Initial trimis de Bortizanu'
..Nu sufar oamenii beti . ....si cei care nu-ti dau o sansa.
Am postat si la threadul cu artisti..:
Mai zic ceva si promit ca de-acuma tac:
M-am iluminat ca m-ati facut sa ma gandesc prea mult la asta..si creierul mi-a mers pe un thread paralel (procesor risk..:
..Ei bine fratilor..n-are rost sa o mai lungim:
Concluzia e urmatoarea ( a mea ..si poate sa ramana doar a mea ca nu ma supar..cine vrea sa invete ceva din randurile de mai jos .. bravo lui):
1. O IMAGINE a unei vedete (artist/prezentator/forbalist/politician ce vreti voi) se CREAZA. Ei bine, sunt RETETE si cadre/oameni specializate pentru creerea unei imagini.
2. O imagine se vinde, fiind un PRODUS vandabil, la fel ca orice alt produs.
3. Nu poate fi vorba de o IMAGINE CREATA, la un artist in devenire.. Saracul, daca poate sa creeze macar o impresie buna in alea cateva minute cat sta pe o scena, ca un strain pentru cei care il privesc, atunci sa fie fericit.
4. Toti artistii deja consacrati, cu o imagine CREATA ..joaca rolul acelei imagini. Ca exemplu: Oamenii nu-l vad pe Bitman/Artan/Minculescu/Tavi Colen ... basinos, ragaitor, impotent, mirosind a transpiratie ori futicios. ..Publicul VEDE, ia contact cu produsul din fata lor, numit IMAGINE ..
5. Revenind, la un artist in devenire nici nu se poate pune problema de " a domina/controla" publicul. Acest luicru devine posibil doar dupa crearea unei imagini. Ca exemplu: cand ai un mic concert , doar cu prieteni, esti relaxat, comunici cu ei ,ei comunica cu tine . Totul e OK. Dar cu public nou, la piese in prima auditie de cele mai multe ori, situatia e inversa..
6. Concluzie: PRODUSUL numit IMAGINE e cel care determina TIPUL/durata de control. Atata timp cat IMAGINEA nu a fost creata, nu e stabila, tot ce putem face e sa INCERCAM sa fim pe aceeasi lungime de unda (repetorii diverse, functie de ce se observa ca place publicului respectiv, un limbaj adecvat publicului si ... incercarea de a oferi acadele publicului - vezi pupincursime - adica de a fi cat mai de acord si in ton cu ceea ce se intampla).
Punct.
Aceasta e teoria. Sper sa ajute pe careva..
IMAGINEA e un produs ca oricare alt produs ( hartie igienica de exemplu) .
Bafta!
..Draga draga, iubesc oamenii care vor sa se bucure de fiecare clipa din viata..ca oricum e prea scurta sa o dam/consumam pe rahaturi..
