un alt motiv pentru care inelul lui solti/ştern este detestabil.
pe langă motivul cel mai pertinent - hans hotă, cum de curand mi-am tras sistem audio stereo altec lansing, am zis să-i mai dau o şansă maghiarului cu cohorta din viena.
am inţeles, stereo, dar asta parcă e prea de tot, zici că se mută sunetul de la o boxă la alta, este extrem de enervant, şi nici să dai mute la o boxă, pentru că rişti să nu-l mai auzi pe zigfrid care cantă la boxa dreaptă, dacă anulezi cealaltă boxă il pierzi pe mime.
acuma eu imi dau seama ce-a vrut să facă vasilică cu chestia asta, să ne dea nouă ţeapă cum că e inregistrare live, cum că vexi dom'de drama e incă acolea, şi bla bla.
penibil este atunci cand se incearcă efectul de mişcare al caracterelor.
acu bine, că nu-i vina lui ştern la capitolul ăsta, ci a inginerilor de la decca. asta e bila lor neagră.
nu credeam că un sistem audio mai performant poate da o senzaţie mai proastă decat o singură boxă răpănoasă.
acuma sunt eu carcotaş, că de multe ori sunetul este suficient de mono ca să nu fie supărător. acuma spre exemplu siegfried sună-n cornul magic, logic că boxa din dreapta urlă de te doare capu, aia din stanga tace malc.
acuma e invers, semn că siegfried s-a mişcat niţel de la dreapta la stanga. dar nu, sunetul revine pregnant in boxa dreaptă. păi să se hotărască dom'le windgazăn odată .noroc că balaurul se aude in ambele boxe, care'va'să'zică atat de mare e că-i predutindeni.
prevăd că inelul lui solti n-o să mai aibă viaţă lungă pe hard
