Asta arata in primul rand ca, casa respectiva de productie promoveaza valoarea si nu altceva.
Ma enervez cand aud pe unii spunand pe forumuri ca nu stiu ce casa de discuri promoveaza piese comerciale sau de o anumita factura (factura = de kkt, naspa etc). Parerea mea este ca in Romania inca se lucreaza la nivel de amatori. (De unde stiu casele ce este comercial si ce nu, au facut cumva sondaje de piata - au calculat riscuri economice) Pana la urma casele de discuri ar trebui sa faca ca un gen sau altul sa devina comercial... ceea ce nu se prea vede in acest moment.
Ceea ce fac casele de productie la acest moment ar putea sa faca si Gheorghe din fundul tzarii daca ar avea bani. Ce Gheorghe n-ar putea sa-si faca timp sa asculte pe unul si pe altul. Apoi daca se pricepe un pic sa-l promoveze si sa-i produca un album. Daca albumul se vinde e 1:0 pt Gheorghe, daca nu Gheorghe face vant artistului si poate scoate bani pe alt album.
In muzica romaneasca functioneaza proverbul Mai castigi dar si mai pierzi (cat -- ce mai conteaza - oricum casa face in asa fel incat sa piearda mai putzin). La sfarsit tot artistul e ala care ramane cu buza umflata.


