acolo....asta a propos de pila. Se investesc zeci de ore in persoane care zboara de amuzament, de dragul senzatiilor tari si habar n-au nici macar un pic din aerodinamica si fenomenele specifice zborului. Pai ia toti membrii AR -ului si intreaba-i de ce apare dara de apa la capatul aripii sau ce se intampla cand se angajeaza avionul sau ce e flutter-ul...sa vedem cati stiu....in fine...pacat....
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Love2Fly scrie:de ce apare dara de apa la capatul aripii sau ce se intampla cand se angajeaza avionul sau ce e flutter-ul
sa stii ca mi-ar place sa stiu eu raspunsul la astea, doar de curiozitate, nu cred ca o sa ajung sa pilotez vreodata :-S
@^%@!#@#)&$+_+*_*^%$
-
EroarE - Mesaje: 387
- Membru din: Sâm Apr 03, 2004 11:00 pm
Love2Fly, cum ti s-a parut comentariul facut de Balbutza la miting???? X-( Ti se pare normal sa confunde un IS28B2 cu un IAR35? Sau... in timp ce planoarele IS28B2 faceau vrie, el spunea: "priviti aceste planoare IAR35 executand tonouri rapide!" ~o So, asta ori avea foaia cu susul in jos, ori nu face diferenta intre doua planoare...printre care, cred eu, s-a plimbat prin hangar cat a scos Zlin-ul la zbor. ;a Cat despre "talentul" sau la zbor... nu ma exprim, atata vreme cat sunt in necunostinta de cauza; dar ma voi informa! ;y
Din cate stiu eu, iubitorii aviatiei au cunostinte legate de domeniul ce ii pasioneaza, sunt la curent cu ultimele stiri si reusesc sa faca diferenta intre doua planoare (unul de scoala si altul de inalta acrobatie) prezente in aproape fiecare aeroclub din tara. Tare ar fi fost sa spuna ca Discus-ul e planor de scoala...
Anca
P.S.: Daca era smecher, zbura in simpla comanda la miting. ;D
Din cate stiu eu, iubitorii aviatiei au cunostinte legate de domeniul ce ii pasioneaza, sunt la curent cu ultimele stiri si reusesc sa faca diferenta intre doua planoare (unul de scoala si altul de inalta acrobatie) prezente in aproape fiecare aeroclub din tara. Tare ar fi fost sa spuna ca Discus-ul e planor de scoala...
Anca
P.S.: Daca era smecher, zbura in simpla comanda la miting. ;D
Only pilots know why birds are singing!
- F|y!
- Junior Member
- Mesaje: 400
- Membru din: Mie Noi 06, 2002 12:00 am
Hai las-o bre jos ca macane! Chiar daca esti iubitorul aviatiei nu poti sa le ai pe toate. Ca nici tu la o adica nu poti sa-mi deosebesti in zbor un Rafale de un F16 sa zicem. Sau un motor turbocompresor simplu flux de un motor TC dublu flux...eu il apreciez pe balbutza asta doar prin simplul fapt ca nu e unicul care "poate" si-a luat brevetul prin pile....
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Love2Fly, daca ma aflam in mijlocul avioanelor de care vorbesti tu sau daca terminam Aeronavele, fii sigur ca reuseam sa deosebesc un F16 de un Rafale, respectiv un motor turbocompresor simplu flux de unul turbocompresor dublu flux. Nu cred ca tu, stand atata vreme pe un aerodrom, nu poti sa recunosti un B2 sau un IAR35! Oamenii ca el nu pot face nu stiu ce mare chestie in aviatie, daca era bun, poate acum inca zbura... Anyway, parerea mea este ca trebuia sa se pregateasca mai mult pentru miting si astfel sigur nu o mai dadea in bara... 

Only pilots know why birds are singing!
- F|y!
- Junior Member
- Mesaje: 400
- Membru din: Mie Noi 06, 2002 12:00 am
Love2Fly, tu deosebesti un simplu flux de un dubluflux?
impartaseste si altora cum faci asta, pls
si lasa ca Rafale e frantuzesc si are cocarde tricolore si macar dupa alea si tot se prinde ca el este
Da' cand a incurcat Balbutza pilotii de IAR35 si Discus?
macar sa se uite pe foaie putea si el!
Cer senin! Ne mai vedem!
impartaseste si altora cum faci asta, pls
si lasa ca Rafale e frantuzesc si are cocarde tricolore si macar dupa alea si tot se prinde ca el este
Da' cand a incurcat Balbutza pilotii de IAR35 si Discus?
macar sa se uite pe foaie putea si el!
Cer senin! Ne mai vedem!
-
Eurofighter - Junior Member
- Mesaje: 74
- Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm
F|y! scrie:Oamenii ca el nu pot face nu stiu ce mare chestie in aviatie, daca era bun, poate acum inca zbura... Anyway, parerea mea este ca trebuia sa se pregateasca mai mult pentru miting si astfel sigur nu o mai dadea in bara...
In ziua de azi primeza mai mult banu' si cum bine ne-a aratat realitatea....show-bizzul e mai profitabil decat aviatia. Cat mai castiga un pilot sportiv? dar un instructor? Totusi....
Love2Fly, tu deosebesti un simplu flux de un dubluflux?
La un avion in zbor sau din imaginile unor motoare expuse pe hartie schematic?
Voi nu intelegeti ce vreau eu sa spun! Atat timp cat avem o pasiune comuna, un mod de viata ce implica aviatia nu are rost sa ne dusmanim....asha ca Mandrutza ar trebui respectat doar pt ca i-a placut pur si simplu sa zboare ceea ce il leaga intr-un fel sau altul de noi. Gafele sau nestiintza ramane in plan secund si crede-ma Fly! ca daca termini Aeronavele nu esti omniscient in ceea ce priveste aviatia. S-a construit si proiectat atat in ultimii 100 de ani ca nu cred ca iti ajunge o viata de om sa le cunosti pe toate!
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
Ziceam asa ca te uiti dupa un aparat prin aer si deosebesti motoarele
si schema aia pe hartie e si ea relativa, ca poate fi schema de schema sau doar un desen ca la gradinita
ideea ar fi alta: la ce se refera fluxul ala? ca citeam despre motoare cu dublu flux cu flux amestecat si nu aveam nici cea mai vaga idee despre ce era vorba
pana ajung la facultate mai dureaza un pic si poate mai aflu cate ceva inainte
si schema aia pe hartie e si ea relativa, ca poate fi schema de schema sau doar un desen ca la gradinita
ideea ar fi alta: la ce se refera fluxul ala? ca citeam despre motoare cu dublu flux cu flux amestecat si nu aveam nici cea mai vaga idee despre ce era vorba
pana ajung la facultate mai dureaza un pic si poate mai aflu cate ceva inainte

-
Eurofighter - Junior Member
- Mesaje: 74
- Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm
Da, Love2Fly, ai dreptate, la cate avioane au aparut in ultimul secol, nu ai cum sa le cunosti pe toate. Nu e vorba ca il "dusmanesc" pe Mandrutza, e chestia ca m-au deranjat toate greselile pe care le-a facut la miting si care, din pacate, nu au fost tocmai putine. Avea desfasurator in fata ochilor, dar cred ca se uita dupa avioane :yD ... Nu e pacat ca un om care nu avea ce cauta in fata microfonului la momentul respectiv sa strice tot? Nu crezi ca se putea gasi altcineva care sa se descurce? Asta e...
Only pilots know why birds are singing!
- F|y!
- Junior Member
- Mesaje: 400
- Membru din: Mie Noi 06, 2002 12:00 am
Eurofighter scrie:ideea ar fi alta: la ce se refera fluxul ala? ca citeam despre motoare cu dublu flux cu flux amestecat si nu aveam nici cea mai vaga idee despre ce era vorba
Fluxul se refera la aerul care intra in motor. Motoarele dublu flux au doua jeturi de aer ce traverseaza compresorul, camera de ardere si turbina. Unul principal cu care are loc arderea si unul secundar care "curge" pe langa camera de ardere ca agent de racire al acesteia.
Simplu flux il exclude pe cel de racire.
Fly! Ai dreptate dar totusi....e un pasionat al aviatiei!
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
au motoarele de la bo 747 un al doilea flux care pleaca de la un ventilator plasat exact in fata compresorului. cica fluxul asta care "bypasseaza" motorul produce mai multa tractiune fara sa consume combustibil suplimentar. avea dreptate cel care spunea, sau manca bors?
inca o treaba: flux amestecat - cand se amesteca fluxurile?
inca o treaba: flux amestecat - cand se amesteca fluxurile?
-
Eurofighter - Junior Member
- Mesaje: 74
- Membru din: Dum Mai 16, 2004 11:00 pm
Mai toate avioanele de pasageri au motoare dublu flux cu ventilator in fatza compresorului axial.
Uite un link care zic eu ca e destul de edificator in functionarea unui motor dublu flux:
http://www.turbokart.com/home.htm si ii dai la "motoare cu turbina" ->General Electric GE90-115B pt ca este chiar motorul lu' 747 care din cate am inteles e cel mai puternic motor construit vreodata.
Uite un link care zic eu ca e destul de edificator in functionarea unui motor dublu flux:
http://www.turbokart.com/home.htm si ii dai la "motoare cu turbina" ->General Electric GE90-115B pt ca este chiar motorul lu' 747 care din cate am inteles e cel mai puternic motor construit vreodata.
-
Love2Fly - Junior Member
- Mesaje: 3608
- Membru din: Joi Feb 14, 2002 12:00 am
112 mesaje
• Pagina 4 din 4 • 1, 2, 3, 4
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator